Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 261:sta
  1. #1
    POSARI 2012 – Kettusaari kutsuu

    Ajokausi alkaa taas moottoripyora.org! kauden avajaisilla Porissa, Siikaranta Camping leirintäalueella 25-27.05.2012.

    Kutsumme kaikki moottoripyörä.org!:n rekisteröityneet jäsenet mukaan avaamaan ajokautta 2012 Porin Reposaareen.

    Alueella on 11 kpl neljän hengen leirintämökkejä ja yksi kahden hengen leirintämökki, joissa varustuksena mm. sähkölämmitys, jääkaappi ja keittolevy. Näiden lisäksi alueella on 4 kpl kuuden hengen saunallisia mökkejä, joissa on keittiö, makuuhuone, parvi, sauna, wc ja suihku sekä yksi neljän hengen mökki, jossa wc ja suihku. Alueella on mahdollista leiriytyä myös teltalla.

    Kannattaa huomioida liinavaatteet, niitä ei ole paikalla vuokrattavissa eli omat mukaan.

    Varaussysteemi menee näin: yksi hlö varaa ja maksaa koko mökin, ottaa mökkiin haluamansa köörin ja perii sitten maksun heiltä. Mikäli kysymyksiä herää niin rohkeasti vaan kysymään ja ottamaan selvää privalla tai kysymällä topiikissa. Jokainen mökkivastaava vastaa oman mökkinsä siivouksesta ja kunnosta. Jokaisen mökin vastaava on myös vastuussa mahdollisista aineellisista vahingoista.

    Hinnat sisältävät majoituksen koko viikonlopuksi, iltapalan perjantai-iltana (paikan päällä on mies, kasari, pyttipannua, salaattia) sekä kuuluisaa Org! menoa.

    Osallistuaksesi sinun ei siis tarvitse olla jäsenmaksun maksanut MotOrg ry:n jäsen vaan rekisteröityminen sivuille riittää, mutta vuoden 2012 jäsenyyden maksanut saa mökkihinnoista 5 euron jäsenalennuksen.

    Portit avataan klo 16:00 perjantaina. Avaimet luovutetaan ensimmäiselle mökin asukkaalle, joka paikan päälle saapuu. Iltapalan perjantaina väsyneille matkaajille toimittaa jälleen Kahvila ROLL.

    Rantasauna lämmitetään aina tarpeen mukaan. Perjantai-illalla syttyy olympiatuli ja lauantaina tiedossa myös ohjelmaa Olympiavuoden teemassa...


    JOKAISEN osallistujan on ilmoittauduttava myös oikealla nimellä ja osoitteella. Tämä tarkoittaa sitä, että laitatte minulle privana oman koko nimenne ja osoitteen sekä puhelinnumeron tai sitten täytätte itsestänne ilmoittautumiskaavakkeen vastaanotossa alueelle saapuessanne. Tämä on oman ja kaikkien muidenkin turvallisuuden vuoksi. Myös leirintäalue tarvitsee tiedot majoittujista.

    Sunnuntaina avaimet luovutetaan klo 15 mennessä Siikatorpalle. (Huom! Ei alueen siivoojille tai muulle hlökunnalle). Tällöin ei vielä tarvitse alueelta poistua, mutta mökit pitää luovuttaa.

    HUOM! lasipullojen tuonti alueelle on kielletty. Tölkit ja muovipullot ovat sallittuja.

    Vaatetus: Kannattaa varautua lämpimillä vaatteilla, koska olemme meren saaressa, jossa tuuli voi käydä hyvinkin kylmästi.

    Kauppa: Reposaaresta löytyy Sale ja grilli, josta evästyspuolta saa tankattua jos pääsee loppumaan.

    Pizzeria Sole Mare palvelee meitä perjantaina, tarvittaessa myöhempäänkin mitä mainostetaan... lauantaina heillä on valitettavasti yksityistilaisuus, mutta taas sunnuntaina siellä voi vaikka käydä täyttämässä kuvun ennen matkaan lähtöä. Myös Semmilä on avannut taas ovensa. Eiköhän me näillä pärjätä!

    Moottorien käyttö on kielletty taas kello 20 jälkeen... siis jokainen varmaan tietää mitä se tarkoittaa. Alueella on muutenkin ehdoton ajokielto kaikille ajoneuvoille.
    Viimeksi muokannut: Makeka; 26.05.2012 klo 18:46.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  2. #2
    Mahtuisko johonkin saunamökkiin? Voin lahjoa poppikoneella, jollen sitten saavu mopolla...
    Testi
  3. #3
    Lainaa S^Hansu kirjoitti Katso viesti
    Mahtuisko johonkin saunamökkiin? Voin lahjoa poppikoneella, jollen sitten saavu mopolla...
    Bingo!Meille?
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  4. #4
    Lainaa Mikris kirjoitti Katso viesti
    Bingo!Meille?
    Sopii.
    Testi
  5. #5
    Ja huutakaa sitten tarpeeksi lujaa, ellen meinaa huomata jotain varausviestiä... Tänä iltana en enää päivitä enempää, huomenna taas lisää.

    ...mutta ootte te nopeita.
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
  6. #6
    Huoliskohan joku mut saunamökkiinsä?
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  7. #7
    Lainaa JGo kirjoitti Katso viesti
    Huoliskohan joku mut saunamökkiinsä?
    Teretulemast jos seura kelpaa?
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  8. #8
    Lainaa Johanna500 kirjoitti Katso viesti
    Teretulemast jos seura kelpaa?
    Kyllä kelpaa
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  9. #9

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Mä voisin varata uuden mutta saunattoman mökin (mökki nro 2). Ja sinne Jassu seuraks

    Muoks: Ja lisätään tuonne vielä Jammuu ja -Jenni- nii on mökki valmis
    Viimeksi muokannut: puuwe; 21.03.2012 klo 22:42.
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  10. #10
    Huolisiko joku vanhan ukkelin mökkiinsä?
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  11. #11
    Lainaa isoartsi kirjoitti Katso viesti
    Huolisiko joku vanhan ukkelin mökkiinsä?
    Tuutko meille?
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  12. #12
    Lainaa Mikris kirjoitti Katso viesti
    Tuutko meille?
    Kiitoksia mielellään! :-)
    Huonoa säätä ei olekaan, vaan epäjohdonmukainen varustautuminen

    -FJR1300-
    (-XJ900 Diversion-)
  13. #13
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Mä voisin varata uuden mutta saunattoman mökin (mökki nro 2). Ja sinne Jassu seuraks
    Jassu saunattomassa mökissä?
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  14. #14
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Mä voisin varata uuden mutta saunattoman mökin (mökki nro 2). Ja sinne Jassu seuraks
    Mut ja -Jenni- voi laittaa tähän samaan mökkipahaiseen. Toki kakkonen on tälläkin kertaa ykkönen
    Corvette (5.7) Convertible -93
  15. #15
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Jassu saunattomassa mökissä?
    Päinvastoin, kaikkien saunat on tällöin käytössä.
    Corvette (5.7) Convertible -93
  16. #16
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Jassu saunattomassa mökissä?
    Onhan siellä mökkejä missä saunoa
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  17. #17
    Mitens ois, mahtuiskos johkin porukkaan/saunamökkiin???

    edit: niin ja mä kun oon tästä nurkista niin muutamalle nopeimmalle uskon pystyväni toteuttamaan juomatoiveta niin ei tarvi rontata reppukaljaa...
    Viimeksi muokannut: jarasan; 21.03.2012 klo 23:01.
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  18. #18
    Mä haluun kanssa saunamöksään!!!
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  19. #19
    Mahtuisko johonnii saunamökkiin?

    (ku sinne rantasaunalle ei tainnu saada varata makuupaikkoja )
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  20. #20
    Kriisi, onko sun mökkikunta jo täynnä? Jos ei ole, huolisitko mut sinne majailemaan?
  21. #21
    Tuonne saunamöksä nro:3 mahtuupi vielä, heitelkäähän viestiä ketkä ois sinne tulossa
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  22. #22
    Lainaa Johanna500 kirjoitti Katso viesti
    Tuonne saunamöksä nro:3 mahtuupi vielä, heitelkäähän viestiä ketkä ois sinne tulossa
    Kelpaako pojat kans
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  23. #23
    Voiko sinne alueelle tulla pyörähtämään ihan muuten vaan? Oon töissä ko. viikonloppuna, mutta voisin pyörällä tulla poikkeamaan sitä kautta kun läheltä kuitenkin olen. Jos siis se alue ei ole "suljettu"..
    Tässä ei nyt ole allekirjoitusta.
  24. #24
    Lainaa jarasan kirjoitti Katso viesti
    Kelpaako pojat kans
    Toki toki
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  25. #25
    Lainaa Johanna500 kirjoitti Katso viesti
    Toki toki
    No minä liityn oikein mielellään teidän seurueeseen, mielummin hyvässä seurassa kun ihan yksin
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  26. #26
    Lainaa Kumppari kirjoitti Katso viesti
    Mä haluun kanssa saunamöksään!!!
    Meille mahtuu jos kelpaa(ja tottakai kelpaa!), samoin cXlari tervetuloa jos ei vielä ole paikkaa!
    Kohti ääretöntä - ja sen yli!
  27. #27
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Mä myös ottaisin paikan saunamökistä.
    Johanna, Kriisi, Mikris, vieläkö jonnekin sopii?
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  28. #28
    Lainaa terwo kirjoitti Katso viesti
    Mä myös ottaisin paikan saunamökistä.
    Johanna, Kriisi, Mikris, vieläkö jonnekin sopii?
    Hyvin mahtuu vielä
    Kymco Zing 125
    Suzuki G500
    Yamahafz1-S
    Kawasaki Z1000
  29. #29
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Johanna500 kirjoitti Katso viesti
    Hyvin mahtuu vielä
    Kiittää ja kumartaa
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  30.  
  31. #30
    Johanna500: Jos tuonne sun saunamökkiin pari mahtuu, niin me voitas tulla eli mä ja zpete.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Sivu: 1 / 9:sta 123 ... ViimeinenViimeinen