FZ1-S + ratalullukka R6R "YaRRu"
Exät Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kuka tunnustaa ampuneensa minua ja minun punaista SV:tä tänään siinä viiden-puoli kuuden hujakoilla sormipyssyllä muutama kilometri Karttulasta Kuopioon päin?
Savosta tulossa, helevettiin mänössä.
Itse huristelin tuota ridasjärven pätkää siinä 20 aikoihin pe-iltana, ja vastaan tuli motoristi joka eka vilkutti kerran ja sormea näyttäessäni tuli sormi pystyynItsellä tais olla valot pimeenä, himaan kun tulin niin polttimo oli kärvähtänyt. Lähtiessä aamulla liikenteeseen se kyllä vielä toimi..
GSX 750 EF -86
Se on paras pätkä minunkin mielest' näillä tienoilla . Nyt juuri on vaan tuo rehuntekokausi menossa niin nuo paripyörä traktorit tulee aika tientäydeltä vastaan tai eteen niin on oltava mutkissa vähän normaalia varovaisempi.
Niin siis en ollut minä tuohon aikaan, Hondailla ajoin vasta joskus klo18.
Honda XL1000VA 2006
Joka ajeli Lauantaina Seinäjoella törnävällä Provinssi kansaa katsellen mustalla kawalla ALASTI..No oli sentään kypärä päässä..
![]()
Ny Triumph Sprint ST 1050 -05
Ex Honda 1100 XX -96Vm
Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
Ex Honda 1100 XX -07vm
Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
Savosta tulossa, helevettiin mänössä.
tuli tänään joku hemaisevan seksikäs pörröpää vastaan Kolohongan kaupan edustalla sormi pystyssä!
jäi pyörä ja kamat huomioimatta kun huomasin että pitkät blondit hiukset tuli kypärän alta
(pyydän anteeksi jo valmiiksi jos olet mies)
lisäksi havaittu kanssa sormeilija itähakkilan koulutiellä![]()
Viimeksi muokannut: Hanman; 18.06.2012 klo 20:45.
Honda VTR 1000F -01
Veturin Kuljettaja
Oliko se sinä tänää joka käännyit kehäIII Hakunilan / Vaaralan mäkkärin kohdalla vihreällä kawalla Hakunilaan päin ja sinä meitsin edessä toisella bomber tyylisellä nakulla käännyit mäkkärille. Oli jämäkät saundit mitä lähti niistä putkista. Meinas varikset saada sydärin kun lenti yli samaan aikaan kun valoissa tarkistitte rajoittimen toimintaa. Vihreällä kawakuskilla tais olla aika liukkaat renkaat kun jäi savuamaan siihen valoihin ;) Olin siinä samoissa valoissa mustalla kottaraisella noin klo.17 aikoihin.![]()
Oliko se sinun Gikseri pötköllään Strömbergin tiellä Stadissa? Kaveripyörä, se vanhempi, oli siinä edelleen pystyssä, mutta toinen siis ei.
Gospel Riders - Helsinki
GSX-F '99, GSX1300R '03,...
Yamaha R1 '06
Silloin tällöin Suzuki B-King K8 takapenkki
*Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned*
*Does my bike make my butt look fast?*
olisin voinut vaikka vannoa että oli blondit hiuksetnoh pitäähän siihen tiehen keskittyä niin ei kaikkea voi huomata
mutta niinkin sanotaan että näkee mitä haluaa nähdä? luulen että jokainen motoristi toivoo että vastaan ajelee nahka-asuinen blondi motoristi etusormi kutsuvasti pystyssä?
![]()
Honda VTR 1000F -01
Veturin Kuljettaja
Honda CBR 1000RR -09
Kuvia
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Kotisivukyhäelmä
Olitko se sinä, joka tulit vastaan jollain mustalla customilla pulkkilaharjun kohdalla n. 15 aikaan..? Tosin tuli niitä muitakin pyöriä vastaan, mut sulla oli sormi näkyvästi pystyssä. Itse vihreällä Kawalla kurvailin.
"I'm not driving fast, I'm just flying low"
-Suzuki PV 5-v -87
-Honda NSR 125 -91
-Suzuki GSX-R 1000 -02
-Aprilia RSV Mille R Factory 1000 -04
-Kawasaki ZX12-R -04
Se olin minäFaijan kymppi josta vaihto kunnossa takarengas mutta vaikka jo monta päivää polttanu sitä niin ei oo hävinny mihkään
yyber vitutus iski itselle tänään kun siitä omast kympistä meni ketjut poikki motarilla ja tuhos takakatteen ja teki ilmeisesti lohkoonki reijän ku öljyt pukkas pilalle
Ja oli maalausta sun muuta paskaa![]()
Turbo bongattu lahden motarilla, kolmella pyörällä, ohituskaistalla 09:50
KTM 990 SuperDuke R kadulle + GSX-R 1000 K7 kilvetön + Milan Sport 50cc olosuhteiden pakosta
youtube channel "austrianoutlaw"
Eilen klo 18 jälkeen Hikiän tuntumassa komea letka pyöriä tuli vastaan. Luulin ensin, että "Kenttäsirkkelisahurit MC" on kesäretkellä. Näytti useammalla olevan vasemmassa kädessä vain yksi sormi. Taisi kuitenkin olla tämän .org seurakunnan jäseniä![]()
XRV-750
Olitko se sinä, joka tulit viime lauantaina jossain Kurun perämetässä vastaan Husabergillä sormi pystyssä? Olit ilmeisesti niin kuuma pakkaus, että seuraavalla tavatulla henkilöllä oli pystyssä nännit ja housutkin oli kadonneet jonnekin.
Viimeksi muokannut: PoS; 21.06.2012 klo 13:30.
Public Safety And Environment Endangering Anti-Directive Death Incarnate Katana in the making.
Olitko se sinä joka ajoit mutkan pitkäksi eilen keskiviikkona Tikkakoskella? Satuin tulemaan paikalle vastakkaisesta suunnasta just mällin jälkeen. Toivottavasti ei käynyt pahemmin ja paranemisia.
T. Ismo
Ismo, KTM 950SE ja DR-Z400
Vetomiestoimintaa tänään Svl - Kerimäki? Musta kustomi / fighteri näytti kulkevan ihan huolella. Kuskilla musta puku ja oranssi reppu. Olitko se Sinä?
Muutoin Keski-Suomessa ja Sawossa näytti tulevan orgki-moroa ihan huolella. Piisikö tehdä hätäinen johtopäätös, että orkkilainen ja muutoin -henkiset ajaa pidempään? Siis ainakin ENNEN dokaamista.
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) + K1200S[08]
"Olinko se minä joka tyhjiä mutkateitä surraillessani yllättäen sisäistin työntöohjauksen salat ja kiljuin kilpaa pyörän kanssa loppumatkan?" Ei yhtään org moroa, perinteisiä käsi sivulle kymmenittäin.
-06 Ducati 999s
Kanssa sormeilija havaittu koivukylän väylällä 12pintaan mustalla customilla pöristit menemään![]()
Honda VTR 1000F -01
Veturin Kuljettaja
Kukas se tänään erehty moikkaan skootteria Kangasalan saarenmaantiellä?
Ajelin muijan kanssa valkoisella 500cc maxiskootterilla Hervantaan päin, siitä Lempäälä - Vesilahti - Sastamala. Kärppälässä poikettiin vanhuksia moikkaamassa ja tultiin Tre.n kautta Orivedelle takas. Oli muuten ensimmäinen ORG morotus minkä sain...
Joku sininen nakupyörä tuli vastaan jossain Vesilahden seutuvilla ja tais sormi heilahtaa silläkin.![]()
Forward taapertamista - as early as -62
*Xciting 500Ri*