Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 89:sta
  1. #1
    Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Kemorassa lauantaina 1.9 ja sunnuntaina 2.9 järjestettävistä ratapäivistä.

    Ajoaika alkaa lauantaina 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00- 09.29 ja ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ilmottautuminen/ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ilmottautumisesta/ajajakokouksesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

    Sunnuntaina vastaavasti ajoaika alkaa klo 11, ilmoittautuminen klo 10-10.29, ajajakokous klo 10.30 ja myöhemmin saapuvien ilmottautuminen/ajajakokous 12.30

    Liput tapahtumaan Kaupasta . Muista myös tutustua ratapäivien toimitusehtoihin.

    Lippuvuorot:
    Lauantai..........portti.................1........ ..........2
    10-12..............Kriisi............grandi67........ ...röti
    12-14..............Bandit-R...........sipi...............laatite
    14-16..............vuohi.............rantaile........ ...nabula
    16-18..............fox...............T1mppa.......... ..Pena1
    Varalla Killa

    Sunnuntai.......portti.................1.......... .......2
    11-13.............fox...................killa........ .....nabula
    13-15.............grandi67..........röti............. ..pena1
    15-17.............Kriisi................Timppa1...... .laatite
    17-18.............Bandit-R...........sipi..............vuohi
    varalla rantaile
    Viimeksi muokannut: AnDy; 27.08.2012 klo 10:22. Syy: Lippuvuorot lisätty
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org


  2. #2
    Miks mun kaupassa ei näy kuin 17.7 alastaro ja 20-22.7 kemora ja 19.7 botnia?
  3. #3
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Cat kirjoitti Katso viesti
    Miks mun kaupassa ei näy kuin 17.7 alastaro ja 20-22.7 kemora ja 19.7 botnia?
    Koska et ole Motorg Ry:n jäsen ja näiden loppu kesän päivien myynti on toistaiseksi auki vain jäsenille, luultavasti lähipäivinä aukeaa muillekin.
    -nomen est omen-
  4. #4
    Ei tarvita enää.
  5. #5
    Hitaan lippuvuorot molemmille päiville haussa YV tai sms o4o 551 6565

    EDIT: näitä ei tarvii, jännetupentulehdus pitää huolen siitä ettei tarvii ajaa
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  6. #6
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Mahtuuko jonkun kyytiin tyttö ja pyörä? Olisin menossa perjantaiksi Espoosta Botnialle ja (eli lähtö torstaina), sieltä Kemoraan lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Vaihtoehtoisesti jos jollain on kärry niin mun autolla se voitaisiin vetää, oma kärry pöllittiin kesä-heinäkuun vaihteessa.

    Kuljetuksesta mulla olis vaihtarina tarjota Kemoralla Vanhalta Meijeriltä majoitus pe-su, 2 hlön huone on varattuna.
    -nomen est omen-
  7. #7
    Kyntökone Oiva:n avatar
    Liittyi Jul 2009
    Kehä I eteläpuoli
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Mahtuuko jonkun kyytiin tyttö ja pyörä? Olisin menossa perjantaiksi Espoosta Botnialle ja (eli lähtö torstaina), sieltä Kemoraan lauantaiksi ja sunnuntaiksi. Vaihtoehtoisesti jos jollain on kärry niin mun autolla se voitaisiin vetää, oma kärry pöllittiin kesä-heinäkuun vaihteessa.

    Kuljetuksesta mulla olis vaihtarina tarjota Kemoralla Vanhalta Meijeriltä majoitus pe-su, 2 hlön huone on varattuna.
    Sama suunta on mullakin, ensin Botniaring ja sitten Kemora la-su. Kuomullisen kärryn lainaan töistä, mutta pitää vaan tarkistaa, että pyörä(t) mahtuu sinne sisään. Voit laittaa yv:tä asiasta.
    Urea jacta est
  8. #8
    Moi! Myynnissä hitaanryhmän jäsenhintaiset liput lauantaille 1.9 ja sunnuntaille 2.9 ! YV
  9. #9
    Myynnissä olisi keskiryhmän liput molemmille päiville Kemoraan. Kaupastakin taitaa löytyä vielä, mutta itse en työtilanteen takia tuonne pääse, joten osta mieluummin minulta niin ei harmita.

    edit: liput meni kaupaksi Danikolle
  10. #10
    Työreissun takia hitaanryhmän jäsenhintaiset liput myynnissä lauantaille ja sunnuntailla. Laita yv:tä tai viestiä osoitteeseen warriorod ÄT hotmail piste com
    Yamaha FZ6-N 2006
  11. #11
    Oisko jollaki mökkimajoitusta varattuna tuolta, mihin vielä mahtuis yks henkilö?
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  12. #12
    Myydään molempien päivien nopean ryhmän liput
    Syy: muuttaminen
    YV
    K7 kilo
  13. #13
    Jatkan kyselyä täällä, eli löytyisikö keneltäkään PK-seudulle menevältä tilaa autosta/kärristä tytölle ja pyörälle sunnuntaina ajojen jälkeen? Menokyydin kuski on nössö ja lähtee jo lauantaina pois, koska "muuten tekee tiukkaa herätä maanantaina töihin" Osallistun toki matkakuluihin!

    Viestiä voi laittaa YV:llä tai sähköpostiin danikopur (miumau) gmail (piste) com !

    EDIT. Ja tämä tulikin kuntoon, eli kyyti saatu! Kiitokset Grandi67:lle.
    Viimeksi muokannut: Daniko; 28.08.2012 klo 23:37. Syy: Homma kunnossa
    https://www.facebook.com/trackpunksweden/
  14. #14
    Minä ja mun pyörä kaipaisi myös autokyytiä Tampereen/Pirkanmaan seudulta joko Botnialle torstai-iltana ja siitä Kemoraan tai mahdollisesti Kemoraan perjantai-iltana ja Kemoralta takaisinpäin sunnuntaille, pelkkä paluumatkakin riittäisi. Luonnollisesti korvausta vastaan.
    Ei tehrä tästä ny numeroo.
  15. #15
    Tarjolla liputusvuoro 31.8. botniaring ja 1.9-2.9. Kemora. Ensisijaisesti annetaan pakettina.

    YV:llä tavoittaa tai nol nel nol nol 598798
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  16. #16
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Nyt olis vähän rataisampaa kurssia tarjolla lauantaille: http://www.moottoripyora.org/keskust...85#post6095485
    Superbike #7
  17. #17
    Passaiskohan 1:30 -1:40 aikoja köröttelevä amatööri paremmin keski- vai hitaaseen ryhmään?
  18. #18
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bondi kirjoitti Katso viesti
    Passaiskohan 1:30 -1:40 aikoja köröttelevä amatööri paremmin keski- vai hitaaseen ryhmään?
    Jos ajat on lähellä 1:40 niin hidas, mutta jos lähempänä 1:30 niin keskinopea. Tai jos kierrosajat elävät tuossa 10 sekunnin haitarissa niin ehdottomasti hitaaseen. Kierrosajan iso heilahtelu on selkeä merkki ajamisen epävarmuudesta ja mahdollisesti myös yliyrittämisestä.
    Superbike #7
  19. #19
    Sunnuntain lippu on vielä kaupan! YV:tä vaan. Pääsen eroon tuosta.
    Jäsenhintaan vaikkapa (itse en ole jäsen).
    K7 kilo
  20. #20
    Lainaa pena1 kirjoitti Katso viesti
    Tarjolla liputusvuoro 31.8. botniaring ja 1.9-2.9. Kemora. Ensisijaisesti annetaan pakettina.

    YV:llä tavoittaa tai nol nel nol nol 598798
    Mihin ryhmään toi Kemoran loppuvuoro mahtanee olla?

    -Mika-
    Hyödytön kun pyyhkijänsulka hanhen perseessä !
  21. #21
    Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #22
    Lainaa Ylkkae kirjoitti Katso viesti
    Mihin ryhmään toi Kemoran loppuvuoro mahtanee olla?

    -Mika-
    Näyttäisi olevan klo. 13-15.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  23. #23
    Lainaa pena1 kirjoitti Katso viesti
    Näyttäisi olevan klo. 13-15.
    Hän tarkoittaa, että mihin ajoryhmään ilmoittauduit kun varasit tuon liputtajapaikan. Eli missä ryhmässä ajat.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  24. #24
    Jep sitä tarkoitin mutta liput jo ratapäiville ostettuna !
    Hyödytön kun pyyhkijänsulka hanhen perseessä !
  25. #25
    Moi,
    paikkoja näyttäisi olevan vielä jäljellä verkkokaupassa, poislukien liputusvuorot sekä lauantain keskiryhmä. Lupailin jo kahvilanpitäjälle, että tullaan oikein isolla porukalla viettämään kaunista alkusyksyn viikonloppua. Joten auttakaapas nyt minua toteuttamaan tämä lupaus ja lähtekää mukaan kauden viimeiselle Kemoran reissulle.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  26. #26
    Sunnuntain nopea vielä myymättä, 40e saa. Itse maksoin 65e.
    K7 kilo
  27. #27
    Lainaa pena1 kirjoitti Katso viesti
    Tarjolla liputusvuoro 31.8. botniaring ja 1.9-2.9. Kemora.

    YV:llä tavoittaa tai nol nel nol nol 598798

    Vielä olis vapaana.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  28. #28
    Onko perjantaiksi pk-seudulta kukaan tulossa Vetelin suuntaan siten, että kyytiin mahtuu yksi kpl naisia? Itse menen (oletuksella, että sääennuste lupaa edelleen pääosin sateetonta) Jurvaan torstai-illaksi ja mukana kulkee kamat. Polttoainekustannuksiin ym. tietenkin osallistutaan. Takaisin tulee sitten allekirjoittaneen kyydissä. Jos kyytiä ei löydy, niin tulee sitten junalla/bussilla perässä.

    Viestiä voi tyrkätä luuriin (050 359 7204) tai maililla (jukka.relander(ät)pp.inet.fi

    Mulla on mukana jonkun verran ylijäämäkamaa myytäväksi (renkaita, yksi uusi nahkapuku koko 52, kisahanskoja useita kokoja jne.) Sopii tulla hakemaan ylimääräiset veks syyshintaan. Keväällä kaikki taas kalliimpaa.

    Jukka
  29. #29
    Lainaa pena1 kirjoitti Katso viesti
    Vielä olis vapaana.
    Mihin ryhmään noilla sun lippuvuoroilla pääsee ajamaan?
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  30.  
  31. #30
    Molemmille päiville jäsenhintainen lippu nopeeseen myynnissä.
    35€/tarjous
    Yamaha YZF-R6R -07 "räärää"
    KTM Sx-f 505 -07
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen