Sivu: 15 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 550:sta
  1. #421
    Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyllä mulla tuossa senassa on sekä puhelin, että navigaattori samaan aikaan päällä. Puhelun aikana navi on kyllä hiljaa, mutta puhelun loputtua navi hyppää taas huutelemaan ohjeita.

    Kyllä mä silti itse parittaisin puhelimen naviin, jos sen navin kautta saa soitettua puhelut ja musiikit kypäräpuhelimeen.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  2. #422
    Osin tuon kahden eri laitteen yhtäaikaisen ajamisen vuoksi hankin 20S mallin.

    Ainakin Zumo + Nokia 820 = ei musaa.

    Ja PMR paritus... miten se on voitukaan tehdä niin hankalaksi????
    Viimeksi muokannut: I_Le; 25.06.2014 klo 23:40.
    IL

    FLHTCUI
  3. #423
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kyllä mulla tuossa senassa on sekä puhelin, että navigaattori samaan aikaan päällä. Puhelun aikana navi on kyllä hiljaa, mutta puhelun loputtua navi hyppää taas huutelemaan ohjeita.

    Kyllä mä silti itse parittaisin puhelimen naviin, jos sen navin kautta saa soitettua puhelut ja musiikit kypäräpuhelimeen.
    Joo taistellaan vielä, eli ny musiikki ja puhelin navin kautta.
    Siis Senaan kun on kerran parittannu bluetuutilla, nii meneekös se aina automaattisesti kuhan on masinoissa bluetuutti päällä? Mulla ei kyllä mene, tosin kypärät kyllä menee mutt toi navi?

    Oon yrittänny keksii järjestystä millä toi toimis automaattisesti.
    Navi ensin päälle ja navin äänet kuuluu, mutt ei navi musiikin äänet vaan pitää etsii uudestaan...
    Puhelin ei mee navii itsestään ja taas etsitään...
    Viimeksi muokannut: Obelixxx; 26.06.2014 klo 13:37.
  4. #424
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Obelixxx kirjoitti Katso viesti
    Joo taistellaan vielä, eli ny musiikki ja puhelin navin kautta.
    Siis Senaan kun on kerran parittannu bluetuutilla, nii meneekös se aina automaattisesti kuhan on masinoissa bluetuutti päällä? Mulla ei kyllä mene, tosin kypärät kyllä menee mutt toi navi?
    Laita Sena viimeisenä päälle. Itse huomasin, että jos sisällä oli laittanut kypäräpuhelimen päälle, niin Tomppa ei kytkenyt enää kuulokkeisiin, vaikka koitti hakea. Mutta kun Senan sammutti ja laittoi uudelleen päälle, niin AVOT!

    Itse laitan nykyään sisällä kännykän BT:n päälle, mopo käyntiin-> Tomppaan virtaa ja BT päälla, kypärä päähän ja sitten Sena.

    Toivottavasti jelppaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  5. #425
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Laita Sena viimeisenä päälle. Itse huomasin, että jos sisällä oli laittanut kypäräpuhelimen päälle, niin Tomppa ei kytkenyt enää kuulokkeisiin, vaikka koitti hakea. Mutta kun Senan sammutti ja laittoi uudelleen päälle, niin AVOT!

    Itse laitan nykyään sisällä kännykän BT:n päälle, mopo käyntiin-> Tomppaan virtaa ja BT päälla, kypärä päähän ja sitten Sena.

    Toivottavasti jelppaa...
    Joo toi menee noi, eli sena vimosena, kiitos avusta!
    Puhelin ei mee automaattisesti naviin, mutt ei se oo nii tärkeetä!
  6. #426
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Laita Sena viimeisenä päälle. Itse huomasin, että jos sisällä oli laittanut kypäräpuhelimen päälle, niin Tomppa ei kytkenyt enää kuulokkeisiin, vaikka koitti hakea. Mutta kun Senan sammutti ja laittoi uudelleen päälle, niin AVOT!

    Itse laitan nykyään sisällä kännykän BT:n päälle, mopo käyntiin-> Tomppaan virtaa ja BT päälla, kypärä päähän ja sitten Sena.

    Toivottavasti jelppaa...
    Kiitoksia. Tämä voi olla mullakin syynä kun Midlandin BT next ei aina pariudu Tompan kanssa. Täytyypä kokeilla panna BT Next päälle ja kuuppa vikana päähän. Välillä tuntuu siltä että pariutuminen riippuu kuun asennosta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #427
    Mistä ja mihin hintaan olette tuota Senan 20S ostaneet? RXTX:llä näyttää vieläkin, että on tulossa.

    -Askemux
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
  8. #428
    Mulla toimii myös hyvin, 2x SMH5-FM, Samsungin peruspuhelin ja Zumo 220. Sena viimeisenä päälle niin kaikki toimii aujtomatic, myös musiikin kuuntelu tuosta Samsungista. Ajo-ohjeet, intercom tai puhelu katkaisee musiikin, tai radion, kuten pitää ja niiden loputtua poppi soi taas. TourerPartsilla näkyy olevan jo 20S:ää nettikaupassa.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  9. #429
    Onkos muilla kun meillä ongelmia Sena SMH5 + Midland G8E BT -käytössä taustakohinan/-rätinän kanssa? Eli paritettuna ja linja auki Senan ja PMR:n kanssa koko ajan - tankotangenttinapista jutellaan tarvittaessa. Erilaisissa testeissä mikään muu paritettu laite ei aiheuta taustarätinää tai mitälie sirinää. Meillä näitä settejä nyt useampi, ja kaikissa sama murhe....sen kestää joten kuten kun hyöty laitteista on suuri.
    Mielestämme olemme kaikki asetukset kokeilleet molemmista laitteista laittaa kaikkiin eri asentoihin, eikä havaittavaa vaikutusta.

    Otetaan kiitollisena mahdollisia vinkkejä vastaan.
  10. #430
    Koita muuttuuko rätinä jos kytket senan pchen kiinni ja sena managerista muutat bt high quality (tai joku vastaava se asetus oli) toiseen asentoon.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  11. #431
    Pmr:n ja bt:n välinen linja koko ajan aktiivinen ja pmr:n analogi puolelta tulee noi pörinät, vaikkei mitään varsinaista liikennettä olekkaan?

    SMH-10 + Midland G8E BT itsellä käytössä ja taustakohinaa/rätinää löytyy myös tuolla yhdistelmällä.
  12. #432
    Muutaman viikon koekäytön jälkeen ollut Senan 5een oikein tyytyväinen.
    Kännykän (omenan 5c) kanssa ja toisen senan kans toimii erittäin jees. Kännykästä musiikki, navi, puhelut, kaikki ok.
    Pari vuotta oli joku halaba kiinalainen ja vaikka SMH5n hinta vähän hirvitti niin ei enää ikinä niihin takas.
    Ja iso kiitos tälle keskustelulle, vaikutti valintaan jonkun verran.
  13. #433
    Senasta akku paskana, oli jo uutena huono mutta tää ei kestä täyteen ladattuna edes tuntia.
    Eikä tossa ole edes kuunneltu musaa vaan pelkkää puhetta, eikä sitäkään lähes koko aikaa.
    Toisessa setissä kestää taas yhtäjaksoista käyttöä yli 10 tuntia eikä edes valita että
    akku olisi vähissä. 6kk vanhat vehkeet, takuuuuseen....
    Kiva että lähdetääs ajelulle, ollaa 20minuuttia ajettu niin eikös tuu ilman mitään varotuksia
    low battery, low battery goodbye...
    Kawasaki GTR1000 -90
    Sena SMH5-FM
    Vihti
  14. #434
    Lainaa Jiivee666 kirjoitti Katso viesti
    Senasta akku paskana, oli jo uutena huono mutta tää ei kestä täyteen ladattuna edes tuntia.
    Eikä tossa ole edes kuunneltu musaa vaan pelkkää puhetta, eikä sitäkään lähes koko aikaa.
    Toisessa setissä kestää taas yhtäjaksoista käyttöä yli 10 tuntia eikä edes valita että
    akku olisi vähissä. 6kk vanhat vehkeet, takuuuuseen....
    Kiva että lähdetääs ajelulle, ollaa 20minuuttia ajettu niin eikös tuu ilman mitään varotuksia
    low battery, low battery goodbye...

    Sama kävi meillekin, minun laitteeni akku oli jo uutena huono ja tänä keväänä kuoli kokonaan. Takuuvaihto toimi hienosti ostopaikassa RXTX-tuote. Uusi laitteeni toimii hienosti ja akku kestää samoin kuin setin toisessa laitteessa on koko ajan kestänyt.
    .
  15. #435
    Tänään tuli ensimmäinen satsi Sena 20S:iä Espoon Allrightiin
    Kuulemma kaikki menee ennakkotilauksiin eikä hyllyyn jää vielä yhtään ylimääräistä.

    Pitäisikös 20S:lle avata oma ketju vai lisäisikö joku 20S:n tämän ketjun otsikkoon?
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
  16. #436
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Itse itselleni vastaten, sainpas palautettua vanhan firmiksen. Vaati vähän verta ja kyyneliä, mutta lopulta ongelmana saattoi olla se, että en päivittänyt tuota Update Manageria. Senan sivuilta saatavan uusimman version 2.0.2 kun asentaa ja käynnistää, niin se raukka yrittää ajaa jonkun päivityksen, mutta työkoneelle kun ei niin vain mitään asenneta lennossa, niin se jäi tekemättä. En tiedä johtuiko tästä, että tuo firmiksen päivityskin karahti kiville. Noh, vanhalla XP-koneella, vanhalla Update Managerilla 1.4.4 (joka löytyi vielä omasta jemmasta) ja ohjelmistoversiolla 5.0 homma lähti rokkaamaan Jos yritti väärällä versiolla, niin eipä suostunut asentumaan.

    Sinänsä hivenen hassua, että näitä vanhempia versioita en ainakaan itse löytänyt Senan sivuilta..
    Mulle kävi nyt sama homma, vaikka Update Manager on uusin. Ei käynnisty laite enää ollenkaan. Palkki jämähti 5.0.1 -päivityksessä 90% kohdalle. Laitoin Senan tukeen kyssärin myös, mutta jos joku tilanteen ratkaissut vois laittaa vinkkiä, niin suurkiitos!
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  17. #437
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa samio kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli ensimmäinen satsi Sena 20S:iä Espoon Allrightiin
    Kuulemma kaikki menee ennakkotilauksiin eikä hyllyyn jää vielä yhtään ylimääräistä.

    Pitäisikös 20S:lle avata oma ketju vai lisäisikö joku 20S:n tämän ketjun otsikkoon?
    Oman ennakkotilatun 20s hain tänään pois juurikin tuolta. Ehdotan omaa ketjua -> Samio, avaatko sinä ?
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  18. #438
    Lainaa Kootee kirjoitti Katso viesti
    Mulle kävi nyt sama homma, vaikka Update Manager on uusin. Ei käynnisty laite enää ollenkaan. Palkki jämähti 5.0.1 -päivityksessä 90% kohdalle. Laitoin Senan tukeen kyssärin myös, mutta jos joku tilanteen ratkaissut vois laittaa vinkkiä, niin suurkiitos!
    Sain läppärillä, jossa Win7 64-bit ja pykälää vanhempi Sena Update Manager tuon päivityksen tehtyä. Huhhuh! Antaa vähän epäluotettavan kuvan softasta.
    Suzuki DL1000 V-Strom 2015
    ex. Suzuki GSF 1250A 2007
    ex. Suzuki GSF 650SA 2007
  19. #439
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Oman ennakkotilatun 20s hain tänään pois juurikin tuolta. Ehdotan omaa ketjua -> Samio, avaatko sinä ?
    Avattu.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...79119-Sena-20s
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
  20. #440
    Lainaa Kootee kirjoitti Katso viesti
    Mulle kävi nyt sama homma, vaikka Update Manager on uusin. Ei käynnisty laite enää ollenkaan. Palkki jämähti 5.0.1 -päivityksessä 90% kohdalle. Laitoin Senan tukeen kyssärin myös, mutta jos joku tilanteen ratkaissut vois laittaa vinkkiä, niin suurkiitos!
    Täällä oli myös sama ongelma muutama kuukausi takaperin. Kun tuesta ei tullut mitään kovin selkeää ratkaisua, jätin asian hautumaan. Kuten tavallista aika ratkaisi ongelman. Latasin tänään uuden device managerin Senan sivuilta ja päivitys meni nyt läpi.
  21. #441
    Viimeisimmän 5.0.1 softan kanssa tuli vox ongelmia, ensin ei millään kytke ja sitten ei katkea. Palasin vanhaan kolmosella alkavaan softaan ja taas toimii hienosti.
    Face the Power
  22. #442
    risteytin senan ja kossin porta proon. sohvalla potta päässä istuen äänen laatu hyppäs ainakin seuraavalle ulotuvuudelle verratuna noihin pikku nappeihin ajossa en oo kerinny viellä testaamaan.
    shoein nxr:ään ei paljon isompia ämyreitä sisään saa
    zzr1400
  23. #443
    Ehkä ampuu aavistuksen ohi, mutta Senasta kuitenkin (20s) puhe.


    Kuittasin tämän jo pikavastauksiinkin ja uuteen Senan ketjuun, mutta:
    Eivät meinaa uuden, ostetun Senan kaiuttimet muutenkaan aavistuksen (puoli numeroa) itselle liian pieneen Marushinin kypärään. Korvat menevät rullalle ja ei hymyilytä.

    Heikkeneekö turvallisuus mielestänne paljonkin jos mattoveitsellä leikkaisi siististi paikan noille kaiuttimille?

    PS. Ja juu, puristaa ajoittain otsaa ja poskipäitäkin! ..mutta kun halvalla sai.
    ___________________________________
    Honda CBR1100XX Super Blackbird '05
  24. #444
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Laitoin Gessuun tuollaisen. Antaakohan liikaa (2 Ah) vai uskaltaako ladata. Muut värkit (Samsung puhelin, kiinan bluetooth ja GoPro) ovat ainakin kestäneet ladata tuolla.

    Ostin Tourerpartsilta Sena SMH5-FM:n. Muuten tyytyväinen, mutta toisen setin toinen kuuloke oli pimeä jo uutena. Toki menee takuuseen kun ehdin lähettää vaihtoon, mutta mikä näiden tasalaatuisuus on, sattuiko mulle vaan huono tuuri?
    Kuulokkeet tulivat korjattuna takaisin silloin kun oli sovittu. Hyvin pelaa Tourerpartsin asiakaspalvelu.
  25. #445
    Upouusi SMH10 on nyt ollut koekäytössä pari päivää ja toimii kuuntelupuolella erittäin mallikkaasti.
    Poppi raikaa hienosti vaikka tulpat on aina korvissa.
    Paikallaan ollessa myös puhelimen puheääni kuuluu kuuleman mukaan kirkkaasti. Mutta jo jossain 70-80 vauhdissa taustalle tulee niin kovaa kohinaa ettei vastapuoli meinaa saada mitään selvää.

    Mihin kohtaan etuosaa olette sen lankamikin umpikypärässä sijoittaneet?

    Olisi kiva saada se mikki suhteellisen kohdilleen ennen viikon päästä starttaavaa Suomi -turneeta.

    Oma kypärä on Shoein XR-1000
    Honda CB1000R -08
  26. #446
    Lainaa JayValkyr kirjoitti Katso viesti
    Upouusi SMH10 on nyt ollut koekäytössä pari päivää ja toimii kuuntelupuolella erittäin mallikkaasti.
    Poppi raikaa hienosti vaikka tulpat on aina korvissa.
    Paikallaan ollessa myös puhelimen puheääni kuuluu kuuleman mukaan kirkkaasti. Mutta jo jossain 70-80 vauhdissa taustalle tulee niin kovaa kohinaa ettei vastapuoli meinaa saada mitään selvää.

    Mihin kohtaan etuosaa olette sen lankamikin umpikypärässä sijoittaneet?

    Olisi kiva saada se mikki suhteellisen kohdilleen ennen viikon päästä starttaavaa Suomi -turneeta.

    Oma kypärä on Shoein XR-1000
    Mikki kannattaa sijoittaa aivan suun eteen. Uusimmassa softassa on taustamelun leikkasva ominauus valinnaisena.Itselläni uusin 5.1 softa aiheuttaa voxin katkeamiseen ongelmia, silti kannatan uusinta softaa juuri tuon puheen selkeyden ansiosta.
    Face the Power
  27. #447
    2xsenna ja tompparin vitonen toimii.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  28. #448
    Onko muilla kokemuksia SMH5:n akun kestävyydestä/kestämättömyydestä?

    Edellisellä ajokaudella SMH5 meni RXTX:lle vaihtoon pian hankinnan jälkeen, kun akku ei ottanut vastaan virtaa. Nyt näyttäisi olevan sama vika. Olen kokeillut parillakin laturilla ja suoraan tietokoneesta USB-piuhalla.

    Punainen latausvalo palaa muutamia minuutteja. Laitteen käynnistäessä neljä punaista ledivälähdystä ilmoittaa akun olevan täynnä, mutta pian koko vehje sammuu.

    Laitteessa taitaa olla kahden vuoden takuu, joten paketti lähtee kohta Tampereelle. Senaan olen ollut muuten hyvin tyytyväinen.

    - - - -

    Hieman päivitystä edelliseen. Keskiviikkona lähti Sena Tampereelle ja jo perjantaina oli uusi laite minulla käytössä. Hyvää ja nopeaa asiakaspalvelua!
    Viimeksi muokannut: Juke; 15.09.2014 klo 22:29. Syy: Päivitys
    Juke

    - - - - - -
    BMW R1250 GS 2019 + Yamaha SR 400 2016
    Exät:
    BMW R1200 GSA 2016 (R.I.P.)
    BMW K1200 RS 2002
    BMW F650 GS 2002
    BMW K100 RS 1990
    BMW K100 RS 1986
    BMW R100 RS 1979
    Yamaha SR 500 1980
    Suzuki TS 125 M 1975
  29. #449
    Kypärän vaihdon jälkeen tuli hommattua Sena smh10 kahteen kypärään ja ainakin toistaiseksi ollut tyytyväinen hankintaan.
    Akun kesto vaikuttaa todella hyvältä. Viime viikonloppuna oltiin emännän kanssa n.8 tuntia liikenteessä ja intercom auki koko ajan, sekä välillä musan kuuntelua ja navin höpötystä.
    Ainoa mitä keksin moitetta on bassotoiston puute, mutta tämä vissiin ongelma muissakin luureissa?
    1290SDR
  30.  
  31. #450
    On näköjään tullut uusi päivitys tuohon SMH10 Firmware v5.1.1
    1600 GT
Sivu: 15 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51314151617 ... ViimeinenViimeinen