Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 195:sta
  1. #61
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Olikos tuossa lähellä mitään kauppaa, jos vaikka yhden keppanan kävis hakemassa... ihan vaan saunomista ajatellen?
    14 kilometrin päässä Ellivuoresta on K-Market Häijää. Samalta tontilta löytyy myös Neste Oil -asema. Ohessa reittilinkki.

    Etelästä päin tultaessa Ellivuorta lähin tankkauspiste on Kiskokabinetin Shel-automaattiasema. Tässä kiinteistössä ei kuitenkaan ole ruokakauppaa.

    Edit. Tuossa vielä reitti lähimpään Alkoon, vaikka eihän meistä kukaan sellaista tarvitse.
    Viimeksi muokannut: Bren; 09.08.2012 klo 15:42.
  2. #62
    Jäsen
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2002
    Lieto
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    ..... ja ottaa sitä ennen löysät pois samassa rakennuksessa olevassa puusaunassa.
    Jumaleisson! Palvelut senkun paranee Nyt pitääkin ruveta järjestelee asioita että pääsen paikalle jo perjantaina
    Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
  3. #63
    Niin muistakaa nyt, ettei se löysät pois tarkoittanut lauteille kakkimista!
  4. #64
    Onks tää nyt silleen, et mä lupauduin lähtemään mopolla?
    Letkaviritysverkko on nyt ainakin heitetty.

    Eli ilmoittautukaa letkaan mukaan täällä.
    ©
  5. #65
    Meitähän taitaa olla jo kolme, jotka lähtee moottoripyörällä paikanpäälle.
    ©
  6. #66
    Aikaisemmin kysyttyyn yhden päivän käyntiin vastauksena: tämän hetken tiedon mukaan myynnissä pidetään vain tuo koko viikonlopun sisältävä setti. Hinta ei onneksi ole maata kaatavan suuri ja lauantainakin on ihan kiitettävästi ohjelmaa tarjolla.

    Kaupan ja ravintolan aukioloajoista, tärkeimmistä yhteystiedoista, viikonlopun ohjelmasta ja muusta tärkeästä infosta toimitan erilliset muistilistat jokaiseen huvilaan perjantaiksi.

    Ne, jotka ovat aiemmin itselleen varanneet mökkipaikan, mutteivät vielä ole ostaneet lippua, nyt hopi-hopi kaupoille! Teen ensi viikon torstaina lopulliset majoituslistat, joissa huomioidaan siihen mennessä paikkansa lunastaneet. Tämän jälkeen voidaan taata enää hajapaikkoja jäävän myyntiin. Muistakaa laittaa samalla myös ruokailuilmoitukset minulle.
  7. #67
    Noniin..nyt on maksettu Mä voisin kans syödä lauantaina eli 1xruoka
    Trying is the first step towards failure
  8. #68
    Hei, mäkin oon jo maksanu... ruokaa mä vielä mietin - olishan se hyvä syyäkin kerran viikonlopussa... tietenkin aamiaisten lisäks.
    ©
  9. #69
    Hyvä hyvä. Päivitän illalla noi maksaneet ja ruokailijat tuohon ekaan viestiin. Seuraavan satsin katson ensi viikon alussa.
  10. #70
    Akuutin rahapulan (luetaan krooninen) vuoksi ei olla vielä maksettu. Ens viikolla tilipäivä, maksetaan sitten.Tosin pari muuttujaa on vielä olemassa joten osallistuminenkin on vielä fifti/siksti. Ruokaa varmaan saa vaikka ei tuota tarjottua vaihtoehtoa ota?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #71
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Ruokaa varmaan saa vaikka ei tuota tarjottua vaihtoehtoa ota?
    Hotellin ensimmäisessä kerroksessa sijaitsevasta Aularavintolasta saa ruokaa a lá carte -listalta. Tuonne alakerran Clubille tarjoillaan vain tuo ryhmämenu.

    Ravintolan keittiö on auki seuraavasti:
    pe 12-22
    la 12-23
    su 12-15

    Lisäksi hotellin aulabaari on avoinna joka päivä klo 09.00-01.30. Aamiainen on tarjolla Aularavintolassa lauantaina ja sunnuntaina klo 08.00-10.30. Tuo aamiainen siis kuuluu matkapaketin hintaan.

    Maksaneet ja ruokailijat olen nyt päivittänyt parhaan tietoni mukaan tuonne ensimmäiseen viestiin. Jos jonkun aikomukset on siellä väärin merkattu, ilmoittakaa siitä minulle mahdollisimman pian.

    Edit. Johonkin huvilaan on mahdollista saada myöhäisempi luovutus klo 14, jos sinne ei ole sunnuntaina tulossa ketään muuta meidän jälkeen. Lopullinen tilanne saadaan tietää paikanpäällä saavuttaessa. Kysyn perjantaina sitä, kun tulen itse paikalle, ja tiedotan eteenpäin kuinka kävi.
  12. #72
    Ruokailu myös mulle
    ZZR 1200 2003
    Edellinen ZZR 1100 -92
  13. #73
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    Kysyn hotellilta mahdollisuutta myöhäisempään luovutukseen jonkun huvilan osalta. Ja Kaitsun ei tarvitse huolehtia jäävänsä paitsi hauskanpidosta, sitä riittää lauantainakin. Ja varmaan eritoten silloin.

    Lauantaina aamupäivällä on toiveena päästä koeponnistamaan Pirkanmaan muutamat mutkapätkät letka-ajon merkeissä, kunhan saadaan veturi vahvistettua. Iltapäivällä aloitetaan moottoripyöräilyn tärkeimpiä taitoja mittaava kisa, jossa joukkueet pääsevät mm. tunnistamaan moottoripyörän osia, valitsemaan itselleen sopivaa pyörämallia ja kehittämään ajotaitojaan haastavalla testiradalla.

    Välisaunojen ja päikkäreiden jälkeen päästetään juhlakansa irti Club Ellinboxissa ja pistetään jalalla koreasti. Musiikki raikaa iltaan asti ja huhujen mukaan niin laulutaitoiset (ja ehkä loppuillasta laulutaidottomatkin) pääsevät näyttämään omaa osaamistaan karaoken merkeissä. Ruokailun varanneille on myös tarjolla illallinen Clubin tiloissa.

    Mukaan kannattaa ehdottomasti tulla! Ja vannon, että näihin kinkereihin uskaltaa tulla myös ensikertalaiset.


    Olikos sulla mimmonen lenkki mielessä? Vai ooks jo saanut veturin? Itsekkin voisin harkita veturin paikkaa paikkakuntalaisena. Riippuu tietysti monesta muuttujasta. On aikas lailla tullut tutuksi kaikki mutka tiet.
  14. #74
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Meitähän taitaa olla jo kolme, jotka lähtee moottoripyörällä paikanpäälle.
    Kasassa siis veturi, hiilivaunu ja jarruvaunu...?
    Mä olen jo tolloin duunissa, mutta pitäisi onnistua, niin teillä olisi edes yksi "tavaravaunu" mukana...
    Niin ja maksaa vielä pitäisi. Hoidan sen, mutten enää tänä yönä.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  15. #75
    Tää vaikuttaa nyt niin hyvältä, että mä lähden messiin. Mulle kans sit se ruoka.
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  16. #76
    Osallistuisin mukaan ruokailuun. Maksan osallistumiseni nyt
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
  17. #77
    Kiva kuulla, että saadaan naisiakin lisää reissuun mukaan.

    Ensimmäiseen viestiin on nyt päivitetty tämän hetken maksut ja ruokailut.
  18. #78
    Lainaa Haba83 kirjoitti Katso viesti
    Olikos sulla mimmonen lenkki mielessä? Vai ooks jo saanut veturin? Itsekkin voisin harkita veturin paikkaa paikkakuntalaisena. Riippuu tietysti monesta muuttujasta. On aikas lailla tullut tutuksi kaikki mutka tiet.
    Veturi uupuu vielä, tiedustelut on käynnissä. Laitan sulle yv:tä heti, kun saan tilanteen päivitettyä.
  19. #79
    Muistakaahan käydä lunastamassa paikkanne viimeistään huomenna 16.8.! Ilmoittakaa myös siihen mennessä, mikäli osallistutte lauantain ruokailuun.
  20. #80
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    Veturi uupuu vielä, tiedustelut on käynnissä. Laitan sulle yv:tä heti, kun saan tilanteen päivitettyä.
    Ei mitään ilmottele sit onko vai ei tarvetta. Kus tierät.
  21. #81
    Mä taisin muistaa ostaa paikan.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  22. #82
    Lainaa Muukka kirjoitti Katso viesti
    Mä taisin muistaa ostaa paikan.
    Ihanaa Mie maksoin just meidän duon
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  23. #83
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Muukka kirjoitti Katso viesti
    Mä taisin muistaa ostaa paikan.
    Tuuks muumuu meidän möksään kun pubu jättää väliin?
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  24. #84
    Vihdoin maksettu!
    Otan myös ruoan, toi kaksikymppiä on halpa hinta!
    Reissua odotellessa...

    E: Sain jo kuittauksen maksusta sähköpostiini.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  25. #85
    Hieno homma, tervetuloa mukaan! Muistakaahan muutkin siitä ruokailusta ilmoittaa, mikäli olette aikeissa osallistua lauantai- illan syöminkeihin. Ruokaa toki saa tuolta extemporekin, mutta isojen ryhmien kohdalla etukäteisvaraukset helpottavat ravintolan työtä huomattavasti.
  26. #86
    Näköjään mä tulen mukaan. Ja luultavasti osallistun ruokailuunkin. Pienen pieni kännivaraus on kuitenkin otettava huomioon kun meikäläinen on kyseessä...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  27. #87
    Mä taidan nyt osallistua tuohon ruokailuun, kun kuitenkaan en muuten muista syödä. Ja hyvältähän tuo menú näyttää.
    ©
  28. #88
    No niin ryhmä rämä. Mökkivaraukset on nyt vahvistettu. Vapaita paikkoja jäi pari. Jos joku mattimyöhäinen haluaa mukaan, niin se onnistuu vielä.

    Paikkansa lunastaneiden kesken nyt sitten vaan odotellaan intopinkeenä, että päästään Keijoilemaan.
  29. #89
    Onko saatavilla mitään pientä mökkiä minne saisi ottaa koiria mukaan?
    En tiedä vielä joudunko sunnuntaiksi töihin, mutta mahdollisuus on olemassa että pääsen reissuun.

    Tämä siis alustava kysely. Ei mitään varmaa varausta.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  30.  
  31. #90
    Lainaa Petri12r kirjoitti Katso viesti
    Mä taidan nyt osallistua tuohon ruokailuun, kun kuitenkaan en muuten muista syödä. Ja hyvältähän tuo menú näyttää.
    Mä kuulemma syön kans. Ja olen mitä syön.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen