Malmin suoralla kehälle päin ajettaessa ennen puksun ABC:ia, joku fighteri ja tuli komea "pirumorotus"![]()
YZF-R 750
Porilainen wannabee rahtari ;)
ja arviolta 500 muuta orggilaista jotka tulitte vastaan etusormi pystyssä Alpeilla ja Dolomiiteilla männä- ja edellisviikolla?![]()
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
ratakettu? joka keventelit keulaa otaniemestä tapiolan suuntaan risteyksen yli gixerillä,kovin pienillä kierroksilla se keveni![]()
Horo Elää !
Olitko se sinä, joka eilen nätisti n. 100 vauhdista kytkit keulan ylös Länsiväylällä ennen Larua. Näyttelin siinä peukkua kun kotilolla painoin ohi. Hienon näköistä ku joku osaa!
Pyörä oli joku naku.
Viimeksi muokannut: Kawa600; 29.05.2012 klo 22:36.
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Joka tänään ajelit pyörälläsi pakettiauton kylkeen Espoossa? Annoitko pakukuskille ohjeita miten risteyksiin ajetaan?
Viimeksi muokannut: BilriX; 30.05.2012 klo 11:23.
...Joka eilen paluuruuhkan aikoihin Länsiväylällä, vähän Larun jälkeen, puikkelehdit vauhdikkaasti parin kaistan ja kuorma-auton välistä?
Sormiakin bongasin, mutta ei ihan .ORG-moroa
Oliko ennen tuota tilannetta tullut raskaan kaluston kuljettajien kanssa näkemyseroja ajolinjoista?
Eilen oli ilmeisesti motoristeja kotilolla liikenteessä satakunnassa, kun parikin autoilijaa näytti vilkkua ja antoi runsaasti tilaa ohitukseen.![]()
Pari kertaa tällä viikolla bongannut, olisko Vammalan nurkilla, keltaisen Suzuki M1800R ja onhan se aivan perkeleen komean näköinen pyörä vaikka vaan vastaantullessa ja vilauksella nähnyt.![]()
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
Kukahan oli se ystävällinen mustan custompyörän kuljettaja, joka pysähtyi kyselemään pärjäämistäni tänään Turun lentoaseman lähellä Drakenin kiertoliittymässä?
Olin liikkeellä punaisella Yamaha FZ 1:llä, joka ainakin toistaiseksi on kaupan omaisuutta, ja jalkani oli krampannut ja makoilin jotensakin hankalassa asennossa pyörän päällä ja hiukan vaarallisessa paikassakin siinä.
Kiitokset huomaavaisuudesta ja huolenpidosta! Pyörä on takaisin kaupassa ja ajelin sieltä jo ihan hyvävointisena oman pärräni kotipihaan.
Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
Taisin nähdä juuri ensimmäisen .ORG moron Veiskolantiellä noin klo 18.00. Hämmennyin niin etten tajunnu edes morottaa takas. Taisi olla nakupyörä. Kuka myöntää?
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
...joka huijas mua tuossa lahdenväylän loppupätkällä, että ratsia edessä?
Ajelin tuossa yks aamu bussikaistaa pitkin, joka-aamusen lahdenväylän ruuhkan ohi. Jossain vaiheessa pysähdyin odottelemaan valoja bussipysäkin viereen, josta keski-ikänen mieshenkilö kertoi mulle sinisin silmin, kuinka bussikaistalla ei kannata ajaa, koska siellä on ratsia edessä![]()
Suzu-ukko ja romi pongattu tänään Manskulla rokkimäkin kohalla keskustaan päin heti yhen jälkeen nätisti vieri vieressä ajaen![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Aamulla taisi joku lähteä Tukholmassa lautalta sormi pystyssä ajelemaan kohti parempia säitä. Itse odottelin kaverin kanssa pääsyä pois sateesta samaiseen Siljan peltipurkkiin.
R 1200R '08. ex R 1100RS '93
Sormimoro jostain adventure pyörästä tänään Kaukajärven sivulla. Tulin pojan kans vastaan mustalla fazerilla.
BMW R1200GS 2009
Aprillia Caponord 1200 2014
Honda NC 750X 2021
Sormimoro tuli joltain Ylöjärvellä liikenneympyrässä 17.30 aikoihin. Musta pyörä ja sininen tais olla puku? Ite en mitään sormia tajunnu heilutella..
R6r
Olinko se minä jolta loppu bensa kehä3:lla vantaan ikean kohdalla![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Olitko se sinä tänään Vanhalla Porvoontiellä, Immersbyn liittymän paikkeilla. Allasi taisi olla joku kotarin pyörä, ainakin pörisi niin kovaa ja oranssiakin näin? Komee sormimoro tuli kyllä![]()
edit. ja niin itse olin z750 kawalla se neonvihreä kypärä pääsä.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
^Meinasin jo että joku kerrankin bongasi mut, mutta ei sit...
Eikä pyöräkään kotari, vaikka pörisee ja on oranssi.
Olipas ketterä Kotari 1900 Pirkkalan verkkokauppa.comin pihassa![]()
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Olitko se sinä, joka tulit tänään Tampereen Rantaperkiössä kohti keskustaa auton tullessa vastaan sinun kaistallasi? Vaihdoit hienosti sen keskarin näyttämisen morottamiseksi kun tulin vastaan siinä sen auton perässä.![]()
Sinäkö tulit katsomaan tilanteen klo 23 tuossa kuovitien risteyksessä Oulussa? Bensahan siinä loppu juuri kun ajelemassa bensikselle, 2 min lähtösi jälkeen bensaa tuli kanisterissa 3 litraa ja niillä päästiinkin kohteeseen, ABC:lle!Kiitokset huomaavaisuudesta, ensimmäistä kertaa jätti kawa tielle ja tästä lähtien tankkaan aikaisemmin
![]()
Sininen R1? Hirsalan suunnalla, oltiin konetta lastaamassa lavetille kun kuulu aika maukas ääni, ei tullu ajokamoja katteltua kun keskityin siihen Hiilikuitu putkistoon (yoshi?)
Rahalla saa ja mopolla pääsee.
Intohimoinen motoristi est.1995
Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.