No niin, pistin itse JCE:n tilaukseen ja saas katsoa miten nopeasti tulee perille. Hiukan kyllä kirpaisi tuo £670 hinta...
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
Ostin viime vuonna briteistä 50 puntaa +11 toimituskulut http://www.speedycom.co.uk/shop/home.php. Omani on C3 joka syystä tai toisesta on menettänyt pitoaan vaikkei varsinaisesti olekaan kulunut. Snake skiniä jossain sanottiin pikkuisen ajovarusteita kuluttavaksi, onko tämä sitten todellinen ongelma? Powerparts osat taitaa olla lähinnä suoja ilman parempaa pitoa. Edullisempi kylläkin 30€ jos oikein muistan ja saa hommattua jokaiselta KTM diileriltä.
K8-1000
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Mulla on ollut aiemmissa pyörissä Stomp Grip joka on suunnilleen saman hintaista muuta ehkä hieman pitävämpää. Läpinäkyvänä ihan hyvän näköinen ratkaisu.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Tech spec snake skin lähti tilaukseen, löyty järki toimituskuluilla saksasta koko setti :-) kuinkas muuten muilla toi ohjausiskari, miltä tuntuu? Itellä jäykimmällä ja saa vatkaan aika helposti.... Olis pakko saada lisää jäykkyyttä! Oon kuullu et jotku on saanu orkkisvaimentimen shimmitettyä jäykemmäks, kukahan niitä tekis, mielellään pirkanmaalla
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Ite tilasin ebay:sta tolta http://m.ebay.com/itm/221661059271?nav=SEARCH
Olis ollu muutama halvempikin mutta jenkeistä yli 40$ postikuluilla, joten toi tuli edukkaammaks
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
Omani taas ei vatkaa enää. Alkuun vatkasi kun alusta oli päin peetä ja rutistin hullunlailla kahvoista. Silloin tota ihmettelin ja kysäisin Kallion Vesalta koulutuspäivillä, sanoi että jos vatkaa niin varsinainen ongelma on jossain muualla. Uk foorumeilta jostain löytyy treadi aiheesta. Vaihtaneet paksummat öljyt, mutta kuten edellä sanoin niin ainakin Vesku ei oikein ollut uskoakseen että vika olisi ohjausiskarissa, jäykemmillä öljyillä vain peitellään todellista ongelmaa.
K8-1000
Veikkaan, että on tottumiskysymys ja pään sisällä tuo ongelma, vanhassa pyörässä oli suht' jämäkkä vrt. nykyisessä.
Hiukan ohi aiheen, on tullut useasti bongattua töiden parkissa sinivalkoinen RC8, ei taida olla ihan orggisväritys? Melkoinen arsenaali powerparts kilkettä ja muuta herkkua kiinni.
Ps. Ei ole vieläkään näkynyt JCE:tä, ei taida Aitchilla olla mikään kiire saati että vastaisi maileihin..
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Odotan mielenkiinnolla raporttia, itseäni arvelluttanut kun on sanottu kovin meluisaksi. Omassa mopossa kiinni ollut pönttö meni vaihtoon juurikin tuosta syystä. Puolalainen Dominator on edullinen ja käsittääkseni astetta hiljaisempi, miinuksena laatuongelmat joista aiheutuneita ongelmia kylläkin ovat korjailleet takuuna.
Omaani laitettiin STM luistokytkin kevään aikana ja parin ratapäivän perusteella erinomainen, toki ihan kadullakin. Moottorijarru ehkä samaa tasoa kun bladessa (jossa luistokytkin). Päivitin myös takapampun linkustoineen vuoden 2012 mallista näitä saa yllättävän edullisesti ebaysta. Tämä myös vaikuttaa onnistuneelta päivitykseltä, oppis vaan ajamaan![]()
K8-1000
Alkaa huumori loppumaan, kuukauden odotellut JCE:n putkea.. Täytyy varmaan laittaa paypalissa disputea myyjälle.
UK foorumin mukaan melko normaalia toimintaa em. myyjältä.
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Millaisia sytkän katkomisaikoja olette rc8:n shiftereissä käyttänyt?
Omaan tuli tuo healtech asennettua ja asetuksia haen kohdalleen.
Todella helppo asentaa. Suurin työ on tankin nosto kytkennässä. Anturin kanssa joutui myös hieman testailemaan, kun monessa asennossa anturi ei toiminut tai oli tiellä / vaikea johdattaa siististi.
Pitäis ruveta asenteleen healtecin vaihdenäyttöö. Käskettiin ottaa ensin ilmeisesti etulamppu katteineen irti, mahtaakohan olla kuinka suuri homma?
Tuli siinä kaikkee tutkittua ja huomasin et tuoltahan löyty vaihdekaavion muutos setti mutta tällä hetkellä toimii orginellisti. Kuinkas täällä muut ajelee, onko porukka paljon niitä muuttanu? Ajattelin ainakin kokeilla, voiko siihen tottua...![]()
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)
Paljon parempi käännetyllä kaaviolla imo, ne vivustot omassani on laitettu "lyhyt liike suuri voima" kun katsoo sieltä ohjekirjasta niitä vaihtoehtoja. Tällä tapaa vaihteet toimineet täsmällisesti eikä välivapaat ole kyllä kiusanneet, saattaa toki toimia hyvin muillakin vivuston välityssuhteilla. Itse olen tottunut liiankin hyvin kun kokeillut mopoja normi kaaviolla niin mennyt väkisellä vaihdot väärin.
K8-1000
Harmi, että olet joutunut odottelemaan putkistoa..
Itse tilasin Jesterin putkiston 25.5. ja sain sen eilen. Olen kyllä tyytyväinen, putkisto vaikuttaa laadukkaalta (joskin hieman oli siistittävää/roiskeita tms. putkien sisäpuolilla muutaman hitsaussauman kohdalla, mutta ei mitään vakavaa) ja sopii hyvin paikalleen. Lisäksi asennus kävi kohtuullisen helposti ja nopeasti.
15 minuutin tyhjäkäyntiresetointi tehty, mutta varmaan penkissä voisi käydä ajamassa kartan paremmaksi. Kaasuvaste parani kyllä melkoisesti ja ärsyttävä nykiminen alakierroksilla pienellä kaasulla loppui melkein kokonaan, kokonaisuudesta tuli paljon sulavampi.
On melkoisen äänekäs ilman dB-killeriä, mutta onneksi killeri rauhoittaa ääntä sopivasti, vaikkei kovin kummoisen näkönen kapistus olekaan. Ilman killeriäkin silti veikkaisin hiljaisemmaksi, kuin monia Harrikoita ja vastaavia. Pistän äänivertailusta videoa myöhemmin.
Kuvaa putkesta:
https://www.dropbox.com/s/a9le032z6l...A0009.jpg?dl=0
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Kyllä se muutaman kerran lievästi paukutteli. En siis tiedä riittääkö vakiokartta todellisuudessa, mutta ainakaan mitään hälyyttäviä oireita ei ilmennyt. Tuo Akran kartta tai mikä tahansa muukin ns. valmis kartta on kuitenkin varmaan jonkin verran metsässä myös, varmempaa olisi varmaan mennä ajamaan ihan custom-kartta penkissä.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Itseltä löytyy se johto ja koneelta TuneECU ja kartan taitaa saada jostain netistä.. Kaipa sitä voisi testata jossain vaiheessa.
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Täytyy varmaan omaankin pyörään hakea keitaalta akran kartta, ellei sitten vie bikedoctorille ihan säätöön pyörää.
Mulla on myös käännetty vaihdekaavio, enkä muulla halua enää ajaa. Paljon parempi tuo on.
Omaan pyörään en raaskinut putkea ostaa, vaan leikkasin vaimentajan auki ja poistin katit ym. Turhaa. Äänet nykyään paljon paremmat.
" Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death. "
Nyt ajossa: -
Muistoa kunnioittaen: Ducati Streetfighter V4 -20, Super Duke R 1290 -14, RC8 -09, CBR1000RR -11, GSXR 1000 K5, RC8 -08, ZX10R -04, GSXR 1000 K4.
Miten etujarrupalat saa irti? Noissa M4:ssa ei näy mitään pinniä tai sokkaa, on vaan se iso metalliklipsi jarrukengän sisällä mutta en uskalla väkisin repiä sitä irti. Mihin päin ja mistä kohtaa pitää yrittää saada mokoma auki?
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Kertokaas mimmosilla takaiskari asetuksilla te ajelette ja paljoko on massaa? Ite pyörin tossa 80-85kg + ajovermeet. Perä on ihan jäätävän kova, ja vaikka tykkäänkin jämäkästä niin ehkä toi on liikaa. Edellinen oli ruuvannu iskarit ns. Urheilulliseen ajoon, jousen kireydestä en viä oo varma missä on.... Ruuvasin ne takas vakio asetuksiin. Joskus kun oikein yrittää hiukan keulia niin takapää lyö "tyhjää" kun antaa kaasua, liian kiree? Vinkkejä paremmin tietävät...
Honda cbr 600f -99 (05-07)
Suzuki Gsx-r 1000 -05 (12-14)
Ktm RC8 -11 (14--->)