Sivu: 29 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829
Tulokset 841:stä 864:een 864:sta
  1. #841
    Totaalisen idioottimainen kuvakohde ja mahdoton ajaa perille asti.



    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #842
    Juu, en minäkään siiten viitsinyt ottaa jellonasta kuvaa, kun ei ollut sopiva valo.
  3. #843
    Ei se valo, mutta toi kuravelli.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #844
    Koska tämä ei ole mikään kurapyöräjahti, laitan uuden kuvan että homma jatkuisi ihan asfaltilla.


    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  5. #845
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Totaalisen idioottimainen kuvakohde ja mahdoton ajaa perille asti.
    Kohtelias kommenttini kohdentuu näin: "Rastikohde - Parolan leijona - lienee harkiten haluttu ja vasiten valittu kuvarasti ... tuhansien tarjolla olevien joukossa.
    Kiitos rastin asettajalle. Tämä toi sen monien (itsenikin) tietoisuuteen. Kohde on upea kansallinen muistomerkki piilossa suurelta yleisöltä.
    Tällä lailla kuvarastimme jahtaajat voivat esiintyä ... 'edeskäypinä'.
    Ajankohta ja paikalliset vallitsevat kulkemisen olosuhteet tuskin laimentavat rastikohteen olemusta.

    Kannustamisiin ... assukulkimien etenemisiä kurakelillä(kin) ... joskus ... hetkosen matkaa."

    Kiitos ... Parolan leijonasta!
    BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
  6. #846
    Kesäkelillä olisi varmaan mennytkin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #847
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Kesäkelillä olisi varmaan mennytkin.
    Nyt on Suomessamme syys ja ...sillä mennään ...
    BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
  8. #848
    Pahoittelut jos tuli turhaa ajoa Jos ens kerralla keksisin fiksumman rastin.
  9. #849
    Ei tuo turhaa ajoa ollut, mä ajelen muutenkin ihan huvikseni, mutta toi kuravelli oli liikaa.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  10. #850
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelut jos tuli turhaa ajoa Jos ens kerralla keksisin fiksumman rastin.
    Hyvä rasti tuo oli, jatka samankaltaisella linjalla.
    .
  11. #851
    Jokos pikkuhiljaa uskaltaa ynnäillä nippuun tämän kauden vai onko joku vielä menossa nastat ropsuen rasteille
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  12. #852
    Paa nippuun vaan, sitä voi päivitellä tarpeen mukaan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  13. #853
    Ja sitten jatkokyssäri... Lyödäänkö Kanta-Hämeen kuvajahti lukkoon 2012-2013 kausien osalta ja aloitatte taas 2014 kauden "alusta" siihen mihin nyt jäätiin?

    Luovuin itse pyörästä jo jokin kuukausi sitten perheen lievästä painostuksesta johtuen (ehkä kuitenkin vain toistaiseksi...toivottavasti ) ja jahtikartta ym. jää näin ollen jatkossa päivittelemättä. Hemmetin hauskaahan tämä on ollut ja uusia ystäviäkin on tullut... mm. TLi:lle ja EsosRS:lle terveisiä

    P.S. Perskeles kun viimeisin rastikin olisi ihan nurkalla. Vaan kun ei nelipyöräisiä sovi jahtiin, niin pyörän tilalle tulleella Jaggella on turha tuonne ajella... noo sekin on kyllä jo talviunilla
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  14. #854
    Vuosi kerrallaan mennään valtakunnallisesti.
    Ensi vuonna alkaa uudet jahdit.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  15. #855
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Ja sitten jatkokyssäri... Lyödäänkö Kanta-Hämeen kuvajahti lukkoon 2012-2013 kausien osalta ja aloitatte taas 2014 kauden "alusta" siihen mihin nyt jäätiin?

    Luovuin itse pyörästä jo jokin kuukausi sitten perheen lievästä painostuksesta johtuen (ehkä kuitenkin vain toistaiseksi...toivottavasti ) ja jahtikartta ym. jää näin ollen jatkossa päivittelemättä. Hemmetin hauskaahan tämä on ollut ja uusia ystäviäkin on tullut... mm. TLi:lle ja EsosRS:lle terveisiä

    P.S. Perskeles kun viimeisin rastikin olisi ihan nurkalla. Vaan kun ei nelipyöräisiä sovi jahtiin, niin pyörän tilalle tulleella Jaggella on turha tuonne ajella... noo sekin on kyllä jo talviunilla
    Terveisiä vaan täältäkin Kivaa on ollut. Oma pyöräni on jo talvisäilytysosoitteessaan, ensi keväänä jatkoa.
    .
  16. #856
    Mää haluisin jatkaaa koko talven, mutta voi olla yksinäistä hommaa
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  17. #857
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    Mää haluisin jatkaaa koko talven, mutta voi olla yksinäistä hommaa
    Eeiii välttämättä..
  18. #858
    Joo, ja nyt nuo pohjat alkaa kohta olla sen verran jäässä, että sen Parolan Jellonan hakeminenkin onnistuu ilman hipiän sotkeentumista.
  19. #859
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Ja sitten jatkokyssäri... Lyödäänkö Kanta-Hämeen kuvajahti lukkoon 2012-2013 kausien osalta ja aloitatte taas 2014 kauden "alusta" siihen mihin nyt jäätiin?

    Luovuin itse pyörästä jo jokin kuukausi sitten perheen lievästä painostuksesta johtuen (ehkä kuitenkin vain toistaiseksi...toivottavasti ) ja jahtikartta ym. jää näin ollen jatkossa päivittelemättä. Hemmetin hauskaahan tämä on ollut ja uusia ystäviäkin on tullut... mm. TLi:lle ja EsosRS:lle terveisiä

    P.S. Perskeles kun viimeisin rastikin olisi ihan nurkalla. Vaan kun ei nelipyöräisiä sovi jahtiin, niin pyörän tilalle tulleella Jaggella on turha tuonne ajella... noo sekin on kyllä jo talviunilla
    Terve.

    Kiitos Sir 'perttu' kuni muille foorumin aktiiveille.

    Toivotan Teille plus-merkkistä oloa ... joulun ja uuden vuoden juhlavaan aikaan,

    t: Eso
    BMW R1100RS -93 ex, K1100LTSE -95 ex.
  20. #860
    Joutessani ynnäilin 2013 Kanta-Hämeen kuvajahdin lukemiksi

    Kauden ensimmäinen kuva haettiin 27. tammikuuta, mutta varsinaisesti jahti pääsi käyntiin vasta huhtikuun 14. päivä. Toistaiseksi viimeisin kuva postattu 20. marraskuuta.

    Kauden 145 rastia etsiskeli 29 kuvan postannutta jahtaajaa ja ainakin pari oli ihan siinä kinthaalla liittyä mukaan.

    Rasteja napsittiin seuraavasti:
    1 RASTI
    Riku76, Ajokoira, maukkae, Sikako, Jakali, jammu, Slanderer, Weeble, pxu, Setämies ja DizzySpell
    2 RASTIA
    Jupukki, Olbe ja meteor
    3 RASTIA
    Jetamio, EsosRS, Pande_K ja rantave
    4 RASTIA
    tonttuj, LKu ja Mika91
    5 RASTIA
    Antsu60, Smistik ja Maukka
    6 RASTIA
    MyRa ja ankara
    19 RASTIA
    Rik
    29 RASTIA
    TLi ja –perttu-

    Kiitoksia jahtiin osallistuneille, hyvää joulua ja mitä aurinkoisinta uutta jahtikautta 2014 kaikille teille, jotka jahtia jatkatte! Minun osaltani tämä oli tässä
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  21. #861
    Kiitos -perttu- kartan ylläpitämisestä ja kiitos muille jahtaajille. Kuvajahdeista olen eniten seuraillut tätä Kanta-Hämettä koska seutu on mulle tuttua ja mieluisaa ajeluseutua ja toisaalta tässä ketjussa on hyvässä hengessä tullut mukavia kohteita, sellaisia mistä ehkä on jäänyt mieleen vastaisen varalle ajelukohteita ja sellaisia mitä on saanut tosissaan miettiä että varmasti olen tuostakin ajellut. Ei siis pelkkää kilpa-ajoa jonkun tienviitan luokse.

    Kolme rastia vain sain kiinni ja ehkä saman verran muita yritin, mutta oli sitä siinäkin kun nuo kaikki olen ajellut tänne kotiin Helsinkiin uppaamaan kun vähän puutteelliset ja yhteensopimattomat mobiilisysteemit on ollut mulla. Pitänee parannella varustusta jotta pääsee aktiivisemmin mukaan.
  22. #862
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    29 RASTIA
    TLi ja –perttu-

    Kiitoksia jahtiin osallistuneille, hyvää joulua ja mitä aurinkoisinta uutta jahtikautta 2014 kaikille teille, jotka jahtia jatkatte! Minun osaltani tämä oli tässä
    Onnittelut meille jaetusta ykköstilasta Kiitoksia minunkin puolestani -perttu-:lle kartan ylläpidosta ja tästä yhteenvedosta. Samoin muillekin jahtaajille, ensi vuonna taas jatketaan kunhan vaan aikaa riittäisi.
    .
  23. #863
    Lainaa Pande_K kirjoitti Katso viesti
    Kiitos -perttu- kartan ylläpitämisestä ja kiitos muille jahtaajille. Kuvajahdeista olen eniten seuraillut tätä Kanta-Hämettä koska seutu on mulle tuttua ja mieluisaa ajeluseutua ja toisaalta tässä ketjussa on hyvässä hengessä tullut mukavia kohteita, sellaisia mistä ehkä on jäänyt mieleen vastaisen varalle ajelukohteita ja sellaisia mitä on saanut tosissaan miettiä että varmasti olen tuostakin ajellut. Ei siis pelkkää kilpa-ajoa jonkun tienviitan luokse.

    Kolme rastia vain sain kiinni ja ehkä saman verran muita yritin, mutta oli sitä siinäkin kun nuo kaikki olen ajellut tänne kotiin Helsinkiin uppaamaan kun vähän puutteelliset ja yhteensopimattomat mobiilisysteemit on ollut mulla. Pitänee parannella varustusta jotta pääsee aktiivisemmin mukaan.
    Tämä on helppo allekirjoittaa, nuo tienviittakisat ei minuakaan liiemmin kiinnosta. Tälläkin kaudella on ollut lukuisia hyviä rasteja ja paljon myös sellaisia joiden sijaninnista ei ole ollut mitään käryä vaikka seutu melko lailla tuttu onkin.
    .
  24.  
  25. #864
    Jees, Pertulle tosiaan kiitokset kartan ylläpidosta ja kaikesta muustakin. Toivottavasti tulet jossain vaiheessa järkiisi ja hommaat moottoripyörän uudestaan

    Ensi kauden jahtia odotellessa.
    Kawasaki Z750 -05
Sivu: 29 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829