Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 51:een 51:sta
  1. #31
    Lainaa R2-D2 kirjoitti Katso viesti
    Heren saa iphoneen, mutta: ei bluetoothia..? Kestän vielä ettei suomenkielistä opastusta ole, mutta bluetoothin puute saa poistamaan Heren. Muutenhan tuo olisi aika mainio karttaohjelma. Harmi tuokin.
    Miten niin bluetooth puuttuu?
    http://360.here.com/2015/04/30/using...ars-bluetooth/
  2. #32
    IPhone 5s, Here ja Jabees Bluethoot mokkula --> toimii kuin junan vessa ennen...
  3. #33
    (poistettu tili)
    Lainaa cmug kirjoitti Katso viesti
    Korjaankin, noin se toimii.. Google Maps vaan tuntui ottavan suoraan yhteyden autoon. Kaippa tuon saa toimimaan Scalan kanssa.

    Vielä pitäs löytää bensa-asemat ja hotellit... Mulla on ollut kaks Zumoa. On tossa vielä miettimistä miten päästä samaan.
  4. #34
    (poistettu tili)
    Osaako joku taituri vastata? Mulla on siis iPhone5 ja Scalarider.

    - Miksi sekä google maps että Heren ohjeet kuuluvat tosi hiljaa mutta Garminin Viago normaalisti, kuten puhelinkin.
  5. #35
    Ei kyllä tietoa, mutta koita säätää puhelimen äänenvoimakkuutta juuri silloin kun hiljaiset ohjelmat ovat äänessä. Ehkä iphoness on per applikaatio äänenvoimakkuus?
  6. #36
    (poistettu tili)
    Lainaa cmug kirjoitti Katso viesti
    Ei kyllä tietoa, mutta koita säätää puhelimen äänenvoimakkuutta juuri silloin kun hiljaiset ohjelmat ovat äänessä. Ehkä iphoness on per applikaatio äänenvoimakkuus?
    Tossa Viagossa on oma säätö voimakkuudelle. Tietty musiikissakin... Viagoa ei vaan enää saa ladattua ja mulla on vain Suomen kartoilla. Ja täällä en niin hirveesti tartte, pärjäilen Googlella.. Ehkä pitää sijoittaa roposet tohon Navigoniin ja todeta ettei näissä ilmaisissa oikein ole kunnollista. Kun ei noi roaming maksut poistukkaan tänä vuonna.

    Olenko ainoo kun ihmettelee tota Heren/iphonen kanssa?
  7. #37
    Lainaa R2-D2 kirjoitti Katso viesti
    Tossa Viagossa on oma säätö voimakkuudelle. Tietty musiikissakin... Viagoa ei vaan enää saa ladattua ja mulla on vain Suomen kartoilla. Ja täällä en niin hirveesti tartte, pärjäilen Googlella.. Ehkä pitää sijoittaa roposet tohon Navigoniin ja todeta ettei näissä ilmaisissa oikein ole kunnollista. Kun ei noi roaming maksut poistukkaan tänä vuonna.

    Olenko ainoo kun ihmettelee tota Heren/iphonen kanssa?
    Bluetoothin kautta vai miten sää niitä ääniä ilmoille päästelet?
    Mulla on vaan iPad, mutta kokeilen sen kanssa kunhan kerkeän..
  8. #38
    Kerkesin, enkä huomaa mitään ongelmaa..
  9. #39
  10. #40
    Lainaa gikser kirjoitti Katso viesti
    Riippuu missä tarkoituksessa.
    Battery Capacity 1200 mAh
    Work Time 0.5 Hours
    Charger Time 2 Hours

    JOS tarkoitus on pitää laite kiinni pyörän pistokkeessa, niin mikä ettei. Mulle kuitenkin GPS tarkoittaa sitä, että sen kanssa voi rypeä pari viikkoa metsässä, ilman latureita. Eli GPS-käyttöön on joku vuosi takaperin hankittu Garminin Vista, toimii kahdella alkaliparistolla 25 tuntia (kolme-neljä vaelluspäivää, eihän tuota tarvii paikallaan ollessa päällä pitää). SimSamsungin älypuhelin toimii Googlemapsin ja GPS:n kanssa max kaksi päivää lataamatta. Ja Garminin autonavi taitaa sammua parissa tunnissa.
    Toistaiseksi en ole minkään Leathermanin nähnyt olevan joka paikan höylä.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  11. #41
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    Riippuu missä tarkoituksessa.
    Battery Capacity 1200 mAh
    Work Time 0.5 Hours
    Charger Time 2 Hours

    JOS tarkoitus on pitää laite kiinni pyörän pistokkeessa, niin mikä ettei. Mulle kuitenkin GPS tarkoittaa sitä, että sen kanssa voi rypeä pari viikkoa metsässä, ilman latureita. Eli GPS-käyttöön on joku vuosi takaperin hankittu Garminin Vista, toimii kahdella alkaliparistolla 25 tuntia (kolme-neljä vaelluspäivää, eihän tuota tarvii paikallaan ollessa päällä pitää). SimSamsungin älypuhelin toimii Googlemapsin ja GPS:n kanssa max kaksi päivää lataamatta. Ja Garminin autonavi taitaa sammua parissa tunnissa.
    Toistaiseksi en ole minkään Leathermanin nähnyt olevan joka paikan höylä.
    siis mietiskelin et ois piuhan päässä aina, kun lähtee jonnekkin pidemmälle ja tuntemattomile teille.

    en oo niin erä henkinen, että viihtyisin metsässä/soilla paria tuntia pidempään
  12. #42
    Lainaa gikser kirjoitti Katso viesti
    siis mietiskelin et ois piuhan päässä aina, kun lähtee jonnekkin pidemmälle ja tuntemattomile teille.

    en oo niin erä henkinen, että viihtyisin metsässä/soilla paria tuntia pidempään
    No sitten ei itse laitteella liene kauheasti väliä (moottoripyöräkäytössä tietysti vedenpitävyydellä, jota tuossa ei taida olla), kunhan kartat tyydyttää. Tie/navigointikartat varmaan saat toimivimmat ihan oikealla navilla.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  13. #43
    Lainaa ts18056 kirjoitti Katso viesti
    No sitten ei itse laitteella liene kauheasti väliä (moottoripyöräkäytössä tietysti vedenpitävyydellä, jota tuossa ei taida olla), kunhan kartat tyydyttää. Tie/navigointikartat varmaan saat toimivimmat ihan oikealla navilla.
    tosin kattelin samsung s5 niin se ois ehkä omassa käytössä paras ratkasu. tosin ei ehkä se edullisin.
    Viimeksi muokannut: gikser; 30.07.2015 klo 21:50.
  14. #44
    Lainaa cmug kirjoitti Katso viesti
    Kerkesin, enkä huomaa mitään ongelmaa..
    Nyt mulla on myös iPhone jota käytin navina. Ongelmaksi muodostui lämpimät kelit jolloin iphone ilmoittaa että "kaikki seis, kuuma!". Androidilla vaan jämähti navigaattori toistuvasti (LG Nexus 5) enkä keksinyt ensin syytä mutta varmaan tuo lämpö.

    Näin siis Saksan kesässä kuumina päivinä
  15. #45
    Lainaa cmug kirjoitti Katso viesti
    Nyt mulla on myös iPhone jota käytin navina. Ongelmaksi muodostui lämpimät kelit jolloin iphone ilmoittaa että "kaikki seis, kuuma!". Androidilla vaan jämähti navigaattori toistuvasti (LG Nexus 5) enkä keksinyt ensin syytä mutta varmaan tuo lämpö.

    Näin siis Saksan kesässä kuumina päivinä
    Mutta HERE Maps toimii muuten hienosti enkä huomaa ongelmia
  16. #46
    [attach=config]8206[/attach
    Sitten vielä i-laitteet kiinni vedenpitävillä LIFEPROOF:in koteloilla ja kiinnikkeillä.
    Telineissä pallokiinnitys takana joten mahdollisuudet ovat monipuoliset.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Zippa da Duida
  17. #47
    Vaikuttavat vähän tyyriiltä
  18. #48
    Ajelin tänään useamman tunnin iPhonella navigoiden ja kyllä meinasi hermo mennä. Kaikki popupit jämähtävät ruutuun eikä niitä saa kuitattua muutenkuin ottamalla hanskat pois ja näpelöitävä ruutua. Tai kalenterimuistutukset onnistuin poistamaan palaamalla kotiruutuun ja sitten äänikomennolla Sirin kautta HERE Maps taas päälle ja navigointi jatkui. Mutta akun varaustilan varoituspopupit ei suostuneet hyväksymään fyysisen napin painamista joten piti pysähtyä.

    Onko joku löytänyt ajohanskoja joilla voi näprätä kännykkää? Toinen vaihtoehto palata Windows Phoneen jota pystyi käyttämään hanskat kädessä. Kolmas vaihtoehto asentaa laturi ja varmistaa ettei ole kalenterimuistutuksia ennen ajoon lähtöä...
  19. #49
    Lainaa cmug kirjoitti Katso viesti
    Onko joku löytänyt ajohanskoja joilla voi näprätä kännykkää?
    Ainakin Rukka Ceres on tuotetietojen mukaan varustettu kosketusnäyttöyhteensopivilla sormenpäillä, ja muutkin Rukan mallit kannattaa tarkistaa. Muistaakseni olisin jollain muullakin valmistajalla nähnyt mutta en ole varma.
  20. #50
    Lainaa cmug kirjoitti Katso viesti
    Onko joku löytänyt ajohanskoja joilla voi näprätä kännykkää?
    Hieman piitahnaa hanskan sormeen, ja taas toimii iPhonen näyttö.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  21.  
  22. #51
    Ihan ulkomuistista ja mutulla, mutta joku oli hankkinut jotain sähköä johtavaa ompelulankaa ja ommellut sitä neulan kanssa hanskan sormen päähän.
    Varo rikkomasta hanskan kalvoa, jos siellä sellainen on

    Edit: Ja ei. Se ei ollut rautalankaa, vaan ihaan jotain karhulangan tyyppistä vahvaa ohutta lankaa.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12