Sivu: 8 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 864:sta
    http://goo.gl/maps/lBRpCNo nyt kerkesin .Eerolan kauppa Janakkalan Saloisilla oli rasti
    Viimeksi muokannut: WH-67; 27.07.2012 klo 23:24.
    Lainaa WH-67 kirjoitti Katso viesti
    No nyt kerkesin .Eerolan kauppa Janakkalan Saloisilla oli rasti
    No vihdoin peli auki

Mites on, pysyikö hampaat suussa ja mutterit pyörässä kiinni? Tie oli päässyt aika heikkoon kuntoon
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
    Lainaa perttuvv kirjoitti Katso viesti
    No vihdoin peli auki

Mites on, pysyikö hampaat suussa ja mutterit pyörässä kiinni? Tie oli päässyt aika heikkoon kuntoon
    Tää olikin haasteellinen juttu,pysähdyin Poikmetsän rastin jälkeen Koivukehän risteykseen tutkimaan josko uus rasti olisi tullut,no ei ollut.Ajelin siitä Oitin tauko-kioskille,jossa oli kaikki etelä-suomen LP:n yksiköt kahveella.Siinä kahvia ryystäessäni tutkin nettiä josko rasti olis tullut,no olihan se.Olis vaan siitä Koivukehän risteyksestä ollut lyhyt matka Saloisille.Noh toi mun "sääreväristin" on tehty huononpia polkuja varten,joten tien kuntohan on oikeastaan loistava,Osin lykkäsin hiekkateitä pitkin.Pari viikoo takaperin olin itse laittanut kuvarastin noin 2 km:n päähän tuosta kaupasta kurapyöräfoorumille.
    Mutta laitetaanpa uutta putkeen,eli tuommoinen rakennus:

Vihje:Hausjärvellä
    Viimeksi muokannut: WH-67; 27.07.2012 klo 18:55.
    No vihdoin peli auki

http://goo.gl/maps/Eyiy

Tässä pätkä jos haluaa kokeilla paikattua, reikästä, mutkaista asfalttipätkää
    Kakspäällä oikein nautinto kierrellä monttuja.
    Honda vfr 750f -92
    Ei tahdo

Meinasin tuolla Saloisissakin huitaista lepikkoon pariin kertaan kun oli yllättävän jyrkkiä mutkia, hiekkaa ja reikiä tiessä... onneksi suurimmat pomput oli maalattu punaisella. Kaiken lisäksi eksyin ja jouduin kaivamaan navin esille, että löysin kotiin Sori OT!
    Tuo uusi on hiton tuttu vaan kun ei sytytä... ei silti ei ainakaan minun takia tarvi helpottaa... keksin kyllä kohta
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 27.07.2012 klo 19:39.
    Pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu. Pappilan paksuposki piski pisti paksun papukeiton poskeensa...

Ennen iltaa en ainakaan itse ehdi tuonne... mattopyykkiä ohjelmassa

Edit: Pahoittelut jos helpotin liikaa, mutta hyvät ajokelit ja itsellä meni aika tovi ennen kuin keksin paikan ja että WH oli jättänyt kuvaan vinkin... no muut on varmaankin nokkelampia keksimään näitä
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 28.07.2012 klo 10:59.
    Pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu. Pappilan paksuposki piski pisti paksun papukeiton poskeensa...
    Meinasin itsekin lisätä tuon saman lorun vinkiksi
    Plaah, olisi piänyt kattoa onko tämä haettu, ajeltiin aamulla kymmenen jälkeen mestan ohi...
    Jotain, jossain, silloin tällöin!

Vanha pappila Hausjärvellä.
    Hmmm..pienellä herlokkisolmuilulla ehkä tiedän. Jos on se, mitä kuvittelen niin aikasta kaukana tälle illalle enää hakea.

Heitäkkö jotain vinkkiä millä suunnalla, niin ei veny jahti turhan paljon.
    Viimeksi muokannut: Smistik; 31.07.2012 klo 19:48.
    ?
    Marskin Majan liepeillä taitaa tuo paikka olla
    Lainaa Jeeppa kirjoitti Katso viesti
    Marskin Majan liepeillä taitaa tuo paikka olla
    On pitänyt itsekin tämä laittaa pariin otteeseen, nyt lomalla on vaan muka niin kiire ettei ehdi tuolta kautta ajella.
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    On pitänyt itsekin tämä laittaa pariin otteeseen, nyt lomalla on vaan muka niin kiire ettei ehdi tuolta kautta ajella.
    No itsellä kävi niin, että kotiin päin ajellessa osui kohdalle ja päätin kuvan napata siitä sekä näin säästää uuden rastin tulevaisuuteen mikä mielessä oli ekana

Tämä Lopella Rautakoskentiellä, siis täällä, oleva talo taisi olla Salonkylän pienviljelijäin osaston talo. Miljoona kertaa tullut ajettua ohi, mutta ei sytyttänyt ennen vinkkiä.
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 30.09.2012 klo 20:32.
    Lähdin harhailemaan teille tuntemattomille ja löysin itseni tällaisestä pihasta.

Jos löydätte mut edelleen haahuilemasta täällä, niin saa saattaa ihmisten ilmoille

Edit: Kuva isompana ettei tarvitse siristellä...
    Viimeksi muokannut: perttuvv; 30.09.2012 klo 20:34. Syy: Kuvapalvelin vaihdettu

Asemintie 349 Rengossa.
    ^
    Vähän ennen neljää katselin puutarhatuolista aurinkovarjon alta, että nyt taisi TLi lähteä rastille
    ^
    Vähän ennen neljää katselin puutarhatuolista aurinkovarjon alta, että nyt taisi TLi lähteä rastille
    Onko sun aurinkovarjo siis mun tallin lähellä?
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Onko sun aurinkovarjo siis mun tallin lähellä?
    Jaa tuota en tiedä, mutta meidän tönön ohi Otson lähellä meni harmaa bandit, jossa samanlainen takalaukku kuin sinulla... saattoihan se olla joku muukin, mutta meni niin yksiin tuon rastin noukkimisen kanssa.
    Jaa tuota en tiedä, mutta meidän tönön ohi Otson lähellä meni harmaa bandit, jossa samanlainen takalaukku kuin sinulla... saattoihan se olla joku muukin, mutta meni niin yksiin tuon rastin noukkimisen kanssa.
    Jos Otsolla meinaat sitä K-Kauppaa niin on ollut joku muu, siellä päin en ole tuolla pyörällä varmaan kertaakaan ole käynyt.
    Uusin kuva oli viime vuonna hämeen kuvajahdissa, mennäänkö toista kierrosta
    Honda vfr 750f -92
    Jumankekka joku oli sitten naamioitunut pyöränsä samanlaiseksi kuin sinulla... Ei silti, tänään näin 54:lla punaisen VFR:n ja olin aivan saletti, että Meteor oli ehtinyt ennen minua Salonkylään

Ja anna Meteor mennä vain... jos löydät... vuodessa monta asiaa ja paikkaa ehtii unohtua
    Jumankekka joku oli sitten naamioitunut pyöränsä samanlaiseksi kuin sinulla... Ei silti, tänään näin 54:lla punaisen VFR:n ja olin aivan saletti, että Meteor oli ehtinyt ennen minua Salonkylään

Ja anna Meteor mennä vain... jos löydät... vuodessa monta asiaa ja paikkaa ehtii unohtua
    Saattaa noita vfr:ÄRRIÄ olla hengissä punaisena jokunen yksilö, mikäs pahan tappais
    Kädet on ollut rasvassa koko päivän, ei asiaa hondan sarviin.
    Honda vfr 750f -92
    Viimeksi muokannut: Antsu60; 03.08.2012 klo 19:23.
    Lainaa Antsu60 kirjoitti Katso viesti
    Kun ei mitään tapahdu. Kelpaako toi, ei ihan tuore. Jos ei kelpaa niin poistan kuvat myöhemmin.
    Säännöt yksinkertaistettuna
    1§ Käydään kuvaamassa oma moottoripyörä Kanta-Hämeen alueella samassa paikassa, kuin edellisen kuvan tähän ketjuun jättänyt on omansa kuvannut, lisätään kuva viestiketjuun ja tällä lunastetaan oikeus laittaa seuraava kohde.
    2§ Vasta tehtävänannon jälkeen otetut kuvat kelpuutetaan.
    Ei taida jättää tulkinnanvaraa... Sori Antsu Kyllä tuon joku käy siirtämässä viikonlopun aikana.
    Hattelmalanharjun näköalapaikka Hämeenlinnassa.

Ja uusi samantien

Viimeksi muokannut: perttuvv; 30.09.2012 klo 20:36. Syy: Lisätty karttalinkki

Tämän täytyy olla Pertun suosikkipaikka, PERTTUlantie ja PERTTUlan toimipaikka
    Ihme kun malttoi lähteä kuvauspaikalta

Uusi tämännäköinen
    Honda vfr 750f -92
  30.  
    Lainaa meteor kirjoitti Katso viesti
    Ihme kun malttoi lähteä kuvauspaikalta
    Oli monta paikkaa vielä käytävänä
Sivu: 8 / 29:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen