Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 281:sta
  1. #31
    http://goo.gl/maps/Oaxu

    Tuollainenko se lenkki siis olisi suurinpiirtein? Voisin saapuilla klo 17. Wanhahko CBR600F
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  2. #32
    Valitettavasti joudun perumaan tuloni. Yksi kissoistamme on sairastunut ja saimme sille ajan eläinlääkärille juurikin klo 17. Ei siis vielä kolmaskaan osallistumisyritys mun kohdallani onnistunut . Vielä on kesää jäljellä ja lomakin alkaa maanantaina ;) Ajelkaahan varovasti!
    Aikansa kutakin...
  3. #33
    Homma rooger, kello 17 lähtökunnossa pyörä tankattuna ja kuski tyhjennettynä. Tulen itse jo vähän aikaisemmin paikalle niin ehdin kahvit juoda ennen lähtöä.
  4. #34
    Liityn joukon jatkoksi, kun näytän vielä ehtivän.
    BMW F800ST 2011
  5. #35
    Mojes ja kiitokset kaikille kuskeille ajoserasta, mä tulin juuri kotiin Vehoniemeltä. Matka meni ok, mitä nyt pieniä yliajoja lukuunottamatta .

    Pistäkääpä ilmoituksia jos ajelu seuraa tarvitsette, niin lähden mukaan jos vain pystyn.

    Lowhill
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  6. #36
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa lowhill kirjoitti Katso viesti
    Mojes ja kiitokset kaikille kuskeille ajoserasta, mä tulin juuri kotiin Vehoniemeltä. Matka meni ok, mitä nyt pieniä yliajoja lukuunottamatta .
    Lowhill
    Vai pieni yliajo! Tosiaan härän kokoinen mäyrä (linkki) juoksi eturenkaan alle suunnilleen seittemässäkympissä. Pikkasen nuljautti ohjaustankoa. Vaikka jotain oikeutuksetonta hilpeyttä vaikuttikin aiheuttavan tuo minun mäyrän kärsimyksistäpoistamistoimeni aiheuttavan, niin oli aika ilkeä homma potkia sätkivää mäyrää kuoliaaksi. Tosiaan sen verran pelästysshokki taisi olla yliajosta päällä, että en oikeasti huomannut edes lähestyvää autoa harppoessani tielle, vaikka luulin katsoneeni ettei autoja tule. Kaunis oli mäyrä, luulen että oli kuluvan kesän pentuja(?), puhtaan valkoiset raidat päässä sellainen lihavan kissan kokoinen. Mutta hyvä ettei käynyt ittelle mit... Raaka peli se on..

    Mut kiva reissu, kiitos kaikille hilpeilijöille!
  7. #37
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mut kiva reissu, kiitos kaikille hilpeilijöille!
    Joo eiks oo kiva kun tsempataan ja sympatiseerataan vedet silmissä

    Kiitokset myös mun puolesta kaikille kanssamopoilijoille! Uusi reitti ja hyvä mieli.
    *You only live once, but if you work it right, once is enough*
    -
    Honda CBR 1100 XX
    Kawasaki ER-6F
    Kawasaki ER5
  8. #38
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Eukko kirjoitti Katso viesti
    Joo eiks oo kiva kun tsempataan ja sympatiseerataan vedet silmissä
    Edelleen väitän, ettei se mäyrärukka noussut kahta metriä, kuten Bren väittää!
  9. #39
    Ei ehkä kahta metriä, mutta kyllä se lähes silmienkorkeudella kävi. Mutta joo, hyvä ettei tuon pahemmin käynyt. Mä en vieläkään tiedä, mikä sen hillittömän allergiakohtauksen aiheutti. Silmät ei ole enää onneksi turvonneet, mutta ylähuuli on edelleen aika persoonallisen mallinen. En tosin voi kuin itseään syyttää siitä, etten ole antihistamiineja popsinut enää heinien kukkiessa.

    Kiitos kaikille retkiseurasta.
  10. #40
    Tulitte vastaan komeessa letkassa jossakin nokian paikkeilla ja org moro kuului tietysti asiaan
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  11. #41
    Mites tänään, vaikka kolmelta Lahdesjärven ABC:lle alkukaffelle ja siitä sit jollekin lyhyelle pyrähdykselle?

    (Ei jaksa mitään hirmupitkää kun eilen illalla palasin 3vk/10tkm yksinajelulta ).
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  12. #42
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Flunssaa ja kuumetta... Ei pysty..
  13. #43
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Jospa tänään ehtisi mukaan...
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  14. #44
    Jes, olis kiva nähdä edes yksi tuttu naama!
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  15. #45
    Mä tuun ensi reissun alkukahville mukaan...
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  16. #46
    Alkukaffet vähän venähti, mutta kyl me terwon kanssa jossain ennen puol kuutta päästiin liikkeelle, jonka jälkeen Iharin tietä niin pitkälle kuin asfalttia riitti ja hieman kuuden jälkeen taas tunnin stoppi Vehonharjulla.. ;)

    4 ja puol tuntii ja alle 90km. Ei aina tartte kilometrejä metsästää!

    Olisiko vaikka tiistaina lähtijöitä, mulle passais aika kuin aika näin lomalaisena..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  17. #47
    Tiistai sopinee jos lähdetään semmoseen aikaan että työihminenkin ehtii mukaan.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  18. #48
    Jos te huomenna oisitte jonnekin lähdössä niin saaks joku ihan uus tulla tein kanssa?
  19. #49
    Tottakai uudetkin ihmiset ovat tervetulleita mukaan! Mitä enemmän saadaan porukka innostumaan näistä letka- ajoista, sen parempi.
  20. #50
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    Tottakai uudetkin ihmiset ovat tervetulleita mukaan! Mitä enemmän saadaan porukka innostumaan näistä letka- ajoista, sen parempi.
    Hei loistavaa! Mäkin tahon mukaan kunhan tässä ehtii. Harmi kun en aiemmin huomannut tätä.. just loppu 3vko kesäloma ja tuli yksinään ajeltua..
  21. #51
    Huomiseksi luvassa hyvää keliä (toistaiseksi... ).

    Eli olisko sitten joku perinteinen kello 17 lähtö perinteisesti Lahdesjärven ABC:ltä, niin Crnd:kin ehtii messiin.. Kahvittelijat sun muut turisijat (kuten minä) tulkoot jo neljäksi! Eli yritetään päästä itse lenkille viideltä.

    Jos aika ei passaa, niin ehdotelkaa muuta!

    Ti 3.7. kello 17 (moottorit käynnistyy!) Lahdesjärven ABC
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  22. #52
    Mahtavaa! Mie ehdin varmaan paikalle joskus neljän-viiden välillä eli kahvittelen varmaan sitten kans. Mistä teidät oikein tunnistaa?
  23. #53
    Vois koittaa tulla mukaan kanssa
  24. #54
    Huolitteko mukaan ulkopaikkakuntalaisia? Jos vaikka innostuisin lähteen täältä Porista ajelemaan sinnepäin, niin voisin tulla teidän mukaan ajelulle.
  25. #55
    Lainaa Miijja kirjoitti Katso viesti
    Mahtavaa! Mie ehdin varmaan paikalle joskus neljän-viiden välillä eli kahvittelen varmaan sitten kans. Mistä teidät oikein tunnistaa?
    Me ollaan ne ei-cool:in näköiset niistä motoristiporukoista. Ei vaan kyllä sä tunnistat, ei siellä yleensä monissa pöydissä porukoita ole..

    Siinä ulkoterassin pöydillä (tai hyväkäytöksisimmät niiden ympärillä olevilla tuoleilla) siis notkutaan..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  26. #56
    Lainaa Maikhol kirjoitti Katso viesti
    Huolitteko mukaan ulkopaikkakuntalaisia? Jos vaikka innostuisin lähteen täältä Porista ajelemaan sinnepäin, niin voisin tulla teidän mukaan ajelulle.
    Kaikki huolitaan, paitsi poril... eiku.. siis joo, tottakai!
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  27. #57
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Kaikki huolitaan, paitsi poril... eiku.. siis joo, tottakai!
    Hienoa! Toivottavasti pääsen huomenna tulemaan. Mukava ajella välillä muutenkin kuin vain yksin!
    Hyvä että tällainen poril... siis joku satakuntalainen mahtuu mukaan
  28. #58
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Siinä aika lähellä rakennusta on mp-parkkipaikkoja niin siitä on jo ulkotuolit heti. ABC:n parkkikselle saavuttaessa ajetaan parkkiksen oikeaa reunaa (jos ei mee tankille) ja sitten kattelee vähän vasempaan sinne rakennuksen suuntaan.
  29. #59
    Mä voisin huomenna ilmaantua paikalle joskus neljän jälkeen. Mut tunnistaa tummansinisestä silmäpuolesta Yamahasta ja saparoleteistä. Tulkaa nykimään hihasta, jos eksyn väärään pöytään.
  30.  
  31. #60
    Vois koittaa päästä huomenna.
    Jos ei mitää ihmeenpää tapahu.
    Näkis uusia naamoja samalla...
    Mullon se vähä kärsineen näkönen sevenfifty ja muutenki räjähtäny ulkoasu...
    Se oli jo rikki...
Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen