Sivu: 11 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 1074:sta
    Lainaa SuKaHo kirjoitti Katso viesti
    joka tulit tänään vastaan jossain siinä Kaarinan/Piikkiön rajalla n.16.30 nurkilla, vanhalla 1-tiellä hesaan päin valkosella CB1000R:llä? Kuskikin aika valkoisissa, sormimorot vaihdettu. Ite liikkeellä sinisellä Suskalla.
    Juu, minä se olin Kiitokset vain morotuksesta
    Malmin suoralla kehälle päin ajettaessa ennen puksun ABC:ia, joku fighteri ja tuli komea "pirumorotus"
    YZF-R 750
    Porilainen wannabee rahtari ;)
    Lainaa TeGGe kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä/te, ketkä tuli vastaan porvoontiellä about klo. 16.30, olitte matkalla myrskylän suuntaan, itse olimme menossa porvooseen.
    kahdestaan tulitte, taaimmaisesta punaisesta honda cbr:stä (ehkä?) bongasin orggimorot.. vastaan heitin myös !

olitteko te ne ?
    Tuohon aikaan ajelin noilla main noilla selkosilla messissä 600cc shadow. Saatoin hyvinkin olla
    ja arviolta 500 muuta orggilaista jotka tulitte vastaan etusormi pystyssä Alpeilla ja Dolomiiteilla männä- ja edellisviikolla?
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.

Miksei mua ikinä pongata
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
    ratakettu? joka keventelit keulaa otaniemestä tapiolan suuntaan risteyksen yli gixerillä,kovin pienillä kierroksilla se keveni
    Horo Elää !
    Olitko se sinä, joka eilen nätisti n. 100 vauhdista kytkit keulan ylös Länsiväylällä ennen Larua. Näyttelin siinä peukkua kun kotilolla painoin ohi. Hienon näköistä ku joku osaa!

Pyörä oli joku naku.
    Viimeksi muokannut: Kawa600; 29.05.2012 klo 22:36.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Joka tänään ajelit pyörälläsi pakettiauton kylkeen Espoossa? Annoitko pakukuskille ohjeita miten risteyksiin ajetaan?
    Viimeksi muokannut: BilriX; 30.05.2012 klo 11:23.
    ...Joka eilen paluuruuhkan aikoihin Länsiväylällä, vähän Larun jälkeen, puikkelehdit vauhdikkaasti parin kaistan ja kuorma-auton välistä?

Sormiakin bongasin, mutta ei ihan .ORG-moroa

Oliko ennen tuota tilannetta tullut raskaan kaluston kuljettajien kanssa näkemyseroja ajolinjoista?
    Eilen oli ilmeisesti motoristeja kotilolla liikenteessä satakunnassa, kun parikin autoilijaa näytti vilkkua ja antoi runsaasti tilaa ohitukseen.

Pari kertaa tällä viikolla bongannut, olisko Vammalan nurkilla, keltaisen Suzuki M1800R ja onhan se aivan perkeleen komean näköinen pyörä vaikka vaan vastaantullessa ja vilauksella nähnyt.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
    Kukahan oli se ystävällinen mustan custompyörän kuljettaja, joka pysähtyi kyselemään pärjäämistäni tänään Turun lentoaseman lähellä Drakenin kiertoliittymässä?

Olin liikkeellä punaisella Yamaha FZ 1:llä, joka ainakin toistaiseksi on kaupan omaisuutta, ja jalkani oli krampannut ja makoilin jotensakin hankalassa asennossa pyörän päällä ja hiukan vaarallisessa paikassakin siinä.

Kiitokset huomaavaisuudesta ja huolenpidosta! Pyörä on takaisin kaupassa ja ajelin sieltä jo ihan hyvävointisena oman pärräni kotipihaan.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
    Taisin nähdä juuri ensimmäisen .ORG moron Veiskolantiellä noin klo 18.00. Hämmennyin niin etten tajunnu edes morottaa takas. Taisi olla nakupyörä. Kuka myöntää?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
    ...joka huijas mua tuossa lahdenväylän loppupätkällä, että ratsia edessä?

Ajelin tuossa yks aamu bussikaistaa pitkin, joka-aamusen lahdenväylän ruuhkan ohi. Jossain vaiheessa pysähdyin odottelemaan valoja bussipysäkin viereen, josta keski-ikänen mieshenkilö kertoi mulle sinisin silmin, kuinka bussikaistalla ei kannata ajaa, koska siellä on ratsia edessä
    Suzu-ukko ja romi pongattu tänään Manskulla rokkimäkin kohalla keskustaan päin heti yhen jälkeen nätisti vieri vieressä ajaen
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Suzu-ukko ja romi pongattu tänään Manskulla rokkimäkin kohalla keskustaan päin heti yhen jälkeen nätisti vieri vieressä ajaen
    Me ollaan nättejä .
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Me ollaan nättejä .
    Ihan ajelitte ku pariskunta konsanaan.... Onko teillä jotain kerrottavaa meille muille
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Ihan ajelitte ku pariskunta konsanaan.... Onko teillä jotain kerrottavaa meille muille
    Ei vielä...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Sinäkö tulit keltaisella kyykyllä vastaan Ridasjärvellä yhdeksän jäljissä illalla?
    Kiitos selkeästä viestistäsi.
    Pelastit ajokorttini!
    Minähän se lempireitilläni, kuinkas pitkälle ehdit ennenkuin kohtasit tuon sedän? Pelästyin itsekkin, mutta onneksi oli auto edessä ja jumala mielessä .
    Lainaa 954 rr kirjoitti Katso viesti
    Minähän se lempireitilläni, kuinkas pitkälle ehdit ennenkuin kohtasit tuon sedän? Pelästyin itsekkin, mutta onneksi oli auto edessä ja jumala mielessä .
    Siinähän ystävä oli heti seuraavalla bussipysäkillä.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Aamulla taisi joku lähteä Tukholmassa lautalta sormi pystyssä ajelemaan kohti parempia säitä. Itse odottelin kaverin kanssa pääsyä pois sateesta samaiseen Siljan peltipurkkiin.
    R 1200R '08. ex R 1100RS '93
    Sormimoro jostain adventure pyörästä tänään Kaukajärven sivulla. Tulin pojan kans vastaan mustalla fazerilla.
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
    Honda NC 750X 2021
    Sormimoro tuli joltain Ylöjärvellä liikenneympyrässä 17.30 aikoihin. Musta pyörä ja sininen tais olla puku? Ite en mitään sormia tajunnu heilutella..
    R6r
    Olinko se minä jolta loppu bensa kehä3:lla vantaan ikean kohdalla
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
    Olitko se sinä tänään Vanhalla Porvoontiellä, Immersbyn liittymän paikkeilla. Allasi taisi olla joku kotarin pyörä, ainakin pörisi niin kovaa ja oranssiakin näin? Komee sormimoro tuli kyllä

edit. ja niin itse olin z750 kawalla se neonvihreä kypärä pääsä.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä tänään Vanhalla Porvoontiellä, Immersbyn liittymän paikkeilla. Allasi taisi olla joku kotarin pyörä, ainakin pörisi niin kovaa ja oranssiakin näin? Komee sormimoro tuli kyllä

edit. ja niin itse olin z750 kawalla se neonvihreä kypärä pääsä.
    Hep, oli kyllä teikeläisellä selkein näkemäni orggimoro ikinä
    690 SMC
    ^Meinasin jo että joku kerrankin bongasi mut, mutta ei sit...

Eikä pyöräkään kotari, vaikka pörisee ja on oranssi.
    Olipas ketterä Kotari 1900 Pirkkalan verkkokauppa.comin pihassa
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
    Olitko se sinä, joka tulit tänään Tampereen Rantaperkiössä kohti keskustaa auton tullessa vastaan sinun kaistallasi? Vaihdoit hienosti sen keskarin näyttämisen morottamiseksi kun tulin vastaan siinä sen auton perässä.
    Sinäkö tulit katsomaan tilanteen klo 23 tuossa kuovitien risteyksessä Oulussa? Bensahan siinä loppu juuri kun ajelemassa bensikselle, 2 min lähtösi jälkeen bensaa tuli kanisterissa 3 litraa ja niillä päästiinkin kohteeseen, ABC:lle! Kiitokset huomaavaisuudesta, ensimmäistä kertaa jätti kawa tielle ja tästä lähtien tankkaan aikaisemmin
  30.  
    Sininen R1? Hirsalan suunnalla, oltiin konetta lastaamassa lavetille kun kuulu aika maukas ääni, ei tullu ajokamoja katteltua kun keskityin siihen Hiilikuitu putkistoon (yoshi?)
    Rahalla saa ja mopolla pääsee.
    Intohimoinen motoristi est.1995
    Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
Sivu: 11 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen