Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 95:sta
  1. #31
    Pittäisköhän töissä kysästä et haluskos joku ostaa kalenterin hyvään tarkoitukseen? No pitäähän se tehä ja tulevana MA otan asian esille ja vien vielä oman kalenterin näytile ja kerron mikä siinä on se pointti!
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #32
    Kun en älynny messuilta kalenteria etsiä, niin äsken yksi kipale tuli maksettua.

    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  3. #33
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Pittäisköhän töissä kysästä et haluskos joku ostaa kalenterin hyvään tarkoitukseen? No pitäähän se tehä ja tulevana MA otan asian esille ja vien vielä oman kalenterin näytile ja kerron mikä siinä on se pointti!
    No EHDOTTOMASTI,ja jos joku ei hiffaa ni pakkomyyntii sitten vaan

    Lainaa Ropaaja kirjoitti Katso viesti
    Kun en älynny messuilta kalenteria etsiä, niin äsken yksi kipale tuli maksettua.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  4. #34
    Paljon on tilauksia tullut tätäkin kautta mutta paljon on vielä kalentereita tuossa pöydällä! Nyt työpaikoille, kerhoihin, muihin harrasteryhmiin mainostamaan hyvää asiaa!! Ja kun sitten teette sen isomman tilauksen, laittakaa viestiä mulle niin postituskulut per kalenteri laskee
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  5. #35
    Tilattu.
    <KTM 1290 Superadventure S -23>
    'The Man who invented "autocorrect", has passed away, Restaurant in piece.'
    SS1000 -2010
    SS2000F -2011
  6. #36
    Kalenteri saapunut perille. Tänks.

    Nyt vaan Prätkämimmit, pistätte ORG-kundeille haasteen vuoden 2013 kalenterista...

    Koko tuleva kesä aikaa kerätä sopivia kuvia...

    (ootte kuitenkin jo miettiny tätä )
    Viimeksi muokannut: Ropaaja; 15.02.2012 klo 19:51. Syy: puuttunut l-kirjain
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

    Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
  7. #37
    Lainaa Ropaaja kirjoitti Katso viesti
    Kalenteri saapunut perille. Tänks.

    Nyt vaan Prätkämimmit, pistätte ORG-kundeille haasteen vuoden 2013 kalenterista...

    Koko tuleva kesä aikaa kerätä sopivia kuvia...

    (ootte kuitenkin jo miettiny tätä )
    No sähän heitit jo haasteen ilmoille, eli ei muuta ku työryhmä pystyyn ;)

    Niille jotka ovat naamakirjassa, tässä muutama räpsy kuvauksista: https://www.facebook.com/pages/MotOr...65292616876415

    Kuvauksissa oli superkivaa ja se näkyy kalenterissakin. Nyt tilaamaan loputkin orggilaiset
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  8. #38
    Lainaa Ropaaja kirjoitti Katso viesti
    Kalenteri saapunut perille. Tänks.

    Nyt vaan Prätkämimmit, pistätte ORG-kundeille haasteen vuoden 2013 kalenterista...

    Koko tuleva kesä aikaa kerätä sopivia kuvia...

    (ootte kuitenkin jo miettiny tätä )
    Siinähän ois tervehenkinen kilpailu siitä ketkä keräävät hyvään tarkoitukseen enemmän rahaa. kuvia ja kuvattavia löytyis varmaan jokaiselle päivälle . ainut on ettei se kuvien määrä edistäis yhtään myyntiä . Kauniimpi sukupuoli kun kutsutaan kauniimmaks sukupuoleks syystä . vai väittääkö joku muka et kehtais tallin seinälle ripustaa mieskalenteria?
    Honda CBR1100XX
  9. #39
    Lainaa Hytz kirjoitti Katso viesti
    vai väittääkö joku muka et kehtais tallin seinälle ripustaa mieskalenteria?
    Kyllä kehtaisin.
    ©
  10. #40
    Orgin miesten taidonnäytteet on julkaistu muistaakseni vuosina 2005 ja 2006. Korjatkoon, jos joku muistaa tarkemmin.
  11. #41
    Tänne tupsahti myös kalenteri luukkuun, kiitokset.

    Eihän tuossa paljasta pintaa ollunna, mut kireetä nahkaa senkin edestä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #42
    Saako kysyä että montako kalenteria on myyty (suurinpiirtein)? Eli paljonko hilloa invalidiliiton tilille on kerääntynyt??
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  13. #43
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Saako kysyä että montako kalenteria on myyty (suurinpiirtein)? Eli paljonko hilloa invalidiliiton tilille on kerääntynyt??
    Kalenteri on myynyt kohtuullisesti. Lopullinen summa julkaistaan kun kalenterin myynti loppuu eli joskus tossa kesän korvilla.Tähän samaan pottiin on myös tulossa ainakin yksi tapahtuma jonka tuotto menee myös lyhentämättömänä Invalidiliitolle. Eli kannattaa pysyä kuulolla turvallisemman ajon puitteissa Luoja tietää että ainakin mä tarvitsen sitä... kalentereita on edelleen saatavilla,joten kaikki jotka eivät vielä ole omaansa hankkineet,kannattaa se tehdä NYT
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  14. #44
    Lainaa Hytz kirjoitti Katso viesti
    Siinähän ois tervehenkinen kilpailu siitä ketkä keräävät hyvään tarkoitukseen enemmän rahaa. kuvia ja kuvattavia löytyis varmaan jokaiselle päivälle . ainut on ettei se kuvien määrä edistäis yhtään myyntiä . Kauniimpi sukupuoli kun kutsutaan kauniimmaks sukupuoleks syystä . vai väittääkö joku muka et kehtais tallin seinälle ripustaa mieskalenteria?
    Joskus oli puhetta tehdä pelkästään nettiin Rumien Motoristien Nakukalenteri - vitsinä! Idea oli, että YHTÄÄN "komeaa" miestä ei kalenteriin tulisi. Sillä ei rahaa saisi kerättyä, mutta kyseenalainen maine olisi varma.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  15. #45
    Hauska yhteensattuma: Invalidiliitto kunnostautui juuri oikein toden teolla MTV3:n "45 minuuttia"-ohjelmassa.

    Tehkää sellainen kalenteri jossa on hyvännäköisiä naisia ja antakaa tuotto niille naisille, niin minä ostan kalenterin heti.

    Laitetaan vielä viesti ohjelmaan, ettei tule vaikutelmaa, että ihan itse muroihin kuseskelen:

    http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1494880
    Viimeksi muokannut: vetomies; 02.03.2012 klo 14:58.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  16. #46
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Joskus oli puhetta tehdä pelkästään nettiin Rumien Motoristien Nakukalenteri - vitsinä! Idea oli, että YHTÄÄN "komeaa" miestä ei kalenteriin tulisi. Sillä ei rahaa saisi kerättyä, mutta kyseenalainen maine olisi varma.
    Juu, meitä tuohon sopivia ehdokkaita varmaan riittäisi, mutta vapaaehtoisten määrä silti jäis varmaan aika pieneksi
    edit: ai niin, mähän kokonaan unohdin että tollanen "nahkapukukuva" on tullut jo otettua
  17. #47
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan vielä viesti ohjelmaan, ettei tule vaikutelmaa, että ihan itse muroihin kuseskelen:

    http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1494880
    Invalidiliitto on menettänyt yhteyden jäseniinsä... *tirsk*
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  18. #48
    Lainaa Juutana kirjoitti Katso viesti
    Invalidiliitto on menettänyt yhteyden jäseniinsä... *tirsk*
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  19. #49
    Vetomies: minäkin näin kyllä kyseisen ohjelman. Se tuli ulos pari viikkoa sen jälkeen kun hyväntekeväisyyskohde oli Prätkämimmien työryhmän kanssa päätetty. Harvinaisen huonoon aikaanhan se tuli mutta Invalidiliiton edustajien kanssa keskusteltuani päätimme Prätkämimmien kanssa jatkaa yhteistyötä Invalidiliiton kanssa.

    Myönnetään että ko. ohjelmassa esiintynyt Invalidiliiton edustaja (oliko toiminnanjohtaja) ilmaisi itseään melko heikosti. Itselläni karahti korvaan ehkä mukamas nokkelaksi tarkoitettu lause "eikö vammaisilla mielestänne ole oikeutta taiteeseen" (tms) Samaan hengenvetoon kuitenkin totean, että jokainen yhdistys tai yritys lähes poikkeuksetta sijoittaa pääomaa taiteeseen ja/tai toimitiloihin. Olen itse vielä työelämässä ollessani tämän useaan otteeseen todennut samalla kun asiakasyritys irtisanoo satoja ihmisiä Suomessa.

    Kun Prätkämimmien keräys päättyy ja potti luovutetaan, laitan siitä erillisen tiedon ajoissa tänne. Ideana oli että paikalle mennään mahdollisimman isolla prätkäletkalla. Mukaan ovat tervetulleita myös miehet, ei vain Prätkämimmit

    Ikävä jos ko. ohjelma pahoitti jonkun mielen. Mietimme kuitenkin pitkään ja hartaasti kohdetta, ehdotuksia tuli kymmenkunta. Tämä oli oikeastaan ainoa joka hyödyttää sekä mies- että naismotoristeja. Paras vastaus jonka sain oli eräs maailmanlaajuinen järjestö, jonka jokainen varmasti tuntee. Sieltä vastaus oli että "me emme ota vastaan alle kymmenen tuhannen euron lahjoituksia kampanjoilla".

    Olen tavannut kolme Invalidiliiton kuntoutuksessa ja/tai koulutuksessa olevaa tai ne jo läpikäynyttä motoristia (kaksi tieliikenteessä ja yksi motocross-radalla). Eli kyllä Invalidiliitto oikeasti tekee hyvää esimerkiksi Käpylässä tai Järvenpään uudelleenkoulutuskeskuksessa.

    Voin myös sanoa että tämä projekti, nopealla aikataululla toteutettuna, on vaatinut melkoisen määrän työtä, mutta koska kyse on hyväntekeväisyydestä sitouduin ja tulen sitoutumaan siihen 100% loppuun saakka jotta projekti toimisi parhaalla mahdollisella tavalla.
    Viimeksi muokannut: -Anu-; 03.03.2012 klo 09:51.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  20. #50
    Anu se puhuu kyllä asiaa ja projektin etemistä sivusta seuranneena en voi muuta sanoa, kuin että ihailtavan sinnikästä duunia on mimmi tehnyt ja vielä vapaaehtoistyönä ilman mitään korvauksia. Ei sitä kalenteria kannata jättää ostamatta yhden komediaa lähentelevän toiminnanjohtajan haastattelun perusteella, koska kuten Anu sanoi, Invalidiliitto on kuntouttanut motoristeja eli jotain on sielläkin tehty oikein.

    Kiinnostaisikohan muuten ketään näistä motoristeista kertoa tarkemmin tarinansa täällä foorumilla? Paljonhan täälläkin puhutaan onnettomuuksista, mutta siitä miten onnettomuus vaikuttaa motoristin elämään ja miten kuntoutus käytännössä tapahtuu, ei ole paljoakaan tietoa.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  21. #51
    Lainaa JGo kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaisikohan muuten ketään näistä motoristeista kertoa tarkemmin tarinansa täällä foorumilla? Paljonhan täälläkin puhutaan onnettomuuksista, mutta siitä miten onnettomuus vaikuttaa motoristin elämään ja miten kuntoutus käytännössä tapahtuu, ei ole paljoakaan tietoa.
    Ihan varmasti saan vähintään kalenterin mannekiinin, Pekan, kertomaan täällä tarinansa. Hänen kanssaan olen eniten jutellut ja ollut tekemisissä. Täytyy sanoa että siinä on mies jolla on asenne ja arvot kohdillaan. Hatunnoston arvoinen Herrasmies.

    Mä otan asian puheeksi, loistava idea JGo:lta!!!!!

    Ai niin... Olen Pekkaa pyytänyt myös paikalle siihen yhteen tapahtumaan mitä olen järjestämässä iltapäiväksi perjantaina 4.5.12. Tästä lisää tietoa lähempänä, mutta laittakaa jo nyt kalenteriin liukuma tuolle päivälle 12:30 alkaen

    Kalenteria saaaaaa tilata edelleen. Kysymyksissä ottakaa rohkeasti muhun yhteyttä, mä en pure kuin kerran
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  22. #52
    Invalidiliiton sivuilta en löytänyt kalenteria...
    Etusivun linkki ei ainakaan vienyt oikeaan paikkaan, ja heidän nettikaupasta ei löytynyt.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  23. #53
    Lainaa CJ kirjoitti Katso viesti
    Invalidiliiton sivuilta en löytänyt kalenteria...
    Etusivun linkki ei ainakaan vienyt oikeaan paikkaan, ja heidän nettikaupasta ei löytynyt.
    Kalenterin saa tilattua näin, kopsasin ekasta viestistä:

    Kalenteria voit tilata postitse hintaan 12€ (sis. postituskulut). Toimi seuraavasti:

    Maksa 12€ tilille FI60 5358 0620 2766 23, saaja Anu Hyppönen/Invalidiliitto ry

    Kirjoita VIESTIKENTTÄÄN nimesi ja osoitteesi johon kalenteri postitetaan, ja kalenteri on ilonasi parin päivän kuluttua

    Mikäli haluat lisätietoja tai tilata isomman erän, ota yhteyttä anu@moottoripyora.org
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  24. #54
    Toki huomasin asian, mutta miksi oli linkki Invalidiliiton sivuille, jos sitä kautta ei kalenteria saa?
    Kyllä hyvä asian vuoksi kalenteri pitää hankkia, mutta en tee tilausta tänä yönä...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  25. #55
    Lainaa CJ kirjoitti Katso viesti
    Toki huomasin asian, mutta miksi oli linkki Invalidiliiton sivuille, jos sitä kautta ei kalenteria saa?
    Kyllä hyvä asian vuoksi kalenteri pitää hankkia, mutta en tee tilausta tänä yönä...
    Hyvä huomio. Kalenteria meni pieni määrä itse asiassa myös Invalidiliiton toimitalon alakerrassa toimivaan kauppaan muttei heidän nettikauppaansa. Tämä siksi että tavallaan minä hoidan homman "ilmaiseksi" kun taas jos tuote lisätään nettikauppaan, kaupan hoitaja postittaa ja rahat pitää korvamerkata kirjanpitäjän toimesta tähän tempaukseen. Olisi mennyt hieman raskaaksi organisaatiollisesti ja se maksaa aina, jotakin.

    Olen samaa mieltä että olisi ollut hyvä että kalenteria olisi saanut myös heidän nettikauppansa kautta. Yllä mainituista syistä idea haudattiin yhdessä tiedotuspäällikön kanssa.

    Sen sijaan sekä heidän netti- että tulevaan painettuun lehteensä tehtiin MP-messuilla juttu asiasta jossa paikalla minä ja Jammuu eli Jukka eli .orgin PJ E-lehteä ei vain taida päästä vielä lukemaan, ellei ole Invalidiliiton jäsen.

    Pienenä kevennyksenä. Törmäsin eilen GoExpo-messuilla mukavaan rouvaan joka on sidottu rullatuoliin. Hänellä on Invalidiliiton kouluttama avustajakoira nimeltään Hilli Sain häneltä luvan julkaista tämän kuvan selitettyäni tarkoitusperän. Hän kiitteli kovasti että tämän kaltaisia tempauksia järjestetään, olivat ne sitten isoja tai pieniä ja toivotti kaikille motoristeille turvallisia kilometrejä. Pahoittelen kuvanlaatua, en näköjään osaa ottaa kunnon kuvia Invalidiliitto tekee hyvää monellakin elämän alueella.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: -Anu-; 04.03.2012 klo 09:39.
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  26. #56
    Huom huom!

    Tuli kalenteritilaus tilille nimellä Pirjo, sukunimi alkaa K:lla. Osoite puuttui viestikentästä. Laitatko vaikka privaviestinä osoitteen niin saan kalenterin sullekin postiin

    Vielä kerkee tilaamaan, joten muutkin, hopihopi
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  27. #57
    Kauan se kesti mutta nyt lähti tilaus.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  28. #58
    Lainaa Silver Bride kirjoitti Katso viesti
    Kauan se kesti mutta nyt lähti tilaus.
    Hyvähyvä, kohta sulle lähtee sitte postia

    Vielä saa tilata!!!
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  29. #59
    Täältäkin lähti tilaus
  30.  
  31. #60
    Lainaa MPdriver kirjoitti Katso viesti
    Täältäkin lähti tilaus
    Loistavaa, mä oon ollut vähän ns. pihalla tässä, mutta maanantaina taas lähtee postia
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen