Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1287:sta
  1. #1
    BIKE:ssa oli juttu jonka mukaan kaikkiin suomen LP:n autoihin olisi jaettu viralliset melumittarit
    ja että tulevana kesänä melurajoja tullaan valvomaan tarkemmin kuin koskaan ennen.

    Ensimmäistä kertaa toi KTM 950 SM tuntuu aivan väärältä pyörältä varsinkin kun koko putkisto
    on siihen vaihdettu
    Been there, broke that!
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Ja kukas sitä väittikään, että poliisilla on budjettivajetta?

    Edit. Toisaalta voidaanhan tuo nähdä sijoituksenakin, kun muutaman kympin sijoitus tuottaa varmasti kesässä jokusen tonnin kahisevaa valtion kirstuun ja lihottaa ulkomaisia katsastusyrittäjiä. Eli vedän kritiikkini pois, tämähän olikin hieno veto kansantalouden ja poliisin toimintakyvyn elvyttämiseksi.
    Superbike #7
  3. #3
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja kukas sitä väittikään, että poliisilla on budjettivajetta?

    Edit. Toisaalta voidaanhan tuo nähdä sijoituksenakin, kun muutaman kympin sijoitus tuottaa varmasti kesässä jokusen tonnin kahisevaa valtion kirstuun ja lihottaa ulkomaisia katsastusyrittäjiä. Eli vedän kritiikkini pois, tämähän olikin hieno veto kansantalouden ja poliisin toimintakyvyn elvyttämiseksi.
    huonompi ihminen sanoisi että:

    sitte ei tarvii kun toivoa että ne osaa asiansa ja kantaa virallisia säädöksiä asiasta taskussa mitä voi sedät sitten ihmetellä..onneksi suurimmassa osassa puhelimia on videokamerat millä saa kätevästi edes minimaalista oikeusturvaa kun muuten se voi olla aika hiljasta

    mutta EI pois kaikki tuommoiset pahat ajatukset minusta..poliisi on ystävä ja rakkain naapurini sekä isänmaantoivojen suojelila joka tekee pyyteetöntä työtä pitääkseen valtion raho...turvallisena!!
    KooTeeÄm
  4. #4
    Noh, ei nyt LP:ia tai ainakaan niitä setiä ja tätejä siellä autossa kannata syyttää. Ei ne niitä päätöksiä tee. Ja ehkä olisi parempi muutenkin arvostella itse lakia, kuin sen valvomista.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  5. #5
    Nyt on siis hyvä aika pistää hondista HTEV ja muista vastaavat pakoputkiventtiilit napin taakse ja väsätä rajotin ettei vehje kierrä.. "Sisäänajossa, uudet männänrenkaat.."

    Ainakin omassa pärrässä on kytkin joka haistaa milloin on vaihde päällä ja kytkin ylhäällä.. voisi rakennella rajoittimen joka pudottaa kierrokset muutamaan tonniin silloin kun ei ole veto päällä.

    Vaikka power commander 5 + ignition module, saiskohan sieltä säätää bensansyötön ja sytytyskartat myös vapaalle
    Viimeksi muokannut: Grodin; 03.04.2012 klo 17:17.
    '96 Laverda Custom 125 -> '94 CB500 -> '97 CBR 600F -> '06 ZX-6R -> '05 ZX-10R -> '03 RSV-R 1000 -> '08 CBR 600RR
  6. #6
    Lainaa Ankka kirjoitti Katso viesti
    Noh, ei nyt LP:ia tai ainakaan niitä setiä ja tätejä siellä autossa kannata syyttää. Ei ne niitä päätöksiä tee. Ja ehkä olisi parempi muutenkin arvostella itse lakia, kuin sen valvomista.
    Toki laki on se mistä kaikki lähtee ja sitäkin voi tässä yhteydessä kritisoida- mut sitä voi myös valvoa monella tapaa - tai jopa sen varjolla voi toimia monella tapaa.

    Yleisin foorumeilla esintyvä esimerkki kai on äänien/putken vaihdon takia viedyt kilvet vaikka tuon lainkohdan tarkoitus on kai tuolla toimella estää vaarallisesti puutteellisten ajoneuvojen käyttö liikenteessä.

    täytyy tosin sanoa että aina kun poliisin kanssa oon ite ollu tekemisissä niin asiallista on ollu.
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  7. #7
    Mitä tuosta huolestumaan, kun vermeet on säädösten mukaisessa kunnossa, hankkikoot mikälaisia vekottimia haluavat. Eri asia on kaikenlaiset viritelmät, jos niistä jää kiinni ja sakot tulee, maksumääräyksen aiheuttaja löytyy peilistä.
  8. #8
    Latasin tossa joku aika sitten db-mittarin puhelimeen, täytyypä ottaa omasta pyörästä suuntaa-antavat arvot vakiputkella, akralla killerin kanssa ja ilman.
    Eihän tollainen mittari mikään virallinen ole mutta kiva tietää, siksi toisekseen tyyppikilven mukaan RSV4:ssa on hyväksytty 6120 kiekalla 109 db ni on kiva nähdä a) kuin korkeelle mittari nousee ja b) mitä poliisi sanoo kun huomauttaa niille mitä tyyppikilvessä lukee.
    Normi Japseissahan tuo tyyppikilven lukema on sellaista reilua 90 db:tä, Ducateissa ja MV:ssä siinä 98 muistakseni.

    Toinen asia on sitten, esim Aprilian mukaan Akran slipari on laillinen killerillä ja katillisella väliputkella, suoralla väliputkella ei. Osaisiko joku tien päällä kiinnittää tällaiseen huomiota?
  9. #9
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Latasin tossa joku aika sitten db-mittarin puhelimeen, täytyypä ottaa omasta pyörästä suuntaa-antavat arvot vakiputkella, akralla killerin kanssa ja ilman.
    Eihän tollainen mittari mikään virallinen ole mutta kiva tietää, siksi toisekseen tyyppikilven mukaan RSV4:ssa on hyväksytty 6120 kiekalla 109 db ni on kiva nähdä a) kuin korkeelle mittari nousee ja b) mitä poliisi sanoo kun huomauttaa niille mitä tyyppikilvessä lukee.
    Normi Japseissahan tuo tyyppikilven lukema on sellaista reilua 90 db:tä, Ducateissa ja MV:ssä siinä 98 muistakseni.

    Toinen asia on sitten, esim Aprilian mukaan Akran slipari on laillinen killerillä ja katillisella väliputkella, suoralla väliputkella ei. Osaisiko joku tien päällä kiinnittää tällaiseen huomiota?
    Mäki latasin yhen, näytti mun puheäänen kovuudeksi 74db
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  10. #10
  11. #11
    Lainaa Patukka kirjoitti Katso viesti
    Mitä tuosta huolestumaan, kun vermeet on säädösten mukaisessa kunnossa, hankkikoot mikälaisia vekottimia haluavat. Eri asia on kaikenlaiset viritelmät, jos niistä jää kiinni ja sakot tulee, maksumääräyksen aiheuttaja löytyy peilistä.
    kyllä näin on yksikään laillisesti muutoskatsastettu, alkuperäisessä varustuksessa ollut pakoputkisto ei saanut sakkoja viimevuotisessa "kuuluisassa" tuusulantien meluratsiassa
  12. #12
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Mäki latasin yhen, näytti mun puheäänen kovuudeksi 74db
    Normaali puhe on 60-70dB että puhuit hieman normaalia kovempaa ja mittari oli erittäin tarkka..pitää ladata sama sitten.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  13. #13
    Lainaa Ankka kirjoitti Katso viesti
    Noh, ei nyt LP:ia tai ainakaan niitä setiä ja tätejä siellä autossa kannata syyttää. Ei ne niitä päätöksiä tee. Ja ehkä olisi parempi muutenkin arvostella itse lakia, kuin sen valvomista.
    Just näin.

    Ja en mä ymmärrä edelleenkään miksi aikuisten ihmisten moposta tai autosta pitää yleensäkään lähteä helevetinmoinen meteli? Haetaanko sillä jotain katu-uskottavuutta vai muutenko on vain pakko saada vähän huomiota?
    Kilpa-ajoneuvojen esim. f1:n, crossien,... kovan äänen ymmärrän täysin. Mutta että jossain tuninki corollassa yms. katumopossa.

    Esim. minun toisessa autossa on hyvin hiljainen ääni ja tehoa 200kw, ja ihan sillä alkup. vakioputkella, koska en tartte sitä mökäputken tuomaa yhtä lisä kilowattia ja lisä desibelejä. Sama laulu tuon mopon kanssa, vakioputkilla taas ihan riittävästi. Eikä tässä ole ajokkien äänien takia tarttenut naapurisopua koitella, tai niitä poliiseja pelätä ja samalla valittaa sitä kurjaa vainotun ihmispolon kohtaloa?

    Semmosia mietteitä.
    Viimeksi muokannut: trj; 03.04.2012 klo 18:18.
    Murjaanien kuningas!
  14. #14
    Lainaa shwoomie kirjoitti Katso viesti
    ..poliisi on ystävä ja rakkain naapurini sekä isänmaantoivojen suojelila joka tekee pyyteetöntä työtä pitääkseen valtion raho...turvallisena!!
    Pakoputkia virittelevät motoristit osallistuvat näin Euroopan velkakriisitalkoisiin.
    StuG III Ausf. G
  15. #15
    Tämän mä haluan ens kesänä nähdä tien päällä, että mitenkä ne mittaavat mun moposta äänet perustuen tuohon direktiiviin, johon luonnollisesti vetoan

    Disclaimer: älköön kukaan vetäkö hernettä nenuun, kunnioitan poliisin tekemää työtä ja tiedostan että säännökset eivät ole heidän laatimiaan sekä että niiden noudattaminen täysipainoisesti on täysin mahdotonta. Myönnän että omasta moposta lähtee pikkasen, ei paljoa, kovempi ääni Devilin putkella kuin orkkiksella. Devil on (killerillä) road legal myös Suomessa, tosin muutoskatsastus on tekemäti.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  16. #16
    Putken vaihto pelkän äänen vuoksi on hölmöläisten puuhaa.
    Matka-ajossa hiljainen vaimennin on paljon miellyttävämpi.
    Tehon tavoittelu on jo hieman parempi syy,mutta vakio sportit ja matkapyörät ovat aivan riittävän tehokkaita maantiekäyttöön
    ilman putkivirityksiä.
    Mielestäni hyviä perusteita vaihtoon ovat pyörän painon pudottaminen ja kaasunvasteen terävöityminen sekä nypytyksen poisto.
    Tämä onnistuu kyllä aivan laillisesti ilman mökää.
  17. #17
    Lainaa trj kirjoitti Katso viesti
    tai niitä poliiseja pelätä ja samalla valittaa sitä kurjaa vainotun ihmispolon kohtaloa?
    TAPANIn valitus sopisi aika moneen ORG. ketjuun...
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  18. #18
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Tämän mä haluan ens kesänä nähdä tien päällä, että mitenkä ne mittaavat mun moposta äänet perustuen tuohon direktiiviin, johon luonnollisesti vetoan

    Disclaimer: älköön kukaan vetäkö hernettä nenuun, kunnioitan poliisin tekemää työtä ja tiedostan että säännökset eivät ole heidän laatimiaan sekä että niiden noudattaminen täysipainoisesti on täysin mahdotonta. Myönnän että omasta moposta lähtee pikkasen, ei paljoa, kovempi ääni Devilin putkella kuin orkkiksella. Devil on (killerillä) road legal myös Suomessa, tosin muutoskatsastus on tekemäti.
    Ja kaikki (vetoomukset) tuon vaivan arvoista?

    Toiset meistä kyttää työkseen pakoputkien eu-merkkejä mittareidensa kanssa, ja toiset sitten koittaa ajella ilman niitä eu-merkkejä ja väistellä niitä mittareita

    No pitäähän ihmisillä harrastuksia olla ettei ei käy aika pitkäksi. Ja poliiseilla tietenkin töitä.
    Murjaanien kuningas!
  19. #19
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Tämän mä haluan ens kesänä nähdä tien päällä, että mitenkä ne mittaavat mun moposta äänet perustuen tuohon direktiiviin, johon luonnollisesti vetoan

    Disclaimer: älköön kukaan vetäkö hernettä nenuun, kunnioitan poliisin tekemää työtä ja tiedostan että säännökset eivät ole heidän laatimiaan sekä että niiden noudattaminen täysipainoisesti on täysin mahdotonta. Myönnän että omasta moposta lähtee pikkasen, ei paljoa, kovempi ääni Devilin putkella kuin orkkiksella. Devil on (killerillä) road legal myös Suomessa, tosin muutoskatsastus on tekemäti.
    Komppaan täysin ja en ainakaan halua olla ihan läheltä katsomassa kun hieman yli viidenkympin vauhdista kakkosella väännetään kaasu salamannopeasti täysin auki ja koitetaan mitata jotain...omakohtaisen kokemuksen mukaan pakoputkenpäiden asento ei ole enää lievästi ylöspäin vaan aika reilusti alaviistoon. Todennäköisesti silmänräpäyksen kuluttua mahdollinen testaajaolento ottaa maapallokontaktia testikappaleen ollessa kumipuoli ylöspäin. Mikäli jostain syystä testaajaolennon massa ja lampun päällä roikkuminen estävät ylikeulimisen niin testikappaleen loppunopeus saattaa hieman ylittää sen mitä tikkariin on tienpieleen luvattu.
    Ja tämä ihan orkkisputkilla ja koneella.
  20. #20
    Lainaa The engineer kirjoitti Katso viesti
    BIKE:ssa oli juttu jonka mukaan kaikkiin suomen LP:n autoihin olisi jaettu viralliset melumittarit
    ja että tulevana kesänä melurajoja tullaan valvomaan tarkemmin kuin koskaan ennen.

    Ensimmäistä kertaa toi KTM 950 SM tuntuu aivan väärältä pyörältä varsinkin kun koko putkisto
    on siihen vaihdettu
    Olikos tuo se Biken jokavuotinen aprillipila?
    Taivas saa odottaa
  21. #21
    Lainaa trj kirjoitti Katso viesti
    Just näin.

    Ja en mä ymmärrä edelleenkään miksi aikuisten ihmisten moposta tai autosta pitää yleensäkään lähteä helevetinmoinen meteli? Haetaanko sillä jotain katu-uskottavuutta vai muutenko on vain pakko saada vähän huomiota?
    Kilpa-ajoneuvojen esim. f1:n, crossien,... kovan äänen ymmärrän täysin. Mutta että jossain tuninki corollassa yms. katumopossa.

    Esim. minun toisessa autossa on hyvin hiljainen ääni ja tehoa 200kw, ja ihan sillä alkup. vakioputkella, koska en tartte sitä mökäputken tuomaa yhtä lisä kilowattia ja lisä desibelejä. Sama laulu tuon mopon kanssa, vakioputkilla taas ihan riittävästi. Eikä tässä ole ajokkien äänien takia tarttenut naapurisopua koitella, tai niitä poliiseja pelätä ja samalla valittaa sitä kurjaa vainotun ihmispolon kohtaloa?

    Semmosia mietteitä.

    Viritä joku maamoottori jossa on alunperin 40hp, semmoseks että siinä on 80hp. Tommonen ilmajäähdytteinen twini taikka v-kone siis. Tee se vielä vaikkapa 40- tai 50-luvun tapojen mukaan ja menetelmin, samalla että sillä pystyy ajamaan huoletta myös liikenteessä niinkuin silloin oli tapana. Sitten joko ymmärrät tai et ymmärrä vieläkään. Eihän siinä oo mitään järkeä, mutta mitä helvetin järkeä on harrastaa moottoripyöräilyä anyway? Auto on paljon mukavampi.

    Mä en ymmärrä (enkä tykkää) pyöriä mistä ei lähde ääntä. Olen ajanut monella sellaisella, ja silti omissani on aina tarvikeputket, takomännät, Kirreempi nokka, väljä putsari, huono tyhjäkäynti ja vitusti vääntöö. Haluun huomiota ja pyöräni ovat yleensä katu-uskottavia tavalla tai toisella, olen ikuinen lapsi ja pistän rahani mielummin vanhaan paskaan kuin uuteen hajuttomaan ja mauttomaan katupyörään, joita koskettaa nämä uusimmat päättömät punavihreiden laatimat direktiivit ja virkavallan sakonjanoiset tempaukset.

    No okei, en mä ymmärrä rivinelikkoa millä vedetään pelkällä pakosarjalla rajoitinta vasten silkkaa ymmärtämättömyytään, taikka tahallaan, mut jos semmosen pommin tekee niin saahan sen niinkin rikki..

    Olkaa rauhassa, kaltaisiani on kovin vähän.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  22. #22
    2.1.3.1 Moottoripyörän kunto

    Mittausten aikana moottoripyörän on oltava ajokunnossa (mukaan lukien jäähdytysneste, öljyt, polttoaine, työkalut, varapyörä ja kuljettaja).


    Sori kun sattui jäämään varapyörä kotiin ettei tuo mittaus nyt valitettavasti onnistu, mutta kokeillaan ensi kerralla uudelleen, mukavat päivän jatkot vaan konstaapelit
  23. #23
    Ei huoleta yhtään, jos sais nyt edes tohon cebariin hankittua sliparin ni kai sit semmonen E merkitty äänentappajalla varustettuna, ei luulis olevan edes tarvetta mittailla ja tuskin mittaavatkaan. Mut jos toi ol aprillipila ni aika hyvän ovat heittäneet
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  24. #24
    Saisi kyllä luvan olla aprillipila. Mun persdyno kun antaa omalle mopolle hiemän liian korkeat lukemat. Olisi kiva kyllä päästä jossain ne mittauttamaan, silleen oikeasti.
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  25. #25
    Tuota noin tuohan on vuodelta 1978, ei taida olla enää pätevä
    Tähän voisi luottaa enemmän http://www.mmaf.fi/forum/index.php?P...2&topic=1185.0
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  26. #26
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Tuota noin tuohan on vuodelta 1978, ei taida olla enää pätevä
    Tähän voisi luottaa enemmän http://www.mmaf.fi/forum/index.php?P...2&topic=1185.0
    Ohiajotestin tuokin vaatii, jos staattinen mittaus menee pitkäksi.

    Siinä ajetaan rauhallisesti viivalle, jonka kohdalla kaasu avataan kokonaan ja kiihdytetään 20 metrin matka, jonka jälkeen kaasu suljetaan täysin.

    Turvallista matkaa!
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  27. #27
    Lainaa JaZZo kirjoitti Katso viesti
    Viritä joku maamoottori jossa on alunperin 40hp, semmoseks että siinä on 80hp. Tommonen ilmajäähdytteinen twini taikka v-kone siis. Tee se vielä vaikkapa 40- tai 50-luvun tapojen mukaan ja menetelmin, samalla että sillä pystyy ajamaan huoletta myös liikenteessä niinkuin silloin oli tapana. Sitten joko ymmärrät tai et ymmärrä vieläkään. Eihän siinä oo mitään järkeä, mutta mitä helvetin järkeä on harrastaa moottoripyöräilyä anyway? Auto on paljon mukavampi.

    Mä en ymmärrä (enkä tykkää) pyöriä mistä ei lähde ääntä. Olen ajanut monella sellaisella, ja silti omissani on aina tarvikeputket, takomännät, Kirreempi nokka, väljä putsari, huono tyhjäkäynti ja vitusti vääntöö. Haluun huomiota ja pyöräni ovat yleensä katu-uskottavia tavalla tai toisella, olen ikuinen lapsi ja pistän rahani mielummin vanhaan paskaan kuin uuteen hajuttomaan ja mauttomaan katupyörään, joita koskettaa nämä uusimmat päättömät punavihreiden laatimat direktiivit ja virkavallan sakonjanoiset tempaukset.

    No okei, en mä ymmärrä rivinelikkoa millä vedetään pelkällä pakosarjalla rajoitinta vasten silkkaa ymmärtämättömyytään, taikka tahallaan, mut jos semmosen pommin tekee niin saahan sen niinkin rikki..

    Olkaa rauhassa, kaltaisiani on kovin vähän.
    Jos todella tarvitsee koneen missä on tehoa, niin eihän siinä ole mitään järkeä ostaa 40 hp:sta ja alkaa virittelemään sitä?
    Jos oon oikein kässännyt niin kai sitä löytyy valmiiksi tarpeeksi tehokkaita ja vääntäviä? Siis jos just vain sitä tehoa haluaa.

    Ja kyllähän mä rakentelun ymmärrän ja välillähän sitä näkee tosi hyvin tehtyjä ja komeita vehkeitä, 1,2,3,4 ja 6 mukisia vehkeitä, suoria, wankkeleita ja vinkkeleitä. Ja näitä vanhempia vehkeitä kohtaan oma arvostus nykypyöriä huomattavasti suurempi. 2:s pyöräksi kun olis itsellänikin hakusessa sellainen vanhempi peli.

    Ja jos se on oikeesti hyvin ja tyylillä tehty 1900-70-luvun peli, olipa se rakenneltu tai entisöity, ja vaikka siitä vähän nykypyörää enempi ääntä lähtisikin, niin tuskinpa noi poliisit niiden vehkeiden pakoputkien pällistelyyn työpäiviänsä kovin tehokkaasti käyttävät? 1980-2000 luvun kovaäänisten räpättimien kanssa voi olla toinen juttu, jos se helvetinmoisen melun aikaansaaminen ja poliiseille vittuilu ja näsäviisastelu on lähinnä ainut pääasia? Lopputuloksena sillä touhulla ainoastaan tehdään hallaa just näille oikeasti rakentajien harrastukselle.

    Luulisin ja kuvittelisin näin, en tiedä, kun oon vähän eri alan miehiä.
    Murjaanien kuningas!
  28. #28
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Tuota noin tuohan on vuodelta 1978, ei taida olla enää pätevä
    Tähän voisi luottaa enemmän http://www.mmaf.fi/forum/index.php?P...2&topic=1185.0
    Katoppaköö, kiireessä jäi linkin sisältö kattomati mutta alla vielä ehkä hieman selkeämpää tarinaa.

    http://www.trafi.fi/filebank/a/13251...ttamisesta.pdf
    No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
    XX
  29. #29
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Helsingin uutiset on aloittanut propagandakampanjan.

    http://www.helsinginuutiset.fi/artik...ttaa-melurajat

    http://www.helsinginuutiset.fi/artik...at-helsingissa

    Kilpiä ei edelleenkään saa viedä melun tai hyväksymättömän/muutoskatsastamattoman äänenvaimentimen takia. Kyseessä on äärimmäinen turvaamistoimenpide, joka ei ole oikeutettu meluun perustuen.

    Jos kilvet kuitenkin lähtee, kannattaa olla yhteydessä MMAF:n suuntaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  30.  
  31. #30
    "kaupungilla liikkuvista rakennelluista sporttimoottoripyöristä ja tietyistä harrikoista ovat käytännössä kaikki viritettyjä". Aika pahaa yleistystä kyllä minusta. Ja arvio kun perustuu vielä omaan moottoripyöräkokemukseen. Ilmeisesti Lahti sitten ei aja customilla tai sporttipyörällä ja jos hän sellaisen hankkiikin, virittää sen heti laittomaksi.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen