Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 261:sta
  1. #121
    Renkaiden suurkuluttaja Tonnijammu:n avatar
    Liittyi Jan 2008
    Kouvola
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Pääsette siis mökkiin nro 17 ja tommiteen tuuppasin nyt Wolferinin mökkiin. Onko ihan ok kaikille?
    Kyllä käypi. Tervetuloa mökkiin nro 17
    BMW K1200R -08
    ex:KTM 990 SupermotoT 2010
    ex:FJR 1300 -02
    ex:FZR 1000 -89
    "Yeah, you're a legend in your own mind."
  2. #122
    Mites tää maksu nyt siis hoidetaankaan? Meidän mökissä paikkansa on maksanut henkilö joka ei ole mökkivastaava, mutta koko mökkiä ei ilmeisesti ole maksettu? Kelle nyt maksan ja mitä maksan?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  3. #123
    Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Pääsette siis mökkiin nro 17 ja tommiteen tuuppasin nyt Wolferinin mökkiin. Onko ihan ok kaikille?
    OK !
    Maksettu nyt myös (1 kpl irtopaikka, aloitusviestissä olevalle tilille 363630-3119757. toivottavasti meni niinkuin oli tarkoitus... ).
  4. #124
    Lainaa tommitee kirjoitti Katso viesti
    OK !
    Maksettu nyt myös (1 kpl irtopaikka, aloitusviestissä olevalle tilille 363630-3119757. toivottavasti meni niinkuin oli tarkoitus... ).
    Juuri näin on tarkoitus, eli irtopaikat mökeistä maksetaan tilille 363630-3119757.
    Kaikissa irtopaikka mökeissä kun ei vielä ole mökkivastaavaa vaan se sovitaan vasta paikanpäällä.

    Eipä ole enään montaa viikkoa ja ilmatkin alkaa jo kivasti lämmetä
    Kukaan ei ole hyödytön...
    ...Aina voi olla edes huonona esimerkkinä!
  5. #125
    Lainaa Webbis kirjoitti Katso viesti
    Mites tää maksu nyt siis hoidetaankaan? Meidän mökissä paikkansa on maksanut henkilö joka ei ole mökkivastaava, mutta koko mökkiä ei ilmeisesti ole maksettu? Kelle nyt maksan ja mitä maksan?
    Tässä vaiheessa on oikeastaan ihan sama miten maksatte, nyt jo jopa meikäläisen hatara pää pystyy seuraamaan jokaisen maksut erikseenkin, tuossa vaiheessa kun iso ryhmä maksaa, on yksinkertaisempaa että mökkivastaava perii maksut ja maksaa koko köntän meille.

    Eli jos maksat mökkivastaavalle, niin se on ihan ok. Jos maksat meille, on sekin ok, mutta ilmoita sitten mökkivastaavalle, että olet jo itsesi maksanut, niin hän ei sitten enää maksa sinua.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  6. #126
    Lainaa Jagge kirjoitti Katso viesti
    Hassu - lueppa tuo mun viesti tuosta ylempää. Tommitee on jo sijoitettu. Homma hanskassa.
    Mulle ei tuollainen viesti näkynyt aiemmin edes o.0 Eniveis, homma hanskassa
  7. #127
    Lainaa Miimuska kirjoitti Katso viesti
    Mulle ei tuollainen viesti näkynyt aiemmin edes o.0 Eniveis, homma hanskassa
    ja hanskat hukassa
    talvet haaveillaan ja kesät korjaillaa
    miksi naiset tykkää motoristeista?
    niillä vehkeet seisoo syyskuusta huhtikuuhun
  8. #128
    Wiihaa! Saatiin juuri tieto Siikarannasta että sunnuntaina mökkejä ei tarvitse luovuttaa vielä klo 12. Mökkien luovutus on siis klo 15 mennessä. Lisää aikaa toipumiselle.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  9. #129
    ^

    Eiku.. siis ajokunnossahan sitä jo aamusta..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  10. #130
    Vieläkö yks myöhänen mahtuu mukaan?
    Trying is the first step towards failure
  11. #131
    Lainaa vilttu kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö yks myöhänen mahtuu mukaan?
    Ainakin siellä on kauhiasti vapaita mökkejä, niin eiköhän sinne mahdu. Jagge sen vielä varmistelee

    Ja posarissa tilaa näyttäs olevan, joten hopihopi uudet ja vanhat - mukaan vaan
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  12. #132
    Lainaa vilttu kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö yks myöhänen mahtuu mukaan?
    Eiköhän sun osallistuminen ole pakollinen.
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  13. #133
    Pitäskö tulla tolla...mikä se nyt on...

    ...moottoripyörällä?
    Sehän nyt vasta jotakin olisi!
    Kyllä mä taidan ihan autolla kuitenkin.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  14. #134
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Mä voisin liftata kyytiin, jos et oo viime vuodesta traumatisoitunut?
    -nomen est omen-
  15. #135
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Mä voisin liftata kyytiin, jos et oo viime vuodesta traumatisoitunut?
    Olen. Mennään vaan samalla porukalla mun puolesta. Tuskin nuo muutkaan juopot sinne saareen meinaa mopoja kuskata.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  16. #136
    Sori kaikille mun möksäläisille, että oon ollut vähän kuutamolla ton maksuasian osalta. Kimmo1959 ja tommitee on maksaneet suoraan Jaggelle, jolle mä hoidan Webbiksen ja oman osuuteni huomenna Täytyy varmaan skarpata, etten oo saaressa vasta posaria seuraavana viikonloppuna.........
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  17. #137
    Tjahas, tahtoisko joku saunamökkiin?? Tämä näyttääpi nyt siltä, että minä luovutan mökkini jollekin toiselle ja jää Posari väliin tällä kertaa..tai saatan mä pyörähtää alueella, mut enivei..
    Saunan ystävät, laitelkaa yv:tä!

    *Ja asia kunnossa, kiitos Vilttu!*
    Viimeksi muokannut: Johanna500; 30.04.2012 klo 08:08.
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  18. #138
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Olen. Mennään vaan samalla porukalla mun puolesta. Tuskin nuo muutkaan juopot sinne saareen meinaa mopoja kuskata.
    Siis mopolla mennään jos keliä on..mitkä juopot, shh.. Takaisin ajetaan sitten perinteisessä tihkusateessa näpykät jäässä ja pahoinvoiden

    Varaan tietenkin option vaihtaa mielipidettä milloin vain..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  19. #139
    Lainaa vilttu kirjoitti Katso viesti
    Vieläkö yks myöhänen mahtuu mukaan?
    Totta hitossa mahtuu! Minnes haluat sijoitettavan? Esim. Jiten möksässä olis justiinsa yksi paikka jäljellä? Vai haluatko omaan rauhaan? Edit: Vai olitko siis paikkamaassa Johannaa? Sekin käy.
    Viimeksi muokannut: Jagge; 30.04.2012 klo 09:27.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  20. #140
    zpete tuossa vähän uumoili, ettei olisi kiinnostunut Posarista. Löytyisikö kenties joku innokas hänen tilalleen saunamökkiin?
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  21. #141
    Tämä menee omalta osalta kanssa taas säätämiseksi, aamulla maksoin mökkivastaavalle ja nyt illalla sain tietää menosta, eli saa pyyhkiä siis minutkin pois listoilta..
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  22. #142
    Lainaa lunastar kirjoitti Katso viesti
    zpete tuossa vähän uumoili, ettei olisi kiinnostunut Posarista. Löytyisikö kenties joku innokas hänen tilalleen saunamökkiin?
    Korjaus: en ole myymässä paikkaani, toinen pyöräkin on nyt ajokunnossa ja vakuutuksissa niin olen tulossa käymään.
  23. #143
    Muistattehan ne Posari-paidat! Perjantaihin asti aikaa tilata ja maksaa!
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
  24. #144
    Mahtuneeko johonkuhun mökkiin vielä yksi tyyppi?
    Ja jos joku on pk-seudulta autolla lähdössä niin kimppakiva olis etsinnän alla
  25. #145
    Varmasti mahtuu. Tuuraatko siis vaikka Webbistä Wolferinin mökissä?
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  26. #146
    Mulle käy ihan mikä tahansa Kunhan tiedän missä majailen ja kenelle maksan
  27. #147
    ^Jepjep, Wolferinin mökistä siis löydät paikan, mutta varmistappa häneltä vielä vaikka privalla, miten tuon maksun kanssa oli, maksatko hälle vai Webbikselle (joka siis ehti jo maksaa, mutta ei pääsekään paikalle).
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  28. #148
    Tänään on viimeinen päivä tilata itselleen Posari-paita! Hophop!
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
  29. #149
    Yokozuna voi maksaa suoraan Jaggelle osallistumisensa, niin ei tartte säätää enempiä
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  30.  
  31. #150
    ^ Tämä käy hyvin. Meille tuli nyt mahdollisuus jatkaa vielä myyntiä, eli voimme ottaa varauksia vastaan (huom. maksuineen) 18.5. asti. Nyt hopihopi Posariin!
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen