Sivu: 28 / 50:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 811:stä 840:een 1489:sta
  1. #811
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Aika pienellä riskillä ja perustekemisen hieromisella nää pari viime kautta on menty. Mistä kertoo sekin, että kaatoja ei ole tullut, mutta pari sekkaa on joka paikassa muualla paitsi parkissa paranneltu kierrosaikaa.
    Toi ensimmäinen kolmannes itsessään on aika turvallinen, koska siinä mopo käytännössä pystyssä.
    Mut sit taas välillisesti riskihkö jos sen vetää ihan maksimiin ja tulee pikku fiba, niin linja on auttamatta levee jo ennen apeksia. Eli syvyyssuunnassa voi tila loppuu kesken.
    Mutta ensimmäisestä kolmanneksesta voi aika surutta höylätä ainakin puolet ennen kuin marginaali tippuu liian pieneksi/ ettei se kestä enää pikku fiboja/ vasta sitten riski alkaa kasvamaan.

    Jah sen seurauksena toisesta kolmanneksesta tulisi nopeampi riskikertoimen kasvamatta, koska ajolinja muuttuu nopeammaksi tuon ensimmäisen kolmanneksen muutoksen myötä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #812
    Jaha, ERV3 ei enää ookkaan The Ketju, vaan se on nykyisin ERV7:
    "D.I.D's 520ERV7 is the chosen chain of road racing teams in MotoGP, WSBK, MotoAmerica, and used by incredible talents, such as Valentino Rossi, Andrea Dovizioso, and Alex Rins."
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #813
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  4. #814
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.
    Youtube?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  5. #815
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Eihän tää oo sama kundi joka viime elokuussa sateisena sunnuntaina ajoi sinnikkäästi sateellakin kunnes pyllähti kahvilassa harmittomasti? Jos on niin turistiin siinä tovi pintavaurioita ihmetellessä.
    UwU Jäsenvastaava UwU
    Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
    Aprilia RSV Mille R -03
    Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
  6. #816
    Lainaa Kerberos kirjoitti Katso viesti
    Eihän tää oo sama kundi joka viime elokuussa sateisena sunnuntaina ajoi sinnikkäästi sateellakin kunnes pyllähti kahvilassa harmittomasti? Jos on niin turistiin siinä tovi pintavaurioita ihmetellessä.
    Juu, sama poju Jonezi.. Pitäis ottaa toi tube haltuun.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  7. #817
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Sanattomaksi vetää! Hyvin skidi vetää. Parissa mutkassa hiukan avaus aikaisessa ehkä, ja pari mutkaa meni apex vähä pitkäksi mutta helvetin hyvän näköistä suorittamista!

    Propsit isälle että oot investoinu skidin ajamiseen näin paljon! Alkaa kantaa hedelmää!

    Oma analyysi:
    T1: Ehkä hiukan aikaisin avas ni ei päässy avaamaan kunnolla ku valui ulkoreunaan.
    T2: Avas jälleen hiukan aikasin ni jarru T3:een alkoi ulkoreunaa kohti ja apexi jäi ottamatta kii. Samoin T3 avaus oli hiukan aikainen.
    T4: Meni mun silmiin aika pirun nätisti.
    T5: Pikkasen ku ois malttanu vielä oottaa avausta ni ois päässy tohon sisäkanttiin kii lopussa ni ois päässy vetää nupit kaakkoon paremmin.
    T6: Pikkasen rajummin ois ohjannu pyörän aiemmin sinne oikeaan reunaan ni ois saanu vähä paremman entryn, mutta ei huono nytkään.
    T7: Vähän turhan aikasin meni sisään, ja liian aikaisin aukes myös kaasu. Näin ollen T8 jarru menee pieleen ku ollaan menossa vasenta reunaa kohti ku pitäis jo jarruttaa kohti oikeata reunaa apexia.
    T8: Linja overall aika hyvä, pikkasen sisempää ois vielä saanu ottaa sen oikean kanttarin mäen päällä.
    T9: Hyvin.
    T10: Oikein mallikelpoisesti.

    Tosta pienillä korjauksilla tulee 1:20 mun silmissä.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #818
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Äkkiseltään näyttäis siltä että riskikerroin, ja varsinkin haikkarin riski on aika iso. Haikkari on siitä ikävä että siinä yleensä hajoo luita, lähes aina. Ja hyvin usein kausi on sitten siinä. Ja oikein huonolla säkällä rikkoo jotain niin, että se vaivaa lopun ikää, enemmän tai vähemmän.

    Ja siihen haikkariin johtaa ihan se perinteisin yhtälö; eli hieman aikasin menee mutkiin sisään, jolloin ajolinja on apeksin jälkeen pyöreä, eli mopo kiertyy melkein maksimikallistuksessa ulkokanttareelle, ja siitä syystä kuski ei saa nostettua mopoa pystyyn apeksin jälkeen, ja silti samaan aikaan kuski avaa huolella.

    Noin alkuun mitään muuta ei tarvi korjata kuin ajolinjasta tuo mutkaan meno, eli jarrumerkin ja apeksin välinen pätkä, niin riskikerroin tippuu +90% -> alle 10%.

    Ja bonuksena tuosta ajolinjan periaatteen muutoksesta on helposti joku 3-5 sekunnin kierrosaikaparannus, sen verran näppärän näköstä toi touhu oli noin muutoin. Ja nuoruuden intoa ja yritystä...

    Etukamerasta olis helpompi nähdä toi ajolinja ja mopon kallistuma/ se että mopon nokka osoittaa vielä metsään/ ei ole ehtinyt kääntyä, ja kuski vääntää jo kaasua.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #819
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Jokin raapiva ääni palmasissa, kahvilassa ihan kuin ketjut olis liian löysällä vai laatikko? Ei liity kyllä varsinaisesti ajotekniikkaan.
    K8-1000
  10. #820
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Taidon oppimisen herkkyyskausi näkyy menossa. Vakuuttavan näköistä liikkumista pyörän päällä.

    Sunnuntaina kävin KVR-koulutuksessa ja niillä opeilla olisin Scuuban kanssa samaa mieltä kaasun avauksista muutamassa mutkassa.
  11. #821
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Itsekin meinasin avata turpani, että vähän aikaisessa ja riskiltä vaikuttavaa kaasun avausta, mutta sitten tuli mieleen oma ajaminen viikonloppuna, ja ajattelinkin olla ihan hiljaa

    Mutta siis nyt kumminkin luulen olevani samaa mieltä edellisten kanssa. Mutta kyllähän tuo ajamiselta näyttää.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  12. #822
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Taidon oppimisen herkkyyskausi näkyy menossa. Vakuuttavan näköistä liikkumista pyörän päällä.
    Eikä kyseessä ole niinkään se että "kato lapset oppii nopeammin kuin aikuiset". Kyllä aikuisetkin oppii hitonmoista vauhtia asioita jos aikuinen vain keskittyy siihen asiaan samalla intensiteetillä kuin lapsi.

    Merkittävä ero tässä on se, että tämä muksu ei ole sählännyt omiaan ensin 15 vuotta pitkin katuja ja ratoja ja omaksunut vääriä taitoja. Tämä muksu oppii tyhjältä pöydältä ja lähestulkoon pelkästään oikeita asioita. Tällöin kaikki energia menee VAIN uuden oppimiseen, eikä siihen että samalla ku opetellaan uutta ni pitää yrittää päästä eroon vanhoista virheistä.

    Itelläkin Kemorassa vielä tänä päivänäki pirullinen rajoittava tekijä omassa tekemisessä on se, että eka kerta ku siellä kävin ajamassa, ni yksi haisuli päti mulle täysin vääriä ohjeita ja minä reppana kuuntelin ne, ja opettelin sen jälkeen Kemoraa 150 kierrosta vääriä asioita.

    Nyt ku täällä oikeasti hyvät kuskit avas mulle mitä mä oon oppinu Kemorasta täysin väärin, ni nyt sen lisäks että mä yritän tehdä niitä oikeita asioita, ni mun pitää samalla yrittää olla tekemättä niitä vääriä asioita jotka meinaa koko ajan tulla lihasmuistista.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #823
    Esso.k
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    hääh? en kyllä tunistanu yhtäkää noista virheistä mitä privateer ja skuuba tossa esitti- kanttarie perusteella ei siälä ole liia aikasia taittoja-kaasu aukee sanotaako kisakuskimaisee tyylii eli oha siinä pieni riski mutta kaasu aukee koko aja ja pörä kääntyy- ei siinä voi antaa tasotusta avaksissa- sanosin et nyt ois hyvä hetki kattoo datasta mitä sieälä on kirittävää vaikka 3 sekuntii nopeempaan kuskiin- oha siinä vähä varaa ajaa linjat tikemmi kanttarii toista metrii palmasisssa ja kolmosessa-

    muuteki toi mopo päällä liikkumine pääasia et se toimii- kattokaa 80-90 luvu videoi lujaa ne meni sillonki-ei ollu näin hyvii renkaita ja kaikki muuki oli vähä- nyt sitte pitäs kaikkie ajaa motogeepee tyylii muute ei mukamas pääse kovaa- nuorte on helppo opetella mut vanhoje ukkoje ei kannata välttämätä kannata liia akropaattiseks sitä ajoonsa koittaa saada-
  14. #824
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    https://we.tl/t-voWvVczEXw

    Tästä olis kiva kuulla armottomia kommentteja muilta kuskeilta. Olen pahoillani, etten keksi muuta tapaa, ku toi wetransfer-lataus. Kierros päivän Kallio-Racingin päiviltä.

    Edit: Ei siis mun kierros, vaan pojan
    Ykkösen ulostulon voi vetää sinne ulkokantin päälle, eli avaus ihan hyvässä kohtaa, mutta ei vaan antanu valua leveeks. Samalla saa tilaa kakkoseen vähän lisää.
    Kakkosessa vähän aikanen sisääntaitto ja vähän ajoissa kaasulla, tai sitten pitäs ajaa sitä mopoa siinä 2-3 välissä agressiivisemmin eikä vain istua kyydissä, että ehtis saada mopon radan suuntaiseksi kolmosen jarruun.

    Kolmonen jäi leveeks -> Tarkkuutta apeksien poimintaan.

    3-4 välissä sais ajaa nopeammin mopon sinne vasempaan laitaan, niin nopee oikee olis loivempi.

    Palmas leveeksi -> tarkkuutta apeksien poimintaan.

    Palmas-nopee vasuri vähän samaa ongelmaa kuin 3-4 välissä.

    Lemminkäinen vähän leveeks ja kaasulle vähän liian aikasin.

    Lemminkäinen - kikkamutka välillä samaa ongelmaa kuin 2-3, 3-4 ja 5-6 välissä.

    Kikkamutkassa pitäs päästä vähän syvemmällä jarrulla, että avauksessa mopo ei irtois siinä mäen päällä kanttarista, jolloin vikaan vasuriin sais paremman linjan. Nyt vikaan vasuriin menee vähän liian keskeltä rataa sisään.

    Kahvila leveeks -> tarkkuutta apeksien poimintaa, muuten hyvä.

    Kaasun avauksen osalta pitäs olla data näkyvissä, että onko se liian aikasessa muissa kohdissa kuin mainitsin vai onko se vain passeli saattokaasu ennen varsinaista avausta.
    Superbike #7
  15. #825
    esso vois kyllä mun mielestä vähän rajoittaa noita opastuksia, kun kokemusta rata-ajosta on aika lähelle nolla.
    En sano sitä, etteikö sekaan mahdu hyviäkin kommentteja, mutta kaikki apua kyselevät ei todennäköisesti osaa suodattaa niitä, varsinkaan kun noista teksteistä saa helposti/vaikeesti sen kuvan (-kirjoitusvirheet), että kaveri on oikeen asiantuntija.

    Annetaan me täysin aloittelijat kokeneemmille "työrauha" näissä hommissa, kun kuitenkin vakavimmillaan on kuljettajan henki kyseessä.
    cbr600rr -04
  16. #826
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Annetaan me täysin aloittelijat kokeneemmille "työrauha" näissä hommissa, kun kuitenkin vakavimmillaan on kuljettajan henki kyseessä.
    Kiitos paljon kaikille korjausajatuksista ja kommenteista. Poika hermostui siitä, että laitoin kuulemma päivän paskimman kierroksen tänne. Ristiriitaisia mielipiteitä jokaisella, kuten kuuluukin foorumin henkeen. Huomaan, että ratahommissa mielipiteitä on ihan yhtä paljon, ku vaikka musiikkia tehdessä. On monta erilaista tapaa tehdä ja repiä ne sekunnit. Onneksi takana on tällä hetkellä KVR ja Track Punk Racing. Tavoite on pojalla hissukseen kohti kisoja jopa. Itse vaan seuraan vierestä ja kuskaan ja kustannan ja koitan hommata muutaman muun mankinuoren harrastuksen pariin.
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
  17. #827
    Lainaa Loosah kirjoitti Katso viesti
    Kiitos paljon kaikille korjausajatuksista ja kommenteista. Poika hermostui siitä, että laitoin kuulemma päivän paskimman kierroksen tänne. Ristiriitaisia mielipiteitä jokaisella, kuten kuuluukin foorumin henkeen. Huomaan, että ratahommissa mielipiteitä on ihan yhtä paljon, ku vaikka musiikkia tehdessä. On monta erilaista tapaa tehdä ja repiä ne sekunnit. Onneksi takana on tällä hetkellä KVR ja Track Punk Racing. Tavoite on pojalla hissukseen kohti kisoja jopa. Itse vaan seuraan vierestä ja kuskaan ja kustannan ja koitan hommata muutaman muun mankinuoren harrastuksen pariin.
    Pyrimme yleensä kommentoimaan ajamista henkilökohtaisissa valmennuksissa kuskille suoraan, koska niin moni tekijä vaikuttaa siihen, miltä ajo näyttää ja kuskin kommentit on hyvä kuulla palautetta antaessa. Näissä keskusteluissa on tullut meidän K/VR-valmennukset useamman kerran esille niin ajattelimme tästä kuitenkin tällä kertaa muutaman sanan sanoa ja ennemmin valmennusfilosofisesta näkökulmasta kuin videon kuskin kaikkea tekemistä tarkkaan arvioiden.

    Katsoimme K/VR porukalla videon läpi ja meidän mielestä ajo on yleisesti sekä erityisesti kokemukseen nähden oikein mukavan näköistä menoa. Meidän valmennukset lähtevät asioiden rakentamisesta oikeiden perusteiden pohjalle, jotta muu tekeminen saadaan turvalliseksi ja myös ylipäätään mahdolliseksi toteuttaa. Videolla näyttäisi, että nämä ajon perusteet ovatkin pitkälti hyvin hallinnassa ja tämä lisää ajon turvallisuutta sekä ennustettavuutta (mm. alakropan käyttö ja siihen liittyvät elementit). Ajolinja tunnutaan myös ymmärtävän hyvin, mutta linjan toteutuksessa on toki poikkeamaa kierroksen aikana. Meidän valmennusajattelussa toteutunut linja on käytännössä aina seuraus muusta tekemisestä ja ainoastaan halu pysyä linjalla ei riitä. Onkin luonnollisesti kaksi eri asiaa tiedostaa oikea linja ja pystyä pysymään siinä. Syistä poikkeamiin ei pelkästään videon pohjalta kuulematta kuskia voi olla täysin varma, mutta toki jotain arvauksia on helppo videon ja aikaisempien analyysien pohjaltakin tehdä. Vauhdin pudottaminen voi auttaa hetkellisesti, mutta ei korjaa syitä taustalla. Syyt voivat olla mutkakohtaisia tai systemaattisia virheitä.

    Niin tai näin, videon ajossa on niin paljon hyviä elementtejä ja pyrkimystä tehdä asioita oikein, että tämän päälle on helppoa lähteä rakentamaan hommaa eteenpäin.
  18. #828
    Botnian viimeinen setti josta tuli järkevän näköistä dataa ulos:
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  19. #829
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Botnian viimeinen setti josta tuli järkevän näköistä dataa ulos:
    Mielenkiintoisen näköinen rata!

    Millä ohjelmalla sä pistitkään ton datan näkyviin videolle?
    cbr600rr -04
  20. #830
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoisen näköinen rata!

    Millä ohjelmalla sä pistitkään ton datan näkyviin videolle?
    RaceRender 3.

    Koitin tota Dashwarea noin tunnin, koin totaalisen brain meltdownin sen manuaalisen kikkailun kanssa, ja poistin koko hela(ulosteen).

    RaceRender tarjoaa valmiita platformeja noin parikymmentä erilaista, joita sitte voi siitä perus ulkoasusta räätälöidä sen mukaan mitä sinne haluaa ja mitä ei.

    Ite esmes poistin tosta overlaystä kompassin, altituden (korkeus merenpinnasta), pari logoa jne... ja sitte lisäsin noi etu ja takaiskarin pötköt tohon, löytyy valmiista valikoista.

    Ei ole ilmainen tuote jos haluaa kunnollisia videoita tehdä, mutta edullinen ja maksaa itsensä takasin about samantien.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  21. #831
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    RaceRender 3.

    Koitin tota Dashwarea noin tunnin, koin totaalisen brain meltdownin sen manuaalisen kikkailun kanssa, ja poistin koko hela(ulosteen).

    RaceRender tarjoaa valmiita platformeja noin parikymmentä erilaista, joita sitte voi siitä perus ulkoasusta räätälöidä sen mukaan mitä sinne haluaa ja mitä ei.

    Ite esmes poistin tosta overlaystä kompassin, altituden (korkeus merenpinnasta), pari logoa jne... ja sitte lisäsin noi etu ja takaiskarin pötköt tohon, löytyy valmiista valikoista.

    Ei ole ilmainen tuote jos haluaa kunnollisia videoita tehdä, mutta edullinen ja maksaa itsensä takasin about samantien.
    En kanssa saanut muuta kuin tietyt asia pelaamaan dashwarella ja hankin race renderin.
    K8-1000
  22. #832
    Joopajoo. Itekki nyt tunnin verran kikkaillu tällä DashWarella ja vittu että menee hermot. Ei riitä oma nörtteys tähän.
    cbr600rr -04
  23. #833
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Joopajoo. Itekki nyt tunnin verran kikkaillu tällä DashWarella ja vittu että menee hermot. Ei riitä oma nörtteys tähän.
    Suosittelen lämpimästi ostamaan ton RaceRenderin ni elämä helpottuu kummasti (ja mun mielestä mittaristotkin on paremman näköset).

    http://racerender.com/RR3/Purchase.html

    Ite ostin tuon Ultimate Editionin ihan sen takia ettei joka ikistä videota tartte pilata logoilla jotka peittää mahdollisesti jotain. On kyl ollu hintansa väärti.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  24. #834
    Koitan vielä paremmalla ajalla/kärsivällisyydellä rakennella noi mittarit omannäköiseksi ennen, ku luovutan.

    Muutenhan toi on aika simppeli, mutta noiden mittarien muokkaus sais olla vähän helpompaa (jos niitä nyt edes pystyy muokkaamaan silleen, ku haluisin).
    cbr600rr -04
  25. #835
    Lainaa KawaJava kirjoitti Katso viesti
    Koitan vielä paremmalla ajalla/kärsivällisyydellä rakennella noi mittarit omannäköiseksi ennen, ku luovutan.

    Muutenhan toi on aika simppeli, mutta noiden mittarien muokkaus sais olla vähän helpompaa (jos niitä nyt edes pystyy muokkaamaan silleen, ku haluisin).
    Niitä pystyy muokaamaan ihan miten haluaa, tai voi tehdä ihan kokonaan omia alusta asti.

    Dashwaren ongelma ollee se että se on iciwanha ja ilmanen, eikä sitä ole kehitetty yhtään vuosiin.
    Sillon joskus Dashware oli huomattavasti parempi kuin RaceRender, mikä oli ihan jäätävä pökäle, mutta nyt toi RaceRender näyttää olevan ihan ok kuosissa/ samaa tasoa kuin DashWare.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #836
    https://www.youtube.com/watch?v=01V0zmAAigo

    Ekaa kertaa Kemoralla. 1.18ish taso löytyi kierroksille melko nopeasti, mutta sitten stagnaatio. Kolmosmutkassa menin varmistamaan, että luistaako se perä avauksessa sen sauman ulkopuolella - luisti se ja luistonesto pelasti. (ei videolla - oli seuraavassa setissä).

    Vinkkejä ajolinjoista, vaihtamisista yms. otetaan nöyrimmin vastaan. Juhannuksena olisi tarkoitus käydä uudellen taas päivä tuolla pyörähtämässä.
  27. #837
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=01V0zmAAigo

    Ekaa kertaa Kemoralla. 1.18ish taso löytyi kierroksille melko nopeasti, mutta sitten stagnaatio. Kolmosmutkassa menin varmistamaan, että luistaako se perä avauksessa sen sauman ulkopuolella - luisti se ja luistonesto pelasti. (ei videolla - oli seuraavassa setissä).

    Vinkkejä ajolinjoista, vaihtamisista yms. otetaan nöyrimmin vastaan. Juhannuksena olisi tarkoitus käydä uudellen taas päivä tuolla pyörähtämässä.
    Vika vasuri, onko nykyinen trendi taas ajaa se yhdellä apeksilla? Nimittäin keskiryhmässä en nähnyt kenenkään ajavan 2 apeksilla, itseäni lukuunottamatta, sekin oli vähän jotakin sinnepäin. Trendillä viittasin siihen että vanhoissa videoissa mp radan foorumilla " hyvänä" pidetty linja oli tuollainen tai sitten sisältä koko matka.
    K8-1000
  28. #838
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Driftareiden kepposet estivät ainakin itseäni kiipeämästä korkeammalla, niin meni kanttarin halailuksi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #839
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    ^
    Driftareiden kepposet estivät ainakin itseäni kiipeämästä korkeammalla, niin meni kanttarin halailuksi.
    Sama täällä, vasta parilla viimeisellä ajoin kutakuinkin normaalisti. Pari viikkoa sitten tein ratakävelyn, silloinkin ulkokurvista irtosi pieniä laattoja kumia kun jalalla hinkkas. Muualla ei tuolloin ollut kumia oikeastaan yhtään.
    K8-1000
  30.  
  31. #840
    Lainaa Takapainoinen Taapertaja kirjoitti Katso viesti
    Vinkkejä ajolinjoista
    Etukamerasta näkis ajolinjat paremmin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 28 / 50:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728293038 ... ViimeinenViimeinen