Miksi logo on ".org!"? Mitä se kertoo yhdistyksestä? Yhtä paljon kuin .fi smoto:sta? Onkse vain sivustolla koska ollaan moottoripyora.orgissa? Toivottavasti.
Fillari
Samaa ihmetellyt muutaman vuoden. Logo ei kyllä viitaa mihinkään, siis ei mihinkään, paitsi jonkin sivuston päätteeseen ehkä? Nimensäkin voisi lyhentää paljon mukavammin muotoon Sami nen*.
*Fiktiivinen hahmo
Tuo on joskus alkuaikoina vai oliko jo ihan alussa käyttöön otettu lyhenne Moottoripyora.orgista. On sittemmin jäänyt elämään.
1000
En asialla päätäni vaivaa, mutta olis kyllä tyylikkäämpi ratkaisu jos se olis vaikka morg.. tms. org kun on niin geneerinen, mutta so pot kunha veivi kolisee.
Olisi vaikka se MotOrg, jos toi pääte pitää nimessä tai logossa olla.
Fillari
empä ole tätä vielä miettinytkään.... mut luulen että orggina se tulee säilymään joka tapauksessa puhekielessä vielä pitkään, kai rakkaalle lapselle voi muitakin nimiä keksiä ?
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
Kaikella tarvii päätä vaivata![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Kyllä se lienee ihan kansan suussa syntynyt lempinimi asialle ja liikkeelle.
Ja hyvä niin, aivan loistava sellainen mielestäni. Ne tajuaa joiden tuleekin tajuta.
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
eikös toi ole useinmiten tarra ja kun sen liimaa pyörään, niin asiayhteys valkenee...
Current: BMW R1200ST "Have a break, have a BMW"
Past: Yamaha Dragstar 650 Classic > BMW R1150R
Org! huudahdus syntyi spontaanisti pilanpäiten tervehdyksenä hauskan pidossa porukassa ekassa kokoontumisessa "Jysärissä", joka ei unohdu ikinä. Idea tietysti syntyi jonkun päässä tästä keskustelupalstoja yhdistävästä domain-päätteestä, kun se oli ihmisten mielestä jännä.
Se kuka tuon huudahduksen ekana ilmoille saattoi tuona armoitettuna bileyönä, on jäänyt pimentoon. Muistaisikohan joku, kuka tuon ensimmäiseksi tokaisi?
Siitä sitten kehiteltiin ajatusta ja kun se oli niin hassun hauska, niin Toni ja Jassu laittoi sen sivustolle nimeksi ja niinpä hauska jäi elämään.
Porukan yhdistämiseksi kehittelin huudahduksesta noita oheisjuttuja kuten .ORG!-tarrat yms., joita porukat liimailee edelleen pyöriinsä "mystisenä" merkkinä "salaseurastamme".
Alussahan jengiä ei ollut vielä niin kauheasti ja se oli silloin tosi lämminhenkinen porukka, jonka kanssa on aina ollut tosi mukavoo vuodet läppeensä.
Kiitos vaan tuhannesti kaikille!![]()
Viimeksi muokannut: Italowestern; 13.01.2012 klo 23:10.
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Nii ylpeä orgilainen mutta mistähän noita tarroja sitten voipi tilata?
Ainakin seuraavaa löytyy pikku haulla: Härpäkettä.
Mun a-kortiton moottoripyöristä mitään tajuamaton velikin tiesi mikä on .org!
Triumph S3 955i
ihme asioita ihmiset jää miettimään. Jos nimi on ollut jo vuosien ajan .org! niin ei sitä nyt enää lähdetä muuttamaan ja turha siitä on itkeäVähän sama kuin että mitä "sonera" tai "DNA" kertoo yrityksestä, ei viittaa mitenkään GSM asioihin.
.org! on napakka ja hieno lyhennys moottoripyora.org:sta ja yllättävänkin moni "vieras" ihminen (ainakin mp-piireissä) tietää mikä on orggilainen. Olis se nyt vähä tyhmempää kertoa olevansa morggilainen![]()
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
Tarra yms sälä myynti on tulolla orgin omaan kauppaan jossain vaiheessa vuotta, näin ainakin oli puhetta syys- tai kevätkokouksessa. ootellaan vielä.
Ja juu, Org! on loistava lyhenne, ja siitä on hienoja muunnoksia, orgesteri, örgit, aina tilanteen mukaan.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Ei kukaan viitsisi tilata mulle 2 kpl noita pieniä org.merkkejä , hopean värisenä. Hermo meni kun ei toi shoppi aukea mulle tunnareilla eikä uudelleen rekisterötyminen onnistu...siitä puuttuu jokin send nappula tietojen lähettämiseksi tai sit mä en vaan osaa. Tarjoan vaikka kahvit palkkioksi vaivannäöstä.......![]()
Urea jacta est
Moi. Tarrat eivät ole vielä myynnissä. Asia on kyllä hoidossa. Toivotaan että saadaan vielä kesän aikana ne kaupusteltaviksi. Mitähän shoppia mahdat tarkoittaa... meillä on tuolla ylhäällä olemassa tuo kohta "KAUPPA", johon tuotteet tulevat myyntiin. Siellä on tällä hetkellä myynnissä ratapäiviä ja jäsenyys.
Viimeksi muokannut: Petri12r; 19.06.2012 klo 09:26.
©
Ja kyllähän tuo .ORG on lyhenteenä ja nimenä parempi kuin moottoripyörä. Ei sekään mikään kovin yksilöivä ainakaan olis.
Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
Eipä tuo org tosiaan täysin uusille aukea vaikka meille se on itsestäänselvyys. Mutta googlella (KVG) kun hakee org / .org / .org! niin aina löytää oikeaan paikkaan että sinällään nimen mitäänsanomattomuus ei haittaa, etsivä löytää.
Jotta notta mun mielestä ihan hyvä nimi tälle porukalle, ei sitä ainakaan enää voi mihinkään lähteä muuttamaan![]()
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Lähinnä tuo TH:n antama linkki http://www.shoppi.fi/motorg/index.ph...=&catmain1=216 ei toimi mulla ainaskaan vaikka miten yritän. Kauppasivuillahan on vaan ratapäiviä myynnissä eikä näitä härpäkkeitä.
Urea jacta est