Sivu: 3 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1074:sta
  1. #61
    Paljo makso :-) ?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  2. #62
    Tulit Espoonväylällä vastaan vihreällä ninjalla, ajoin mustaa samanlaista. Tapahtui pääsiäis maanantaina. Taisin nähdä orgi morot
  3. #63
    joka ajelit tänään joskus puoli kahden nurkilla Turun Mustionkadun Nesteen kulmilla mustalla faitterilla? Makeet soundit
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
  4. #64
    Joka tänään neljän korvilla ajelit myyrmannin parkkihalliin sinisellä ?yamahalla? Mitä siä oikein tapahtu ku niin ikävä metallinen *skreek* kuulu kauemmaskin?
    Panigale 1199, 600RR
  5. #65
    Jossen ihan väärin nähnyt niin taisimpa nähdä toissapäivänä ensimmäiset .org morotukset =)
    Empä vaan tajunnut samoja laittaa takasin.
    nim. Mustalla Ducatilla tässä ajellu pari päivää kirkkonummi, espoo, vantaa, karkkila-akseleilla.
    edit: sinisellä peilivisiirillä varustettuna.
    Viimeksi muokannut: theim; 11.04.2012 klo 20:45.
    Ducati 750
  6. #66
    Että onkohan se Kriisi uusimman MP-maailman sivulla 63 lippua heiluttamassa?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  7. #67
    Bongasin pariin otteeseen kotokaupungissa Raahessa pyörän, joka luultavasti oli Kawasaki Z1000 tuossa kuun taitteessa.



    Lämpimämpiä kelejä ootellesa...
    Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
  8. #68
    Tänään vähän ennen iltapäivä neljää bongattu Lahdessa Joutjärven kirkon liepeillä valkoinen Busa, kuka tunnustaa?
    Suzuki VS800 Intruder
    -Honda CBR1000F
    -Honda XL600V Transalp
    -Kawasaki ZX6R
    -Yamaha DT125LC (eka!)
  9. #69
    Luulen, että tänään tuli kaksi Bulua vastaan. Toinen Vanhalla Lahdentiellä, käännyit juuri risteyksestä Metoksen kohdalla.

    Varma Buluhavainto oli Vanhalla Porintiellä - olitko se sinä mustalla Pöllillä, jossa oli keltaiset vanteet? Tulin vastaan valkoisella lajitoverilla.
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  10. #70
    Kun tulit vastaan kytäjän tiellä siinä Sveitsinhovin paikkeilla itse tulin kytäjän suunnasta kaupunkiin tuossa neljän hujakoilla. Etusormi oli komiasti pystyssä
    .
  11. #71
    joka tänään noin klo 19:13 odottelit SEINÄJOELLA valkoisella katetulla katupyörällä Neste Express:in viereisessä Vapaudentien risteyksessä henkilöauton takana vasemmalle kääntymistä?
    Yamaha XJ 900 S Diversion '99
  12. #72
    Lainaa Sikako kirjoitti Katso viesti
    Kun tulit vastaan kytäjän tiellä siinä Sveitsinhovin paikkeilla itse tulin kytäjän suunnasta kaupunkiin tuossa neljän hujakoilla. Etusormi oli komiasti pystyssä
    Se taisin olla minä
  13. #73
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Että onkohan se Kriisi uusimman MP-maailman sivulla 63 lippua heiluttamassa?
    Tjaa enpä tiedä, täytyy varmaan käydä jossain kaupassa vilasemassa kyseinen aviisi. Mistäs tapahtumasta kuva on?
    -nomen est omen-
  14. #74
    Jokin kyykkänä (eikä se ehkä ollut edes kevari ) tul vastaan Simonkylän koulun töyssyjen kohdalla tänä aamuna...
    Kylmää oli ja muita sielunveljiä ei työmatkan aikana näkynyt. Sormia oli vähän liikaa pystyssä orgmoroksi, mutta pakko kokeilla kun näin alkukaudesta vielä tää kohtaaminen harvinaisempaa!

    Olikkosenää?
  15. #75
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Tjaa enpä tiedä, täytyy varmaan käydä jossain kaupassa vilasemassa kyseinen aviisi. Mistäs tapahtumasta kuva on?
    Se on joku Ratapäivä -ei välttämättä .orgin?
    Nimetön-1.jpg
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 13.04.2012 klo 10:09.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  16. #76
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Se on joku Ratapäivä -ei välttämättä .orgin?
    Nimetön-1.jpg
    Kyl tän jutun kuvat on ORG:n ratapäiviltä, oikeudet kuviin luonnollisesti kysytty.

    Edit: suuret kiitokset kuvista Twinille ja Shwoomielle!
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  17. #77
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Kappas vaan, minähän se tosiaan siinä Kyllä tuo joku orgin Kemoran päivä on ollut.
    -nomen est omen-
  18. #78
    Kenenkäs sininen XX on tai ainakin eilen oli JV-motorsportin pihalla? Loisti vaan .org tarra pleksissä, ei voinut olla huomaamatta.
    Triumph Sprint ST 1050
    ex: Suzuki SV1000s
  19. #79
    Kun ajelit 6 tiellä Lappeenrannan kohdilla jollain kaksitahtivehkeellä (RD 350?)
    Hienot pörinät!
  20. #80
    Olitkose sinä kun tänään tulit vastaan prismaltapäin
    ventuksensuuntaan kokkolassa

    Keltamusta bemari.
    - Pyörä tykkää että sillä ajetaan -

    *Suzuki GSX-R 750 K1
  21. #81
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Kappas vaan, minähän se tosiaan siinä Kyllä tuo joku orgin Kemoran päivä on ollut.
    Jussi todennäköisesti Samoja päiviä ku ajoin sillä sinun 690 r:llä.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  22. #82
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Jussi todennäköisesti Samoja päiviä ku ajoin sillä sinun 690 r:llä.
    Juhannushan se oli, emännän ensimmäinen kerta radalla, josta hän kirjoitti ton jutun.
    Mikäs sen parempi tapa viettää Juhannusta kuin ratapäivillä, Org nyt vaan lipsahti tonne juttuun, eihän haittaa...ketään.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  23. #83
    Tänään sai ajella miltei koko matkan Tku-Hki välillä sormi pystyssä. Vastaan ei kyl tainnu tulla kuin 1 yksisorminen tervehdys (ei se keskimmäinen).
  24. #84
    Olitko se sinä, joka tulit tuossa pari tuntia sitten splittaillen Mechelininkadulla rinnalle liikennevaloissa jollain kyykyllä. Itsekin suosin splittailua ja siirryin kaistan vasempaan reunaan heti valojen vaihduttua, jotta sinulle jäi tilaa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut jättää enää siellä hautausmaan kulman valoissa tilaa, sillä olin kääntymässä oikealle Ruoholahteen Itämerenkadulle ja vilkunkin pistin hyvissä ajoin päälle - tämä ei kuitenkaan estänyt sinua ohittamasta minua oikealta. Vain vaisto sanoi, että älä vielä käännä oikealle ja sieltähän sinä sujahditkin.

    Tsiisus. Järki käteen nyt. Voit puolestani tehdä autojen kanssa näitä temppuja, mutta älä kikkaile, jos toisena osapuolena on pyörä
    "Väärät harrastukset, jos kaikki rahat eivät mene."
    Tallissa: 350EXC-F
    Ex. F800GSA ja VFR800 Vtec
  25. #85
    Lainaa villho kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä, joka tulit tuossa pari tuntia sitten splittaillen Mechelininkadulla rinnalle liikennevaloissa jollain kyykyllä. Itsekin suosin splittailua ja siirryin kaistan vasempaan reunaan heti valojen vaihduttua, jotta sinulle jäi tilaa. Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut jättää enää siellä hautausmaan kulman valoissa tilaa, sillä olin kääntymässä oikealle Ruoholahteen Itämerenkadulle ja vilkunkin pistin hyvissä ajoin päälle - tämä ei kuitenkaan estänyt sinua ohittamasta minua oikealta. Vain vaisto sanoi, että älä vielä käännä oikealle ja sieltähän sinä sujahditkin.

    Tsiisus. Järki käteen nyt. Voit puolestani tehdä autojen kanssa näitä temppuja, mutta älä kikkaile, jos toisena osapuolena on pyörä
    olisit ajanut kiinni ja mennyt haastattelee et mitä ****** meinaat .. ku ei se tunnusta tänne kuitenkaan et MINÄ se olin
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
  26. #86
    ...joka tulit sunnuntaina 15.4 kello 18:13 vastaan Myrskyläntiellä (1605) jossain Askolan jälkeen Artjärven suuntaan, alla joku musta menopeli? Kauden eka sormimoro
    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  27. #87
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    ...joka tulit sunnuntaina 15.4 kello 18:13 vastaan Myrskyläntiellä (1605) jossain Askolan jälkeen Artjärven suuntaan, alla joku musta menopeli? Kauden eka sormimoro
    siinä 60 kympin pätkällä tuli orkidea vastaan
    Seuraava annos on fataali
  28. #88
    Tänään klo 08:50 Hakamäentien X Mannerheimintien valoissa Pasilaan suuntaan kääntymässä eteläänpäin menevillä kaistoilla, alla punainen bläkkäri? Vannoutuneena Honda-miehenä meinasi tulla tippa silmään kun näki että siihen pyörä oli aika pahaan paikkaan jättänyt .

    Itse pohjoiseenpäin olin ajamassa hinausautolla, ei siinä mun laitteessa vaan ole varusteet pyörien kuljettamiseen. Olisin muuten pysähtynyt. Tosin juttelin työkaverin kanssa joka loppujenlopuksi tuli avuksesi niin selvisi ilmeisesti apuvirralla... Hitto kun oisin tienny... . Akkuostoksille ja Honda tien päälle taas .

    Honda CBR1100XX
  29. #89
    Tulit vastaan mustalla honda cxx lintusella org morolla. Meitä oli 3 kyykkyä ja 1 customi. Paikka kehä3 -> Mankki kohdilla
  30.  
  31. #90
    Tampereella kalevan puistotiellä kukkakaupan/lähikaupan edestä lähti joku mimmi tummalla nakuducatilla, tässä jokunen päivä sitten
    '96 Laverda Custom 125 -> '94 CB500 -> '97 CBR 600F -> '06 ZX-6R -> '05 ZX-10R -> '03 RSV-R 1000 -> '08 CBR 600RR
Sivu: 3 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen