Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 104:sta
  1. #1
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Alastarossa sunnuntaina 6.5. järjestettävästä ratapäivästä.

    Ajoaika alkaa klo 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00 ja ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ajajakokouksesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

    Liput tapahtumaan Kaupasta . Muista myös tutustua ratapäivien toimitusehtoihin.
    Viimeksi muokannut: Juutana; 04.04.2012 klo 00:46.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  2. #2
    Tulossa (myös lipulle). Jos sataa niin kotilolla (liputtamaan)

    Jostain kumman syystä jääny tavaksi ajella tonne aina samoja mutkia (ei sii niitä isoimpia teitä koko matkaa).
    Josko joku haluais lähteä samaan matkaan sillai hissukseen ajellen. Google map näyttää matkaajaksi n.2h40min Lahnuksen Shelliltä (matka vain <160km), joten sieltä pitäis lähteä varmaan viim. 6:30 että kerkee matkalla tankkaamaan ja vaikka kahville.
    No onhan tässä tohon vielä aikaa.
  3. #3
    Liputusvuoro hakusessa! Laita viestiä jos haluat luopua omastasi.
  4. #4
    Onko tämä myyty loppuun, kun ei ole kaupassa sitä lisää ostoskoriin nappia.
  5. #5
    Lainaa Priest kirjoitti Katso viesti
    Onko tämä myyty loppuun, kun ei ole kaupassa sitä lisää ostoskoriin nappia.
    Mulla ainakin näkyy kaikissa ryhmissä, paitsi lippuvuoroissa jotka on loppuunmyyty. Valitse siitä ylemmästä valikosta oikea ryhmä.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  6. #6
    Lopussa tällä hetkellä (minun käsittääkseni) Keskiryhmä ja Hidas sekä liputukset.


    Perhana. Org.-jäsen haluaa ostaa keskiryhmän lipun! Liputus käy myös.
    675
  7. #7
    Näyttää, että säiden puolesta ratapäivät jatkaa viimevuotista linjaa, ainoa sadepäivä näyttää osuvan ratapäivälle. No eiköhän nuo ennusteet tuosta korjaannu.
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  8. #8
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Tulossa (myös lipulle). Jos sataa niin kotilolla (liputtamaan)

    Jostain kumman syystä jääny tavaksi ajella tonne aina samoja mutkia (ei sii niitä isoimpia teitä koko matkaa).
    Josko joku haluais lähteä samaan matkaan sillai hissukseen ajellen. Google map näyttää matkaajaksi n.2h40min Lahnuksen Shelliltä (matka vain <160km), joten sieltä pitäis lähteä varmaan viim. 6:30 että kerkee matkalla tankkaamaan ja vaikka kahville.
    No onhan tässä tohon vielä aikaa.
    Mä lähen mielelläni samaan matkaan, on se sitten auto tai mopo. Jos auto niin dilkataan bensat? Palataan vielä lähempänä? Mä myös lipulla mutta hitaassa.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  9. #9
    Yritän kans tulla tuolloin paikalle räpsimään eli ehkä näkyilee, ehkä ei !
    (Toivottavasti joku suostuu jokukerta ottamaan munt sillee extempore liputusvuorolle oppiin, ku kiinnostais
    siihenkin touhuun hiukan tutustua.....)
  10. #10
    Lainaa räpsijä kirjoitti Katso viesti
    Yritän kans tulla tuolloin paikalle räpsimään
    Hieno juttu. Kuvia kaivataan aina.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  11. #11
  12. #12
    Jos joku haluaa myydä lippunsa hitaaseen/koulutukseen (ajotaito II), niin ostaisin pois...

    Lippu hoidossa, kiitoksia
    T7
  13. #13
    AdventureAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    portti lippu1 lippu2
    10-12 BANDIT-R HEEPPA MICKY1000
    12-14 FOX VORDE T1MPPA
    14-16 JOSSE100 MIKUNI _T_
    16-17 VUORELA DEALHILL TONSUURI
    17-18 LOS SATSUMAS -ANU- SAM66



    Tulkaa paikalle tai hommatkaa itsellenne tuuraaja. Kiitos.
    Viimeksi muokannut: heippa; 04.05.2012 klo 16:53.
    Rapa-akka
    Suzuki V-Strom 800 DE -23
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    #AdventureAuntie
  14. #14
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Mä lähen mielelläni samaan matkaan, on se sitten auto tai mopo. Jos auto niin dilkataan bensat? Palataan vielä lähempänä? Mä myös lipulla mutta hitaassa.
    Voisin liittyä samaan porukkaan, jos vaan sopii. Liputtamassa myös.
    KTM SD R 2012
    KTM Super Duke (2011)
    Suzuki GSX 750F (2008-2011)
  15. #15
    Myydäänkö lippuja paikanpäällä jos on ajoissa paikalla ?

    Ostaisin keskiryhmään lipun. Priva viestiä.
  16. #16
    Mikäli kaupasta liput ovat loppuunmyyty, ei niitä jää paikanpäällä myytäväksi. Mielestäni tämän kyseisen päivän osalta taitaa kaikki ryhmät olla myyty vähiin päin.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org


  17. #17
    Lainaa tonsuuri kirjoitti Katso viesti
    Voisin liittyä samaan porukkaan, jos vaan sopii. Liputtamassa myös.
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Mä lähen mielelläni samaan matkaan, on se sitten auto tai mopo. Jos auto niin dilkataan bensat? Palataan vielä lähempänä? Mä myös lipulla mutta hitaassa.
    Lauantaina viim. tekenen päätöksen menekö SU aamusta pyörällä vai iltapäivästä kotilolla (satoi vai paistoi). Jos kotilo niin sovitaan tarkemmin mistä ja milloin kukanenkin olis lähdössä. Itsellä ensimmäinen start point kuitenkin "Kehä Kessa"
  18. #18
    Lainaa SAM66 kirjoitti Katso viesti
    Lauantaina viim. tekenen päätöksen menekö SU aamusta pyörällä vai iltapäivästä kotilolla (satoi vai paistoi). Jos kotilo niin sovitaan tarkemmin mistä ja milloin kukanenkin olis lähdössä. Itsellä ensimmäinen start point kuitenkin "Kehä Kessa"
    Joo, ainuu vaan notta mä en tiiä monelta se liputusvuoro on.... Meinaan että olis kait syytä olla paikalla jo aamusta vaikkei ajaiskaan. Mahtaaks joku jo tietää?
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  19. #19
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Joo, ainuu vaan notta mä en tiiä monelta se liputusvuoro on.... Meinaan että olis kait syytä olla paikalla jo aamusta vaikkei ajaiskaan. Mahtaaks joku jo tietää?
    Teillä näyttäis SAM66 kanssa olla 18-19, pari viestiä ylempänä on ajat
    KTM SD R 2012
    KTM Super Duke (2011)
    Suzuki GSX 750F (2008-2011)
  20. #20
    Lainaa tonsuuri kirjoitti Katso viesti
    Teillä näyttäis SAM66 kanssa olla 18-19, pari viestiä ylempänä on ajat
    Noniin.... Jos mä vaikka avaisin simmut Kiitti ja anteeks
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  21. #21
    Mahtaako ajot kuitenkin loppua jo 18.00? Näyttäs Alastaron kalenterissa olevan toinen varaus 18-20.
    http://www.alastarocircuit.fi/alasta...aukset2012.pdf
  22. #22
    Lähden Espoosta pakulla. Autossa olis tilaa yhdelle pyörälle ja ihmiselle. Laitetaan polttoainekulut puoliksi.


    nolla-viis-nolla 32nolla4317
    Honda CRF 250R 2007

    ex Suzuki GSX-R 750 K6

    ex Kawasaki ZX-6R 1999
  23. #23
    Lainaa josse100 kirjoitti Katso viesti
    Lähden Espoosta pakulla. Autossa olis tilaa yhdelle pyörälle ja ihmiselle. Laitetaan polttoainekulut puoliksi.


    nolla-viis-nolla 32nolla4317

    Mä tuun kyytiin, mahtuuko mun romut? rengaslämppärit,jerrykannu,romulaatikko,huoltopuki t jne...
  24. #24
    Koulutusryhmään ois lippu tarjolla.
  25. #25
    Paikka nopeeseen saatu.

    Pääseekin sitten ekan kerran lipulle...
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
  26. #26
    Lainaa Jamppa69 kirjoitti Katso viesti
    Mä tuun kyytiin, mahtuuko mun romut? rengaslämppärit,jerrykannu,romulaatikko,huoltopuki t jne...
    mahtuu. Soita, niin sovitaan tarkemmin.

    nolla-viis-nolla 32o4317
    Honda CRF 250R 2007

    ex Suzuki GSX-R 750 K6

    ex Kawasaki ZX-6R 1999
  27. #27
    Nopeen ryhmän paikka liputusvuorolla tarjolla.
  28. #28
    Perhana mistäs mä selvitän mitkä liputusvuorot mä olen ostanut 2,50 eurolla!

    Kuiteissa kun ei ainakaan lue!

    Luulin että yks olis ollu Sunnuntaina, muttei nimee ainakaan liputtajissa ole!?!?
    Live every day like it's your last
  29. #29
    Ostaisin keskiryhmään lipun. Priva viestiä.
  30.  
  31. #30
    Kouluttaja BANDIT-R:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2007
    Mänttilä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Los Satsumas kirjoitti Katso viesti
    Nopeen ryhmän paikka liputusvuorolla tarjolla.
    o

    Mä haluisin vaihtaa keskiryhmästä nopeeseen joten jos liputtaja löytys siihen helpommin...
    Siis mulla on liputusvuoro keskiryhmään ja tulen varmasti paikalle.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990


Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen