Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 102:een 102:sta
  1. #91
    Lainaa sikiviki kirjoitti Katso viesti
    BttB. Paa kuva tosta sun viritelmästä. Ainakin mitä mä tiistaina ehdin kattoo, niin ihan toimivan ja asiallisen olinen kokonaisuus.
    Mä aattelin kanssa duunata tompan autonavista moponavin talvella. Jää ylimääräiseksi, kun kohta autossa on integroitu namikaattori.
    Pappatuna tallissa.
    ex-GSX-F '99, ex-GSX1300R '03, Tunturi Start '70, Dyna Street Bob '08
  2. #92
    Ensimmäiset reissut tehtiin paperikartoilla.
    Vaimo luki karttaa ja huusi koordinaatit meikäläiselle.
    Nyt viime reissut olen mennyt soolona, paperikartoilla.
    Yhden kerran mulla on ollut navi käytössä, mutta silloin piti ajaa Lontoon keskustaan.
    Toukokuussa lähden käymään Napolissa, paperikartoilla tietty
  3. #93
    Lainaa tilt kirjoitti Katso viesti
    Mä aattelin kanssa duunata tompan autonavista moponavin talvella. Jää ylimääräiseksi, kun kohta autossa on integroitu namikaattori.
    hyvin toiminut systeemi 5€ suoja pussi nippu siteillä kiinni yläkolmion siitä helppo katsoa ohjeet kun jotain ositetta tms etsii ohjeet kuulekin ~40kmh nopeksiissa hyvin


    kartan lisäksi on hyvä systeemi kirjoitta lista paikoista/risteyksien numeroista/tienumeroista/nimistä

    systeemillä pärjäsi hyvin ennen naveja kaupungeissa ja siirtymillä
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  4. #94
    En keksinyt syytä miksi sen pitäisi olla virallinen navi niin ostin Sony Xperia XZ1 Compactin. Elisan tarjouksessa oli 199€ ja ollut varmaan vuoden. Saa valita mitä ohjelmaa käyttää ja spotifykin syö tuon akkua eikä oikean luurin. Lisäksi tuo on fyysisiltä mitoiltaan hyvin pieni ja IP68.
  5. #95
    Minulla on ollut jo vuosia ohjaustangossa Tomtom XL autotarvikeliikkeestä ostetussa puolipehmeässä kotelossa ja sittemmin Lenovon 5 tuumainen kännykkä, jossa olen etupäässä käyttänyt kurviger-appia.

    Useimmissa valaistusolosuhteissa ei ole ollut minkäänlaista näkemisongelmaa näyttöjen kirkkauden suhteen.
    Tomppa vaati lisävirtaa toki melkein koko ajan, mutta kännykkää ei tarvitse päiväretkellä kytkeä ollenkaan pyörän sähköjärjestelmään.
  6. #96
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Saa valita mitä ohjelmaa käyttää ja spotifykin syö tuon akkua eikä oikean luurin. Lisäksi tuo on fyysisiltä mitoiltaan hyvin pieni ja IP68.
    Here Wego:lla vieläpä ilmaiset koko maailman kartat ja toimii myös offline-tilassa.

    http://play.google.com/store/apps/de...app.maps&hl=fi

    Voin suositella, hinta-laatusuhde kunnossa.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  7. #97
    Lainaa makijt kirjoitti Katso viesti
    Here Wego:lla vieläpä ilmaiset koko maailman kartat ja toimii myös offline-tilassa.

    http://play.google.com/store/apps/de...app.maps&hl=fi

    Voin suositella, hinta-laatusuhde kunnossa.
    Tuon mäkin otin. Google mapsia tottunut autolla käyttämään, mutta sen offline-ominaisuudet oli aika huonot.
  8. #98
    bmwnavi.jpg

    Tuollaisen 99€ TomTom 52 Start navin laitoin Bemariin,, ja vielä siihen kuumaliimalla pienen lipan estämään heijastukisia ja vesiroiskeita.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
  9. #99
    Mulla on käytössä yli 10 vuotta vanha Garmin 300 Colorado joka sopii IP67:na hyvin. Metsällä maastokartat ja pyörän kanssa tiekartat. Opastaa reitin ilman ääntä. Toimii akuilla jotka kestää ajopäivän. Ei tarvii räplätä johtojen kanssa. Mulla meni yksi Tom-Tom rikki kun se latausliitin tärisi rikki. Tässä ei ole sitä ongelmaa.
    FJR -17
  10. #100
    Moi,

    Olen kai jossain ketjussa jo mainostanut, mutta oma ratkaisu oli SW-motech tankkilaukku, johon saa sähköt sisälle.

    http://www.rmheino.fi/fi/shop/varaos...uvia55126/4475

    Laukun etuosaan saa telineen, johon voi laittaa minkä tahansa GPS:n tai vaikka puhelimen. Näppärä asentaa yleisimpiin pyöriin ja samalla nykäisyllä lähtee tauolla sekä navi että tankkilaukku matkaan. Laukku + asennusrengas on kallis mutta laadukas. Mutta perusnavi lähtee satasella verkkokaupasta kun nuo mopoihin suunnitellut maksaa helposti useamman satasen kiinnikkeineen, ja tietysti sitä navia voi käyttää myös autossa.

    Mutta on tunnustettava että kotimaassa eniten käytän puhelimesta napit korvaan ja google maps päälle. Omasta mielestä se puheohjaus on ihan riittävän hyvä, vaikka karttaa ei näy. Ulkomailla Navi on ehdoton kun googlen offline toiminnot on mitä on.

    Janne
    XX
  11. #101
    Itse laitoin tuollaisen tilaukseen: https://beeline.co/pages/beeline-moto
    Nykyinen: Bonneville T120 Black Ex: SuperDuke 1290 R, StreetFighter 1098, Speed Triple RS, Duke 790
  12.  
  13. #102
    Lainaa janne_s kirjoitti Katso viesti
    ... Ulkomailla Navi on ehdoton kun googlen offline toiminnot on mitä on.

    Janne
    Ulkomailla jo mainittu Here Wego , toimii offline mainiosti ja kaikki kartat ladattavissa ilmaiseksi,,, testattu mm. Thaimaassa.
    Honda GL 1800 -01, BMW K1200GT -06, Kawasaki GTR1000 -96, Museopyörät: Honda CB750F -81 ja Suzuki GS1100G -82
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234