Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    Poistettu
    Tämä on maksettu mainos, sikäli että maksoin renkaista sovitun hinnan

Loistavaa palvelua, sain myytyyn Bemariin tooooosi joustavalla noutoaikataululla uudet Sportsmartit alle. Ei voi kun kiittää Tonia venymisestä.
    Hyvin toimii palvelu. Sinisiä irc:n lämppäreitä ei ollut vielä saapunut niin Toni tarjoutui lainaamaan omiansa
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
    Taas on pakko jakaa glooriaa

Hätäinen renkaanvaihtoprojekti tuli eteen.
    Soitto 19:20 Ysi-Racingin Tonille, pyörä hallilla 20:15 kun herran Vaimo tuli avaamaan hallin ovet ja 23:25 tekstiviesti että voit tulla hakemaan pyöräsi. No eihän se enää itseltä onnistunut siihen aikaan ja vastaus kyssäriin mihin aikaan saisin sen aamusta oli "millon tarvit?"

Ja seitsemältä aamulla sain sitten uutukaisilla gummeilla tuunatun häksättimen alle.

Helvetin hyvä, nopea ja asiallinen palvelu, suurkiitos !

www.ysi-racing.com
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Taas on pakko jakaa glooriaa

Hätäinen renkaanvaihtoprojekti tuli eteen.
    Soitto 19:20 Ysi-Racingin Tonille, pyörä hallilla 20:15 kun herran Vaimo tuli avaamaan hallin ovet ja 23:25 tekstiviesti että voit tulla hakemaan pyöräsi. No eihän se enää itseltä onnistunut siihen aikaan ja vastaus kyssäriin mihin aikaan saisin sen aamusta oli "millon tarvit?"

Ja seitsemältä aamulla sain sitten uutukaisilla gummeilla tuunatun häksättimen alle.

Helvetin hyvä, nopea ja asiallinen palvelu, suurkiitos !

www.ysi-racing.com
    Tota voi kutsua jo ASIAKASPALVELUKSI!!
    Iso käsi toiminnasta liikkeelle.
    Ruusuja tälle firmalle. Aikaisempien palautteiden nojalla päätin ottaa Ysi-Racingiin yhteyttä ja tehdä pyöräni 24 tkm huollon siellä. Huolto sujui oikein mallikkaasti, ammattitaitoisesti ja homma kävi päivän sisällä. Jonoakaan ei sillä hetkellä onneksi ollut kun muualla olisi saanut pariviikkoa odotella. Tulipa samalla napattua hyvät nahkakuteetkin hyvään ALE osaston hintaan. Suosittelen, ja tulen jatkossakin tekemään pyörääni tarvittavat toimenpiteet ja huollot täällä!
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Huhhuh, onpahan palvelua! Ensin tiistaina Toni teki mulle alta-alle renkaanvaihdon kiire aikataululla, kun letkailemaan piti päästä. Haki itse renkaan maahantuojalta kun ei hyllystä sattunut löytymään. Keskiviikkona sitten heitin pyörän keulahuoltoon ja puhe oli että tänään torstaina olisi haettavissa iltapäivällä. Kuitenkin sattui niin hektinen päivä että Toni ei ehtinyt pyörää laittaa määräaikaan mennessä ja kyseli voisiko lykätä perjantaille?

Itselle olisi haku tuottanut perjantaina ongelmia kun kyytiä en olisi saanut, mutta sanoin että eihän sille mitään voi. Parempi tehdä huolella kuin juosten kusta.

Kuitenkin klo 21.55 torstai iltana sain puhelun tuntemattomasta numerosta, joka kuului osapuilleen näin:
    "Toni ysi-racingistä moi, sain just keulan kasaan ja testiajon suoritettua, olisiko sulle parempi et heittäisin pyörän tänään vai huomenna pakulla sulle?"

Pienyrittäjäparka raatanut yöhön asti ja vielä lähtee veloituksetta heittämään pyörän asiakkaalle, kun omien kiireiden takia myöhästyi määräajasta. Ei voi kuin hattua nostaa ammattiylpeydestä!

Suosittelen! Täysi kymppi ja papukaijamerkki Tonille ja ysi-racingille arvosanaksi!

EDIT: Nyt on pyörä tallissa, Toni on äijä
    Viimeksi muokannut: epoksi; 02.08.2012 klo 23:54.
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Tonilta on tullut haettua renkaita, kaato-osia yms pikku tilpehööriä. Homma toimi hyvin jo silloin kun ajokamoja tuli ostettua peräkärrystä Alastarolla ja tuolta tullee hommattua tavaraa vastaisuudessakin.

Kyllä täytyy sanoa, että kaveri hoitaa hommat 10+.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Täytyy kanssa avata oma sanainen arkku. Huhtikuun lopulla soittelin ja tilasin IRC:n evot värinä sininen. IRC:llä oli toimitus vaikeuksia alku kesästä, eikä Toni siitä syystä saanut mulle noita hommattua. Siinä kohtaa kun tavallinen kauppias levittelis käsiään ja toteaisi vaan "no can do" niin Toni antoi ikiomat lämppärinsä mulle ja totes vaan et täytyyhän jätkän päästä ajaan. Noi lämppärit oli lainassa melkein kaks kuukautta. Välillä hävetti jo pitää noita lainassa ja soittelin Tonille et joko tarviit noita takas? Mut Toni vaan vastas et pitele niitä niin kauan et saat omasi.

Niin ja ostin Tonilta keväällä myös 1.os nahkapuvun... En kerennyt työkiireiden takia aukioloaikaan paikalle niin Toni vartoili tunnin yli aukioloajan mua paikalle ja sovittamisessa sekä kauppojen teossa vierähti varmaan vie pari tuntia! Palvelu on kyllä ihan omaa luokaansa!
    Yamaha YZF-R6R -07 "räärää"
    KTM Sx-f 505 -07
    Lainaa epoksi kirjoitti Katso viesti
    ...Keskiviikkona sitten heitin pyörän keulahuoltoon ja puhe oli että tänään torstaina olisi haettavissa iltapäivällä. Kuitenkin sattui niin hektinen päivä että Toni ei ehtinyt pyörää laittaa määräaikaan mennessä....
    Sorry, mä olen varmaankin syy siihen että aikataulut veny; eilen selviteltiin oikein porukalla mikä ihme mun mopon takapäätä vaivaa kun mun mstä siellä ei ole vaimennusta ollenkaan. Siihen meni eilen Tonilla pari-kolme tuntia helposti, syy löyty (säädettävässä koiranluussa väljää oikein huolella) ja tänään uutta osaa tilalle. Syy miksi sitä niin kiiruusti piti tutkia on lauantain ajot Alastarolla, tolla takapäällä ei sinne uskalla mennä kaahottaan

Kiitos ja plussapisteet Tonille ja anteeks epoksille, hyvä että sait sen pyörän sitte to iltana
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa Spedor kirjoitti Katso viesti
    Niin ja ostin Tonilta keväällä myös 1.os nahkapuvun... En kerennyt työkiireiden takia aukioloaikaan paikalle niin Toni vartoili tunnin yli aukioloajan mua paikalle ja sovittamisessa sekä kauppojen teossa vierähti varmaan vie pari tuntia! Palvelu on kyllä ihan omaa luokaansa!
    Sama juttu kun kävin hakemassa itselleni nahkatakin, housut jne. niin siinä viiden jälkeen rauhassa soviteltiin, katteltiin, höpöteltiin ja tehtiin kauppoja "pari tuntia".
    ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
    ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
    ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
    ex. Kawasaki Z1000 (-08)
    ex. Kawasaki ER-6N (-06)
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Ruusuja täältäkin. Rengas vaihtui joutuisasti odotellessa sekä samalla höpötellessä ja löytyipä edullisesti uudet ajolasitkin, edelliset kun päätti irtisanoutua edellisenä viikonloppuna. Uskon huollattavani pyörääni jatkossakin Tonilla
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
    Ruusuja tulee koko puska. Mahtavan upeen venyvän leppoisa tekijä. Jarruista löytyi ylläri renkaanvaihdon yhteydessä josta syystä nopea renkaanvaihto venähti pidemmäksi sessioksi, mutta homma saatiin futaamaan oikein mallikkaasti, eikä maksaessakaan alkanut itkettää.
    Tulen käyttämään palveluja jatkossakin
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
    Ei muuta ku just sitä samaa.

Sovittiin syksyllä Kawasakin vakuutuskorjauksesta kun olin pudotellut sitä parkkiksella.

Muuten homma meni ihan tavanomaiseen tapaan, mut kiitokset täytyy antaa leidille joka tuli luovuttamaan mulle pyörän vielä reippaasti sulkemisajan jälkeen ja kertoipa vielä korjanneensa vähän ekstrajuttujakin. Osas myös huomauttaa että takarengas on kulunut ja olipa vilkaissut että löytyykö sopivan kokoista varastosta (ei löytynyt kyllä, valitettavasti).

Eipä mitään kysymystä, tässä on mun vakkarihuoltamo/korjaamo jos vielä jotain tarvitsee tehdä.
    Propsit minultakin YSI-Racingille. Huolto hoidettu juuri niin kuin pitää ja palvelu särmää.
    Triumph Bonneville 2008
  15.  
    Kiitokset täältäkin. Öljynvaihto odotellessa ja seuraavalle viikolle sovittiin renkaiden vaihto. Pyörän vein iltapäivästä ja nouto piti olla seuraavana päivänä mutta valmista olikin muutaman tunnin kuluttua.
    Fz1-S