Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 73:sta
  1. #1
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Kemorassa lauantaina 19.5. ja sunnutaina 20.5. järjestettävistä ratapäivistä.

    Ajoaika alkaa lauantaina 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00 ja ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ajajakokouksesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen. Sunnuntaina vastaavasti ajoaika alkaa klo 11, ilmoittautuminen klo 10, ajajakokoukset klo 10.30 ja 12.30

    Liput tapahtumaan Kaupasta . Muista myös tutustua ratapäivien toimitusehtoihin.

    Lauantai 19.5.
    Aika Portti Torni Lippu 1
    10-12 Fox _T_ -Anu-
    12-14 vuorela röti josse100
    14-16 killa brokebike ricu
    16-18 Birke heeppa randomi

    Varalla: vertzu

    Sunnuntai 20.5.
    Aika Portti Torni Lippu 1
    11-13 Birke heeppa vertzu
    13-15 vuorela randomi jagsteri
    15-17 Fox Mikael Aerodynaaminen Colder
    17-18 Josse100 _T_ -Anu-

    Varalla: brokebike
    Viimeksi muokannut: Juutana; 16.05.2012 klo 16:41. Syy: Lippuvuorot lisätty
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  2. #2
    Hakusessa mökkipaikka kyseiselle viikonlopulle.
    Yv tavoittaa.

    Edit eipä tarvikaan.
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  3. #3
    Kemora 20.5. Liputusvuoro olis tarjolla nopein voittaa
    Korkeelta ja kovaa!
  4. #4
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa _T_ kirjoitti Katso viesti
    Kemora 20.5. Liputusvuoro olis tarjolla nopein voittaa
    Siis mitäs hemmettiä? Lipunmyynti aukes kaks päivää sitten ja sä oot ostanu liputusvuoron, jota jo trokaat eteenpäin? Tuossa on varmaan joku hyvä selitys taustalla?

    Edit. Oletan, että lipun on pakko mennä jäsenelle eteenpäin, koska laitoit sen myyntiin jo nyt kun ei-jäsenille myynti ei ole vielä auennut.
    Superbike #7
  5. #5
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Siis mitäs hemmettiä? Lipunmyynti aukes kaks päivää sitten ja sä oot ostanu liputusvuoron, jota jo trokaat eteenpäin? Tuossa on varmaan joku hyvä selitys taustalla?

    Edit. Oletan, että lipun on pakko mennä jäsenelle eteenpäin, koska laitoit sen myyntiin jo nyt kun ei-jäsenille myynti ei ole vielä auennut.
    kyllä on ihan syy ei selitys. Eli toimin kuten juutana käski kun jostain syystä ostaessani ratapäiviä tälle päivälle tuli minulle jostain syystä 3 liputusvuora?!? vaikka luonnollisesti haluan vain 1 kuten muillekin päiville jotka "ostin" ja kysyin neuvoa miten korjata ja juutana käski laittaa ilmoituksen tänne.
    Korkeelta ja kovaa!
  6. #6
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa _T_ kirjoitti Katso viesti
    kyllä on ihan syy ei selitys. Eli toimin kuten juutana käski kun jostain syystä ostaessani ratapäiviä tälle päivälle tuli minulle jostain syystä 3 liputusvuora?!? vaikka luonnollisesti haluan vain 1 kuten muillekin päiville jotka "ostin" ja kysyin neuvoa miten korjata ja juutana käski laittaa ilmoituksen tänne.
    My Bad!!! Pahoittelut edellisestä viestistäni.
    Superbike #7
  7. #7
    Lainaa Birke kirjoitti Katso viesti
    Hakusessa mökkipaikka kyseiselle viikonlopulle.
    Yv tavoittaa.
    Mä kans

    Molemmat päivät varattu eli paikalle varmaan jo perjantaina että sais kunnon unet alle. Onko kellään mökkikontaktei, tää on mulle eka kerta Kemoralla?
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  8. #8
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Mä kans

    Molemmat päivät varattu eli paikalle varmaan jo perjantaina että sais kunnon unet alle. Onko kellään mökkikontaktei, tää on mulle eka kerta Kemoralla?
    Siinä suht vieressä on Huhtaniemen mökkikylä, ja pari kilsaa kauempaa löytyy vanha meijeri. Muistelen, että radan kotisivulla oli linkkejä noihin lähistön majotuspaikkoihin.
    Superbike #7
  9. #9
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Siinä suht vieressä on Huhtaniemen mökkikylä, ja pari kilsaa kauempaa löytyy vanha meijeri. Muistelen, että radan kotisivulla oli linkkejä noihin lähistön majotuspaikkoihin.
    No prhana, niinpäs olikin, tänksis

    Onko muita ku tulis mökkeileen: http://www.kase.fi/~hannutm/ Mä voisin kysellä tuolta hintoja jos muita ois tulossa vkonlopuks? Aika pieniä näyttäs mökit olevan Alastaroon verrattuna, jossa meitä on muistaakseni ollu 14 parhaimmillaan, siinä kivi/hirsilinnassa
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    No prhana, niinpäs olikin, tänksis

    Onko muita ku tulis mökkeileen: http://www.kase.fi/~hannutm/ Mä voisin kysellä tuolta hintoja jos muita ois tulossa vkonlopuks? Aika pieniä näyttäs mökit olevan Alastaroon verrattuna, jossa meitä on muistaakseni ollu 14 parhaimmillaan, siinä kivi/hirsilinnassa
    Jos vanhat merkit pitää paikkansa, on tuo Huhtaniemi joka tapauksessa täynnä orggilaisia, joten kovin laajamittaisiin varaustalkoisiin tuskin kannattaa ryhtyä.
    Superbike #7
  11. #11
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Jos vanhat merkit pitää paikkansa, on tuo Huhtaniemi joka tapauksessa täynnä orggilaisia, joten kovin laajamittaisiin varaustalkoisiin tuskin kannattaa ryhtyä.
    Jaa,nomut sithän sielt voi huoleti tommosen pikkumöksän varata. Luulis että loput paikat täyttyy. Ja jos ei,ni onpahan mulla enempi tilaa
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  12. #12
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Jaa,nomut sithän sielt voi huoleti tommosen pikkumöksän varata. Luulis että loput paikat täyttyy. Ja jos ei,ni onpahan mulla enempi tilaa
    mä tuun taas sun mökkiin ... jos sopii
    Korkeelta ja kovaa!
  13. #13
    Varasin neljän hengen mökin. Hinta 65e/yö. Otin möksän pe-su niin saa nukuttuu perjantaina kunnon unet alle. Paikalta on mahollisuus vuokrata vuodevaatteet ja pyyhe.

    _T_ tullee samaan mökkiin? Birkelle privaa laitettu Yksi siis ainakin mahtuis.

    EDIT jos tulee enempi poppoota niin vaihetaan isompaan mökkiin. 5+1 hengen mökki kustantaa 85e/yö.

    Noniin, 4 hengen möksä täys: mä, _T_, heeppa ja Rubbo. Vaihetaan isompaan jos ei käy tasan nukkupaikat
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  14. #14
    No niin - takaisin rikospaikalle, eli varasin 20.5 paikan keskinopeeseen.
    Jos Raahesta joku tarvii kyydin, niin pakettiautossani on sunnuntaina tilaa.
  15. #15
    Myöskin ostettu liput keskinopeeseen la-su, vaikka Nitrous suositteli nopeeta ryhmää, en usko et saan vauhdin nostettua tohon mennessä sille tasolle, etten olis jaloissa, joten...

    Mökkipaikka hakusessa la-su yöksi?
    Suosituksena löytyy tementia, keliaakkia, laktoosi-intotoleranssi...pidän silti kovin pullasta ja maidosta, ohikävelykuorsausmelu vaihtelee 80-95db:n välillä riippuen nukkuma-asennosta, jutuista ei tiedä kummasta päästä tulee huonompia, silti sisäsiisti ja säyseä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  16. #16
    Prkle, nyt se tementia taas iski, ollaankin reissussa tuolloin 19-20.5 ja ei varmaankaan voi vaihtaa lippuja Kemoran heinäkuun vklopulle vai voiko?
    Noh, jos ei voi niin myynnissä kaks jäsenhintaista lippua keskiryhmään.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  17. #17
    Anteeksi tyhmyyteni, olis ostaja lipuille mut en löydä omasta hallinnasta kuittia, joka pitää ilmeisesti lähettää lippujen uudelle omistajalle tai jotain?
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  18. #18
    Liput män kaupaksi, vielä kun löytäis kuitin jostain...
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #19
    Kiinnostusta löytyisi kummallekin päivälle jäsenhintaisiin hitaan ryhmän lippuihin. YV:tä tulemaan jos itse olet estynyt ja haluat lipuista eroon.
  20. #20
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Liput män kaupaksi, vielä kun löytäis kuitin jostain...
    Yläpalkista "Hei jarska" -> Välilehti "Tilaukset" -> Tilauksen numero "1655"

    Tuolta saat tilauksesi tiedot esiin.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  21. #21
    Lainaa Juutana kirjoitti Katso viesti
    Yläpalkista "Hei jarska" -> Välilehti "Tilaukset" -> Tilauksen numero "1655"

    Tuolta saat tilauksesi tiedot esiin.
    No väärästä paikasta hain, kiitokset.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  22. #22
    Mulle kelpais mökkipaikka la-su yöksi, jos jossain vielä tilaa on?
    Honda CB 750 KZ -82 Projekti
  23. #23
    ostaisin 20.5 keskiryhmän lipun kemoraan jos on jollakin ylimääräinen miika03@jippii.fi
  24. #24
    edelleen su 20.5 liputusvuoro vapaana
    Korkeelta ja kovaa!
  25. #25
    Montako tuntia liputusvuoro kestää ?
  26. #26
    Lainaa pienisopoapina kirjoitti Katso viesti
    Montako tuntia liputusvuoro kestää ?
    Liputusvuoron pituus on 2 h. Järjestäjä määrittelee ajankohdan.
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  27. #27
    Mulla löytyy Huhtaniemen mökissä tilaa pe-su öiksi.
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  28. #28
    Moi! Nyt olisi myynnissä Kemoran ratapäivän nopeiden ryhmään liput lauantaiksi 19.5 ja sunnuntaiksi 20.5. Niiden hinta on 65 € / kpl. Itse en pääse teknisten vastaiskujen vuoksi ajamaan.

    T: Antti Soitiala (puh. 0445518306 ja email: antti.soitiala@mapmedical.fi)
  29. #29
    Myydään Kemoraan ratapäivien la 19. ja su 20.5 hitaan ryhmän liput.
    Sukisuki 1000 Giksu -06
    Sukisuki 1000 Tellu -00
  30.  
  31. #30
    Lainaa _T_ kirjoitti Katso viesti
    edelleen su 20.5 liputusvuoro vapaana
    Lähetin yv:tä aihetta koskien. Muille tiedoksi että lauantaille olisi hakusessa nopean ryhmän lippu. Laittakaa yv:tä tai postia luotove@gmail.com
    2021 Beta RR 250 racing
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen