Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 118:sta
  1. #61
    Lainaa solifer kirjoitti Katso viesti
    Moro.Onko kukaan ostanut jotakin Maksullista pakettia.Esim Motogp Full season,Motogepen sivustolta tai SBK sivustolta.Noi 4proo ym saisset ei kiinostas,kun on ollut ihan tarpeeksia ongelmia yhen ohjelman tarjoojan kanssa!!Satelliitti anteeni ehkä!!!

    Olen tyytyväinen motogp.com kausitilaaja jo toista vuotta. On toiminut mun käyttöön kiitettävästi, sekä PC:llä että iPadilla. Jopa iPad2:lla videon kuvanlaatu ihan kohtalaista, vaikka 40" telkkariin appletv:n kautta näytettynä.
    Husqvarna CR250 -05, katupyörakuume...
  2. #62
    no jos vanhat merkit pitää paikkansa kabineteissä aletaan taas rukkaamaan sääntöjä ja voi olla että italiasta tulee vähän noottia että pyörässä oli liikaa painoa tällä kaudella ;) ducati on kyllä ehdottomasti yks sbk:n parhaista pyöristä mutta tällä kaudella ylipaino rajoitti huippunopeutta liikaa... no ehkä panigale tuo vähän vauhtia suoralle.
    Viimeksi muokannut: rookie94; 08.10.2012 klo 16:08. Syy: kirjoitus virhe
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
  3. #63
    Lainaa rookie94 kirjoitti Katso viesti
    ducati on kyllä ehdottomasti yks sbk:n parhaista pyöristä mutta tällä kaudella ylipaino rajoitti huippunopeutta liikaa...
    Enemmänkin huippunopeus on huipputehon varassa, joka 1198:ssa on heikko imuilmankuristimen vuoksi.
  4. #64
    kawasakilla oli kokonaisuudessa hyvä kausi. superbikessä henkilökohtainen kakkonen ja valmistajien sarjassa kylläkin vasta neljäs, mutta vain vajaa 50p mestaruudesta,.supersporteissa henk.koht mestaruus ja valmistajien kakkonen 15pistettä hondasta. 1000 stock luokassa henk.koht kolmas ja merkkimestaruus. näyttää taas pitkästä aikaa hyvältä molemmissa 1000cc luokissakin. scott russelin mestaruudesta onkin jo hetki.
  5. #65
    Meinas mennä tiukaksi, mutta tulihan se sieltä Taisi 'Corsarolla' olla jokseenkin jännät paikat toisen startin osalta kun ekassa veti nurin. Hyvää skabaa ja jotain ihan muuta kuin MotoGP! Loppukausi mahtoi olla suuri pettymys BMW:n joukolle, kun satsaus ei tuottanutkaan toivottua mestaruutta.
    <br />
  6. #66
    Jatkaako Max vielä yhden kauden? Nyt olisi hyvä tilaisuus lähteä mestarina eläkkeelle ja Aprilia voisi kysäistä erästä Spiesia ykköskuskiskiksi, oon kuullu että se olis vetomiehiä
  7. #67
    Joo, olisin toivonut Spiesiä Superbikeihin, mutta menee Pramac Ducatille ensi kaudella.
    Tomorrow is just your future yesterday.

    K1 Gixxeri
  8. #68
    Lainaa Reisi kirjoitti Katso viesti
    Joo, olisin toivonut Spiesiä Superbikeihin, mutta menee Pramac Ducatille ensi kaudella.
    Damn toi oli mennytkin ihan ohi Luulisi että kiinnostaa ennemmin WSBK mestaruus kuin jämäpisteiden keräily Dukulla... (tosin en tiedä onko edes neuvotellut WSBK tallien kanssa, jossain kisassa vaan turisi että ei mitään hajua missä ajaa ensi kaudella ja kaikki vaihtoehdot kiinnostaa).
  9. #69
    Lainaa Tomber kirjoitti Katso viesti
    (tosin en tiedä onko edes neuvotellut WSBK tallien kanssa, jossain kisassa vaan turisi että ei mitään hajua missä ajaa ensi kaudella ja kaikki vaihtoehdot kiinnostaa).
    Oli pitkään "lähes varma" paikka Melandrin tallikaveriksi ensi kaudelle Bemarilla, mutta sai sitten viime tingassa Pramacin/Ducatin tarjouksen ja päätti lopulta jäädä GP-puolelle.
  10. #70
    Taitaa tuolla tasoilla hoomma mennä henkilöpohjalla siten, että toiset hakee tilipussia, toiset jahtaa "kuninkuusluokan "glooriaa" pienemmillä taloudellisilla painotuksilla.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #71
    No nyt tuli semmonen fiilis et mitäs mä sanoin. wsbk:n sivuilla on uudet säännökset kaudelle 2013 ja sieltä löyty yllätäen kohta että kaikkien pyörien painoraja riippumatta sylinteri määrästä on 165kg. Eli ducati sai toivomansa läpi yllättäen
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
  12. #72
    Althea Racing ja Ducati ei jatka ensi kaudella yhdessä. Aika jännä veto, kun nyt näyttää siltä, että kukaan ei lähde ajattamaan tehdastuettua Panigalea. Checalla on soppari Ducati Corsen kanssa mutta Giugliano ja Althea Racing etsii toisenmerkkisen pyörän ensi kaudeksi. Olisiko tullut raha-asioista kinaa kun Panigale on kai aika kallis ajattaa (vaatii kunnon panostuksen, että on kilpailukykyinen). Checahan sanoi jo kesällä, että ei jäänyt hyvä fiilikset Panigalesta kun testasi sitä viime kauden aikana pari kertaa. Pahimpia soraääniä ei kuitenkaan tullut nyt Portimaon testeissä...

    Viime kaudella olleet muut yksityiset Ducati-tallit ei ole kovin edustuskelpoisia "tehdastalliksi", joten tulisiko oikea tehdastalli ensi vuodelle esim. pelkkä Checan tiimi tms?
  13. #73
    Löytyiskö vastaus toisaalta... on jo yritystä; http://www.youtube.com/watch?v=x_Mk3IwEBiY
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  14. #74
    olis kyll ihme jos panigalella ei ajettais ens kaudella. pyörällä kuitenki tuli stock luokasta 2 sija. no stock 1000 oli kyllä täl kaudella aika heikko tasonen verrattuna pariin edelliseen vuoteen. ihmettelisin jos ducati muodostas checan ympärille tehdas tiimin koska ducati tarvis kipeesti parempaa kuskia kun checa. bmw:llä on chaz davies ja melandri kawal sykes ja hondalla rea ja haslam. aprilian kuskeist ei oo kai muuta tietoo ku et laverty jatkaa.. mut tuskin checa kuitenkaa näitä kavereita tulee lyömään jos ducatilla ei oo ylivoimasta pyörää.
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
  15. #75
    Miten niin Checa on huono kuski ?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  16. #76
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa aj@ kirjoitti Katso viesti
    Miten niin Checa on huono kuski ?
    Pakkohan sen on olla paska kuski kun ei edes mestaruutta ole voittanu kuin viimeks vuosi sitten.
    Superbike #7
  17. #77
    milloin sanoin et checa on huono kuski. checa on keskiverto kuski jolla oli 2011 vuonna paras pyörä ja kaikki meni nappiin ei siinä. täytyy kuitenkin todeta et checan kaupallinen arvo on täys nolla. biaggi on italialaisten sankari ja 5 kertainen mestari ja aprilia tienaa hunajaa biaggin ansiosta. harvemmin 40 v kuskin ympärille pystytetään tehdas tiimiä. eli en vaa usko et ducati näkis rahallisen vaivan muodostaa tehdastiimin 40 vuotiaan checan ympärille. tehdas tiimejä ei nyt vaa perusteta jos niillä ei saavuteta näkyvyyttä ja myyntilukuja. esim jos olis puhtaasta kyse vauhdista niin miksi kaksinkertanen jenkkien mestari josh hayes ei aja wsbk:s vaikka jätkä on nopeempi ku yli puolet wsbk kuskeista. ajo viime vuoona valencias villil kortil motogp:s 7 tech 3 kalustolla mihin jonahtan rea pysty parin testin ja vasta toisessa kisassa gp sarjassa.
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
  18. #78
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Pakkohan sen on olla paska kuski kun ei edes mestaruutta ole voittanu kuin viimeks vuosi sitten.
    ja vielä nuorempi kuin Maxi...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  19. #79
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rookie94 kirjoitti Katso viesti
    milloin sanoin et checa on huono kuski. checa on keskiverto kuski jolla oli 2011 vuonna paras pyörä ja kaikki meni nappiin ei siinä.
    En kyllä lähtis tituleeraamaan ketään mestaruuden voittanutta keskinkertaiseksi kuskiksi varsinkaan kun puhutaan MM-sarjasta. Tuo Checan mestaruushan muuten tuli Ducatilla "ilman tehtaan tukea" vanhentuneella pyörämallilla.

    Lainaa rookie94 kirjoitti Katso viesti
    täytyy kuitenkin todeta et checan kaupallinen arvo on täys nolla. biaggi on italialaisten sankari ja 5 kertainen mestari ja aprilia tienaa hunajaa biaggin ansiosta. harvemmin 40 v kuskin ympärille pystytetään tehdas tiimiä. eli en vaa usko et ducati näkis rahallisen vaivan muodostaa tehdastiimin 40 vuotiaan checan ympärille. tehdas tiimejä ei nyt vaa perusteta jos niillä ei saavuteta näkyvyyttä ja myyntilukuja. esim jos olis puhtaasta kyse vauhdista niin miksi kaksinkertanen jenkkien mestari josh hayes ei aja wsbk:s vaikka jätkä on nopeempi ku yli puolet wsbk kuskeista. ajo viime vuoona valencias villil kortil motogp:s 7 tech 3 kalustolla mihin jonahtan rea pysty parin testin ja vasta toisessa kisassa gp sarjassa.
    Tuon kaupallisen arvon osalta olet osaltaan oikeassa, mutta tuosta kuskien paremmuusjärjestykseen laittamisesta noin yksioikoisesti olen vähän eri mieltä. On totta, että maailmalta löytyy huikean nopeita kavereita, jotka eivät aja WSBK:ssa ja todennäköisesti pärjäisivät siinäkin luokassa loistavasti. Tästä ehkä parhaana esimerkkinä oli Ben "Elbows" Spies, jolle sattui heti avauskaudella kaikki kohdalleen ja kaveri käytännössä dominoi sarjaa. MotoGP:ssä onkin ollut sit jo himpun vaikeampaa. Tämä toimii myös toisin päin: Jos huippukuskille annetaan kalusto, joka ei ole kilpailukykyinen, ei se kuskikaan ihmeitä tee.

    P.S. Ison kirjaimen lauseen alkuun saa, kun painaa sitä ylöspäin osoittavaa nuolta samaan aikaa kirjaimen kanssa. Löytyy siitä näppäimistön vasemmasta reunasta, toinen nappi alhaalta.
    Superbike #7
  20. #80
    Ducati on sittemmin käyttänyt Checaa mainonnassaan ihan kiitettävästi. Se on nimittäin niin, että ne pyöräkaupat tehdään joillain muilla markkina-alueilla kuin Suomessa. Valitettavasti esim. Mika Kallion mainosarvo on lähinnä kuriositeetti. Eli hyväkään suomalainen ammattiurheilija ei ole kovinkaan arvokas sponsseilleen ja menee vaihtoon joitain tosi persoonia lukuunottamatta, jos vain isommilta alueilta löytyy edes lähellekään vastaava.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  21. #81
    Checa voitti päättyneellä kaudella 4 lähtöä ja oli pisteissä 4. Vain Biaggi ja Melandri voittivat enemmän (5kpl mieheen). Sykes ajoi myös 4 voittoa. Ihan hyvä suoritus pyörällä, joka jää huipuissa 10-20kmh ja painoi 6kg enemmän kuin kilpailijat. Vaikkei mestaruutta uusinutkaan niin ihan mukiinmenevä kausi, ainoastaan kaatoja tuli muutama ja pari niistäkin kärkisijoilta.
  22. #82
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Checa voitti päättyneellä kaudella 4 lähtöä ja oli pisteissä 4. Vain Biaggi ja Melandri voittivat enemmän (5kpl mieheen). Sykes ajoi myös 4 voittoa. Ihan hyvä suoritus pyörällä, joka jää huipuissa 10-20kmh ja painoi 6kg enemmän kuin kilpailijat. Vaikkei mestaruutta uusinutkaan niin ihan mukiinmenevä kausi, ainoastaan kaatoja tuli muutama ja pari niistäkin kärkisijoilta.
    Mahtoi miestä syödä kun Apriliat, Bemarit ja Kawat heittää suoralla mennentullen ohi Carloksen heittäytymiset johtuivatkin luultavasti paljon siitä että joutui jättämään jarrun liian myöhään ts. veti limitillä ja vähän yli kokoajan.
  23. #83
    Kyllä se Carlos sillä panigaalella ajaa ensivuonna.

    http://www.ducati.com/news/index.do?...romSearch=true

    Ducati is finalising its plans for the 2013 World Superbike Championship, ...

    The company has already confirmed the renewal of its contract with Carlos Checa ...
    lopussa lukee, että lisätietoa tulossa lähipäivinä.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  24. #84
    Checallahan 2011 oli vähän samanlainen kausi kuin 2010 Maxilla, melkein kaikki menee putkeen ja omia virheitä ei juuri yhtään. Ehkä 2011 renkaatkin istuivat paremmin Ducatille kuin tämän vuotiset.
    Tänä vuonna Ducatilla oli korkeampi painoraja kuin nelkuilla, lisäksi kärkipyörät (Bmw, Aprilia, Kawa, Ducatikin) ovat olleet tasaväkisempiä joten kisaaminen on yleensäkin ollut tasaisempaa.
    Tänä vuonna kaikilla on tullut omia mokia, Melandrilla ehkä eniten.
    No, ensi kaudella Panikallo lähtee samalta viivalta painon puolesta kuin muutkin, miten nopeasti sitten saavat kehitettyä siitä kilpailukykyisen wsb:hen jää nähtäväksi.
    Onhan Bmw:kin ollut koko ajan hyvä superstockissa mutta vasta tällä kaudella saanut wsb:n kärjen kiinni.
  25. #85
    Panigaleakin koskee vielä sama imuilman kuristin kuin 1198:a, joten hieman sekin haittaa huipputehoa eikä kaikkea kierroskoneen potentiaalia saada hyödynnettyä.
  26. #86
    http://motomatters.com/news/2012/10/...suzuki_ba.html Siinä vähän infoo ens kauden tiimeist ja kuskeist. Tais mennä taas vaihteeks mun arvio Checast oikein et mitään tehdas tiimiä ei ducati corsen puolesta tule.
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
  27. #87
    Tuo on vielä spekulaatio/huhu, ja sielläkin lukee "Ducati will have strong involvement". Althea Racing oli myös yksityistiimi, mutta tehtaan panostus oli normaalia yksityistallia isompi esim. mekaanikot oli Corsen miehiä ja Checan sopimus oli ja yhä on tehtaan kanssa, ei tiimin pyörittäjän (esim. Althea Racing, Alstare tms.)
  28. #88
    Mitä tekemistä tuolla spekuloinnilla on Checan ajotaitojen kanssa? Jos ja kun Ducati ajaa, ajaa sitten millä nimellä tahansa, kuskina on Checa ja x.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  29. #89
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rookie94 kirjoitti Katso viesti
    http://motomatters.com/news/2012/10/...suzuki_ba.html Siinä vähän infoo ens kauden tiimeist ja kuskeist. Tais mennä taas vaihteeks mun arvio Checast oikein et mitään tehdas tiimiä ei ducati corsen puolesta tule.
    Onko sinulla antaa yhtään kunnollista perustelua väitteellesi, että maailmanmestaruuden voittanut ja vuosia eri luokkien kärkikahinoissa mukana ollut jo keski-ikäinen kuski on taidoiltaan keskinkertainen?

    Kysyn vain, koska ylipäänsä jos kuski ajaa MM-sarjassa, on hän taidoiltaan jotain ihan muuta kuin keskinkertainen.
    Superbike #7
  30.  
  31. #90
    No on mulla pari perustetta miksi checa on keskinkertanen kuski. 1 checa ei saannu oikeestaan mitään gp puolella aikaa, pärjäs toki ihan ok. mutta hyvän kuskin ominaisuuksiin kuuluu että pystyy voittamaan huonolla pyörälläkin esim rea ja sykes tällä kaudella. Toki molempien pyöristä löytyy potkua suoralla mutta eipä niillä kukaan muu oo pärjänny. 2. Ei maailmanmestaruus tarkota että joku kuski on huippukuski. Esim mike di meglio piikkien mestari mut moto2:ses ihan surkee... 2011 checalla meni vaa kaikki nappii. Renkaat sopi pyörään ja pyörä toimi virheettä, tiimin ja kuskin yhteistyö oli saumatonta. Se riitti mestaruuteen vanhalla konseptilla (1198) kaudel 2011 ku muilla meni kuviot pieleen. Biaggi munas totaalisesti ja vielä vanhemmat yammut ei oikee pärjänny ku renkaat ei sopinu. 3. Ja mun määritelmä keskinkertasesta on verttanu esim biaggi vs checa ei joku sami penna vs checa. Et kyllä checa on nopee kuski tavalliseen katukuskeihin verrattuna mut ei se mikään paras kuski oo wsbk:ssa.
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen