Sivu: 6 / 50:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1489:sta
  1. #151
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Toi kyllä auttaa ajolinjan hahmottamisessa yllättävän paljon.
    Sanoisin myös että siitä on ollut apua. Gran turismo sarjaa pelattu jo kauan. Viimeistä ratilla, lähinnä aika ajoja kun kilpailuissa menee hermot. Hyvä verrata omia suorituksia top 10 jotka kyllä aika aika saavuttamattomissa mulla. Näkee hyvin miten yhdessä mutkassa voi tulla + - puoli sekuntia. Ride 2 prätkä peli joka olisi aivan huippu mut ohjaus kontrolli aivan liian vaikea satunnaisesti pelaavalle. Pc puolella asetto corsa 2 jossa Alastaro ja Ahvenisto ladattavissa, molemmat todella hyvin mallinnettu (vanha Alastaro asfaltti paikkoineen) pelaajayhteisön toimesta. Harmi että Suomen ratoja ei pleikassa ole.
    K8-1000
  2. #152
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    o
    mut joo näin yleisesti nää jotka reenannu monta vuotta millätapaa nykynen viisas minänne näkee sen aiemman tekemisen jos miättii et olin mä sit ihan saakurin tyhmä nii onko mahdolsta et ensvuonna taas se viisas minä miättii samalla tapaa nykysestä ajamisesta?
    Heti alkajaiseksi olis pitäny ymmärtää se itsestäänselvyys, että jos joku on ihan helvetin nopea ja/tai kokenut/ esim parikymmentä vuotta ajanut rataa, niin sen neuvot voi silti olla ihan aivan täyttä paskaa ja/tai täysin sopimattomia omaan ajoon.

    Samoin netistä löytyy jopa entisen MM-tason kuskin opetusvideoita, jotka vaihtelevasti on ihan täyttä paskaa, tai ihan ok, tai jotain siltä väliltä. Tai jonkun pitkään toimineen kansainvälisen rata-ajo-koulun matskua joka on välillä aivan täyttä paskaa. Jne.

    Lahjakkuudesta voi olla montaa mieltä. Kuka tahansa keskivertotavis pääsee alastarossa helposti alle 1:25, jos alla on perus ratamopo, ja tekee sopivia asioita sopivassa järjestyksessä. Todellisena lahjakkuutena pitäisin sellaista kuskia, joka ilman ulkopuolisten neuvoja ajaa muutaman ratapäivän jälkeen alle sen 1:25, ja muutaman lisäpäivän jälkeen alle 1:20, eikä pohjalla ole aikaisempaa kaksipyörätouhua.

    Omalta kohdaltani yksi hauskimmista tapauksista on se, kun sanoin pöytäseurueelle, jossa useampi nopea rataharrastaja, että tiedän kuinka alastarossa ajetaan esim 1:21, tietenkään kukaan ei uskonut. Noh, eivätpä epäile enää.

    Se miksi tiesin/tiedän, johtuu siitä että olen vuosien aikana kerännyt kaiken mahdollisen tiedon mitä olen löytänyt, ja analysoinut kymmenien/ satojen kuskien ajoa, josta minulle on piirtynyt aika selkeä kuva siitä, mitä radalla kannattaa tehdä ja mitä ei. Ja myöskin että millaisten kuskien ja minkätasoisten kuskien kannattaa tehdä mitäkin. Eikä se myöskään vaadi mitään lahjakkuutta. Riittää että on keskivertotavis.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #153
    Ja joo apeksiin jarruttaminen toimii oikein hyvin pleikalla kun ajaa kännissä tai selvin päin. Tuubin Nyrre-videoitakin on kiva katsoa kun tuntee radan ulkoa. Sitä kun on tullut tahkottua pleikalla ihan riittävästi, en tiedä montako sataa tai tuhatta kierrosta...

    Eli siitä olen ihan samaa mieltä muiden kanssa, että kannattaa talvella istua ratin ääreen ja ajaa simuilla rataa. Niin tulee ihan eri sykkeellä kevään ensimmäisellä ratapäivällä ajettua, kuin ilman talven simutreeniä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #154
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Todellisena lahjakkuutena pitäisin sellaista kuskia, joka ilman ulkopuolisten neuvoja ajaa muutaman ratapäivän jälkeen alle sen 1:25, ja muutaman lisäpäivän jälkeen alle 1:20, eikä pohjalla ole aikaisempaa kaksipyörätouhua.
    Ajoin tokalla Alastaro-päivänä 1:24.7 ja seuraavalla 1:21.4 .... enkä mä mikää "todellinen lahjakkuus" ole... varsinkaa ku sä keksit tohon äkkiä 5-6 lisäkriteeriä miten mä en ainakaa osu tohon

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kuka tahansa keskivertotavis pääsee alastarossa helposti alle 1:25, jos alla on perus ratamopo, ja tekee sopivia asioita sopivassa järjestyksessä.
    Ymmärrätköhän edes itse mitä tarkoittaa "keskivertotavis" ??? Keskivertotavis ei todellakaa vedä Alastarolla 1:25 edes Marquezin MotoGP pyörällä koska ne ei osaa kallistaa kunnolla, ne PELKÄÄ kallistaa kunnolla, ne pelkää avata kaasua kunnolla, tai ne ei osaa avata sitä kunnolla.

    Se että SINÄ ja MINÄ ollaan päästy suht vähällä oppiajalla jolleki tasolle ei tarkoita sitä että joka ikinen esson baarin kaljamaha pääsis alle 1:25 ku vaa kysyis Scuubalta .... ylivoimainen enemmistö ihmisistä on aivan totaalisen tumppuja ratissa tai pyörän selässä, se nyt vain on fakta. Ja hyyyyyvin pieni prosentti niistä jotka osaa hallita kulkupelinsä kunnolla, ovat nopeita radalla. Ja niistä jotka ovat nopeita radalla, VIELÄ pienempi osa on oikeesti sellasia jotka vetää suht vaivatta 1:25 ku vain saavat nopean pyörän alleen.

    Puhutaan valehtelematta PROMILLEISTA motoristeissa joilta tuollainen silmä löytyy jo valmiiksi.

    Katsoo vaikkapa simulaattoreiden maailmasta noita rankingeja .... jos ELO Rating lähtee 1350:stä... maailman kärki vetää about 9000:ssa tällä hetkellä, kun vieläkin se jakauma on silleen että about 95% simuilijoista se rating istuu edelleen siellä 1500 tuntumassa.... ja kun menet edes 1500 ---> 3500+ ni putoaa niiden osuus suoraan about 1% kaikista.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  5. #155
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    on kyllä nopiaa kehitystä älä ota vittuiluks mut mitä ite mietit onko pelkää lahjakkuutta vai reikäpäisyyttä vai molepia? millain noni yleesä jos vauhtia tulee lisää nopiaa ilmanaiempaa taustaa nii pöhiseekö pöpelikkö tavallista helpommin kun miättii et jotku on reenannu pikkupojasta sit tulee yks ja täräyttää samoille tienoille alle vuodessa. kitenki paljo asiaa jota ei voi millää oppiihetkessä- niioliko muute videoita hiano nähdä

    mut joo näin yleisesti nää jotka reenannu monta vuotta millätapaa nykynen viisas minänne näkee sen aiemman tekemisen jos miättii et olin mä sit ihan saakurin tyhmä nii onko mahdolsta et ensvuonna taas se viisas minä miättii samalla tapaa nykysestä ajamisesta?


    En oikee osaa sanoa.
    Moottoripyöräilyä on tullut aina harrastettua.
    Ikää siis 23v,en pidä itseäni erityisen lahjakkaana enkä reikäpäänä.
    Ehkä siltä väliltä.
    Itse tulee aina asetettua tavoite, et minkä alle pitää päästä kierrosajoissa.

    Ei liian rajuja vaan, niin ei tule yliyritystä.
    Myös pyörä varmaan sellainen et se on ollut helppo tie alottaa harrastaa eli 675cc daytona.

    Ja videoo aattelin ladata YouTubeen kemorasta, täytyy linkata kun sen sinne saa ladattua.
    EX KTM SX 125cc (2009vm)
    EX Honda CB 600F Hornet (2000vm)
    EX Suzuki GSX-R 1000cc (2005vm)
    EX Gasgas EC 300cc (2012vm)
    EX KTM EXC 200cc (2012vm)
    EX, Yamaha YZF-R1 1000cc (2008vm)
    Triumph Daytona 675cc (2006vm)
    Triumph Daytona 675cc (2007vm)

  6. #156
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ajoin tokalla Alastaro-päivänä 1:24.7 ja seuraavalla 1:21.4 .... enkä mä mikää "todellinen lahjakkuus" ole... varsinkaa ku sä keksit tohon äkkiä 5-6 lisäkriteeriä miten mä en ainakaa osu tohon
    Onko pohjalla mitään aikasempaa kaksipyörätouhua?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #157
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Onko pohjalla mitään aikasempaa kaksipyörätouhua?
    Mopolla ajoin 15-vuotiaana 2 vuotta.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  8. #158
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Mopolla ajoin 15-vuotiaana 2 vuotta.
    Ja minkä verran moottoripyörällä ennen tota alastaron toista päivää?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #159
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja minkä verran moottoripyörällä ennen tota alastaron toista päivää?
    1 päivä alastaroa jolloin PB oli 1:32.0... jos siis rata-ajamista meinaat.

    No siis joo tosin Hayabusalla tuli käytyä 2016 Alastaroa kiertämässä 20 kierrosta mutta en mä kyllä niitä laskis.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  10. #160
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    1 päivä alastaroa jolloin PB oli 1:32.0... jos siis rata-ajamista meinaat.

    No siis joo tosin Hayabusalla tuli käytyä 2016 Alastaroa kiertämässä 20 kierrosta mutta en mä kyllä niitä laskis.
    Ja busa tai muu mp ollu alla kauanko?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #161
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja busa tai muu mp ollu alla kauanko?
    Nyt alkaa taas näiltä veijareilta tulla aika tiukkaa keskinäistä settiä. Teistähän tulis hyvä aviopari. Varokaa kuitenkin hieman ettei vaa kohta menis taas myötähäpeän puolelle Eipä se tosin kyllä olis eka kerta tälläkää palstalla kun joku ministeri vaihtaa naama punasena nikkiä kun lopulta hävettää jo itteäänkin
  12. #162
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja busa tai muu mp ollu alla kauanko?
    Ai että nyt riittää kriteeriksi se että on ajellu Kehä I eestaas muutaman vuoden?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  13. #163
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Ai että nyt riittää kriteeriksi se että on ajellu Kehä I eestaas muutaman vuoden?
    Missäs kohtaa on kehä ykösen apex?
    Muutama ruuvi löysällä
  14. #164
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Missäs kohtaa on kehä ykösen apex?
    Varmaanki siinä Tuusulanväylän liittymässä?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  15. #165
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Varmaanki siinä Tuusulanväylän liittymässä?
    Tjoo. Riippuu lienee ajaako itään vai länteen.
    Muutama ruuvi löysällä
  16. #166
    Lainaa Waiski_ kirjoitti Katso viesti
    Tjoo. Riippuu lienee ajaako itään vai länteen.
    Niijoo.... se onki mielenkiintoinen rata tuo Kehä I ku voi ajaa myötä- sekä vastapäivään

    Jos se itään päin mennessä on siinä Tuusulanväylän kohdalla, ni oisko länteen päin sitte siinä Hämeenlinnanväylää ennen?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  17. #167
    Esso.k
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Heti alkajaiseksi olis pitäny ymmärtää se itsestäänselvyys, että jos joku on ihan helvetin nopea ja/tai kokenut/ esim parikymmentä vuotta ajanut rataa, niin sen neuvot voi silti olla ihan aivan täyttä paskaa ja/tai täysin sopimattomia omaan ajoon.

    Samoin netistä löytyy jopa entisen MM-tason kuskin opetusvideoita, jotka vaihtelevasti on ihan täyttä paskaa, tai ihan ok, tai jotain siltä väliltä. Tai jonkun pitkään toimineen kansainvälisen rata-ajo-koulun matskua joka on välillä aivan täyttä paskaa. Jne.

    Lahjakkuudesta voi olla montaa mieltä. Kuka tahansa keskivertotavis pääsee alastarossa helposti alle 1:25, jos alla on perus ratamopo, ja tekee sopivia asioita sopivassa järjestyksessä. Todellisena lahjakkuutena pitäisin sellaista kuskia, joka ilman ulkopuolisten neuvoja ajaa muutaman ratapäivän jälkeen alle sen 1:25, ja muutaman lisäpäivän jälkeen alle 1:20, eikä pohjalla ole aikaisempaa kaksipyörätouhua.

    Omalta kohdaltani yksi hauskimmista tapauksista on se, kun sanoin pöytäseurueelle, jossa useampi nopea rataharrastaja, että tiedän kuinka alastarossa ajetaan esim 1:21, tietenkään kukaan ei uskonut. Noh, eivätpä epäile enää.

    Se miksi tiesin/tiedän, johtuu siitä että olen vuosien aikana kerännyt kaiken mahdollisen tiedon mitä olen löytänyt, ja analysoinut kymmenien/ satojen kuskien ajoa, josta minulle on piirtynyt aika selkeä kuva siitä, mitä radalla kannattaa tehdä ja mitä ei. Ja myöskin että millaisten kuskien ja minkätasoisten kuskien kannattaa tehdä mitäkin. Eikä se myöskään vaadi mitään lahjakkuutta. Riittää että on keskivertotavis.
    näi se on ei nopee tai hyvä lajisa kuin lajissa osaa välttämättä valmentaa ja valmentaja ei ainakaa iha muussa urheilussa tarvi olla edes lahjakas.toi mitä lainasit ei olu ihan sitä mitä mitä tarkotin- meinasin et näkeekö omat virheet jos kattoo taaksepäin-aika harva meistä on sellanen täydellinen timantti et jos sitä omaa tekemistää pitää täydellisenä se on huono- Nitrouskin kävi koulutuksessa ja sai siitä kuulema paljon apua mies kuitenki kilpaillu ja ajanu ties kuinka kauan? et sanositko että et hyötyisit kenenkää opeista tai jos hyötysit niin kenen?
  18. #168
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    et sanositko että et hyötyisit kenenkää opeista tai jos hyötysit niin kenen?
    Olenhan minä tavallaan hyötynyt "kaikkien" opeista. Eli kun jaksaa kahlata tietoa läpi, niin löytyy näkökulmia joka suuntaan. Jolloin pystyy paremmin vertailemaan eri juttuja ilman että täytyy itse kokeilla kaikkea/ yrittää oman tekemisen kautta pelkästään kerätä sitä tietoa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #169
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    enkä mä mikää "todellinen lahjakkuus" ole...
    Olis vissiin vaan pitänyt todeta:"No se on kyllä huomattu jo ajat sitten..."
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #170
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Olis vissiin vaan pitänyt todeta:"No se on kyllä huomattu jo ajat sitten..."
    Ottaako se mopon telakalla oleminen oikeesti noin koville?
    Superbike #7
  21. #171
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ottaako se mopon telakalla oleminen oikeesti noin koville?
    Lähinnä kismittää toi kaikennäkönen valehtelu ja vääristely.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #172
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ottaako se mopon telakalla oleminen oikeesti noin koville?
    Ajattele kuinka hyvä, että scuuballa on ajopyörä eikä siipimutteri-ruuvattava paskaläjä viripyörä
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  23. #173
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Lähinnä kismittää toi kaikennäkönen valehtelu ja vääristely.
    Puhutko nyt itsestäsi vai?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  24. #174
    ...ja takaisin Pasilaan.

    Perjantaina tuli ajeltua kauden päätös Alastarolla. Keli oli mitä keli oli ja päivän päätteeksi pääsi ajamaan neljä settiä kuivaa rataa. Oma uusi enkka syntyi vikan setin vikalla kierroksella
    Kummastusta herätti se, että useita etupään luisteluita esiintyi monella eri kierroksella ja eri mutkissa mutta erityisesti kikkamutkassa. Käsittääkseni mun käyttämät kallistuskulmat on aika kesyjä ja mielestäni en mutkassa sekoile pahemmin jarrun kanssa. Renkaina GP racer 213 pro MS2.
    Päivän parhaaksi ajaksi muodostui 1.26,9. Tuossa alla videota ruodittavaksi tuolta enkkakierrokselta.
    Pyörä tuntui etupään pito-ongelmien lisäksi todella levottomalta jarrutuksissa. Aiemmin tuntui, että voi jarruttaa paljon tiukemmin mutta nyt joutui ottamaan jarrumerkkejä aikaisemmaksi jotta jarrun saa vedettyä hieman rauhallisemmin. Liekö aika huollattaa keula kun tällä on nyt vedetty kaksi kautta huoltamatta.
    https://youtu.be/7VZW-rsdvEU
    <p>-</p>
  25. #175
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JCM kirjoitti Katso viesti
    ...ja takaisin Pasilaan.

    Perjantaina tuli ajeltua kauden päätös Alastarolla. Keli oli mitä keli oli ja päivän päätteeksi pääsi ajamaan neljä settiä kuivaa rataa. Oma uusi enkka syntyi vikan setin vikalla kierroksella
    Kummastusta herätti se, että useita etupään luisteluita esiintyi monella eri kierroksella ja eri mutkissa mutta erityisesti kikkamutkassa. Käsittääkseni mun käyttämät kallistuskulmat on aika kesyjä ja mielestäni en mutkassa sekoile pahemmin jarrun kanssa. Renkaina GP racer 213 pro MS2.
    Päivän parhaaksi ajaksi muodostui 1.26,9. Tuossa alla videota ruodittavaksi tuolta enkkakierrokselta.
    Pyörä tuntui etupään pito-ongelmien lisäksi todella levottomalta jarrutuksissa. Aiemmin tuntui, että voi jarruttaa paljon tiukemmin mutta nyt joutui ottamaan jarrumerkkejä aikaisemmaksi jotta jarrun saa vedettyä hieman rauhallisemmin. Liekö aika huollattaa keula kun tällä on nyt vedetty kaksi kautta huoltamatta.
    https://youtu.be/7VZW-rsdvEU
    Missä kohtaa mutkaa etunen luisteli ja paljonko sillä on ajettu? Kuinka monta lämmitystä-jäähdytystä alla?

    Ja ajomäärästä riippuen toi keula tarttis huoltaa kerran, mielellään kahdesti kauteen, eli jos nyt vaikka siitä alottas.

    P.S. Paljon enempi vois sanoo ajamisesta jos kamera ois kuskin takana. Nyt tosta näkee jotain, mutta tarttis enempi ajatuksella kattoo.
    Superbike #7
  26. #176
    Lainaa JCM kirjoitti Katso viesti
    ...ja takaisin Pasilaan.

    Perjantaina tuli ajeltua kauden päätös Alastarolla. Keli oli mitä keli oli ja päivän päätteeksi pääsi ajamaan neljä settiä kuivaa rataa. Oma uusi enkka syntyi vikan setin vikalla kierroksella
    Kummastusta herätti se, että useita etupään luisteluita esiintyi monella eri kierroksella ja eri mutkissa mutta erityisesti kikkamutkassa. Käsittääkseni mun käyttämät kallistuskulmat on aika kesyjä ja mielestäni en mutkassa sekoile pahemmin jarrun kanssa. Renkaina GP racer 213 pro MS2.
    Päivän parhaaksi ajaksi muodostui 1.26,9. Tuossa alla videota ruodittavaksi tuolta enkkakierrokselta.
    Pyörä tuntui etupään pito-ongelmien lisäksi todella levottomalta jarrutuksissa. Aiemmin tuntui, että voi jarruttaa paljon tiukemmin mutta nyt joutui ottamaan jarrumerkkejä aikaisemmaksi jotta jarrun saa vedettyä hieman rauhallisemmin. Liekö aika huollattaa keula kun tällä on nyt vedetty kaksi kautta huoltamatta.
    https://youtu.be/7VZW-rsdvEU
    Olihan se etunen kulunut päin persettä jo siinä kaatovideossa, lemminkäisessä nurin. Et jos mitään ei ole tehty niin sama ongelma lienee yhä. Mun korvaan rullaa aika kevyellä moottorijarrulla, saattaa jossain kohtaa vaikeuttaa mutkiin tuloa.
    K8-1000
  27. #177
    Lainaa JCM kirjoitti Katso viesti
    Liekö aika huollattaa keula kun tällä on nyt vedetty kaksi kautta huoltamatta.
    https://youtu.be/7VZW-rsdvEU
    Kokemuksen saattelemana sanoisin että älä ikinä huolla iskareita ni menee lujempaa. Ajoin ekat puolitoista kautta vanhoilla iskareilla ja kyyti oli ihan ok. Käytin iskarit huollossa ja pyörästä tuli yli sekuntia hitaampi kivireki huolimatta siitä mitä sinne keulaan sääti.

    Joten huollot unholaan ja kovaa ajoa!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  28. #178
    Koitin noista videoista arpoa jonkin otannan missä mielestäni keulan luistoa esiintyy.
    Renkaalla ei ole ajettu kuin yksi päivä ja on kulunut varsin nätisti.
    Tässä pieni otanta kikkamutkasta:
    https://youtu.be/cxo1XA3YiqA
    <p>-</p>
  29. #179
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Olihan se etunen kulunut päin persettä jo siinä kaatovideossa, lemminkäisessä nurin. Et jos mitään ei ole tehty niin sama ongelma lienee yhä. Mun korvaan rullaa aika kevyellä moottorijarrulla, saattaa jossain kohtaa vaikeuttaa mutkiin tuloa.
    Silloin epäilin, että paine oli liian alhainen ja alkoi repimään rengasta. Uudella renkaalla ja oikeilla paineilla rengas on ainakin kulunut todella nätisti.
    <p>-</p>
  30.  
  31. #180
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Kokemuksen saattelemana sanoisin että älä ikinä huolla iskareita ni menee lujempaa. Ajoin ekat puolitoista kautta vanhoilla iskareilla ja kyyti oli ihan ok. Käytin iskarit huollossa ja pyörästä tuli yli sekuntia hitaampi kivireki huolimatta siitä mitä sinne keulaan sääti.

    Joten huollot unholaan ja kovaa ajoa!
    Pakko sanoa että mitä vittua nyt oikeesti...

    Vaikka oliski sarkasmia, nii ei tommosta täyttä paskaa kannata tänne kirjotella.

    Lainaa JCM kirjoitti Katso viesti
    Silloin epäilin, että paine oli liian alhainen ja alkoi repimään rengasta. Uudella renkaalla ja oikeilla paineilla rengas on ainakin kulunut todella nätisti.
    Onko sulla kuvaa etusesta?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Sivu: 6 / 50:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567816 ... ViimeinenViimeinen