Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Osaisko joku suositella jotain autokorjaamoa esim. Tattarisuolta kun ei jaksa lähteä kyselemään joka ikisestä nyrkkipajasta sieltä. Pitäisi talvikotterona toimivaan Vectraan vaihdella vähän tukivarren puslia.
    Red Meat
  2. #2
    Lainaa Nalkis kirjoitti Katso viesti
    Osaisko joku suositella jotain autokorjaamoa esim. Tattarisuolta kun ei jaksa lähteä kyselemään joka ikisestä nyrkkipajasta sieltä. Pitäisi talvikotterona toimivaan Vectraan vaihdella vähän tukivarren puslia.
    JUST varasin Rattitie 22 ajan Rotteloni pientä laittoa varten. Elokuussa laittoivat TUOHON uuden kannatinjousen ja tekivät normihuollon. Ihan tyytyväinen olin.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #3
    Jos Tattikselta ei löydy sopivaa ja saan hieman mainostaa, niin tässä hyvä. Tunnen kaverin jo vuosikymmenten takaa ja uskallan suositella vaativimpiin remontteihin.

    Autohuolto Ari Turtiainen
    Uranuksenkuja 21, 01480 VANTAA (Korso)
    Puhelin 0400-457211
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  4. #4
    http://www.oplia.com/ korjaa pelkkiä Opeleita. Suutarilassa.

    Jos Tattikselle välttämättä niin älä ainakaan Auto-Poutiaiselle vie, 30 tkm ajetttuun jakopäähän vaihdettiin kaikki kilkkeet kun vesipumppu oli sökö vaikka sen olisi saanut irti avaamatta jakopäätä. Pokkana väittivät että ei saa mutta korjauskäsikirjan mukaan kyllä onnistuu....
    Viimeksi muokannut: RoRo; 18.01.2012 klo 02:56.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  5. #5
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    http://www.oplia.com/ korjaa pelkkiä Opeleita. Suutarilassa.

    Jos Tattikselle välttämättä niin älä ainakaan Auto-Poutiaiselle vie, 30 tkm ajetttuun jakopäähän vaihdettiin kaikki kilkkeet kun vesipumppu oli sökö vaikka sen olisi saanut irti avaamatta jakopäätä. Pokkana väittivät että ei saa mutta korjauskäsikirjan mukaan kyllä onnistuu....
    jos vesipumppu on sökö, niin yleensä jakopäänkin kilometrit ovat täynnä hyvin pian. tai toisinpäin. monessa automallissa vesipumppua ei saa vaihdettua avaamatta jakopäätä. joissakin saa. yleensä jakopäänlaittoon suositellaan vesipumpun vaihtoa samalla useissa autoissa. väittämisiin tai käsikirjaan en voi sanoa mitään. enkä tunne poutiaista, enkä ole käynyt tai käyttänyt autoani siellä. toki 30tkm ajettu jakopää on tai pitäisi olla vielä ok. olihan niissäkin joissakin malleissa nopeasti kuluva remmi, jtn 40 tkm ja kaputt. omassa ooppelissa suositeltu väli on 60 000.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  6. #6
    Oplialla on kyllä tullut käytyä mutta nyt ymmärsin vähän rivien välistä ettei kyseinen homma kiinnosta kun ei edes hinta-arviota suostuttu antamaan. Tattarisuolta oli lähinnä joku paikka hakusessa siksi kun se sattuu olemaan työmatkan varrella ja pääsee näppärästi jatkamaan bussilla matkaa kun jättää auton pajalle.

    Tuohon vesipumppu hommaan niin kyllä sitä kans itekin olis ottanut jakopään rempan samalla. Tai riippuen tietenkin sen hinnasta. Onneksi perus Ooppeliin se on halpaa kuin mikä
    Red Meat
  7. #7
    No Passatin jakopäällä oli elinaikaa 60tkm ja koko remppa maksoi ilman kuittia 750;-. Pelkkä pumpun vaihto olisi maksanut bauttiarallaa 300;-. Että silleen.

    Jos joku välttämättä haluaa polttaa seteleitä neljän ja puolen huntin edestä niin ihmettelen. Varsinkin kun ei saa vastinetta rahalleen jos pistää auton lihoiksi.

    Jatketaan alkuperäisestä aiheesta.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  8. #8
    Itse olen käyttänyt monesti sellasta Tattarisuolla olevaa korjaamoa kuin CarCorner josta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Korjaavat auton nopeasti, ok hintaan ja ammattitaidolla. Joten tätä paikkaa suosittelen. Ennen vuosia sitten käytin Jataria samalla alueella, mutta niillä oli aina niin kiire etteivät kai edes olisi ehtineet korjaamaan autoa järkevän ajan sisällä.
    Viimeksi muokannut: jepujep; 08.02.2012 klo 16:39.
  9. #9
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    No Passatin jakopäällä oli elinaikaa 60tkm ja koko remppa maksoi ilman kuittia 750;-. Pelkkä pumpun vaihto olisi maksanut bauttiarallaa 300;-. Että silleen.

    Jos joku välttämättä haluaa polttaa seteleitä neljän ja puolen huntin edestä niin ihmettelen. Varsinkin kun ei saa vastinetta rahalleen jos pistää auton lihoiksi.

    Jatketaan alkuperäisestä aiheesta.
    MIELENKIINTOISTA jos 30 tonnia ajettuun jakopäähän joutuu jo vaihtaa sökön vesipumpun.. Siks toiseks omalla kohdallani, omaan autooni.. ni ehdottomasti jos jakopää remppa ni vesipumppu samalla ja toisinpäin, saa niitä sitten vaihdettua niin tai näin. Siks toiseks tänä päivänä moni hihnan valmistaja ei edes myönnä takuuta jakopäälle jos ei ole pumppua vaihettu samalla.. mut ihan juu ja jaa.. minä olen monta vuotta käyttänyt autoni kyseisellä korjaamolla ja olen todella tyytyväinen, ei ole turhan kallis, nopeaa ja laadukasta toimintaa.. vanhat osat näytetään ja ystävällistä palvelua! Jatkossakin vaki asiakas
  10. #10
    Lainaa CaCo kirjoitti Katso viesti
    MIELENKIINTOISTA jos 30 tonnia ajettuun jakopäähän joutuu jo vaihtaa sökön vesipumpun.. Siks toiseks omalla kohdallani, omaan autooni.. ni ehdottomasti jos jakopää remppa ni vesipumppu samalla ja toisinpäin, saa niitä sitten vaihdettua niin tai näin. Siks toiseks tänä päivänä moni hihnan valmistaja ei edes myönnä takuuta jakopäälle jos ei ole pumppua vaihettu samalla.. mut ihan juu ja jaa.. minä olen monta vuotta käyttänyt autoni kyseisellä korjaamolla ja olen todella tyytyväinen, ei ole turhan kallis, nopeaa ja laadukasta toimintaa.. vanhat osat näytetään ja ystävällistä palvelua! Jatkossakin vaki asiakas
    Mielenkiintoisesti liitytty juuri tänään...
  11. #11
    Lainaa CaCo kirjoitti Katso viesti
    MIELENKIINTOISTA jos 30 tonnia ajettuun jakopäähän joutuu jo vaihtaa sökön vesipumpun.. Siks toiseks omalla kohdallani, omaan autooni.. ni ehdottomasti jos jakopää remppa ni vesipumppu samalla ja toisinpäin, saa niitä sitten vaihdettua niin tai näin. Siks toiseks tänä päivänä moni hihnan valmistaja ei edes myönnä takuuta jakopäälle jos ei ole pumppua vaihettu samalla.. mut ihan juu ja jaa.. minä olen monta vuotta käyttänyt autoni kyseisellä korjaamolla ja olen todella tyytyväinen, ei ole turhan kallis, nopeaa ja laadukasta toimintaa.. vanhat osat näytetään ja ystävällistä palvelua! Jatkossakin vaki asiakas
    Mitä mielenkiintoista siinä on? Sekö että edellinen omistaja on juuri ennen myyntiä vaihdattanut jakohihnan saadakseen huoltoleiman mutta ehkä jättänyt vesipumpun vaihdattamatta nuukuuttaan?

    Jätin silloin reklamoimatta koska huomasin asian vasta muutama kuukausi huollon jälkeen ja Poden poika oli aika huonona. Totesin että onhan näitä muitakin paikkoja olemassa...
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  12. #12
    Lainaa horst kirjoitti Katso viesti
    Mielenkiintoisesti liitytty juuri tänään...
    Mitenhän mielenkiintoista?? Eipä tänne voi muuten kirjoittaa jos ei liity, ja mitä erikoista tässä kyseisessä päivässä on?
  13. #13
    Lainaa RoRo kirjoitti Katso viesti
    Mitä mielenkiintoista siinä on? Sekö että edellinen omistaja on juuri ennen myyntiä vaihdattanut jakohihnan saadakseen huoltoleiman mutta ehkä jättänyt vesipumpun vaihdattamatta nuukuuttaan?

    Jätin silloin reklamoimatta koska huomasin asian vasta muutama kuukausi huollon jälkeen ja Poden poika oli aika huonona. Totesin että onhan näitä muitakin paikkoja olemassa...
    No en varmaan ole ajatusten lukija ja voi sitä tietää, että onko edellinen omistaja jättänyt tai ei jättänyt vaihdattamatta Juurikin se oli mielenkiintoista, että miten voi vesipumppu olla sökö jo noinkin lyhyen ajan jälkeen jos jakopää on juuri tehty.
    Miten voi huomata asian vasta muutaman kk jälkeen? varmaan kuitenkin olet käynyt itse hakemassa ja maksamassa auton? ja varmaan on huoltokirjaan myös lyöty leima? Ainakin minun kohdallani joka kerta kun haen auton, minulle selitetään mitä on tehty, huoltokirja merkattu yms.. ) No mutta ihan kuin vaan..
  14. #14
    Lainaa CaCo kirjoitti Katso viesti
    Miten voi huomata asian vasta muutaman kk jälkeen?
    Väänsin savea pyttyyn ja siinä ummetuksissani lueskelin korjauskäsikirjaa juurikin muutama kuukausi huollosta. Tarkempaa päivämäärää en muista, enkä liioin sitä millä Haynesin manuaalin sivulla asia kerrotaan. Voin toki kaivaa kirjan jostain muuttolaatikosta mutta siihen saattaa mennä aikaa.
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  15. #15
  16.  
  17. #16
    Lainaa Nalkis kirjoitti Katso viesti
    Osaisko joku suositella jotain autokorjaamoa esim. Tattarisuolta kun ei jaksa lähteä kyselemään joka ikisestä nyrkkipajasta sieltä. Pitäisi talvikotterona toimivaan Vectraan vaihdella vähän tukivarren puslia.
    Incar, Malmilla Ormuspellontiellä.

    Tuolla minä olen tehnyt kaikki korjaukset ja huollot Passattiini ja Saappiin eikä ole ollut mitään moittimista.
    Ovat laittaneet myös minun ostamiani varaosia.
    Eikä mikään kallis paikka.
    Työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä!