Katso äänestykset tulokset: Oma arvioni ajotaidoistani

Äänestäjät
196. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Erinomainen kuski

    10 5,10%
  • Hyvä kuski

    37 18,88%
  • Keskinkertainen kuski

    80 40,82%
  • Tyydyttävä kuski

    46 23,47%
  • En kehtaa tunnustaa

    23 11,73%
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Väännetääns kysely, kuinka hyvä kuski olet omasta mielestäsi.
  2. #2
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Sanoisin olevani suhteellisen hyvä kuski verrattuna perus katumotoristiin, jos puhutaan vain pyörän hallitsemisesta erilaisissa tilanteissa ja ajotekniikan osaamisesta. Ratakuskeihin verratessa sitten mennään kastiin keskinkertainen tahi harmiton tumpelo.
    Superbike #7
  3. #3
    Ilman muuta erinomainen kuski omastamielestäni; milloin vain voi lähteä motogp-kisoihin(katsomaan). Kyllä siinä olis valentinoilla sun muilla ihmettelemistä.
    "Tyhmyys ihmisen tyhmentää" -FG
  4. #4
    No jos totta puhutaan niin aika p*ska vetomiehiin verrattuna... mutta ei mulla ole kuin neljä vuotta moottoripyörän sarvissa ja neljä vuotta mopon sarvissa takana.
    Kyllä ne ajotaidot pikkuhiljaa karttuu, niin kuin kilometrejäkin.
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  5. #5
    Kuskina ihan paska mutta kun siirrytään kehumaan omaa ajotaitoa, katsoisin olevani vähintään hyvää luokkaa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  6. #6
    Jos konttaamisten määrää lasketaan niin korkeintaan tyydyttävä. Mutta ei se mtn, mä tykkään ajella
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  7. #7
    Ihan käsi ja harmittaa usein vietävästi kun ei vaan osaa.
  8. #8
    Onneton käsi, mutkaan mennään aina max. 40kmh..
  9. #9
    Päällikkö
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  10. #10
    Perus mopoilija ja äärettömän kuli
    Katsos Martta Tarzanin käsivartta.

    nyk. Z750 -2004
    ex. FZ6-S *-2006
    ex. *FZS600 -2002
    ex. AR125 -1984
    ex. Suzuki S1 -1990
  11. #11
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    harmiton tumpelo.
    Mä olen sitten varmaan harmillinen tumpelo. Aina sähläämässä ja tien tukkona joka puolella, kiroaminen vaan käy kypärän sisällä... Ja silti mä tykkään ajaa, outoa.

    Mutta vetoan siihen että A-kirjain on löytynyt ajokortista vasta vajaan vuoden. Eli hyvällä säkällä mä olen kehityskelpoinen.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  12. #12
    Jos hyvä kuski on sellainen, joka on nopea radalla, osaa keulimiset sun muut temppuilut, niin sitten olen aika huono.

    Jos hyvä kuski on sellainen, joka osaa ajaa liikenteessä järkevästi, niin sitten olen varmaan ripauksen keskimääräistä parempi.

    Savolainen vastaus.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  13. #13
    Varmaankin taidot tyydyttävällä tasolla. Tuskin on varaa kahden kauden jälkeen vielä
    liikoja kuvitella taidoistaan, siis 2-pyöräsellä...

    Tietyst ei varmaan oo ollu haittaa ku enne A-korttia tuli kotilolla ajeltua toistakymmentä vuotta.

    Ja varmaan toi ikäkin alkaa painaa, ku ei oo pahempaa tuskaa keulia tai muuten kikkailla
    liikenteen seassa
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  14. #14
    Erittäin hyvä kuski, radallakin osaan vetää polvimaassa. Olen vielä erittäin hyvä arvioimaan muita tielläliikkuja ja huomaan kuinka he aina törttöilevät, siksi opetankin heitä tööttäämällä aina kovasti kun joku sössii. Liian hitaille kuskeille näytän tottakai kuinka minulla on silmää ja osaan ohittaa hyvinkin pienessä raossa... Siinäpähän oppivat ja ottavat mallia. Yritän aina myös opastaa muita tiellä liikkujia huutamalla, kyllä he kuitenkin osaavat lukea huulilta, vaikka eivät kuulekaan ja kyllähän ne eleet jo kertovat aivan tarpeeksi.

    Jos kaikki muutkin huippukuskit toimisi samalla lailla kun minäkin, niin kyllä ne muut törtöt liikenteessä olijat oppisivat pikkuhiljaa!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #15
    Onkos tuo "tyydyttävä" niin kuin hyvä vai huono?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  16. #16
    Mä klikkasin että olen hyvä kuski. Ai miksikö? No ainakin on tapahtunut selkeää kehittymistä kun kerran ekalla pyörällä kaaduin kerran kunnolla ja toisen kerran silleen vähäsen ja kerran naarmutin autoa. Tokalla pyörällä kaaduin kerran, kolmannella en kaatunu kertaakaan enkä tällä neljännelläkään. Kilometrit on lisääntyneet joka pyörällä ja joka kesä.
    Tiedä sitten millä tota "hyvä kuski - huono kuski" mitataan???
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  17. #17
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    En kehdannut tunnustaa...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #18
    Ei hyvä eikä huono.... Perus normi kamaa.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  19. #19
    Huono.

    Pystyssä pysyy ja ku omien rajojen mukaan ajaa niin suht hyvin menee mutta...
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  20. #20
    Kaikki menee tosi loistavasti niin kauan kunnes tulee se mutka
  21. #21
    Paras kuski jos kuuntelee kypärän sisällä käytyä keskustelua, mut muuten vois ehkä sanoo et kehityskelpoinen
  22. #22
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä mää aika keskinkertainen olen, ja varsinkin (isommissa) kaupungeissa vähän ujo ajamaan, maalaisuudesta ja autottomuudesta johtuen. Toisaalta sitten tommosessa teknisessä hitaassa pyörittelyssä ihan kohtuullinen, varmaan johtuu maaseututaustasta, eli on tullu peruuteltua kärryillä ja ajeltua kaikenmaailman hitailla laitteilla. Ja kun on geeneissä hyvä pallosilmä ja koordinaatio, niin sillai ihan ok.
  23. #23
    Moottoripyörällä ajoa ei ole takana kuin vasta puolen kauden verran, joten ei voi oikeen kehua itseään millään muulla osa-alueella kuin siinä, että osaan ajaa nätisti liikenteessä, ottaa asioita hyvin huomioon, eikä ole tarvetta revitellä muun liikenteen seassa.
    Yamaha XJ 900 S Diversion '99
  24. #24
    Max tyydyttävä.
    Jotain oppinut radalla ja hidaskäsittelyharjoituksissa, silti edelleen melko kömpelö.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
  25. #25
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Ihan paras.

    Mika Kallionkin perässä onnistuin roikkumaan näköetäisyydellä puolisen kierrosta kunnes kaaduin.

    On vaikee olla vaatimaton kun on vaan niin perkeleen hyvä!
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  26. #26
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Juutana kirjoitti Katso viesti
    Ihan paras.

    Mika Kallionkin perässä onnistuin roikkumaan näköetäisyydellä puolisen kierrosta kunnes kaaduin.

    On vaikee olla vaatimaton kun on vaan niin perkeleen hyvä!
    ^Helppoohan se tolla karismalla on olla vaatimaton. Joko siihen gixeriin on viritetty se busan kate, että pääset piiloon suorilla.
    Superbike #7
  27. #27
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    ^Helppoohan se tolla karismalla on olla vaatimaton. Joko siihen gixeriin on viritetty se busan kate, että pääset piiloon suorilla.
    Ooppa rauhas tai mä hyppään susta sisäkanttarin kautta ohi.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  28. #28
    Tyydyttävä.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  29. #29
    No, totta maar hyvä kuski. Mutta silti löysin itseni hussin puoliteholta puolitehoisena enkä muista miksi mopo läks alta . Niin se matka taittui vaihtelevasti "tupakka"tauolta pitemmälle tauolle. Onneks mopo vaan meni hieman rikki en minä.
    Ultrafast KTM machine .
  30.  
  31. #30
    Munhan täytyy olla hyvä kuski kun en puolen kauden ajouran aikana ole törmännyt mihinkään ja pikkupoikana Raisun kanssakin kaatunut vain pari kertaa niin pahasti että hämärästi muistaa. Lukenut ajo hanskassa opuksen ja puolen tusinaa muutakin mp-ajamistekniikan kirjaa sekä harjoitellut käsittelyä, väistöjä jne. itsekseni. Katsellut juutuubista opetusvideoita Sekä ottanut yhden mp-ajoharjoitustunnin
    Husqvarna Svartpilen 401 -22
    Ex. Honda Monkey 125
    Ex. BMW S1000RR -15
    Ex. Suzuki UK110 Address
    Ex. KTM 790 Duke
    Ex. R1 -08 kilpa-ajoneuvo
    Ex. ZX-6R -13
    Ex. GSR750
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen