Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tulipa sitten to 2.7 kolmas rangasrikko 10 vuoden aikana. Eka Suomessa, paljastui Tallinnan satamassa, toka Puolassa ja tämä kolmas paluumatkalla Norjasta Kiirunan kautta. Takarengas tyhjeni 20 kilsaa ennen Överkalixia, 130 km Torniosta. Paikkasin Motonetin kamelinpaskoilla ja ehdottelin Överkalixin huoltikselle ja rengasliiikkeelle parempaa paikkausta. Katselivat minun paikkausta ja totesivat kumpikin etteivät parempaan pysty !? Soittelin sitten Tatun Tarvikkeeseen Tornioon että olisiko rengasta ja ehtisivätkö vaihtamaan. Rengas löytyi ja lupasivat vaihtaa jossain välissä. Lähdettiin ajelemaan Torniota kohti. Kamelinpaska suli pois 20 km ajon jälkeen. Onneksi oli kompura ja lisää paikkapaskaa mukana. Paksumpaa paikkaa ja syvemälle ja Tornioon päästiin. Kahvilla ehdittiin käydä ja rengas oli vaihdettu.
    Huoltomies oli putsannut kaikkien vanhojenkin painojen liimatahrat pois !
    Ja vielä sesonkiaikana. Erittäin hyvää palvelua kuten aina Pohjois-Suomessa.

    Suuret Kiitokset ,

    Sirkku ja Taito
    Fjr 1300
  2. #2
    Tatun Tarvikkeesta saa aina hyvän palvelun.Minä ainakin olen saanut joka kerta siellä asioidessa
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  3. #3
    Ja mie näin siellä kerran Jenni Dahlmanin. Tais olla sen missivuosi. Olin täysin myyty vaikka sillä kerralla en sen edustamia mp-vaatteita ostanu.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  4. #4
    jouduin reklamoimaan fjr:n huoltoa koskevasta asiasta. Suhtautuminen liikkeessä oli esimerkillisen asiallista. *
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  5.  
  6. #5
    Olimme kaverin kanssa menossa Norjaan ja aamulla Haaparannasta lähtiessä paukahti kaverin Tenerestä etujarruletku poikki. Olin jo sitä mieltä että nyt se olematon aikataulu petti pahasti. Ajoimme aamulla vartin yli yhdeksän Tatun tarvikkeeseen kyselemään mitä olisi tehtävissä, ihan tällaista vastaanottoa en odottanut. Henkilö tiskin takana sanoi kaverilleni että aja Jammu huollon ovelle niin laitetaan kuntoon. Suunnilleen puolen tunnin päästä pääsimme jatkamaan kohti Mo I Ranaa. Tämä reissu pajalle meni siis juuri niin hyvin kun oli mahdollista.