Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kova usko kyllä pitää olla tekniikkaan, että lähtee ajamaan sitä vasten. Ei itellä ihan äkkiseltään kantti riittäs avata jos ei ole selkeetä tuntumaa takasen pitoon.
    Superbike B #7
    Vaikken nopean ryhmän kuski olekkaan, niin ajattein kyllä ihan samaa, että aika hurjalta kuulostaa vetää 100% kaasu auki 45 asteen kulmassa ajatellen "kyllä se sit luistonestoa vasten hakkaa".
    Aprilia RSV4 Tuono (-11) + KTM 350 EXC-F SD
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
  3.  
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ihme kaveri tää Privateer kyllä. Kaveri tulee mestoille, ajaa 35 kierrosta ja tyrkkää reippaasti kympin puolelle. Hattua pitää nostaa.
    Ja vieläpä ottaen huomioon että räplää kaasua amatöörimäisesti ennen apeksia ja apeksissa. Siitä saa vielä helppoja kymmenyksiä pois, ehkä jopa sekunnin pari, ku malttaa lopettaa ton kaasun räpläämisen väärässä paikassa.
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    Anteeksipyyntöni että alla vasta 35 kierrosta. Ei oo jarrupaikat iha optimaaliset vielä, eikä mutkanopeudet... näin ollen pitää pikkasen kompensoida noita virheitä mutkissa... Mä edustan tätä PlayStation-porukkaa joka ei opi asioita ihan 5 kierroksessa.
    Sitäpä juurikin ajattelin, että sä varmasti tiedät pleikkaripohjalta että se jatkuva kaasun räplääminen ei mitenkään edistä sun etenemistä virtuaalisesti tai IRL? Ts tuskimpa sä pleikkarillakaan räpläät kaasua tolla tavalla?
    Ja jos sä tolla kompensoinnilla tarkotat tota kaasun räpläämistä, niin päin vastoin se vain pahentaa tilannetta entisestään, ja huonontaa kerrosaikaa lisää.
    Vaikka sulla on vasta 35 kierrosta alla, niin ei se silti tarkoita sitä että pitäisi ihan tarkoituksella olla tyhmä ja tehdä vääriä asioita väärissä paikoissa/ tehdä asioita mitä sä et pleikkarilla ajellessa tee.
    En minä sillä kaasun räpläämisellä mitään kierrosaikaa yritä kompensoida hyvänen aika, vaan estää etten mee sisäpuolelta nurmikolle alinopeuden takia.

Kyllä sitä vois tietenki alinopeutta kauhoa koko mutkan läpi mutta toi on se mikä vaistomaisesti tulee.
    Alinopeus on kierrosajan kannalta parempi kuin kaasun räplääminen, vaikka vaisto sanoo aivan toista/ vaistot kusettaa sua, ainakin tossa asiassa 100-0.
    Edelleen, mä EN yritä pelastaa siinä kierrosaikaa, vaan sen etten aja sisäkautta lepikkoon.
    Mainittakoon siis, että TEIN jo tämän tempun yhen kerran vikassa mutkassa Perjantaina. Liian pienellä nopeudella jälkimmäiseen apexiin ni mentiin nurmikon puolelta molemmat renkaat.

Siinä vaiheessa kun etsin jarrupaikkoja ja mutkanopeuksia ni en minä mitää kierrosaikaa vielä pommita.
    Tota sun selitystä et usko edes sinä itse...
    Ihmisluonteelle on myöskin hyvin tyypillistä se, että mitä typerämpiä virheitä se tekee, niin sitä typerämpiä valheita, tekoisyitä ja selityksiä se itselleen keksii, kun se pyrkii päässään kääntämään tilanteen niin että se tuntuisi olevan ok, vaikka todellisuudessa se on ihan päin helvettiä.
    Siinä on myöskin yksi ero nopeammalla ja hitaammalla kuskilla, hitaampi valehtelee itselleen enemmän.
    Sun luonteelle on näköjään mahdotonta ymmärtää se, että kaikilla meillä ei ole tarvetta päteä valehtelemalla.
    Muutamat meistä ovat ihan niinku rehellisiä itselleen, joka edesauttaa kehittymisessä....
    Tosin ethän edes tunne minua etkä oo viettänyt sekuntiakaan mun seurassa, ni sulla ei ole pienintäkään käsitystä siitä miten rehellinen ihminen mä olen.
    Osu näköjään herkkään kohtaan ja sen takia pointti meni kokonaan ohi.
    Edelleenkin, kyseessä on tavallisen ihmisen perusluonne/ miten vinoutuneesti tavallisen ihmisen aivot toimi, ei pelkästään sinun aivot.
    Toki voit valehdella itsellesi olevasi rehellinen, mutta se on vain hyvä esimerkki tuosta tavallisen ihmisen perusluonteesta.
    Jos taasen ymmärtää ja hyväksyy aivojensa todellisen tavan käsitellä asioita, niin se tekee oppimisen huomattavasti helpommaksi.

Pleikkariporukan edustajana olet ehkä jo huomannut sen että setin jälkeen omat "rehelliset" fiilikset on mitä on, ja kello/video/data kertoo jotain ihan muuta todellisuutta, ja sit onki kuski huuli pyöreenä:"Mut ku...."
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12