Sivu: 3 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 359:sta
  1. #61
    Pukataan Wingin imuun mukaan. Rahakin laitettu tulemaan. Ja siis yks pyörä + kuski.
    Viimeksi muokannut: riittaliisa; 06.03.2012 klo 14:12.
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
    Yamaha FZ 1-Naked -10
    Honda CB 600 F Hornet -08
  2. #62
    Hulppea osallitumisprosentti Kirkkonummelta!!!! 8 tähän asti
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 07.03.2012 klo 08:41.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #63
    "Hulppea osallitumisprosentti Kirkkonummelta!!!! 8 tähän asti "


    Jaahas....

    Onko tämä nyt sitä sosiaalista painetta??
    Viimeksi muokannut: Bing; 07.03.2012 klo 13:59. Syy: Lainaus unohtu
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  4. #64
    En tiedä mitä muu porukka on mieltä siitä että laivaan mennään oletuksella "kaikki ovat oikeutettuja SMOTO-alennukseen" eli etteivät kysy mitään jäsenkorttia laivaan siirryttäessä.
    Tällä hetkellä laivamatkan summa on laskettu niin että kaikki ovat jäseniä ja jos jotain jäsenkorttikyselyjä tulee niin se on sitten parinkympin lisälasku...
    ======Eli otetaanko riski ja luotetaan siihen ettei kaikilta kysytä korttia?======
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #65
    Tänään pistetty maksuun varausmaksu 18,5 e.
    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
  6. #66
    Osallistujien nimen perään lisätty merkintä "org" mikäli on jäsenmaksun 2012 maksanut.
    Jos jossain kohdassa on virhe niin älähtäkää!
    Miksi näin? Lisätietoa myöhemmin...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  7. #67
    Motorg RY on päättänyt tukea tätä reissua, mikäli n. 30 jäsentä osallistuu.
    Tällä hetkellä ilmottautuneita jäseniä on 23.
    Tukisumma pienentää jäsenen laivamatkan hintaa n. 15 euroa.

    Laivamatkan hinnoittelu on seuraava:
    Menomatka 26.7.
    - 30 euroa/hlö kansipaikoin
    - Moottoripyörä 14 euroa/suunta
    Paluumatka 29.7.
    - 35 euroa/hlö kansipaikoin
    - Moottoripyörä 17 euroa/suunta

    Toisin sanoen (varausmaksun maksettuaan):
    Tarakka-harakkana mukaan lähtevälle maksettavaa olisi vielä 46,50 euroa (ei jäsen)
    Omalla pyörällä mukaan lähtevälle maksettavaa olisi vielä 77,50 euroa (ei jäsen)
    Omalla pyörällä mukaan lähtevälle jäsenelle maksettavaa olisi vielä n. 62,50 euroa

    Lopulliset tarkat summat selviävät vasta sitten kun osallistujamäärä on selvillä!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 13.03.2012 klo 14:30.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #68
    Onko RY:llä liikaa fyrkkaa kun sitä tungetaan niinkin typerään kohteeseen kuin jäsenten matkailuun??? Mä katson että matkailu kuuluu oman lompakon piiriin eikä sillä rasiteta mitään yhdistystä ainakaan rahallisesti. Paremmin ymmärtäisin tuen esim. niin että ry tukee vaikka "reissupaidan" tms. hankintaa, joka sitten jää osallistujien muistoksi tästä reissusta ja omalla tavallaan vahvistaa porukkahenkeä reissussa kun on ORG-paidat porukoilla päällä....
  9. #69
    Jos yli 30 henkeä lähtee ohjatulle reissulle jonka pääasiallinen tavoite on matkata moottoripyörillä, niin eikös se jos mikä ole juuri ominta yhdistystoimintaa ?

    15 euroa per nenu on vähintään kohtuullinen tuki kun on kyse kuitenkin siitä että yksittäinen jäsen tekee ison työn järjestelyjen ja reittien sekä majoitusvarausten kanssa talkootyönä.

    Tyystin turhaa sekoitella tällaista reissua mihinkään... noh, muuhun reissuun.

    Hemmetin hienoa että porukkaa lähtee ja ottaa osaa kun yksi tekee sen eteen ison työn täysin pyyteettömästi, piste.

    ps. en siis itse ole osallistumassa kys. reissulle vaan kommentoin sitä muuten aktiivisin silmin.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  10. #70
    Olen itse järjestänyt toisen kerhon puitteissa kerhon jäsenille reissun Alpeille nyt 9.ttä kesää peräkkäin, ihan ilmaisena työnä, harrastuksena, ja osanottajia on pilvin pimein (tänä vuonna 40 henkeä)ilman tukiakin....2 viikkoa ajetaan Alppiteitä, mä varaan majoitukset ja suunnittelen reitit...jokainen hoitaa itsensä omilla kuluilla paikan päälle ja sieltä pois. Ja maksaa Alpeilla omat kulunsa, mä olen tinkinyt majoitushinnat ruokailuineen kohdalleen valmiiksi....pointti oli se että mä katson senkin pienen rahan per nuppi menevän täysin hukkaan jos hyvällä liksalla olevat tyypit lähtee reissuun ja silti ry maksaa niidenkin puolesta sen osan....onhankai varaa maksaa itsekin koko paska ja säästää ryn rahat parempaan tarkoitukseen, koulutukseen, tilavuokriin kokouksia varten...ym....

    Ja jos lähtö jää kiinni jostain 15 euron tuesta, ei kannattane lähtee himasta mihkään.
  11. #71
    MotOrg Ry:llä ei ole henkilöresursseja järjestää tapahtumia jäsenilleen niin paljon kuin olisi halua. Tätä varten yhdistyksen budjetista varattiin pieni siivu jäsenten järjestämille tapahtumille, jotka ovat avoimia kaikille MotOrgin jäsenmaksun maksaneille ja liittyvät yhdistyksen toimintaan. Tämä antaa myös lisävastinetta jäsenmaksulle ja laajentaa tapahtumien kirjoa. Lisäksi musta henkilökohtaisesti on erittäin hienoa kun tällaisia tapahtumia jaksetaan järjestää.

    Jos jollain heräsi tästä ajatuksia järjestää vastaavia tapahtumia niin yhteyttä rohkeasti esim. hallituksen jäseniin. Koska tuesta pitää päättää hallituksen kokouksissa niin hakuprosessiin on syytä varata kohtuullisesti aikaa.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  12. #72
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Joo, pärjää ilman sitä rahaa.

    30 x 15 = 450 €. Sanoisin tätä melko symboliseksi hatunnostoksi Ry:n puolelta GoZalle, joka osoittaa aktiivisuutta. Raha kun kuitenkin jaetaan osallistujien kesken, mikäli määrä nousee yli 30:n tuolle puolelle.

    Mutta totta tosiaan, voisihan Ry värkätä GoZalle vaikka jonkun pränikän reissun järkkäämisen kunniaksi.

    Tuosta mallia:



    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #73
    Anteeksi tyhmä minä, mutta mä en nyt tajua miten mainitsemasi henkilöresurssien puute järjestää sitäsuntätä, liittyy siihen että osanotosta maksetaan jokaisen osalta pieni osa....miten se auttaa henkilöresursseihin... Eikä kannata nyt ottaa kenenkään palkokasvia ylähengitystiehyeihin, aina asioista voi olla eri mieltä....isommalti riitelemättäkin...
  14. #74
    Mainittakoon että kun olin laittanut viestin ry:n tuesta sain pari tuntia myöhemmin viestin että 1 ilmottautuneista (aikaisemmin ei-jäsen) oli maksanut jäsenyyden. Ry:n kassaan kilahti siis 40 euroa. Ja tämä kai nimenomaan on tarkoitus!!??
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  15. #75
    Selitä mulle tyhmälle, miksi on niin tärkeää että ry maksaa 15 euroa jokaisesta osallistujasta? Eikö muka muuten olis tulijoita, vai ovatko muka kaikki niin persaukisia ettei olis muuten varaa lähteä, vai mikä...tää on ihan rehellinen suora kysymys ilman minkäänlaista provosointia. Taitaa olla demarien juonia..

    En usko että ry:n tulevaisuus on kovin kaksinen jos lähdetään siitä ajatuksesta että kaikkien pitää saada rahallista hyötyä siksi että maksaa jäsenmaksun......niin maksan minäkin mutta ei ole mikään kiire olla heti sitä ulosmittaamassa jostain retkestä johon hallitus nyt sitten maksutulolla kerättyjä rahoja laittaa. Olen muissa kerhoissa tottunut varojen käytössä enemmän siihen yleiseen linjaan että varoja käytetään toiminnan kehittämiseen niin että koko jäsenistö hyötyy siitä mahdollisimman paljon. 450 euroa on 10 uuden (?) jäsenen jäsenmaksutulo, ei siis mikään ihan mitätön juttu tällä jäsenmäärällä.
    Viimeksi muokannut: Karza; 13.03.2012 klo 20:47.
  16. #76
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Olen itse järjestänyt toisen kerhon puitteissa kerhon jäsenille reissun Alpeille nyt 9.ttä kesää peräkkäin, ihan ilmaisena työnä, harrastuksena, ja osanottajia on pilvin pimein (tänä vuonna 40 henkeä)ilman tukiakin....2 viikkoa ajetaan Alppiteitä, mä varaan majoitukset ja suunnittelen reitit...jokainen hoitaa itsensä omilla kuluilla paikan päälle ja sieltä pois. Ja maksaa Alpeilla omat kulunsa, mä olen tinkinyt majoitushinnat ruokailuineen kohdalleen valmiiksi....pointti oli se että mä katson senkin pienen rahan per nuppi menevän täysin hukkaan jos hyvällä liksalla olevat tyypit lähtee reissuun ja silti ry maksaa niidenkin puolesta sen osan....onhankai varaa maksaa itsekin koko paska ja säästää ryn rahat parempaan tarkoitukseen, koulutukseen, tilavuokriin kokouksia varten...ym....

    Ja jos lähtö jää kiinni jostain 15 euron tuesta, ei kannattane lähtee himasta mihkään.

    Toiset tekee itte.... toiset jättää tekemättä kun kukaan ei tee puolesta
    Tuolla ihan muissa yhteyksissä joku totesi ihan oikein, että samaan lopputulokseen voidaan
    päästä tyystin erilaisista lähtökohdista ja keinoilla .

    Kaikkeen vapaaehtoistoimintaan, eri puitteissa pätee vanha aamen......

    XX- vuotta tein kaikkeni... parhaan kykyni mukaan lihaa säästämättä ja laadusta tinkimättä.
    Vittuilut sain palkakseni....... mutta päivääkään en vaihtaisi
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  17. #77
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Olen itse järjestänyt toisen kerhon puitteissa kerhon jäsenille reissun Alpeille nyt 9.ttä kesää peräkkäin, ihan ilmaisena työnä, harrastuksena, ja osanottajia on pilvin pimein (tänä vuonna 40 henkeä)ilman tukiakin....2 viikkoa ajetaan Alppiteitä, mä varaan majoitukset ja suunnittelen reitit...jokainen hoitaa itsensä omilla kuluilla paikan päälle ja sieltä pois. Ja maksaa Alpeilla omat kulunsa, mä olen tinkinyt majoitushinnat ruokailuineen kohdalleen valmiiksi....pointti oli se että mä katson senkin pienen rahan per nuppi menevän täysin hukkaan jos hyvällä liksalla olevat tyypit lähtee reissuun ja silti ry maksaa niidenkin puolesta sen osan....onhankai varaa maksaa itsekin koko paska ja säästää ryn rahat parempaan tarkoitukseen, koulutukseen, tilavuokriin kokouksia varten...ym....

    Ja jos lähtö jää kiinni jostain 15 euron tuesta, ei kannattane lähtee himasta mihkään.
    Tuolla suljetulla osastolla on ketju "Kevätkokouksen 2012 asialistalle haluttavat asiat". Sinne vaan listalle ja kuun viimenen päivä paikalle asiaa ajamaan.

    Tämän ketjun saastuttaminen itkulla ja valituksella ei luultavasti vaikuta yhtään mitään yhtään mihinkään. Korkeintaan alkaa kyrsimään meitä retkestä kiinnostuneita jotka ketjua seuraa.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  18. #78
    Sorry jos tää tuli vikaketjuun. Kritisointi yhteisten varojen käytöstä ei ole itkua vaan välittämistä yhteisen yhdistyksen toiminnan jatkuvuudesta.
  19. #79
    Karza ei millään pahalla, mutta sun viestit voisi siirtää toiseen osioon... Tämä porukka lähtee jokatapauksessa toivottavasti pirun mukavalle reissulle . Ja järjestäjälle iso kiitos etukäteen.
    R1-2011
    EX-R1 2008
    EX-R1 2005
    EX-YZF 600R
  20. #80
    Lainaa Shadow77 kirjoitti Katso viesti
    Karza ei millään pahalla, mutta sun viestit voisi siirtää toiseen osioon... Tämä porukka lähtee jokatapauksessa toivottavasti pirun mukavalle reissulle . Ja järjestäjälle iso kiitos etukäteen.
    juu, reissuun lähdetään oli 15 egee halvempi tai ei.
    KTM 990 ABS -07, -13
    CBF 1000 s -07 ora, -11
    VTR 1000 f -98, pun, -10
    CBR 1100xx -98, musta, -05
    CBR 1000 f -92, pun-must, -05
    CBR 600 f -91, pun-valk, -96
    PV 50 -88, musta, -90
  21. #81
    Lähdenpäs mukaan tänne ,eli laske mut vahvuuteen. Pistän ennakot tulemaan.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  22. #82
    Vielä ois tilaa tulla mahtavaan reissun mukaan! Nyt kannattaa ilmoittauta ja lopettaa tuuminta!
    Viimeksi muokannut: Suzu-ukko; 15.03.2012 klo 21:07.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #83
    Kovan painostuksen jälkeen sain päivät vapaaksi.

    Ilpe siis ilmottautuu mukaan. Rahat pistetty maksuun.
  24. #84
    Lupa saatu.
    Seuraavaksi varausmaksun suoritus.

    Tarkemmin ajatellen taidan kuitenkin odottaa huomiselle maksun kanssa.
    Nyt alkaa viini vaikuttaa. Vaihdan samalla "p*skanjauhannan " osioon.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  25. #85
    Lainaa CJ kirjoitti Katso viesti
    Tarkemmin ajatellen taidan kuitenkin odottaa huomiselle maksun kanssa.
    Nyt alkaa viini vaikuttaa. Vaihdan samalla "p*skanjauhannan " osioon.





    Edit: muokkasin lainauksen... (Goza)
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 17.03.2012 klo 09:04.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #86
    Lainaa CJ kirjoitti Katso viesti
    Lupa saatu.
    Seuraavaksi varausmaksun suoritus.

    Tarkemmin ajatellen taidan kuitenkin odottaa huomiselle maksun kanssa.
    Nyt alkaa viini vaikuttaa. Vaihdan samalla "p*skanjauhannan " osioon.

    KTM 990 ABS -07, -13
    CBF 1000 s -07 ora, -11
    VTR 1000 f -98, pun, -10
    CBR 1100xx -98, musta, -05
    CBR 1000 f -92, pun-must, -05
    CBR 600 f -91, pun-valk, -96
    PV 50 -88, musta, -90
  27. #87
    Ilmottautuneita jäseniä 25! (Yhteensä 33, ennakkomaksu puuttuu parilta)
    Osallistujamäärähän tulee varmasti täyteen! Ellei sitten tule jotain äkillisiä peruutuksia...
    Nimilista pitää ilmoittaa Tallink Siljalle vasta 2 viikkoa ennen, eli jos tulee peruutus voi vielä "myydä"
    paikkansa jollekin innokkaalle mukaanlähtijälle.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  28. #88
    5 paikkaa vapaana!!!

    Ja edelleen... naispuolisia motoristeja olisi mukava saada mukaan!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 22.03.2012 klo 14:01.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  29. #89
    Ai niinku mikä ihmeen "Aerodium"?
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 26.03.2012 klo 23:13.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  30.  
  31. #90
    Mukaan tullaan jos vielä mahtuu? Siis yksi tyttö & pyörä.
    Viimeksi muokannut: DonnaMo; 27.03.2012 klo 23:31.
Sivu: 3 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen