Sivu: 23 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1074:sta
  1. #661
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Perkele..

    Olin ihan varma että kerrankin bongasin jonkun
    Älä, ja kerrankin mä luulin et joku bongas mutkin

    Tässä -Anu- johtaa mua selkeesti. Piruako oon näin pieni, hiljanen ja huomaamaton...
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  2. #662
    ORG! moikkaus bongattu, eilenköhän se oli, Launeella Starkin kohdilla josku iltapäivällä. Ajelit jonossa vastaan, joten kovin tarkkaan en ehtinyt pyörää tai kuskia katsoa. Tummat vaatteet (ja pyörä) tais kuitenkin olla.
    DR 650 + XF 650
  3. #663
    Sääkö ajelet akselilla (Pori) Pihlava, Uusiniitty, Kyläsaari, Enäjärvi vanhahkolla Kawasakilla (ei ihan varma, ehkä ZX-10 80 luvulta, vilkut katteessa kiinteästi) camohousuissa ja nahkatakissa ja aina minimissään tuplanopeutta? Kyllä mää ymmärrän että välillä voi vähän availla jne. mutta aika ja paikka on väärin valittu jos pitää taajamissa (40 tai 50km/h rajoitukset) jossa paljon liittymiä, risteäviä teitä yms. vetää päivällä aina tuppi nurin. Jossain vaiheessa joku vielä tulee eteesi ja sitten puhutaankin Darwin palkinnoista... (Ellei se ole joku niistä muksuista joita alueella liikkuu todella paljon.)
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  4. #664
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Älä, ja kerrankin mä luulin et joku bongas mutkin

    Tässä -Anu- johtaa mua selkeesti. Piruako oon näin pieni, hiljanen ja huomaamaton...
    No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
    Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.
    Everything I'd really like to do is either illegal, immoral or fattening.
  5. #665
    Lainaa Kerma kirjoitti Katso viesti
    No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
    Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.
    Wubbiiii, kotiin tultiin hitaiden vaellukselta ja kuten herrasmiesten kuuluu: naiset ensin
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  6. #666
    Lainaa Kerma kirjoitti Katso viesti
    No jos just äsken pörhelsitte Länsimäentietä Kontulan suuntaan niin sitten on bongattu.
    Taisi siinäkin -Anu- olla johtopaikalla.
    Jeij

    Mopovapaa vuosi

    Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
  7. #667
    Sormi bongattu jossain keravan korvilla, tarkkaa paikkaa en muista.
    Olisko ollut viininpunaisen rykkönen.. Itse sinisellä kawalla.
    ZX-6r -04
  8. #668
    sormimoro bongattu jokirannassa. myöhästyin hiukkasen jaloitellessani mopon vieressä. ajelet vihreää Triumppia ( luulisin ) itse vihreällä 9 ärrällä..ja taidat asustella täällä kaarinan rajalla kun perässäni ajelit jo toistamiseen kotikonnuille..että terve vaan
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  9. #669
    Musta kustomi Turussa Vakka-Suomentiellä n. viiden aikoihin.
  10. #670
    Sormimoro bongattu kehä kolmosella ikean hollilla vähän ennen neljää. Olitko sinä?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  11. #671
    Joskus seiskan tienoilla tuli Porkkalanniementiellä vastaan puolenkymmentä pyörää matkalla niemeen, joista sormimoroja tuli takuuvarmasti. PK-ajelut kenties? Varttia myöhemmin parit sormimorot länsiväylältä bongattu, ajelin kohti Helsinkiä. Itse liikenteessä sinisellä nakufasulla, punamusta kypärä ja vaalea takki.
    EX: Cbr600f -95
    Nyk: FZ6N -06
  12. #672
    Pari sormella osottelevaa motoristia tuli vastaan pikku perhereissulla.

    Eka oli keltanen buell? käännyitte juuri risteyksestä oikealle, tulitte kahden pyörän kokoonpanolla. Olikos joku särkijärven tie tjsp.
    Toinen oli orimattilastapäin tulossa tummalla nakulla, oliko z? n ennen kahdeksaa molemmat.

    Oli kiva sormitella kun tuli vaikka minkämoista motoristia reissulla vastaan
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  13. #673
    ... Tos puoli kasin aikaan Karhupuistossa uuden karhee biimerin tonninen ja sweepin rotsi, sinäkö???
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  14. #674
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    sormimoro bongattu jokirannassa. myöhästyin hiukkasen jaloitellessani mopon vieressä. ajelet vihreää Triumppia ( luulisin ) itse vihreällä 9 ärrällä..ja taidat asustella täällä kaarinan rajalla kun perässäni ajelit jo toistamiseen kotikonnuille..että terve vaan
    No moro moro! Juu, tässä ylämäessä majaillaan. Tuli tänään deja vu-fiilis kun kurvattiin ne pari viimeistä mutkaa jonossa. Ja mopo on tyttöjen pyörä, Honda.
  15. #675
    Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    ORG! moikkaus bongattu, eilenköhän se oli, Launeella Starkin kohdilla josku iltapäivällä. Ajelit jonossa vastaan, joten kovin tarkkaan en ehtinyt pyörää tai kuskia katsoa. Tummat vaatteet (ja pyörä) tais kuitenkin olla.
    Parina päivänä orggimoro bongattu ja toinen tais tosiaan olla tossa starpin luona... Pyöränä siis musta 750 kikseri.
    Kawa Z1000SX
    Exät:Yamaha R1,Kawa ZX-6RR (rata), Honda CB1000R, GSX-R750 K7, Honda VFR800, CBR600F
  16. #676
    Ketäs tuli eilen gesterbyntiellä vastaan kyytiläisen kera, sormi pystyssä? Joskus ennen klo viittä iltapäivällä?
    Kawasaki ZZR 600 -92
  17. #677
    Lainaa Petrus kirjoitti Katso viesti
    No moro moro! Juu, tässä ylämäessä majaillaan. Tuli tänään deja vu-fiilis kun kurvattiin ne pari viimeistä mutkaa jonossa. Ja mopo on tyttöjen pyörä, Honda.
    oukkis..hiljaiset äänet hondassa kuulostaa olevan. myöhään alkutalveen tunnut kurvailevan kun aamulla hytisen tupangin kanssa tuolla pihalla ni ilmeisesti duunin hurauttelet jo ennen seiskaa
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  18. #678
    Lainaa L18 kirjoitti Katso viesti
    Ketäs tuli eilen gesterbyntiellä vastaan kyytiläisen kera, sormi pystyssä? Joskus ennen klo viittä iltapäivällä?
    No mehän se oltiin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #679
    Eilen ajelemas illal seiskan jälkeen Orimattilan ja Lahden alueella.Tuli parit sormimorot nähdyiks.Itellä musta cb1000r
  20. #680
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    oukkis..hiljaiset äänet hondassa kuulostaa olevan. myöhään alkutalveen tunnut kurvailevan kun aamulla hytisen tupangin kanssa tuolla pihalla ni ilmeisesti duunin hurauttelet jo ennen seiskaa
    Niistä hiljaisista äänistä sitten tiedä, mut koitan ajella kaupunkialueella provosoimatta. Kilpihän tuosta lähtee jos mittauksiin/ratsiaan joutuu... Juu, seiskaks pörisen tuohon rajan taakse silloin ku jaksaa töihin mennä(tänään ei jaksanu...), eli puolen nurkilla siitä ohi ajelen. Aika pitkälle tosiaan kautta venytän ku kesällä toiminta painottuu juomien kanssa harrasteluun, ts. ajetaan silloin kun ei ole juomakelejä.
  21. #681
    Lainaa OMK78 kirjoitti Katso viesti
    Eilen ajelemas illal seiskan jälkeen Orimattilan ja Lahden alueella.Tuli parit sormimorot nähdyiks.Itellä musta cb1000r
    Tultiin vastaan kahdella mopolla, eka valkosinipuna bemarilla ja toka oli mun vihreä kaunotarZ.

    Orggisormetukset vaihdeltiin puolin ja toisin.
    Kawasaki z750 Candy limegreen.
    Ex:Suzuki GSX600F Red.
  22. #682
    Olitko se sinä joka tänään kello 15 ajelit hervannassa jollain vihreällä katukulkineella, jos oikein tarkasti katsoi niin yksiledinen takavilkkusi juuri ja juuri näkyi päivänvalossa. Toivottavasti osaat huomioida tämän liikenteessä
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  23. #683
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Tultiin vastaan kahdella mopolla, eka valkosinipuna bemarilla ja toka oli mun vihreä kaunotarZ.

    Orggisormetukset vaihdeltiin puolin ja toisin.
    Oli näyttävin orggisormetus kawan matkustajalta, mitä olen tänä ajokautena nähnyt
    Honda CBR 1000 RR-08
    Honda CB 1000R-09
  24. #684
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä joka tänään kello 15 ajelit hervannassa jollain vihreällä katukulkineella, jos oikein tarkasti katsoi niin yksiledinen takavilkkusi juuri ja juuri näkyi päivänvalossa. Toivottavasti osaat huomioida tämän liikenteessä

    Missä päi herwoodia ja minkä tyylinen pärrä?
  25. #685
    Lainaa Peepuli kirjoitti Katso viesti
    Missä päi herwoodia ja minkä tyylinen pärrä?
    Katupyörä oli, hervannanväylää tuli ja duon ohi meni Oli meinaan aika himmeät tuikut lähellä takalamppua.
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  26. #686
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Katupyörä oli, hervannanväylää tuli ja duon ohi meni Oli meinaan aika himmeät tuikut lähellä takalamppua.
    jep näin samanpyörän
  27. #687
    Kangasalan suunnasta Lahdentie/teiskontietä pitkin ajoin ja vastaan tuli läjä pyöriä (1800-1900 aikoihin), ainakin yksi sormi bongattu iridium visiiristä voi meikän tunnistaa. En hokannut mistä pyörästä se tosin tuli
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  28. #688
    Tänään Lohjalla sormimoro n. klo 19:20 (?) kieppeillä, olin juuri kääntynyt puolisen kilsaa aiemmin ajamaan Siuntioon päin tietä 115, tulit vastaan. Pyörän tunnusmerkkejä ei kyllä tullut siinä ajatuksissaan katseltua. Jossain Siuntion kieppeillä 10-15min myöhemmin tuli toinen sormimoro customkuskilta, en muista oliko ennen vai jälkeen Siuntion, itse jatkoin matkaa Espooseen.
    Meinas vähän vilu tulla. Kohta joutuu oikeasti asentaan nuo kahvalämppärit...
    Kawa ER-6F vm. 2013
    ex. Honda CBR600f vm. 2006
    ex. Kawa ER-6N
  29. #689
    Oliko se sinä Gospel riders ? minun perässä Sörnäisten rantatiellä.
    Helsingin Sörnäisten rantatiellä klo 17.30 aikoihin.
    Kun oikealta kaistalta keskikaistan yli (missä minä oli) vasempaan kääntyvien kaistalle (Kaasulaitosen liittymään, Flow tapahtumaan) auto meinasi keilata minut yli ?
    Häitäinen väistö naapuri liittymään pelasti minut Töölön ensiapu keikalta....
    Toisaalta olisin varmaan saannut siunauksen siinä kadullakin, sinun toimesta ?

    Ps. kissalla on yhdeksän henkeä, ole seonnut jo laskuista
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  30.  
  31. #690
    Jatkoa Reiskan jutulle sarjassa Stadissa tapahtuu:
    Olitko sinä se pyylevä herrahenkilö joka saksalaisella, vantaanjoen värisellä kaksipyöräisellä autolla, hempeän neonkeltaisessa kypärässä aamu kasin aikaan etelärannassa tervasaaren risteyksessä meinasi splittailla vasemmalle kääntyvän kaistan kautta jonon ohi ? 1) opettele käsittelemään mopoasi, moinen melkeinkaatuilu on noloa tuossa tilanteessa ja sitä paitsi näytti vaaralliselta eikä alkuperäinen tarkoituksesi edes onnistunut 2) opettele kaupunkisukkulointi ennenkuin edes yrität, suorituksesi sai aikaan naurunpyrskähdyksiä minun lisäkseni muissa autoilijoissa. 3) oikeastaan, älä enää edes yritä, seuraavalla kerralla en kiskaise kotiloani metrillä sivuun vain pelastaakseni kylkeni tupeksintasi tuotoksilta.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 23 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen