Keskiviikkona näyttäis olevan vielä poutaa, joten hirmu hauska possujuna olisi lähdössä Orikedon shelliltä kohti tuntematonta.
Singahdetaan sinne ja tänne. Kun matka mittarissa on 140 km niin lopetellaan Liedon Shellille, kello pitäisi lopetellessa näyttää 20.00.
Elämä on onneksi mutkikasta
Tämäkin menee taas luokkaan työt häirittee harrastuksia, jospa sitä pääsis edes joskus näihinkin mukaan.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Todennäköisesti skippaan tämän mutta katsotaan nyt, Monsterin alusta on nyt säädetty et ois sitäkin kiva testata toisaalta.
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hep, taitaa päästä mukaan![]()
MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
Mukan, jos vaan pääsee duunista ajoissa.
- - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
Meikä oli vaan hengessä mukana kun lähdin hommista seiskalta mopolla kotio..
Oliko reissulla paljon puuskaista tuulta ?
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Oli taas kiva kruisailla. Kiitos kaikille osallistujille.
Nyt pitää todeta että vaikka maalta olenkin niin kyllä oli pahan hajuinen lenkki. Mutta onneksi oli hauskaa![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Kiitos Marko, hauskaa oli taas kerran! Päästiin harjoittelemaan risteysten merkkaamistakin ja hienosti sujui ... paitsi et mä meinasin itse heti unohtaa yhden...![]()
Mä laskin suoraan visiiri auki "pilveen". Ei muuten katoa suhubertin sisältä nopeasti toi haju, kun on joka puolelta niin hyvin tiivistetty. Eikä uskalla uudestaan avatakaan, kun pelto vaan jatkuu vieressä![]()
MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
Kiitokset lenkistä, livistin Nousteen kohdalla letkasta ku oli nälkä ja kusihätä mut hauskaa oli, kurveja riitti. Mopokin toimii ihan ok, kai toi hiukan mukavammin kääntyilee mut radalla sen kai oikeasti vasta pystyy toteamaan![]()
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Kiitokset täältäkin, ihan kiva pikku lenkki.
Se en sitten ilmeisesti ollutkaan minä joka siellä löyhkäsi, kun kerran joku mun edelläajavakin sen haistoi.
- - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
Onneksi pääsee "pilven" yläpuolelle karkuun...
Vaan hauskaahan tuo, kuten aina, hajusta huolimatta...![]()