Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Elikkä yksiosaista nahkaa ei ole ennen ollut. Tilasin Gimotolta mittatilauksena, mutta en ole varma onko se nyt sopiva vai ei. Muuten tuntuu mitat oikeilta, mutta kyyryyn meneminen tuottaa ajaessa vaikeuksia myös ilman selkäpanssaria. Lisäksi haalari pistää vastaan kun koetan siirtää ruhoani sivulle kaarteessa.

    Sopiva/ei? Rataketut auttakaa
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
  2. #2
    Lainaa Alottelija Aatu kirjoitti Katso viesti
    Elikkä yksiosaista nahkaa ei ole ennen ollut. Tilasin Gimotolta mittatilauksena, mutta en ole varma onko se nyt sopiva vai ei. Muuten tuntuu mitat oikeilta, mutta kyyryyn meneminen tuottaa ajaessa vaikeuksia myös ilman selkäpanssaria. Lisäksi haalari pistää vastaan kun koetan siirtää ruhoani sivulle kaarteessa.

    Sopiva/ei? Rataketut auttakaa
    Kuulostaa täysin sopivalta.
  3. #3
    Ainahan tuo on sopiva - paitsi tällä kropalla ;(
    ZZR-1400
  4. #4
    Komppaan kaikkea edellä sanottua...
    Nahka mukautuu ja venyykin jonkin verran pienen käytön jälkeen.
  5. #5
    Kiitos vastauksista. Pitänee metsästää kuitenkin pienempi rintapanssari, jos meinaan jatkaa hengittämistä
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
  6. #6
    kyllä se jo ensi kesänä istuu hyvin kun vähän pehmenee
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  7. #7
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    kyllä se jo ensi kesänä istuu hyvin kun vähän pehmenee
    Seuraavana kesänä ei taas enää istu, mutta kyllä se venyy lisää.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  8. #8
    Voi se olla ihan oikeasti liian pienikin. Itselläni oli aikanaan sweepin s2r kokoa 48 tai 50. Menihän se päälle ja napakalta tuntui, mutta ei se vaan tuntunut pitkän päälle hyvältä. Käytännössä sitä ei oikein edes ilman apua saanut pois päältä. Sain sen sitten parin vaihtokaupan kautta vaihdettua samanlaiseen 52-kokoiseen ja se on se oikea koko.

    Tämä vaan yksi kokemus monien joukossa. Siinä olen samaa mieltä, että tiukka sen pitääkin olla varsinkin uutena. Nahka kun venyy käytössä ja se alkaa istua koko ajan paremmin päällä.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #9
    Itse ostin myös tuollaisen mittatilaus nahan koska järkevän kokoista pukua ei löytynyt millään.

    Tilasin yhden puvun Saksasta joka ei sopinut ja sovitin Suomessa muutamaa pukua, aina sama ongelma. Puku istuu jostain kohtaa todella hyvin mutta jostain ei ollenkaan ja merkkienkin välillä on yllättävän suuria eroja.

    Oma pukuni on kengurua ja se ei ymmärtääkseni veny lähes lainkaan joten sen varaan en laskisi ellei omasi ole lehmää.

    Omassa puvussani on liian pitkät ja löysät hihat, joten laitan sen postissa valmistajalle muokattavaksi rataviikonlopun jälkeen.
    Olisiko jolloin parempaa tietoa miten pitkät nuo hihat tulee olla? Kuuluuko hihan mennä ranteessa "törröttävän" luun yli/päälle?
    JULLE
  10. #10
    Lainaa JORKKA_ kirjoitti Katso viesti
    Itse ostin myös tuollaisen mittatilaus nahan koska järkevän kokoista pukua ei löytynyt millään.

    Tilasin yhden puvun Saksasta joka ei sopinut ja sovitin Suomessa muutamaa pukua, aina sama ongelma. Puku istuu jostain kohtaa todella hyvin mutta jostain ei ollenkaan ja merkkienkin välillä on yllättävän suuria eroja.

    Oma pukuni on kengurua ja se ei ymmärtääkseni veny lähes lainkaan joten sen varaan en laskisi ellei omasi ole lehmää.

    Omassa puvussani on liian pitkät ja löysät hihat, joten laitan sen postissa valmistajalle muokattavaksi rataviikonlopun jälkeen.
    Olisiko jolloin parempaa tietoa miten pitkät nuo hihat tulee olla? Kuuluuko hihan mennä ranteessa "törröttävän" luun yli/päälle?
    No kenguruahan se minunkin puku on Pistääkö sun puku kampoihin ajoasentoon mentäessä tai kaarteessa kun siirrät ruhoa sivulle? Saataisiin jaettua postikulutkin jos ton lähettäis korjattavaksi, mutta en vaan tiedä onko tuo nyt perusteltua kun ei ole ennen tuommoisia haalareita ollut....
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
  11. #11
    Lainaa Alottelija Aatu kirjoitti Katso viesti
    No kenguruahan se minunkin puku on Pistääkö sun puku kampoihin ajoasentoon mentäessä tai kaarteessa kun siirrät ruhoa sivulle? Saataisiin jaettua postikulutkin jos ton lähettäis korjattavaksi, mutta en vaan tiedä onko tuo nyt perusteltua kun ei ole ennen tuommoisia haalareita ollut....
    Kävin viellä kerran testaamassa rinta-selkäpanssarin kanssa. Toimi yllättävänkin hyvin. Aiemmin ajelin vain ilman selkäpanssaria ja ajattelin että on tuplasti tukalampi rinta-selkäpanssarin kanssa, mutta hyvinhän tuo toimi. Puku hieman asettuu ja itse opin eroon tourinkikamoista, niin taitaa olla aika bueno.

    btw. Itsehän en asiasta yhtään mitään tiedä, mutta itsellä tuo hiha tulee juuri ja juuri tuon ranteen nivelen luun päälle, ja mielestäni ihan sopiva.
    Bandit 600 -03 -> Gsx-r 1000 -07
  12.  
  13. #12
    Mulla ei 1-osasen puvun hiha yllä sen luun päälle, nippa nappa siihen asti, mutta mulla ei olekkaan mikään mittoihin tehty puku niin en tiä minne asti hihan pitäs oikeasti yltää. Pitkät kädet mulla on ja noi mun hihat on ehkä aavistuksen lyhyet, ratahanskoissa on niin pitkä varsi että niillä ei ole ongelmaa mut jos laitan ihan perus Richat käteen niin ne saa huolella asetella ettei jää jostain kohtaa ranne paljaaksi.

    Sanoisin et jos hanskat yltää hihojen päälle ni pituus riittää.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07