Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 84:een 84:sta
  1. #61

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Jos joku haluaa käydä ihmettelemässä Hämeenlinnan säätä (nyt mennyt ennusteet kyllä niin reisille etten ihmettele vaikka huomenna pääsis koko päivän ajamaan) niin tarjolla olisi jäsenhintaisena ostettu lippu koulutusryhmään. Veikkaan että vaihto toiseenkin ryhmään onnistuu ellei muut ryhmät jostain ihme syystä ole täynnä.

    Lähtee ihan vaikka kahvien hinnalla. Tai vaikka ilman mitään korvausta, ihan sama mulle
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  2. #62
    puuwe, laitoin YV:tä.
  3. #63
    Märkää vai kuivaa?
    Kastuuko mennessä vai tullessa?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  4. #64
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lippuvuorot:

    _____________Portti_________Lippu 1_________Lippu 2
    10-12________Muukka________Akiva__________Jami1978
    12-14________Huntter________R6Kaitsu_______Hulivil1
    14-16________SAM66_________Pete__________Dealhill
    16-18________Brocol_________MR____________Vorde[/QUOTE]

    En tiedä miksi mun nimi on lippuvuorossa? vaikka olen saanut ratavastaavilta ilmoituksen että peruutus ok, kuten viestissäni laitoin huhtikuussa että olen duunissa ja en pääse.
    Elikkä en ole tulossa.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  5. #65
    Lainaa Akiva kirjoitti Katso viesti
    Märkää vai kuivaa?
    Kastuuko mennessä vai tullessa?
    Vaihtaisitko Akiva mun kans lippuvuoroa päittäin?
    Laitoin jo viikko sitten ratavastaaville viestiä, että pitäisi saada aamun lippuvuoro, jotta pääsen lähtemään ajoissa pois. Eivät näköjään huomioineet minun pyyntöä.

    Yr.non mukaan aamulla näyttäisi muutoinkin olevan jotain mahdollisuuksia ajaa radalla, vaikka aika esteriltähä toi päivä näyttää.
    KTM 950SM -07
  6. #66

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Koulutusryhmän lippu vaihtui hitaaseen, eli nyt tarjolla viime tingan lippu hitaaseen. Annetaan (kahvit voi tarjoo joskus). puuwe (at) sahkoposti (piste) org tavoittaa varmimmin mutta tänne kannattaa huudella jos sen haluaa ja sitten ajella kohti Hml. Ihan aamusta en vielä viestejä lue
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  7. #67
    Lainaa Dealhill kirjoitti Katso viesti
    Vaihtaisitko Akiva mun kans lippuvuoroa päittäin?


    Yr.non mukaan aamulla näyttäisi muutoinkin olevan jotain mahdollisuuksia ajaa radalla, vaikka aika esteriltähä toi päivä näyttää.
    Mulle sopii.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  8. #68
    Lainaa Akiva kirjoitti Katso viesti
    Mulle sopii.
    Jees, kiitos!

    Jos et jaksa ilmaantua vielä aamusta paikallen, niin minä informoin järkkäreitä vaihdosta.
    KTM 950SM -07
  9. #69
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Jos joku haluaa käydä ihmettelemässä Hämeenlinnan säätä (nyt mennyt ennusteet kyllä niin reisille etten ihmettele vaikka huomenna pääsis koko päivän ajamaan) niin tarjolla olisi jäsenhintaisena ostettu lippu koulutusryhmään. Veikkaan että vaihto toiseenkin ryhmään onnistuu ellei muut ryhmät jostain ihme syystä ole täynnä.

    Lähtee ihan vaikka kahvien hinnalla. Tai vaikka ilman mitään korvausta, ihan sama mulle
    Sama olisi täällä tarjolla. En lähde tällä kokemuksella märälle radalle treenailemaan.
    Suzuki SFV 650 Gladius vm 2009 2013-
    Kawasaki ER-5 vm 2004 "Kaveri" 2012-2012
  10. #70
    Munkin lippu hitaaseen jää nyt käyttämättä.
  11. #71
    "Lippuvuorot:

    _____________Portti_________Lippu 1_________Lippu 2
    10-12________Muukka________Dealhill__________Jami1978
    12-14________Huntter________R6Kaitsu_______Hulivil1
    14-16________SAM66_________Pete__________Dealhill
    16-18________Brocol_________MR____________Vorde"

    Pistetään mieluummin näin, niin mullekin riittää soppaa.
    14-16________SAM66_________Pete__________Akiva
    ...
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  12. #72
    Joo, kyllä mullekin yksi keittolounas riittää
    KTM 950SM -07
  13. #73
    Laittaisiko joku vaikka ketjuun viestiä, jos keli on sellainen että päätetään lopettaa ajot etuajassa. Viimeiset liputtajat ei sitten lähde turhaan paikalle.
  14. #74
    Lainaa Brocol kirjoitti Katso viesti
    Laittaisiko joku vaikka ketjuun viestiä, jos keli on sellainen että päätetään lopettaa ajot etuajassa. Viimeiset liputtajat ei sitten lähde turhaan paikalle.
    Päivitetään tilannetietoa jos päivä sateen takia lopetetaan etuajassa. Nyt rata on kuitenkin jo kuivunut ja ajot käynnissä normaalisti.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  15. #75
    Neljään asti sai ajaa, kunnes Esteri muisti muistaa.
    Kiitos pienryhmän kouluttajalle, loppupäivästä alkoi löytyä ajamisen ilo
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  16. #76
    Kyllä niin kannatti lähteä aamulla sateeseen ajamaan Ahvenistolle. Ajoaikaa poutasäässä oli ihan tarpeeksi, 6x20min. Kiitokset Tarelle Ajotaito II- koulutuksesta. Oivalluksia tuli. Viimeiseksi jäänyt setti, missä ajettiin samalla vaihteella jarruttamatta koko rata läpi oli varmasti koskaan ajamistani seteistä opettavaisin. Ja mukavaa juttuseuraa löytyi koulutusporukasta, tapaamisiin.

    Tmiettinen, se maisemareitti oli tosi mukava ja 290 tiellä vielä uutta tasaista asvalttiakin. Eikä edes koko matkaa satanut. Aikaa meni vain 30 min pidempään kuin aamulla motaria pitkin tullessa.

    Tää oli ihan priimapäivä!
    Honda CBR600F -02
  17. #77
    Kiitos ja kumarrus meikä myöhäiseltä kun vielä päästitte iltapäivällä mukaan kokeilemaan ekaa kertaa.
    Ei jää viimeiseksi...
    Ain't No Fun Waiting Around To Be a Millionaire...
  18. #78
    Lainaa Letti kirjoitti Katso viesti
    Kyllä niin kannatti lähteä aamulla sateeseen ajamaan Ahvenistolle...

    ...Tmiettinen, se maisemareitti oli tosi mukava ja 290 tiellä vielä uutta tasaista asvalttiakin. Eikä edes koko matkaa satanut. Aikaa meni vain 30 min pidempään kuin aamulla motaria pitkin tullessa.
    Ja vaikka aamulla kaatosateeseen lähtenytkään, niin kyllä kannatti hakea mopo kesken päivänkin. Neljä settiä ehti vielä kuivalla radalla heittämään. Ja kumitkin saivat kosketusta asfalttiin ihan reunoja myöden.

    Ei siinä sun reitissä mitään vikaa ollut, päinvastoin. Sehän on vakiokamaa jompaan kumpaan suuntaan Suvirannan kahvireissuilla. Kyse oli vain paluureitin minimoimisesta kun se sade Hämeenlinnassa alkoi. Etelään päinhän se sitten lakkasi melko pian. Sulle tais jäädä sellainen fiilis että mollasin sun reittivalintaa. Lupaan tarjota sulle kahvit kun seuraavan kerran tavataan.
    "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks."
    - Dirty Harry
  19. #79
    Kivaa oli. Kiitos Ajotaito II:n kouluttajille!
  20. #80
    Oikein mainio liputussää.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  21. #81
    Ja kiitos tietysti myös koko muulle järjestävälle organisaatiolle.
  22. #82
    Kiitos kaikille koulutukseen osallistuneille. Tietenkin isot kiitokset ratajärkärille ja Pasille, kun jeesas possujunassa.
  23. #83
    Lainaa TMiettinen kirjoitti Katso viesti
    Ei siinä sun reitissä mitään vikaa ollut, päinvastoin. ... Sulle tais jäädä sellainen fiilis että mollasin sun reittivalintaa. Lupaan tarjota sulle kahvit kun seuraavan kerran tavataan.
    Eikä mitään huonoa fiilistä jäänyt. En ollut ennen ajellut sitä reittiä ja jos olisin mennyt suorempaa reittiä olisi edellisen illan minigrippinavin ohjelmoiminen mennyt hukkaan. Enkä mä sitä paitsi juo kahvia.
    Honda CBR600F -02
  24.  
  25. #84
    Juu kelihän kuivui melko nopeasti sen aamu yhdeksän jälkeen.

    Harmi että meni mopoissa desibelit yli, joten jäi pelkäksi liputusreissuksi mutta tulipahan käytyä ensimmäistä kertaa kyseisellä rata-alueella, joten täytyypä vaihtaa villat kannuihin niin eiköhän sitä silloin pääse jo ajelemaan.

    Ei ollu kyllä ruuhkaa radalla
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123