Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 78:sta
  1. #1
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Alastarossa maanantaina 21.5. järjestettävästä ratapäivästä.

    Ajoaika alkaa klo 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00 ja ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ajajakokouksesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

    Liput tapahtumaan Kaupasta . Muista myös tutustua ratapäivien toimitusehtoihin.


    LIPUTUSVUOROT;

    _________ Portti ---------------- Lippu 1 --------------------------- Lippu 2

    10-12______Fox ___________grandi67_____________ _T_
    --------------------------------------------------------------------------------------
    12-14 _____ Pena1__________ Mikuni ______________ Akiva
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    14-16 _____ flippo___________ naakka ____________ tmkankaa
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    16-17 _____ Vuohi ___________ vsq ______________ R1ivattu



    VARALLA: LAATITE



    EDIT: LIPPUVUOROT LISÄTTY
    Viimeksi muokannut: Hookala; 20.05.2012 klo 16:35.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  2. #2
    Piti saada kaverin rataharrastus käyntiin näillä päivillä, mutta kävikin niin, että kaikki hitaan ryhmän liput on jo loppu Vielä eilen itse kerkesin oman ostaa. Onko siis joku, joka haluaisi luopua omasta ei-jäsenhintaisesta lipustaan hitaaseen ryhmään? Tai saa se jäsenhintainenkin olla, maksakoon sitten jäsenmaksun siinä tapauksessa. Viesti voi laittaa inboxiin, jos joku pystyy auttamaan!
    https://www.facebook.com/trackpunksweden/
  3. #3
    Itsekin hitaan/keskiryhmän lippua vailla. Jos ylimääräinen löytyy niin privalla tavoittaa.
  4. #4
    Apuva apuva, jeesikää joku! Mulla on hitaan liputusvuoro; nyt kuitenkin samalle päivälle tuli kardiologin aika Meikkuun jonne seuraava vapaa aika onkin sitten syyskuussa Joten sinne olis melkein pakko mennä. Ottaisko joku multa tuon liputusvuoron? Saa ihan ilmatteeks, mä piffaan ja tarjoon pullakaffetki jos joskus nähään

    Privaa tai laita viestiä o4o 5516565.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  5. #5
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Apuva apuva, jeesikää joku! Mulla on hitaan liputusvuoro; nyt kuitenkin samalle päivälle tuli kardiologin aika Meikkuun jonne seuraava vapaa aika onkin sitten syyskuussa Joten sinne olis melkein pakko mennä. Ottaisko joku multa tuon liputusvuoron? Saa ihan ilmatteeks, mä piffaan ja tarjoon pullakaffetki jos joskus nähään

    Privaa tai laita viestiä o4o 5516565.
    Eikö kukaan????
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  6. #6
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Apuva apuva, jeesikää joku! Mulla on hitaan liputusvuoro; nyt kuitenkin samalle päivälle tuli kardiologin aika Meikkuun jonne seuraava vapaa aika onkin sitten syyskuussa Joten sinne olis melkein pakko mennä. Ottaisko joku multa tuon liputusvuoron? Saa ihan ilmatteeks, mä piffaan ja tarjoon pullakaffetki jos joskus nähään

    Privaa tai laita viestiä o4o 5516565.

    JAAAAA R1ivattu hoitaa tän Ratavastaaville vissiin pitää meiliä laittaa, ko, kö?
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  7. #7
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    JAAAAA R1ivattu hoitaa tän Ratavastaaville vissiin pitää meiliä laittaa, ko, kö?
    Kyllä. Ratavastaavat(Q)moottoripyora.org
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  8. #8
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    JAAAAA R1ivattu hoitaa tän
    Vesisadetta luvassa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  9. #9
    Lainaa Akiva kirjoitti Katso viesti
    Vesisadetta luvassa.
    Kyllä!
    Yamaha R1 '06
  10. #10
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Kyllä!
    No jos sadetta lupaa niin joku ystävällinen sielu varmaan myy sateen pelossa mulle ainakin yhden hitaan tai keskiryhmän lipun. Ei oo sattumoisin tota korttia ehkes koko kesänä ja ajamaan haluaisi... Säälikää nyt vähän Ei-jäsenhintaisetkin käy ja hinnoista sovitaan.
    Mika o400796 ysikolmeysi
    muoks: lippuvuorokin käy
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  11. #11
    Ajamaan tahtois et saatais tääki kesä käyntiin,,mut hitaan liput loppuunmyyty joten jos joku tulee toisiin aatoksiin ni ostan pois 0405088262:Pete.
    Onko mahollisesti jätetty paikanpäälle myytävää??
  12. #12
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    No jos sadetta lupaa niin joku ystävällinen sielu varmaan myy sateen pelossa mulle ainakin yhden hitaan tai keskiryhmän lipun. Ei oo sattumoisin tota korttia ehkes koko kesänä ja ajamaan haluaisi... Säälikää nyt vähän Ei-jäsenhintaisetkin käy ja hinnoista sovitaan.
    Mika o400796 ysikolmeysi
    muoks: lippuvuorokin käy

    Sadetta en pelkää mutta Hidas Lippuvuoro siirretty sulle tmkankaa työesteen vuoksi!
    Laitettu sp ratavastaaville.
    Live every day like it's your last
  13. #13
    Lainaa kyypakkaus kirjoitti Katso viesti
    Onko mahollisesti jätetty paikanpäälle myytävää??
    Jos liput on kaupassa loppuunmyyty, tarkoittaa se sitä että niitä ei paikanpäälle jää myytäväksi. Jos paikkoja jää myymättä etukäteen niin ilmoitamme siitä parhaan mukaan näissä ajoharjoittelua koskevissa ketjuissa.


    -Mikko
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org


  14. #14
    Kenenkään pakussa/kärryssä tilaa Uudeltamaalta Alastaroon ma-aamuna? Tai mökissä tilaa su-ma?
    Yamaha R1 '06
  15. #15
    Tuli viimehetken työkeikka tähän maanantaille, eli jos jotain yhdistyksen jäsentä kiinnostaa keskiryhmän lippuvuoro, mulle voi laittaa yksityisviestiä.

    Jos lippuvuoro ei kenellekkään kelpaa, niin toive järjestäjien suuntaan, että olisiko mut mahdollista laittaa ensimmäiseen liputusvuoroon? Mun pitää olla Helsingissä 14.00, eli ehdin ensimmäisessä lippuvuorossa nuo velvollisuudet vielä hoitamaan..
    Honda CB 750 KZ -82 Projekti
  16. #16
    Lainaa randomi kirjoitti Katso viesti
    Tuli viimehetken työkeikka tähän maanantaille, eli jos jotain yhdistyksen jäsentä kiinnostaa keskiryhmän lippuvuoro, mulle voi laittaa yksityisviestiä.

    Jos lippuvuoro ei kenellekkään kelpaa, niin toive järjestäjien suuntaan, että olisiko mut mahdollista laittaa ensimmäiseen liputusvuoroon? Mun pitää olla Helsingissä 14.00, eli ehdin ensimmäisessä lippuvuorossa nuo velvollisuudet vielä hoitamaan..
    Onko liputtajan oltava jäsen, jos ei niin saattais kelvata. Olisi kaksi ukkoa ja yksi pyörä. Kaveri vois ajaa sen hitaan ja mä sen keskiryhmän....
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  17. #17
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Onko liputtajan oltava jäsen, jos ei niin saattais kelvata. Olisi kaksi ukkoa ja yksi pyörä. Kaveri vois ajaa sen hitaan ja mä sen keskiryhmän....
    Käsittääkseni pitää ensisijaisesti olla jäsen ja lisäksi tuo liputus on varattu ainoastaan keskiryhmään.
    Honda CB 750 KZ -82 Projekti
  18. #18
    Lainaa randomi kirjoitti Katso viesti
    Käsittääkseni pitää ensisijaisesti olla jäsen ja lisäksi tuo liputus on varattu ainoastaan keskiryhmään.
    No hei mä painostan mun kuskin liittymään ja itse liputan sen keskiryhmän kaverin hoitaessa hitaan. Ei mitään ongelmaa, vai mitä mieltä ratavastaavat? Voiskos liittymis yms. Maksut hoitaa käteisellä paikanpäällä?
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  19. #19
    Eipä tuo käteiskauppa taida onnata, mutta eikös tuo hoidu käteistäkin helpommin kaupan kautta, eli KLIKS, lisää ostoskoriin, maksu verkkopankissa ja jäsenyys on voimassa heti. Kuitti vaikka puhelimessa mukaan ja avot. Seuraavalla kierroksella ei tartte sitten miettiä sitä jäsenyyttäkään vaan voi rauhassa norkkua jäsenhintaisia lippuja, ja lippuvuoroja.

    Jäsenyydestä on myös muita rahanarvoisia etuja, niistä lisää täällä ja täällä.

    Tervetuloa
    Yamaha R1 '06
  20. #20
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Eipä tuo käteiskauppa taida onnata, mutta eikös tuo hoidu käteistäkin helpommin kaupan kautta, eli KLIKS, lisää ostoskoriin, maksu verkkopankissa ja jäsenyys on voimassa heti. Kuitti vaikka puhelimessa mukaan ja avot. Seuraavalla kierroksella ei tartte sitten miettiä sitä jäsenyyttäkään vaan voi rauhassa norkkua jäsenhintaisia lippuja, ja lippuvuoroja.

    Jäsenyydestä on myös muita rahanarvoisia etuja, niistä lisää täällä ja täällä.

    Tervetuloa
    Et vastannut alkup. kysymykseen joten tarkennan:
    Lippuvuoron "ostaja" saa ajopaikan vain yhteen ryhmään, siihen jossa aikoo ajaa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  21. #21
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Siis tmkankaallahan oli jo valmiiksi muutama viesti aiemmin Brokebikelta saatu hitaan ryhmän liputusvuoro, jonka aikoo antaa kaverinsa hoidettavaksi, ja itse aikoo hyödyntää ton keskiryhmän vuoron...
  22. #22
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Et vastannut alkup. kysymykseen joten tarkennan:
    Lippuvuoron "ostaja" saa ajopaikan vain yhteen ryhmään, siihen jossa aikoo ajaa.
    Ymmärtääkseni tmkankaalla on jo ennestään yksi lippuvuoro tuolta ylempää. Mun matikalla tässä päästiin siis lopulta tmkankaan alunperinkin himoitsemaan lopputulokseen, eli on kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta, yksi mopo. Enää sen toisen ukon jäsenyys kuntoon ja kaikki pääsee radalle ja kaikilla on kivaa?

    Ratavastaavat älähtävät kyllä varmasti mikäli kuviossa jotain liian hämärää. Minä vain lämpimikseni höpöttelen

    Muoks. Waille on täälläkin mua 2min nopeampi
    Yamaha R1 '06
  23. #23
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Ymmärtääkseni tmkankaalla on jo ennestään yksi lippuvuoro tuolta ylempää. Mun matikalla tässä päästiin siis lopulta tmkankaan alunperinkin himoitsemaan lopputulokseen, eli on kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta, yksi mopo. Enää sen toisen ukon jäsenyys kuntoon ja kaikki pääsee radalle ja kaikilla on kivaa?

    Ratavastaavat älähtävät kyllä varmasti mikäli kuviossa jotain liian hämärää. Minä vain lämpimikseni höpöttelen

    Muoks. Waille on täälläkin mua 2min nopeampi
    ok, en ala kataisen matikalla väittämään vastaan

    "kaksi ukkoa, eri ryhmissä, kaksi liputusta" on tietenkin eri asia kuin 2 lippua 2:ssa eri ryhmässä, jos vain 1:ssä ryhmässä on tilaa

    mut hyvä näin
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  24. #24
    Hei, mun aivoitusten mukaan tää on win-win-win-win-win juttu. Brokebike pääsee lipulta, randomi pääsee lipulta, mä pääsen keskiryhmään, herra x hitaaseen ja kaiken kukkuraksi org saa uuden jäsenen? Tää tietty vain jos mä saan painostuksen läpi (jotkut nukkuu vielä).
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  25. #25
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Hei, mun aivoitusten mukaan tää on win-win-win-win-win juttu. Brokebike pääsee lipulta, randomi pääsee lipulta, mä pääsen keskiryhmään, herra x hitaaseen ja kaiken kukkuraksi org saa uuden jäsenen? Tää tietty vain jos mä saan painostuksen läpi (jotkut nukkuu vielä).
    Nonni, kyllä näin hyvään yhdistykseen on helppo rekrytoida uusia jäseniä. Tervetuloa mun puolesta vsq, uusi liittymis- ja jäsenmaksunsa maksanut yhdistyksen jäsen.

    Eli jos nyt tää homma menee kuin elokuvissa niin vsq hoitaa sen mun saaman hitaan liputuksen ja mä taasen sen randomilta jäämässä olevan. Täten randomin ei tarvi ajella eestaas ja minä ja vsq pääsemme molemmat radalla. Pallo on nyt kai ratavastaavilla. Yritetty on ainakin.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  26. #26
    Lainaa tmkankaa kirjoitti Katso viesti
    Nonni, kyllä näin hyvään yhdistykseen on helppo rekrytoida uusia jäseniä. Tervetuloa mun puolesta vsq, uusi liittymis- ja jäsenmaksunsa maksanut yhdistyksen jäsen.

    Eli jos nyt tää homma menee kuin elokuvissa niin vsq hoitaa sen mun saaman hitaan liputuksen ja mä taasen sen randomilta jäämässä olevan. Täten randomin ei tarvi ajella eestaas ja minä ja vsq pääsemme molemmat radalla. Pallo on nyt kai ratavastaavilla. Yritetty on ainakin.
    Jeps. Maksoin jäsenmaksun juuri. Toivottavasti onnistuu.
  27. #27
    Eli asia on selvä? Laitan järkkäreille mailin vielä asiasta.
    Honda CB 750 KZ -82 Projekti
  28. #28
    Ostetaan jäsenhintainen lippu nopeaan ryhmään Alastarolle maanantaiksi. En ole netin ääressä, mutta puhelimella tavoittaa numerosta nolla viisi nolla 574 2242 / Jarkko
  29. #29
    Onko pk-seudulta letkaa lähdössä?
    Esim. Lahnuksen shelliltä?
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  30.  
  31. #30
    Liputusvuorot lisätty aloitusviestiin.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org


Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen