Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 84:sta
  1. #31
    Lainaa kolmake kirjoitti Katso viesti
    Onko uutta Crossrunneri myynnissä tänä vuonna vai ylivuotisia ?
    Tämän mukaan olisi 2013 mallikin on hinnastossa. http://www.hondabikes.fi/hinnasto

    Motopalstan kautta näyttää löytyvän myös ylivuotisia ainakin Bikeworldilla.
  2. #32
    Nyt lähtis Crossrunner jo halvalla nettimotossa kuvia.
  3. #33
    Tuli lauantaina koeajettua tuollainen ja ennen kuin huomasinkaan olin jo kirjoittamassa papereita myyjän kanssa, vaikka tarkoituksena olikin tänä kesänä päivittää Shadow Spirit isompaan customiin


    Noita taitaa uusina myynnissä olla vuosimallia -11 ( Punainen ,valkoinen ja musta) sekä -12 (maastokuvio). Värin lisäksi muuta eroa noissa ei taida olla kuin hinta.

    Minulle tulee parin viikon päästä tuollainen musta ja sitten pääsen paremmin testailemaan ,millainen tuollainen on customeiden jälkeen.



    Lainaa kolmake kirjoitti Katso viesti
    Onko uutta Crossrunneri myynnissä tänä vuonna vai ylivuotisia ?
  4. #34
    Ensin peruin kaupat ja ostin nk. customin. Tänään tein uudemmat paperit CR:sta. Niin, eihän tässä todellakaan mitään järkeä ole
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  5. #35
    Viestiketjussa oli keskustelua ilmanlämpömittarista. Nyt keväällä tutkailin omaa Crossrunneriani, ei siinä kyllä sellaista ole tai ainakaan en keksi miten mittaristoon saisi sellaisen näkymään. En ole kaivannutkaan, mutta piti tutkia kun oli kyselyä että onko siinä sellaista.

    Keväällä ostin sivulaukkuihin sisäkassit (143,55 euroa). Eivät välttämättömät ja varmasti halvemmallakin olisi voinut soveltaa jostain muista tuotteista mokomat, mutta tulipa nyt ostettua kun jäi hankkimatta pyörää tilatessa.

    Kun en tänä keväänä ole varsinaisesti kuin pari kertaa käynyt ajelemassa jos pikku siirtoja ei oteta huomioon, niin tänään sitten innostuin heittämään pitemmän lenkin. 1049 kilsaa ajoin tänään eikä ole hanuri eikä hartiat kipeät, enemmänkin olisi sen puoleen voinut ajella.
  6. #36
    Kuulostaa kohtuulliselta ja lohdulliselta. Pitäisi ensimmäisenä varsinaisena lomapäivänä kurvasta n. 800 km Rostockista Moselille. Edeltäjällä meinasi 300 km viedä lekuriin. Hyvältä tämä tuntuu ja on loistava käänneltävä mutkateillä, jos muutenkin. Pientä matkailuviritystä ja satulaan toinen päällinen ja se on sitten siinä. Liikkeessä hoisivat perusasiat, kuten laukut ja lämppärit ja pistävät samaan rahaan kiinni ostamani Puigin Huggerin ja Fendaextendan, kuten myös tilaamani säädettävät MFW:n jalkatappiviritykset. Nämä vajaan parin viikon päästä ekassa huollossa. Vähän näytti siltä liikkeessä, että " halpojen " X:n aika on pian ohi. Sen verran monta odotteli noutajaansa. Katsotaan, pysyykö tämä talossa pitempään kuin entiset, edellinen oli 2 kk
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  7. #37
    Eilen sain omani ja ainakaan vielä ei osto harmita .
    Mukana tullut Givin laukkusarjakin istuu siihen mielestäni hyvin.
    Huoltoaika tonnin huoltoon olisi varmaan pitänyt tilata samalla, mutta kai sen saa BW Vantaan pikahuollossa teetätettyä kun tarpeeksi ajoissa aamulla sinne menee.

    Tuli jo testattua kaatosateessa ajamistakin ja mopo tuntui kaikin puolin asialliselta, ainoastaan jalkatappeja piti etsiä aina liikkeelle lähtiessä kun on tottunut ajelemaan customeilla.

    Täytyy harkita varmaan kahvalämppäreiden asennuttamista ekassa huollossa, (vaikka ei niitä ole aiemmissakaan mopoissa ollut).
  8. #38
    Tänään olin koeajoilla. Ihan mahtipelihän tuo oli ajella. Alusta jämäkkä ja vakaa, kulkupuoli 600cbf:n jälkeen todellakin kunnossa (keulii ykkösellä pelkästään kaasulla MOT), kierrokset 100km/h noin 4000r/min, ja päällimmäisenä kaiken hallinnan keveys ja helppous. Oon aika lähellä kauppoja, riippuu nyt siitä kuinka kovasti rouva alkaa haraamaan vastaan, vai näyttääkö vihreää valoa. Olishan noita muitakin rahanreikiä meidänkin taloudessa. Mutta mopokuume tässä kyllä nyt on nousussa.
    Mitähän vastaavia pelejä kannattaisi koeajaa? Tiger 800 nyt ainakin. Tarkoitus olisi löytää epeli, jolla voisi ajella suht fiksusti myös soralla. 990 SMT taitaa olla meikäläiselle liian tiukka laite, kun näin toista kautta vasta mennään ja kohta 50 ikää.
  9. #39
    Perustiikeri tai pienempi pikkugessu ovat pikkasen lähempänä tätä, mutta tehottomampia, joskin myös kevyempiä.
    Tämä on ihan hyvä matkailuun ja nurkissapyörimiseen tehty katumaasturi, siis CRV kahdella pyörällä.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  10. #40
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    Perustiikeri tai pienempi pikkugessu ovat pikkasen lähempänä tätä, mutta tehottomampia, joskin myös kevyempiä.
    Tämä on ihan hyvä matkailuun ja nurkissapyörimiseen tehty katumaasturi, siis CRV kahdella pyörällä.
    Totta tuo katumaasturius. Yritin eilen käydä sen perustiikerin koeajamassa. Ei järjestynyt liikkeessä, joten koeajoinkin ehkä monipuolisemman 2010- mallisen pikkukessun f650gs:n. (800cc). Oli bueno omalla tavallaan ja tykkäsin kaksmukisen luonteesta kovasti, en ole ennen kokeillut sellaista. VFR:ssä viehättäisi isompi hauis ja se, että toistaiseksi olisi BW:ssä niitä 2011 ylivuotisia vielä kaupan.
  11. #41
    En ole minäkään ulkolämpöö mittariin löytänyt,paljonko ollut teillä kulutus lukemat 100km kohti noin?
  12. #42
    Lainaa kolmake kirjoitti Katso viesti
    paljonko ollut teillä kulutus lukemat 100km kohti noin?
    Viime vuoden toukokuun ja marraskuun välisenä aikana 5,56 l/100 km. Yksin ajoa vähäisellä kuormalla ja enimmäkseen keskivauhtisia maanteitä.

    Sen jälkeen en ole laskenut kun yksittäisen tankillisen kohdalla tulee väkisin epätarkkuutta sen mukaan miten täyteen tulee tankki lorotettua. Täytyy taas jossain vaiheessa laskea, kaikki tankkausmäärät mulla on ylhäällä kyllä.
  13. #43
    Hyvät Crossrunnerin omistajat. Kertokaapa kokemuksia lisää ko. pyörästä (risuja ja ruusuja). Kävin tänään kyselemässä vaihtoa nykyisestä pyörästäni Crossrunneriin ja tarjous pisti miettimään vaihtoa tosissaan. Ongelmana se että pyörää ei voi koeajaa, kun ei ole rekisterissä ja käytettyjäkään ei liikkeissä ole joita voisi kokeilla. Pyörä on aavistuksen korkea (varpaat yltävät maahan). Onko kenelläkään kokemuksia keulan laskemisesta, muuttuuko pyörän ajo-ominaisuudet/käyttäytyminen miten? Satulassa kyllä on tavaraa josta voi ottaa pois, joten parin sentin madallus ei liene ongelma.
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  14. #44
    Vantaan Bikeworldissä on netisivujen mukaan ainakin yksi käytetty myynnisssä, joten luulisi, että siellä pääsee koeajolle.

    Itse olen nyt omallani ajellut kesäkuusta alkaen 3tkm, ja ihan tyytyväinen olen siihen ollut.
    Mopo on toiminut moitteetta.
    Edelliset mopot ovat olleet kardaanivetoisia, joten noiden ketjujen kanssa pelaaminen on hieman outoa, tosin tosi helppohan niiden kireys on tuossa säätää, mutta keskiseisontatukea kaipailisin ketjujen rasvauksen helpottamiseksi.




    QUOTE=Ertzi5;6214008]Hyvät Crossrunnerin omistajat. Kertokaapa kokemuksia lisää ko. pyörästä (risuja ja ruusuja). Kävin tänään kyselemässä vaihtoa nykyisestä pyörästäni Crossrunneriin ja tarjous pisti miettimään vaihtoa tosissaan. Ongelmana se että pyörää ei voi koeajaa, kun ei ole rekisterissä ja käytettyjäkään ei liikkeissä ole joita voisi kokeilla. Pyörä on aavistuksen korkea (varpaat yltävät maahan). Onko kenelläkään kokemuksia keulan laskemisesta, muuttuuko pyörän ajo-ominaisuudet/käyttäytyminen miten? Satulassa kyllä on tavaraa josta voi ottaa pois, joten parin sentin madallus ei liene ongelma.[/QUOTE]
  15. #45
    Kuka kurja osti Vantaan Biketeamista maanantai iltapäivän-tiistain välisenä aikana mustan 5tkm ajetun Crossrunnerin?
    Kävin maanantaina alkuiltapäivästä ajamassa sen ja olin jo keräilemässä rahoja kasaan tuota varten, vaimo suostuteltu kukilla jne.
    Olisin säästänyt kukkarahatkin bensaan jos olisin tämän tiennyt
  16. #46
    Lainaa Ertzi5 kirjoitti Katso viesti
    Hyvät Crossrunnerin omistajat. Kertokaapa kokemuksia lisää ko. pyörästä (risuja ja ruusuja).
    Eipä mulla aikaisempiin viesteihin nähden oikeastaan mitään uutta kerrottavaa ole tullut. Harvakseltaan olen ajellut, nyt kesälomalla ainoat reissut ovat viime viikolla huollossa Riihimäellä käynti ja eilinen Hangossa käynti. Jos ensi tai seuraavalla viikolla taas joitakin pitempiä lenkkejä ajaisi. Tyytyväinen kaikinpuolin olen ollut.

    12 000 km huollossa kävin siis Sefotecillä. Halpa oli sekin huolto, halvempi kuin aikaisemman CBF:ni vastaava huolto oli vaikka siitä on jo 5-6 vuotta aikaa. Eivät olleet mitään poikkeuksellista huomanneet.

    Tuohon aikaisemmin mainitsemaani pikku säilytystilan puutteeseen ilman laukkuja ajaessa ajattelin ratkaisuksi Bags Connectionin bensakorkin ympärille kiinnitettävään kiinnikkeeseen napsautettavaa pikkulaukkua, ei olisi kalliskaan mutta enpä ole vielä tullut ostaneeksi.

    Ei näitä varmaan kovin monta ole myyty, edullisesti saisi nyt vähän ajettujakin, alle kymppitonnillakin on ollut myynnissä eli jos kiinnostaa niin kannattaa mennä kauppoja hieromaan. Mullahan kilometrit ovat tosi kalliiksi tulleet jos arvonalennuksen huomioi kun uuden ostin, mutta eihän se tässä vaihessa minua mitenkään haittaa kun en vaihtamassa ole.

    Aika korkeahan tuo on tosiaan, itse olen 179 cm pitkä eikä mullakaan kovin tukevasti molemmat jalat yllä maahan tasaisella mutta eipä tuo ole haitannut. Zenery tuossa valitteli keskiseisontatuen puutetta, itselläni se on kun tuli RTG-paketin mukana ja olisin sen kyllä muutenkin tilannut, on se hyvä olla olemassa. Saa sen jälkikäteenkin hommattua.

    Pikkuhiljaa olen ajelukuvia lisännyt tuonne http://panu66.kuvat.fi/kuvat/Honda+VFR800X+Crossrunner/
  17. #47
    Lainaa Pande_K kirjoitti Katso viesti
    ... Zenery tuossa valitteli keskiseisontatuen puutetta, itselläni se on kun tuli RTG-paketin mukana ja olisin sen kyllä muutenkin tilannut, on se hyvä olla olemassa. Saa sen jälkikäteenkin hommattua.

    /[/url]
    Pistin juuri jalan tilaukseen, joten viikolla on keskituki minunkin mopossa
  18. #48
    Tekisi mieli hankkia omaan Crossrunneriin kovat sivulaukut. En kuitenkaan halua niitä kapan tms. laukkuja joissa on ne rumat jättitelineet. Olisiko kellään ideoita että mitä ja mistä. Eikä haittaisi jos hinta ei olisi kaikkein kallein mitä markkinoilta löytyy.

    Tulis jo se kesä
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  19. #49
    Enpä ole laukkuihin asti päässyt perehtymään. Tampereelta olisin toissakesänä saanut ylivuotisen tosi asiallisella välirahalla. Piti miettiä pitkään. Selkä oli tuolloin kuitenkin niin huonossa hapessa, ettei olis ollut kovin nautittavaa ajaa Oulu-Tampere-Oulu. Kaveri sitten sanoi, että "laitetaan Sprinterin perään, ja haetaan pois". Piti taas miettiä uudelleen. Noh, sitten tuli kaupat eri pyörästä kotikaupungissa. Kylmätyyppien perusteella 800 X jäi kiusallisesti kutkuttelemaan. ja V4, olishan se jo jotakin se ...
  20. #50
    Ei näy olevan Crossrunner enää ens vuonna Brantin listoilla myynnissä,NC 750X taitaa korvata runnerin,minkä lainen olis 750 X ?
  21. #51
    Lainaa Hot Rod kirjoitti Katso viesti
    Kuka kurja osti Vantaan Biketeamista maanantai iltapäivän-tiistain välisenä aikana mustan 5tkm ajetun Crossrunnerin?
    Kävin maanantaina alkuiltapäivästä ajamassa sen ja olin jo keräilemässä rahoja kasaan tuota varten, vaimo suostuteltu kukilla jne.
    Olisin säästänyt kukkarahatkin bensaan jos olisin tämän tiennyt

    Sori....se olin minä....
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  22. #52
    Lainaa Ertzi5 kirjoitti Katso viesti
    Sori....se olin minä....
    Nopeat syövät hitaat

    Onneksi löysin alkusyksystä ajopelin minäkin. Merkki tosin vaihtui Hondasta Suzukiin.
    Moto Guzzi V85tt
  23. #53
    Onko kenelläkään omassa Crossrunnerissaan korkeata pleksiä? Kannattaako hankkia? Miten tuuli ottaa kypärään korkealla pleksillä? Olen pienikokoinen kuski joten tuulen vaikutus on varmaan eri kuin pidemmällä kuskilla. Osaako joku vielä kertoa paljonko tuollainen korkea pleksi kustantaa?
    -Honda VFR 800X Crossrunner-
    -Kawasaki Z 750 S-
    -Suzuki GSF 600 S Bandit-


    "Elämä on ihmisen parasta aikaa" -Matti Nykänen
  24. #54
    Lainaa Pande_K kirjoitti Katso viesti
    voisi katsella jotakin pikkuista tankkilaukkua, kun vanha laukkuni ei tuohon tankin päälle istu.
    Heti 2 vuotta asiaa haudottuani ostin Bags Connectionin Dayback-mallin. Etukäteen olin ajatellut myös City-mallia, mutta luonnossa nähtynä tuo Dayback on just sitä mitä ajattelin. Laukkuhan on tosi siistiä työtä. Vaikka asensin sen takimmaiseen mahdolliseen asentoon niin hieman se rajoittaa ohjaustangon kääntymistä, mutta eihän siitä ole haittaa kuin korkeintaan paikallaan vekslaillessa.

  25. #55
    Tähän mennessä olen nähnyt omani lisäksi vain yhden Crossrunnerin, sekin parkissa Pitskussa viime kesänä (valkoinen). Tänään näin mustan liikenteessä. Mechelininkatua ajoi ja Länsiväylälle, ajelin perässä kunnes Lauttasaaressa porhalsin ramppia rinnalle ja käännyin Lauttasaareen. Samat kirjaimet rekkarissa kuin minullakin ja numero heitti vain kolmella omastani. Väri musta, tarvikeperälaukku ja pyörän päällä kaksi henkilöä kesäisissä shortseissa. Oliko kukaan tämän ketjun lukijoista?
  26. #56
    Lainaa Ertzi5 kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään omassa Crossrunnerissaan korkeata pleksiä? Kannattaako hankkia? Miten tuuli ottaa kypärään korkealla pleksillä? Olen pienikokoinen kuski joten tuulen vaikutus on varmaan eri kuin pidemmällä kuskilla. Osaako joku vielä kertoa paljonko tuollainen korkea pleksi kustantaa?
    Tuolta ketjun alkupäästä voit lukea minun kahden vuoden takaisen mielipiteeni. Olen 179 cm pitkä. Uutta kerrottavaa ei ole, sillä korkea pleksi kiinnitysrautoineen on ollut siitä lähtien pakkausmuoviin käärittynä varastossa. Ainakin jossain vaiheessa korkea pleksi erikseen ostettuna maksoi Brandtilla 193 euroa.
  27. #57
    Viikonloppuna tuli tilattua omaan runneriin säädettävät jalkatapit. Meinaa polvikulma olla omaan makuun vähän liian jyrkkä, niin katotaan saako noista apua. Kyseessä siis tällaiset:
    http://www.ebay.co.uk/itm/Black-Shinobi-Adjustable-Rider-Footpegs-40mm-for-Honda-Crossrunner-X-800-11-13-/321396619596?ssPageName=ADME:LU:GB:3160

    Laukkusarja tuli myös hommattua, V46 taakse ja sivuille V35:set. Tyytyväinen olen ollut kyseisiin laukkuihin ja voi ottaa tavaraakin mukaan kun lähtee ajelemaan. Myös suuri plussa se, että V46 -laukkuun mahtuu kaksi kypärää. Olen harkinnut myös korkeampaa satulaa, mutta en ole hommannut, koska uuden satulan haluaisi testata ensin ja mahdollisuudet siihen on aika huonot.. Mutta jalkatappeja odotellessa ja katsoo miten ne vaikuttavat ajoasentoon
    Honda NC750 -17
    Honda MSX125 -14
    Suzuki PV -88
    ex. Honda VFR800X -11
  28. #58
    Mopokuume nostaa (taas) päätään

    Nyt saa haukkua 2011-2013 mallin VRF800X ja oikein olan takaa.

    Miksi sellaista EI kannattaisi hankkia tulevan kesän rientoihin? Hinta ylivuotiselle olisi ainakin kohdallaan.

  29. #59
    Nimi paperiin vaan!! Helppo, kevyt, luotettava... V4-koneen väännöllä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
  31. #60
    Laiska, löysä ja ruma. Hankala hukata käytettynä mutta toisaalta, helppo ajaa ja omistaa. Jos haluaa mopon joka on kohtuullinen kaikkialla muttei erityisen hyvä missään, pitäisi olla suht turvallinen omistettava.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen