Sivuston uusin versio on nyt käytössä. Tämä on laaja korjauspäivitys, uutta toiminnallisuutta saadaan sivuston seuraavaan versioon ja jonkun verran jo ennen sitä.
Muutoslistaa lyhyesti:
- leiska,
- etusivu ja sen uusien viestien ja ketjujen komponentti,
- kirjautumisongelmat pitäisi olla viimeinkin korjattu,
- luettavuutta ja käytettävyyttä kehitetty kauttaaltaan,
- iso määrä bugifiksauksia.
Sivustolle tulee lähipäivinä joitakin lisäparannuksia, kuten tehokkaampi haku, käyttäjien paikkakunnan asettaminen, parempi kuva-albumi sekä joitakin pikkukorjauksia.
Pidemmällä aikavälillä pyritään tuomaan sääpalvelu takaisin (tässä vaiheessa siirto oli liian suuritöinen), kehitetään chattiä, ulkoasua, kauppaa ja kaikkea muutakin. Versio 2.2:n aikataulu on vielä auki, mutta ylläpito lähtee nyt sivustoprojektin raskaimpien töiden osalta kesän viettoon ja palaa syksymmällä asiaan.
Terveisin,
Moottoripyora.orgin ylläpito
1000
Josko nyt alkais pelittää
Tuli sitten katkon aikana chattiin kaiketi kävijäennätys 91![]()
Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
Pisteet uudelle ulkoasulle ja tiiviimmälle tekstille aiheita selatessa!![]()
Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi
Suzuki GSX-R 750 -93
On selvästi parempi ! Iso kiitos työryhmälle. Tiedän ettei tätä ole tehty "tosta vaan vasurilla" vaan homma on vaatinut monelta isosti työtä. Hiennoa ukot.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Näyttää "paremmalta". Kivalta.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Mitäs etusivun vasempaan palstaan tulee, ei kai se tyhjäksi jää?
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Juu, paremmalta näyttää ja nyt on jotenkin kotoinen olo.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Ihan hyvältä näyttää![]()
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Sen verran selkeältä näyttää, että tätä muutosta pitää ihan kehua.
Viimeksi muokannut: JustinTime; 05.06.2012 klo 13:03.
Nyt ei näytä enää keskeneräiseltä - mukava facelift!
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Selkeä parannus!
Kiitokset positiivisesta palautteesta, se lämmittää kummasti mieltä. Porukka on tehnyt tämän eteen todella paljon töitä ja homma tietysti jatkuu edelleen.
Pieniä pugeja on toki löytynyt tästäkin ja niitä tietysti fiksaillaan.
Corvette (5.7) Convertible -93
Ulkoasu selkeni huomattavasti![]()
Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
Tapatalkin toimintakin on parantunut näin äkkivilaukselta huomattavasti päivityksen myötä.
<p>FZ1-N -08</p><p><strike>Z750 -05</strike></p>
Huomattavasti paremman näköinen!
Kiitos asian eteen hommia tehneille!![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Nyt on hyvä leijari sivustolla.
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
+1![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Todella selkeä lukea tabletissakin. Ihan törkee parannus edelliseen!
__________________________________
Yamaha Virago 535
Yamaha FZ6S 2006
Honda XL1000 2004 ABS
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Onnistunut uudistus, pointsit täältäkin.
Jos muuten joku sattuu käyttämään vielä IE 8 versiota, niin saattaa näyttää vähän erilaiselta kuin Firefoxilla ja IE9:llä.
E: Mun arvaus meni pieleen, ei ilmeisesti ole selainversioon liittyvä, vaan välimuistin ja keksien tyhjentäminen auttaa
Tässä pari esimerkkiä:
Uusimmat viestit:
IE8_ja_IE9_uudet_viestit_vertailu.jpg
Nimilistavertailu:
IE8_ja_IE9_nimilistavertailu.jpg
Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
Luurin näytöltä luettuna paljon parempi kuin aikaisempi versio. Tykkään muutenkin enemmän!
Etusivulla olevat linkit viimeisimpiin keskusteluihin muistuttaa vähän sitä vanhempaa foorumipohjaa ja on toimivampi nyt. Hyvä juttu.
SV1000 -03
No nyt on hyvä.![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
Joo kyllähän tämä hyppäys parempaan suuntaan tuntuisi olevan joka suhteessa
Nyt kun vielä saataisiin jotain karma, respekti, reputation, thumpsub -systeemejä mitä useimmilla foorumeilla on (ja vanhallakin oli tavallaan), niin toivelaari alkaisi olla tyhjä.![]()
Triumph Street Triple 765 -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Huomattava parannus. Eipä ole enään kun pikkuviilauksia vailla. Nurisemisen ilosta pitää paria juttua vielä pähkiä
- Keskustelun pääsivun lukematon/luettu-ikoni, jotenkin epäselvä enkä keksi mitä se esittää
- "Yleistä keskustelua" tuntuu pitävän sisällään hirmuisen monta alaotsikkoa ja tästä syystä niissä ei ole erotinta missään välissä = lukeminen vaikeutuu. Tiedä sitten pystyykö noita jakamaan uusiin alaryhmiin.
Niin tai näin![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09