Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Onko kellään tietoa että voiko nuo muoviset tarvikesuodattimet aiheuttaa pyörään jonkinlaisia käyntiongelmia?

    Omaani vaihdoin joku aika sitten ja nyt tuntuu ettei toimisi niinkuin pitää,mutten muista kirveelläkään olisiko ongelmat alkanu välittömästi suodattimen asennuksen jälkeen...
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
  2. #2
    onhan se suodatin oikein päin asennettu? itsellä ei ole kokemusta, mutta on nuo suodattimet tutuilla aiheuttanut ongelmia. siis sellaiset tarvikemallit >biltsu ja motonet
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    Omien kokemusten perusteella pumpullisessa toimi ja pumputtomassa pyörässä ei.
    Vähänkään reippashenkisempää ajoa niin alkoi suodatin tyhjenemään.
    Taitavat kaikki olla suunniteltu muihin kuin painovoimalla bensaa siirtäviin systeemeihin.
    Mahdollisimman iso suodatin (paljon pinta-alaa) tietenkin helpottaa?
  4. #4
    Suodatin on oikein päin asennettu. Mutta taitaa lähteä kävelemään tämän jälkeen... Ostin nykyisen muovisen Motonetistä ja edellinen oli Biltemasta,silloin ei ilmennyt ongelmia käynnissä mutta päät oli liian lyhkäset ja pääsi letku karkaamaan ajon aikana...
    Kävi hyvä tuuri että kaveri ajoi perässä...
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
  5. #5
    Itsellä oli myös Bilteman yleismallinen suodatin, ei toiminut pumppu mallissa. Veikkaan että kerkesi imee se tyhjäksi ennen kuin uutta keresi tulla
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  6. #6
    Itellä bilteman lasi/kromi-mallinen pensansuodatin, korjas kaikki mun pyörän ongelmat. Pumputon putkutinhan tää minun erkki on.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  7. #7
    Lainaa JeTi kirjoitti Katso viesti
    Itellä bilteman lasi/kromi-mallinen pensansuodatin, korjas kaikki mun pyörän ongelmat. Pumputon putkutinhan tää minun erkki on.
    Mulla oli just sama suodatin missä ei pysyny letku kiinni.
    Tuossa Bilteman suodattimessa on harvempaa se suodatin-osa entä ku tuossa muovisessa,siksi sen kanssa ei ongelmia esiintyny mullakaan...
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
  8. #8
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    onhan se suodatin oikein päin asennettu?
    Onkos tästä tarkempaa... Siis mikä on oikeinpäin..? Sattui tarttumaan musiatakseni biltemasta tollasia kertakäyttösiä pikkuruisia suodattimia bensalinjaan ja sitä asentaessani pohdiskelin että miten päin sen laittais. Ei siinä mun mielestä ollut mitään merkkiä.
  9.  
  10. #9
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Onkos tästä tarkempaa... Siis mikä on oikeinpäin..? Sattui tarttumaan musiatakseni biltemasta tollasia kertakäyttösiä pikkuruisia suodattimia bensalinjaan ja sitä asentaessani pohdiskelin että miten päin sen laittais. Ei siinä mun mielestä ollut mitään merkkiä.
    Aika usein niissä on nuoli joka näyttää polttoaineen virtaussuunnan.
    Kuka niitä kaikkia pyöriä enää luettelemaan ...
    Viimeisin hankinta Royal Enfield D 350