Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 116:sta
  1. #31
    jos sitä näillä kuulopuheilla kokeilis itsekin rukkaa seuraavalla kierroksella, vielä vaan dainesen goret tappelee hyvin vilua ja vettä vastaan, niin joutuu edelleen odottelemaan, milloin tulee vesi sisään..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  2. #32
    Tämmöstäkö mämon nykysin että mikään ei pelaa ensikerralla .
    MP-asun pukujakin olen vaihtanut vuodessa kolmesti takuuseen ja nyt
    MP-Zone vaihdossa kun ei pidä vettä tämäkään .
    Pyysin rahat takaisin periaatteella että saisi ostaa Rukan puvun
    kun vanha kesti sentään sen viisi kesää .

    Kaksi viikkoa on tässä odoteltu vastausta
    Triumph Tiger 800 XRX

  3. #33
    MP-Asu asu ei mulle vaihtanut edes hanskoja takuuseen. Ostin pari kesää sitten sellaiset vedenpitäviksi mainitut hanskat jotka sitten laitoin kaappiin odottelemaan niitä vesisateita. Nooh, muutama kuukausi eteenpäin ja loppukesän sadekelille laitoin ne päälle. Kas kummaa...vesi tuli kymmenen minuutin ajon jälkeen vasemmasta peukalon saumasta sisään. Ei mitään. Reissulta palatessani BikeTeamin AllRight tiskille takaisin ja kyselin kuinka onnistuu vaihto toisiin. No can do sanoivat. Oli kuitti hukkunut jonnekkin ja homma loppui siihen.
    Lähettelin viestejä MP-Asulle useita kappaleita mutta eivät viitsineet vastata, ei sitten yhteenkään. Sen jälkeen en sen puljun tuotteiseen ole koskenut.
  4. #34
    Rukan takuu on pelanut todella hyvin. Takki ja housut vaihtoivat väriä punertavaksi,
    takuuseen uudet. Samoin hanskoissa sauma purkaantui uudet tilalle ei ollut edes ostokuittia tallella.
    Kovin helposti en vaihda muihin merkkiin..
    R 1250 RT 21
    K 1600 GT 18
    R 1200 RT LC 16
    K 1600 GT Sport 14
    K 1600 GT 13
    K 1300 GT 11
    K 1200 GT 08
    1100 XX 06
    1000 CBR 00
  5. #35
    Viidakkorumpu tuo taa uusia asiakkaita, olen todellakin alkanut kallistua sen puoleen että maksan kamoista vähän kovemman hinnan jotta saa kunnon asusteet. Rukan takuu politiikkakin on tässä kohdin plussaa
    __________________________________________________ _______________

    Yamaha Virago 535
    Yamaha FZ6S 2006
    Honda XL1000 2004 ABS
    BMW R1200GS 2009
    Aprillia Caponord 1200 2014
  6. #36
    Lainaa tontze kirjoitti Katso viesti
    Viidakkorumpu tuo taa uusia asiakkaita, olen todellakin alkanut kallistua sen puoleen että maksan kamoista vähän kovemman hinnan jotta saa kunnon asusteet. Rukan takuu politiikkakin on tässä kohdin plussaa
    Niinpä, eikä hintakaan aina ole hirveen kova, tarjoukseen osuin oikealla hetkellä ja Gore- housut lähti 270,00 egulla mukaan. Seuraavaksi takki sitten joskus kun tuo Hanxin Corona on vasta vajaan kesän ollut käytössä ja hyvä takki.
    Honda XL1000VA 2006
  7. #37
    Samainen Apollojen vuori ongelma täälläkin. Irtosi ensin vasemmasta oikeassa oli selvästi irti mutta jotenkin vielä paikoillaan. Hanskat kauppiaalla ja 1,5 viikon päästä viesti että on tulleet takaisin. Tiskillä odotti sitten uusi iskemätön pari. Ei mitään ihmettelyä tai kaavakkeiden täyttelyä miksi lähetät takaisin.
    Honda ST1300A -02
    Honda VFR 750 F -96
    Suzuki GT125-x4 -84
  8. #38
    No valittamista ei ole vielä. Eilen Bmw Espoon muuttomyynnissä magee rukka vauhti nimellä kulkeva goretakki. Toivotaan ett kestää hyvin enkä nyt sitä epäilekään. Kallis oli vaikka alessa olikin...
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
  9. #39
    Lainaa sysija kirjoitti Katso viesti
    Rukan takuu on pelanut todella hyvin. Takki ja housut vaihtoivat väriä punertavaksi,
    takuuseen uudet.
    Itselläni ilmeni housujen kanssa sama ongelma. Lähetin housut näytille Rukan korjauspalveluun ja parin viikon päästä postissa oli odottamassa aivan uudet. Yllätykseksi myös sisähousut ja suojat olivat uudet, vaikka vanhoissa ei ollutkaan mitään vikaa. Minulla ei myöskään ollut hajuakaan kuitista, mutta tälläkään eri ollut mitään merkitystä.

    En tule varmasti kovin helposti harkinneeksi muun merkkisiä ajokamoja.
  10. #40
    Meilläkin on Yamaha1:n kanssa vaan kehuja Rukan korjauspalvelusta.
    Muutama viikko sitten lähetettiin viis vuotta palvelleet Mika-housut korjaukseen (vetoketjuja) ja mulla vielä
    vasemman polvikankaan vaihto kun menin ja kaatuilin viime kesänä, kaks viikkoo matkalla ja nyt jo kuin uutena tulivat takaisin.

    Polven korjaus oli 60€ ja muuten kaikki meni suoraan takuuseen ilman kuittia.
    Rukan kamoissa näyttää olevan sarjanumerot, joilla ne pystyy korjaamossa jäljittämään ainakin valmistusjankohdan.

    Ei voi muuta kuin kiittää ja kumartaa (tai siis naisethan nii'aa) ja ajokamat ovat olleet aivan ykköset.

    Takit päivitettiin Mikoista Argonautteihin ihan vaan 3L goren takia, ei tule kylmä tunne vaikka sataa päivät pääksytysten.
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
  11. #41
    Mitähän tuumaisvat rukalla tästä armadillon selkäpuolesta... ImageUploadedByTapatalk 21363644443.924882.jpg
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  12. #42
    Vaihtavat uuteen kokonaan. Argonauttiin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  13. #43
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Mitähän tuumaisvat rukalla tästä armadillon selkäpuolesta... ImageUploadedByTapatalk 21363644443.924882.jpg
    Minulla punastuminen oli paljon lievempää, ja uusi tuote tuli paluupostissa sen enempää ihmettelemättä.
  14. #44
    Rukalla ollut nyt yksi rotsi takuuvaihdossa aika monta kuukautta.
    Jälleenmyyjältä yritellyt kysellä että mikä mättää ja missä.
    Aina luvattu että huomenna joku soittaa mulle väiiaikatietoja, noita huomisia odotellaam edelleen.
    Risuja ja miinuksia Rukalle rankasti.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  15. #45
    Kummassa mättää, jälleenmyyjällä vai valmistajalla?
    Kylätason kurapyöräilijä.
  16. #46
    Kun tietäisikin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  17. #47
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Kummassa mättää, jälleenmyyjällä vai valmistajalla?
    Veikkaan että jälleenmyyjällä. Tai ainakin mulle sanottiin että, ajele vanhalla puvulla toukokuun alkuun. Rukalle tulee uudet puvut vasta silloin.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  18. #48
    Eli voi myös olla jälleenmyyjän moka? Pistäppäs soittaen suoraan Rukkalle ja kysy mikä on tilanne kun et ole saanut jälleenmyyjältä vastauksia.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  19. #49
    Muutama vuosi sitten keväällä oli aivan sama ongelma, ja silloin oli Rukalla tavarat loppu varastosta.
    Uutta piti odetella yli juhannuksen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  20. #50
    Pitääpä soitella paikalliselle dealerille ja delekoida se kysäsemään rukan tilanne, ennenkuin lähetellään tuota mun pukua vaihtoon.. Ei oo hääviä vedellä tuulipuvussa pitkin markkia juhannukselle asti Taitaa tuo toinen dainesen 2os. nahkakin taitaa joutaa myyntiin, kun ei enää mahdu päälle uuden rinta/selkäsuojan takia.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  21. #51
    Minulla on myös ollut Armadillo vaihdossa Rukkalla.
    Aika pitkään ollut sekin jo matkalla, tänään tuli lopulta Bike Worldistä soitto että uusi takki tulee vasta heinäkuussa ja sovittiin että toimittavat sen vanhan takaisin siksi aikaa. Kyllä sillä kevään pärjää.
  22. #52
    ÖÖÖ rukan takuu toimii,hyvätuli ostettua rukan rotsi.Edellinen puku oli/on mp-asun ja sillä ikää kymmenen
    vuotta,eikä minkäänlaista tarvetta takuu asioissa
    Sei ole nii
  23. #53
    Lainaa maakotka kirjoitti Katso viesti
    ÖÖÖ rukan takuu toimii,hyvätuli ostettua rukan rotsi.Edellinen puku oli/on mp-asun ja sillä ikää kymmenen
    vuotta,eikä minkäänlaista tarvetta takuu asioissa
    Taitaa vaan olla niin että vielä 10v sitten hommat tehtiin kunnolla
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #54
    Täytyy huomenna käydä kyselemässä taas omaa rotsia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  25. #55
    Tättärää! Soitin jälleenmyyjälle tuosta rukan punastumisesta ja hän ohjasi minut soittamaan/lähettämään puvun rukalle Kokkolaan. Soitin kokkolaan, josta rouva kertoi että uusien pukujen saaminen menee loppukesälle ja lainapukuja ei kannata lähetellä asiakkaille, koska haalistuneet armadillot on varmastikkin parempia ku heidän vahat puvut. Minulle kerrottiin myös että Armadillon korvaava puku olisi Armas... Tiedä sitten sanoiko rouva vahingossa väärin, mutta ainahan vain paranisi jos näin olisi Nii ja sano se vielä että ajele ny sillä niinkauan kun uudet korvaavat puvut tulee saantiin. Ensiviikolla käyn kokeilemassa jossakin josko 52 housu sattuis sopimaan jalkaan, vois samalla muuttaa vähän kokoa..
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  26. #56
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Tättärää! Soitin jälleenmyyjälle tuosta rukan punastumisesta ja hän ohjasi minut soittamaan/lähettämään puvun rukalle Kokkolaan. Soitin kokkolaan, josta rouva kertoi että uusien pukujen saaminen menee loppukesälle ja lainapukuja ei kannata lähetellä asiakkaille, koska haalistuneet armadillot on varmastikkin parempia ku heidän vahat puvut. Minulle kerrottiin myös että Armadillon korvaava puku olisi Armas...
    Non niin, samaa infoa sain itsekin lopulta.
    Mutta jälleenmyyjä tarinoi että tilalle tulee Argoa. Edellisen tilalle tuli aiemmin Argoa. Kohta meillä on huushollissa kolme Argoa...
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  27. #57
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Tättärää! Soitin jälleenmyyjälle tuosta rukan punastumisesta ja hän ohjasi minut soittamaan/lähettämään puvun rukalle Kokkolaan. Soitin kokkolaan, josta rouva kertoi että uusien pukujen saaminen menee loppukesälle ja lainapukuja ei kannata lähetellä asiakkaille, koska haalistuneet armadillot on varmastikkin parempia ku heidän vahat puvut. Minulle kerrottiin myös että Armadillon korvaava puku olisi Armas... Tiedä sitten sanoiko rouva vahingossa väärin, mutta ainahan vain paranisi jos näin olisi Nii ja sano se vielä että ajele ny sillä niinkauan kun uudet korvaavat puvut tulee saantiin. Ensiviikolla käyn kokeilemassa jossakin josko 52 housu sattuis sopimaan jalkaan, vois samalla muuttaa vähän kokoa..
    No nyt on uus puku poijalla Argonauttihan sieltä postista tulla tupasahti. Rukka näköjään muuttanu leikkausta vrt armadilloon... Housut menee nyt napsua pienemmät ja takki on olevinaan paljon suurempi ku armadillo, vaikka sama 52 koko. Siitä armaasta sen verran että oli ollu ilmeisesti jonkinmoista info ongelmaa siellä rukan päässä. Kyselivät myös multa armas lainapukua takas, vaikka eivät sellaista mulle koskaan lähettäneetkään eli jonkinmoisia sekaannusta ollu. No lopuksi kaikki ok!
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  28. #58
    Uusi takki ja housut tuli punertuneiden tilalle. Näkyy olevan Made in China.
  29. #59
    Uusi takki ja housut tulivat myös tänne.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  30.  
  31. #60
    Värivirheellinen korvataan uudella, mutta jos tuote ei niin laadukas / turvallinen niin....

    Rukka Allroad, ostettu uutena 5/2012, suht mukava puku käyttää, mutta se laatu/ turvallisuus.
    Pukiessa jää jalka jumiin lahkeeseen polvisuojan "pussiin" lähes aina(siis ilman gore sade/lämpö osaa), tästä johtuen tuli horjahdettua
    ja housun sauma repesi lahkeen sivuvetoketjun yläpäästä. Kuulema kaikki muut onnistuu pukeutumaan
    normaalisti. Tarve oli käyttää housuja, joten ompelin
    rikkoutuneen kohdan itse, solmiessani alkuperäisiä langanpäitä yhteen ne katkesi helposti,
    langanpäät uudelleen esille ja varovaisesti solmuun. Oma ommel vahvalla karhulangalla.

    Älä tee itse mitään, vaikka ehkäisisit lisävahingon syntymisen, menee takuu.
    (toisaalta jos et estä lisävahinkojen syntyä luultavasti menee takuu silloinkin)

    Tuli kaaduttua gessumiittiin mennessä 6/2013,(juuri alkanut sade ja savinen hiekkatie) polvisuoja toimi hyvin, mitä nyt kangas palo puhki.
    MUTTA mutta polvisuojan yläpuolella olevan kangaspalan sauma ratkesi ilman näkyvää hankaumaa/osumaa!
    Tästä avoimesta saumasta tuli reikä sisäkankaaseen ja polveen verinirhauma.
    Heikkoa lankaa siinäkinkö vai suunnitteluvirhe kuten lahkeiden polvipussit.
    Takin hihat, sisäpuoli pyrkii ulos( jo viime syksynä), ei kuulema vika vaan ominaisuus.

    Takuuhan ei korvaa itse aiheuttamaa rikkoontumista, mutta tuon sauman heikkous/pettäminen ei olisi tullut muutoin ilmi. Vähän hämää näin jälkeenpäin, kun tarvitsi takuuta varten kuittia tutkia, ostokuitissa lukee, tuote: out kuvaus: tarjoustuote
    Yhden puvun, myyntierän vai asun "ominaisuudet" ?

    Housut kävi rukalla, takista lähetin kuvat.
    Rukka takuu tässä tapauksessa, olisin saanut ostaa uudet housut puoleenhintaan, takkia en ole vielä lähettänyt.

    Kuvat löytyy tuolta: http://www.matkaendurot.net/phpBB3/v...300865#p300865

    (Suojaus hyvä, mutta 10e farkutkin olis luultavasti kestänyt paremmin kuin rukan sauma!)
    "valkoinen jänis" BMW G 650 X Ch -08
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen