Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Te joilla on nahkatakissa tai nahtapuvussa tuossa yläselässä kuhmy/kyhmy tms, miksikä sitä sanotaankaan, niin mitenkä onnistuu repun tai rinkan pitäminen? Äkkiseltään voisi kuvitella, että siitä olisi merkittävästi haittaa, mutta onhan erityisesti rinkoissa melkoisesti säätömahdollisuuksia!

    Tässä olen hommaamassa 2-os nahkapukua. Löytyy paljon hyviä vaihtoehtoja on joissa on tuo kyhmy, mutta kun puvun pitäisi myös palvella arkena silloin tällöin pidettävää reppua ja matkoilla pidettävää rinkkaa. Ilman kyhmyäkin pärjää komeesti, mutta kun sporttipyörä on alla ja kyllähän noita kyhmyn omaavia pukuja takkeja kovasti olen kuullut kehuttavan
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  2. #2
    Kyllä se kyttyrä vähän on tiellä, tosin riippuu minkä kokoinen ja muotoinen kyttyrä ja miten reppu asettuu selässä. Useimmiten se kyttyrä painaa reppua vähän alas tai jos laittaa repun kyttyrän päälle niin se on aika korkealla ja keikahtaa puolelle tai toiselle. Itse otan kyttyrän pois jos reppu tulee aivan täyteen. Puolityhjällä repulla ei ole ongelmia. Aika monesta takista ja puvusta kyttyrän saa pois, joten nou problem.
  3. #3
    Mulla Sweepin puvussa tuo kyttyrä on onneksi melko pieni eli vaatimaton.
    -> ei mitään haittaa repun käytössä.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  4. #4
    Tuollaista aika normikokoista reppua olen muutaman kerran käyttänyt, eikä oikeastaan ole ollut mitään haittaa. Omassa Dainesen takissa tuo kyttyrä on tosin aika lyhyt.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  5. #5
    Mulla on Dainesen puvussa maxikokoinen kyttyrä jota ei saa irti. Repussa on jäykkä selkämys joten se istuu siinä kyttyrän päällä ihan mukavasti heilumatta mihinkään. Ainoa ongelma tulee jos takapenkille haluaa pakata lisää tavaraa, kun reppu istuu normaalia alempana ja taaempana.

    Ei siitä kyttyrästä oikeesti oo kyllä mitään iloa jos et säännöllisesti meinaa ajaa yli 200kmh? Jos siis on varaa valita ottaako puvun/takin kyhmyn kanssa vai ilman.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  6. #6
    Itellä myös Sweepin takki jossa kyttyrä. En oo huomannut mitään haittaa siitä olevan repun kanssa, itellä repun selkämys on pehmeä ja repun sisäpuolella kovettava levy (=reppu muovautuu selkään mutta repun sisällä oleva levy tukee jos kantaa mukana paljon pientä sälää mitkä heiluvat selkää vasten).

    Itse en edes käy ajamassa radalla mutta halusin kyttyrän nimen omaan "sporttisen" lookin takia.. Onko siitä sitten hyötyä vai ei niin en tiedä, haittaa en ole huomannut
    -----------------------------------------
    Älä huolehdi tästä päivästä, Australiassa on jo huominen.

    CBR 600 F vm.2005
  7.  
  8. #7
    Offtopiccia: Siinä repussa on muuten hyvä olla se hihna, millä yhdistetään olkaimet toisiinsa rinnuksen yli ja sitä kannattaa käyttää.
    Meinaan viime kesänä kävi sellainen tilanne taajamassa, että rupesin toisella kädellä jotain takin helmaa selkämyksestä kokeilemaan ja olin unohtanut kiinnittää sen yhdysremmin, jolloin reppu pyörähti kyttyrän päältä varsin livakasti kaasukäden käsivarteen roikkumaan.
    KTM 950SM -07