Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
    Oon tässä kytännyt monta päivää että Helatorstaille vaihtuisi kelit paremmaksi, niin voisi käydä jossain kauempanakin, mutta kai se on pakko koittaa taas keskiviikko ehtoota, jotta pysyy kuivana nämä kimppareissut..

Eli aika samat speksit kuin ennenkin. Toivottavasti saataisiin vähän uuttakin porukkaa mukaan tälle parin tunnin pyrähdykselle! Kynnys osallistua ei ainakaan pitäisi olla suuri..

Reittiä en ole vielä miettinyt, joten saa ehdottaa jotain kivoja! Jos ei muuta keksitä niin vaikka alkuun tuo Kangasala-VLK "klassikko"...
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Helluntainahan mennään perinteisesti Päijänne ympäri jompaan kumpaan suuntaan.Mä ainakin menen.
    Mukana
    Osallistumistani yleensä rajoittaa se, että viikot olen Helsingissä. Eli yleensä ajot pyhinä ja pe-su akselilla kinnostaa.
    2015- KTM 250EXC-F vm11
    2012- TM 125EN vm11
    2012- Suzuki DR-Z400S vm01
    2011-12 Myyty vakuutusyhtiölle BMW F650GS vm00 http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...hp?f=2&t=25688
    2011-12 Yamaha RD125LC vm82
    2010-12 BRP Can-Am Spyder vm09
    Jep, sunnuntaiksikin lupaisi juuri nyt hyvää keliä.. kattellaan miten kehittyy.. ainahan sitä ajaminen kesäisin kiinnostaa ja porukassa kaksinverroin kivempaa..

Tänään taas olisi pullakahvi-paskanjauhantaa ja renkaisiin potkimista Pyynikillä/Mustalahdessa, anyone fancy?
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Eiköhän kone käynnisty!
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Kynnys osallistua ei ainakaan pitäisi olla suuri..
    On se vielä mulle vähän liian suuri... *nolonaamahymiö*
    Mutta ajattelin ottaa tavoitteeksi että jossain vaiheessa loppukesää uskaltaudun uudeksi naamaksi mukaan.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Silver Bride kirjoitti Katso viesti
    On se vielä mulle vähän liian suuri... *nolonaamahymiö*
    Mutta ajattelin ottaa tavoitteeksi että jossain vaiheessa loppukesää uskaltaudun uudeksi naamaksi mukaan.
    Loppukesänä sataa vettä ja sammakot hyppii tiellä! Muutenkin on kurjaa ja renkaat loppu. Hihnakin on rasvaamatta ja visiiri on löystyny!
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Loppukesänä sataa vettä ja sammakot hyppii tiellä! Muutenkin on kurjaa ja renkaat loppu. Hihnakin on rasvaamatta ja visiiri on löystyny!
    Sitten valitaan aurinkoinen keli ja tehdään väistöharjoituksia sammakoiden avulla. Renkaat toimii vielä kun vasta ne alle laitoin, visiiri on luultavasti kyllä jo rikki kun olen kontannut jossain ojan pohjalla.

Mielummin silti liityn seuraan vähän myöhemmin. Näin alkukesästä on ehkä pyörä ja tiet iskussa mutta kuski soheltaa vielä aika pahasti ja häiritsee ihmisiä mutkahitaudellaan.
    T: A-kortillinen jo melkein vuoden...
    Korostetaan nyt vielä että näissä ajoissa on kyse vain ja ainoastaan ajelusta porukalla ilman sen kummempaa agendaa tai suorituspaineita.

Kyse ei siis ole esim. mistään ajosuoritevertailusta, kaahailusta, virallisesta "org-tapahtumasta" tms...

Jonkinsorttisia koheltajia me ollaan kaikki, toki "mileage may vary".. Vauhdit on melko maltillisia (ainoat niistä valittaneet ovat toistaiseksi olleet niitä, jotka eivät ole koko ajeluilla käyneet ), ja porukka ollut tähän asti vähäisestä lukumäärästä huolimatta hyvinkin mukavaa ja sosiaalista.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    ^ Kyllä mä vielä joskus hyppään mukaan. Mutta vasta sitten kun voin olla varma etten kokemattomuuteni ja vähäisten ajettujen mailien takia aiheuta liikaa härdelliä tai tiukkoja tilanteita porukassa.
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Yks mikä on ehkä hiukan haastavaa on noi moottoriteiden rampit. Meinaan kun niitä on hiukan haastava ehkä merkkailla takanatulevalle, koska motarille ei oikein saa pysähtyä ja ramppi taas on vähän samansorttista älä-pyssäää -paikkaa ja sitten jos ajaa vähän syvemmälle ramppiin, niin takanatulija ei välttämättä huomaa tarpeeksi ajoissa merkaajaa.
    Yks mikä on ehkä hiukan haastavaa on noi moottoriteiden rampit. Meinaan kun niitä on hiukan haastava ehkä merkkailla takanatulevalle, koska motarille ei oikein saa pysähtyä ja ramppi taas on vähän samansorttista älä-pyssäää -paikkaa ja sitten jos ajaa vähän syvemmälle ramppiin, niin takanatulija ei välttämättä huomaa tarpeeksi ajoissa merkaajaa.
    Tämän takia letka pitäisikin kerätä kasaan näillä moottoritiesiirtymillä, ettei kenenkään tarvitse jäädä arpomaan takanatulijoiden perässäpysymistä. Moottoritiellä ei muille tielläliikkujille aiheudu merkittävää haittaa, vaikka letka hieman nopeusrajoitusta hitaammin liikkuisikin. Tällöin autot pääsevät sujuvasti ohi, eikä letkan häntäpään tarvitse painaa tuhatta ja sataa saadakseen muut kiinni.

Otsikon aiheeseen palatakseni, tulen huomenna lähtökaffeille. Olettaen, että tuolloin mulla edelleen henki kulkee, enkä ole kaivanut kaktuksella silmiä päästäni. Ajolenkille en edes yritä, nyt on olo sen verran tukala muutenkin. Kevät on ihanaa aikaa...
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    Tämän takia letka pitäisikin kerätä kasaan näillä moottoritiesiirtymillä, ettei kenenkään tarvitse jäädä arpomaan takanatulijoiden perässäpysymistä. Moottoritiellä ei muille tielläliikkujille aiheudu merkittävää haittaa, vaikka letka hieman nopeusrajoitusta hitaammin liikkuisikin. Tällöin autot pääsevät sujuvasti ohi, eikä letkan häntäpään tarvitse painaa tuhatta ja sataa saadakseen muut kiinni.

Otsikon aiheeseen palatakseni, tulen huomenna lähtökaffeille. Olettaen, että tuolloin mulla edelleen henki kulkee, enkä ole kaivanut kaktuksella silmiä päästäni. Ajolenkille en edes yritä, nyt on olo sen verran tukala muutenkin. Kevät on ihanaa aikaa...
    Kantsii käyä lääkärissä valittamassa, vaihtoon lääkkeet jos ei pelitä. I Hate Kevät.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Haluaisiko kukaan kyytiläistä reissuun mukaan? Tein jo omankin topicin, jossa kaipailin motoristikavereita Tre:ltä. http://www.moottoripyora.org/keskust...toristikaveria Tässä suora lainaus topicista:

"Olen 21-vuotias naisihminen ja toteutin viime syksynä haaveeni ja hankin iso-A kortin. En kerennyt kortin hankkimisen jälkeen ajella kuin yhden kerran lainapärrällä, koska omaa ei vielä ole varaa hankkia. Muutin juuri tänne Tampereelle ja olisi enemmän kuin mahtavaa löytää motoristikaveri, koska ketään pärräilijää en vielä tiedä näiltä suunnilta. Muutenkaan ei kavereita ole liikaa. Voipi olla ettei tätä kautta kaveria löydy, mutta yritän kuitenkin."
    Mä en pääse tälle reissulle mukaan, pyörä meni johonkin tyhjänpäiväiseen huoltoon ja takanakkikin vaihtoon kuulemma... Mut sit kun pyörä on taas liikkeellä, niin mun kyytiin pääsee.
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
    Mitä tarkoittaa T-ajelu?

Ja joo, voishan sitä huomenna yrittää osallistua as a new face!

Terveisin,
    Keltanokka
    Viimeksi muokannut: Japituinen; 15.05.2012 klo 23:02.
    Ei oikein mitään hajua itelläkään vaikka mää sitä kerran kysyinkin yhdellä ajelulla
    Ajetaan letkassa mopedeilla ei mitään sen ihmeellisempää. Ei ainakaan silloin ollut kun viimeksi olin kaksi viikkoa sitten. Mukaan vaan mullakin nyt kolmas kerta huomenna.

Täten ilmoittaudun itekkin huomisille mutkapätkille
    R6r
    Nyt näyttää olevan niin paljon tunkua ajeluille että jäänee itsellä väliin :P Ikävästi sisäpelivuoro samalla ajankohdalla koko kesän.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Japituinen kirjoitti Katso viesti
    Mitä tarkoittaa T-ajelu?
    Tee niinkuin Tampere.
    Täytyy kans joskus lähteä mukaan. Huomenna ei ehdi, kun on muuta ohjelmaa.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
    Tee niinkuin Tampere.
    Oooh, melko loogista nyt kun se avattiin meikäläisellekin.

- Japi
    Lainaa Japituinen kirjoitti Katso viesti
    Oooh, melko loogista nyt kun se avattiin meikäläisellekin.

- Japi
    Juu, mitään muuta tuohon T-ajeluun ei sisälly kuin että Tampereelta lähdetään ja sinne palataan. Tuo T-ajelu nimike lanseerattiin täällä jo joskus vuonna X..

Ihan perus-rivijäseninä näitä tässä olen huhuillut liikkeelle, että pääsisi tutustumaan muihinkin alueen motoristeihin yhteisten ajeluseikkailuiden merkeissä. Yksin kun saa ajella ihan tarpeeksi muutenkin!

PS. Jatkossa voidaan vaihtaa päivääkin, nyt on vaan sattunut olemaan keskiviikkona tän vuotiset toistaiseksi.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    Ilmestyn jonon jatkoksi..
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    PS. Jatkossa voidaan vaihtaa päivääkin, nyt on vaan sattunut olemaan keskiviikkona tän vuotiset toistaiseksi.
    Kannatetaan ihan vaan kun kesällä se mun ainut kuntosalivuoro on keskiviikkona. Tosin en varmaan ole kyllä muutenkaan Pirkanmaanpuolella jatkuvasti.
    Kahveelle olis ainakin tarkoitus tulla ABC:lle, mutta ajelulle en taida ehtii lähtemään?
    Kawasaki Z750, -05
    Yamaha TZR, -90
    Noniin, selvittiin JuhaK:nkin kanssa kotio (tai minä nyt ainakin kotiin asti ). Kiitokset vetäjälle ja olihan siellä pari entuudestaan tuttua + uusiakin naamoja! Hauska oli tutustua ja eiköhän lähdetä jatkossakin pärräileen. Sanr:kin pääsi messiin, hieno homma ja mullakin saa kyllä tuohon takapenkin kiinni jos sikseen tulee .

Ei muutaku pari märkää ja pyhiä kohti!

Terveisin se pieni kaveri sillä sinivalkosella K8 Gixxulla.
    Ride to Live, Live to Ride
    Kiitokset mainiosta seurasta ja erityiskiitos kuskille.
    Vissiin veturikin selvisi Manseen asti. Oltiin samaan aikaan Hallilan valoissa. Itse tosin olin jo Datsunin puikoissa.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joo kiitti kaikille, mukavaa kun porukaa oli ihan kunnon letkaksi asti!
  30.  
    Laittaisko porukka jotain tuntomerkkejä, että pystyisin yhdistämään nickin ja kasvot? Mieluiten ei motskaridataa, koska ei noi merkit ja mallit ole hallussa.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen