Sivu: 1 / 10:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 279:sta
  1. #1
    Milloinkas olisi ensimmäinen ajelu? Kuka innostuu ottamaan veturinakkia vastaan? Itse olen sen verran tuore kasvo jyväskylän alueella, etten veturin hommaa ota niskoilleni, kun en tiedä mitään hyviä reittejä, mutta letkaan lähtisin mielelläni mukaan (kunhan sen syyshuolloin saisi tehtyä ja pyörän ajokuntoon... ).
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  2. #2
    Veit ajatukset, tätä on tullu itekkin jo mietittyä. Vielä on ollu senverran viileetä että ei ole kamala hinku ollu tienpäälle.
    Viime kesänä useamman kerran lyötiin reitit lukkoon vasta lähtöpaikalla, toimi niinkin ihan hienosti, mutta tarvittaessa voin kyllä värkkäillä reittejä etukäteen.

    Mutta pitäiskös meidän alotella vaikka tuossa ens tai seuraavalla viikolla?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  3. #3
    Kun tota keliä ulkona katsoo, niin mun puolesta vois alotella vaiks vapun jälkeen, niin ehtii lumi sulaa (ja meikän pyörään ehtii tehdä syyshuollon -> ens viikonloppuna kun ei ehdi).

    Keskiviikko vois olla aika bueno? Ke 2.5. klo 18:00? Lutakon alue on vähän rempan alla, joten oisko Sataman sijaan jokin muu starttipaikka? Vaajakosken ABC?

    Niin ja oisko jotain muitakin Keski-Suomen alueelta tulossa letkailemaan??
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  4. #4
    Juu aika ja aloituspäivä käy hyvin, mutta kyllä mä ehkä paikan valitsisin jostain lähempää keskustaa, ja muutenkin keskeisemmästä paikasta.
    Miten olisi esimerkiksi Tourutornin parkkipaikka? Tai Tourulan neste?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  5. #5
    No eikö tori olis vielä keskeisempi...jos ei halua ajaa.
  6. #6
    Voisin ilmoittautua mukaan.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  7. #7
    Voisin myös yrittää raahautua mukaan, elleivät aikataulut mene liian pahasti ristiin.
    Tunturi Tiger Aqua > Yamaha RD125LC > Kawasaki ZZR600 | Keijopölyä-blogi
  8. #8
    mitä suotta odottelemaan vappua...ensiviikolla jos kelit vaan on kohdillaan, käviskö paikkana alban parkkiparkkipaikka? siitä olis helppo lähteä mihinkä suuntaan vaan.
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
  9. #9
    Ensi viikkoon en ota kantaa, kun en itse pääse mukaan. Mutta ainakin sitten ke 2.5. lähtö klo 18 Tourulan nesteeltä rakko tyhjänä ja tankki täytenä. Kukas nappais siihen veturin nakin? Itse en siihen hommaan lähde, kun on tuo Jyväskylän alueen tuntemus sen verran hataraa..

    E: Pyörä olis ajokunnossa, mut ite en oo silloin paikkakunnalla
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  10. #10
    Itsellä ei vielä korttia tuohon mennessä ole taskussa, mutta kuukauden kuluttua olen mukana jos ajeluita järkätään
    Signature
  11. #11
    Mukana!

    Sunnuntaiksikin luvannu hyvää keliä, tarkoitus oli kaverin kanssa lähtee hurauttaan lenkit. Ei toki haittais vaikka sais enemmänkin porukkaa joukkoon iloiseen...
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Honda Monkey 125 -22
    Kawasaki ZX-10R -11
  12. #12
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    No eikö tori olis vielä keskeisempi...jos ei halua ajaa.
    Niin tai voithan käydä lenkin siellä abc:llä ennen tai jälkeen ajelun, jos välttämättä sinnepäin tahot mennä

    Tokihan jos ens viikolla jo kelit ok niin miksikäs ei, otetaan sillon vaikka kenraaliajot ja "virallisesti" vapun jälkeen?
    Säävarauksella ehkä kuitenkin tässä vaiheessa?

    Juupahan tuntee tienoot niin mietitkö vähiten hiekkasen ja routasen reitin valmiiksi? Kuitenkin oot jo ehtiny tiet koluamaan läpi siihe mennessä
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  13. #13
    Lainaa Webbis kirjoitti Katso viesti
    Niin tai voithan käydä lenkin siellä abc:llä ennen tai jälkeen ajelun, jos välttämättä sinnepäin tahot mennä

    Tokihan jos ens viikolla jo kelit ok niin miksikäs ei, otetaan sillon vaikka kenraaliajot ja "virallisesti" vapun jälkeen?
    Säävarauksella ehkä kuitenkin tässä vaiheessa?

    Juupahan tuntee tienoot niin mietitkö vähiten hiekkasen ja routasen reitin valmiiksi? Kuitenkin oot jo ehtiny tiet koluamaan läpi siihe mennessä
    ei tässä vielä ole kelit pahemmin antanut myöten, että olis päässy koluamaan reittejä...kehitellään jotain...
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
  14. #14
    Olisiko tänään kukaan lähdössä vaikkapa n. klo 17 aikoihin. Olen asettumassa Jyväskylään ja en ole pahemmin täällä keski-suomessa mutkapätkillä ajellut. Muutama tunti, parisataa kilsaa? Keli on (kai) tulossa kohdilleen...
    Husqvarna 701LR
  15. #15
    Kai se olisi kohta tehtävä keväthuolto mopolle niin pääsisi ehkä jopa osallistumaan ajeluihin
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  16. #16
    Sit läks! Saas nähdä mistä itsensä löytää...
    Husqvarna 701LR
  17. #17
    tänään tourulan neste 18.00, allekirjoittanut ainakin paikalla...
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
  18. #18
    Vähän on kyllä OT:tä, mutta.

    Kehtaisko joku Jyväskylän mutkapätkistä enempi tietävä kasata niitä google mapsissa ja linkitellä vaikkapa tänne?
    Kawarb:n porukalla Peurungas "miitti" ja olis hyvä tietää vähä päivälenkkiä tms Jyväskylän ympäristöillä jos intoonnuttais porukalla lenkki tekemään.

    Kiitos jo etukäteen.
  19. #19
    Nyyh... unohdin tämän kokonaan.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
  20. #20
    ei ollu ruuhkaa...no uusi yritys viikon päästä.
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
  21. #21
    Lainaa juupa67 kirjoitti Katso viesti
    ei ollu ruuhkaa...no uusi yritys viikon päästä.
    Itekin unohdin, vaikka reissu siirtyi päivällä Iteltä jää ens ke, sitä seuraava ke ja sitä seuraava ke, kun työ vie Hesaan
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  22. #22
    Keskiviikko lähestyy, onko innokkaita lähtijöitä? Foreca manailee (toistaiseksi) ihan asiallista keliä.
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Honda Monkey 125 -22
    Kawasaki ZX-10R -11
  23. #23
    Itse ainakin aion ajella kun kelit näyttää noin hyvältä, mutta en tiedä uskallanko liittyä vielä porukkaan. Täytyy ensin oppia ajamaan
    Signature
  24. #24
    Pyörä ajossa, mutta tänä keskiviikkona en pääse. Ens viikolla voisin yrittää.
  25. #25
    Lainaa cartmann kirjoitti Katso viesti
    Itse ainakin aion ajella kun kelit näyttää noin hyvältä, mutta en tiedä uskallanko liittyä vielä porukkaan. Täytyy ensin oppia ajamaan
    Harjoitus tekee mestarin. Rohkeasti vaan mukaan
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Honda Monkey 125 -22
    Kawasaki ZX-10R -11
  26. #26
    Lainaa Cruor kirjoitti Katso viesti
    Keskiviikko lähestyy, onko innokkaita lähtijöitä? Foreca manailee (toistaiseksi) ihan asiallista keliä.
    mulla esteitä, en valitettavasti pääse...kokeilen viikonpäästä uusiksi.
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
  27. #27
    Olikos ajelulle lähtijöitä em ajankohtaan....? Voisin yritellä tulla matkaan mukaan jos nyt
    ennättää / viitsii läjätä ton pärrän kasaan... Mutta jos väkimäärä jää pariin päristelijään
    niin varton suurempaa porukkaa...
    Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
  28. #28
    Minä olisin lähdössä keskiviikkona. Olisiko lähtö Tourulan Nesteeltä mihin aikaan?
    Husqvarna 701LR
  29. #29
    Multakin varovainen ehkä, mikäli saan kaverin mukaan. En juniorina yksin uskalla tulla
    Signature
  30.  
  31. #30
    Voisin mahdollisesti liittyä joukkoon! Kertokaa vaan aika, jolloin starttaillaan Nesteeltä, niin yritän ilmaantua paikalle.
    BMW R1200GS -10
    ex. Suzuki VS1400 Intruder -87
    ex. Kawasaki ZZ-R 600 -91
    ex. Hyosung GT 650 Comet -05
Sivu: 1 / 10:sta 123 ... ViimeinenViimeinen