Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 1276:sta
  1. #1
    ylläpito
    Guest
    Pääylläpitäjä
    Voit raportoida tähän ketjuun mikäli löydät uudelta sivustolta virheitä. Huomaa että uusi sivusto on vielä monelta osin kehitysvaiheessa ja kaikki ei vielä varmastikaan toimi vielä parhaalla mahdollisella tavalla. Kehoitammekin siis kärsivällisyyteen.

    Kaikkiin raportoituihin ongelmiin ei varmastikaan pystytä vastaamaan kovin nopeasti, mutta mahdolliset kriittiset viat pyrimme korjaamaan ensitilassa. Muista tuoda vian kriittisyys esille selkeästi.

    Kiitokset palautteestasi jo etukäteen!

    Terveisin

    Moottoripyora.orgin ylläpito
  2. #2
    Välimuistin tyhjennyksenkin jälkeen jokainen (mihin tahansa) viestiketjuun vastannut näkyy online tilassa
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  3. #3
    Kauneusvirhe:
    Profiilin muokkauksesta puuttuu peruuta/takaisin nappula ja muokkaustilassa myös keskustelualueen alavalikko häviää yläreunasta(Muokkaa profiilia Hallintapaneeli jne).

    Toiminnallinen virhe:
    Viestiketjun lopussa "ylös"-linkki ei futaa.

    WIN 7 ja FF 9.0.1 jos tolla jotain merkitystä.
    Viimeksi muokannut: compinho; 06.01.2012 klo 06:27.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  4. #4
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Välimuistin tyhjennyksenkin jälkeen jokainen (mihin tahansa) viestiketjuun vastannut näkyy online tilassa
    Tiedossa oleva ongelma, johonka tulee fiksi.

    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Kauneusvirhe:
    Profiilin muokkauksesta puuttuu peruuta/takaisin nappula ja muokkaustilassa myös keskustelualueen alavalikko häviää yläreunasta(Muokkaa profiilia Hallintapaneeli jne).

    Toiminnallinen virhe:
    Viestiketjun lopussa "ylös"-linkki ei futaa.

    WIN 7 ja FF 9.0.1 jos tolla jotain merkitystä.
    Avainsana on FF ja tämäkin on tiedossa, fiksataan kun keritään. Eteen tulee kuitenkin varmaan vielä isompiakin ongelmia ;)
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  5. #5
    Tämän sivuston (liian) vaalea pohjaväri käy kyllä minun silmiini aika paljon, pakko poistua tai pistää ikkuna alas vähäksi aikaa, sitten taas uudestaan. Toisaalta eipähän persaus puudu kun jumppaa välillä.

    Muutenhan tämä on toimivaa tavaraa
    Honda XL1000VA 2006
  6. #6
    Viesteistä raportoimisvälin minimi on nyt vähintään minuutti, oiskohan liikaa?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #7
    Lainaa Jouni K kirjoitti Katso viesti
    Tämän sivuston (liian) vaalea pohjaväri käy kyllä minun silmiini aika paljon, pakko poistua tai pistää ikkuna alas vähäksi aikaa, sitten taas uudestaan. Toisaalta eipähän persaus puudu kun jumppaa välillä.

    Muutenhan tämä on toimivaa tavaraa
    Väristä olen samaa mieltä, minullakin tuo valkea tausta häiritsee varsinkin kun osa teksteista on vaaleaa harmaata. Ehkäpä tuota pystyy itsekin jostain säätämään mutta en ole vaan löytänyt sitä vielä.
    <br /><br type="_moz" />
  8. #8
    QUOTE=Äksjiiärrä;6010484]Väristä olen samaa mieltä, minullakin tuo valkea tausta häiritsee varsinkin kun osa teksteista on vaaleaa harmaata. Ehkäpä tuota pystyy itsekin jostain säätämään mutta en ole vaan löytänyt sitä vielä.[/QUOTE]

    Samaa mieltä väristä, kun vertaa esim. http://keskustelu.afterdawn.com/[ niin paljon helmpompi lukea..

    Linkkiin lisäyksessä ei tule mahdollisuutta lisätä omaa nimeä linkille.
    Varmasti myös positiivisia juttua ei ole vielä ehtinyt tutustua, HIENOA TYÖTÄ ja ONNITTELUT PÄIVITTÄJILLE !
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  9. #9
    Lainaa karivei kirjoitti Katso viesti
    Linkkiin lisäyksessä ei tule mahdollisuutta lisätä omaa nimeä linkille.
    Tuleepa. Softa ei vain kysy sitä kuten ennen. Tekstikentässä vain muokkaat sen urlin perässä olevan kuvauksen haluamaksesi.


    Ongelma: Vanhan foorumin aikana kirjoittamaani viestiä ei pysty editoimaan. Uutta tänään kirjoitettua voi. Win7, Opera.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  10. #10
    Lainaa Äksjiiärrä kirjoitti Katso viesti
    Väristä olen samaa mieltä, minullakin tuo valkea tausta häiritsee varsinkin kun osa teksteista on vaaleaa harmaata. Ehkäpä tuota pystyy itsekin jostain säätämään mutta en ole vaan löytänyt sitä vielä.
    Sama mutta lisäten vielä kirkkauden vikalistaan. Ja oon myös nyt tässä jo hyvän tovin yrittäny moista säätömahdollisuutta ettiä mutta laihoin tuloksin.

    Mut ei tätä kyllä silmät kestä kattoa, ei...ei ainakaan mulla
    04 Buell xb12s

  11. #11
    Muilta näyttää löytyvän Kaupasta "Jäsenyyden uusiminen" täppi.
    Mulla ainoastaan Liittyminen + Jäsenmaksu 40 euroa... (kts kuva)
    nakyma.jpg

    Ja se allekirjoituksen maksimipituus tulee edelleen ylitettyä helposti jos url mukana.

    <- Profiilissa näkyvä paikkaunta ei muokattavissa???

    GuessWho huomasi saman mitä minäkin mietin eilen, eli kalenteri ja tapahtumien lisääminen sinne??
    Ei ainakaan Uuden ketjun aloituksessa kysytä mitään pvm:iä??
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 07.01.2012 klo 10:20.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  12. #12
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Tuonne Foorumin Matkailu -osioon on lisätty "Kuvajahtiajelut".
    Onko tarkoitus että ne siirtyy pois "Kuvia ja Videoita" osiosta?
    Jos näin ei ole niin aiheen voi varmaan poistaa...
    Tuo taitaa olla kokonaan uusi osio, ei siis yksittäinen aihe?



    Edit: Vastaus saatu, Kuvajahtiajelut siirretään oman otsikkonsa alle kuuluvaan osioon kunhan joku moderaattori tyhtyy toimeen!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 06.01.2012 klo 12:54. Syy: Vastaus saatu
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  13. #13
    Aikavyöheke ei pysy asetuksissa, palaa aina Lontooseen itekseen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  14. #14
    Komppaan muutamaa aikaisempaa. Taustan väri liian vaalea muihin partial-view:n (tms. valitse käytetyän tekniikan mukaan) nähden. Sattuu silmiin, oikeasti.

    - P

    Edit: vaalean harmaat tekstit häviävät taustaan aika pahasti.
  15. #15
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mua haittaa oranssin vaaleus otsikoissa. Tää voi varmaan olla yksilöllistä, mutta kaipaisin enemmän kontrastia taustavärin ja tuon tekstioranssin välille.

    Sitten foorumin alueiden listauskessa mun mielestä kaikki on liian isoa, on sellainen olo että on liian lähellä. Omppu+miinusmerkillä saa Macillä pienennettyä just sopivaksi, muttei viittis joka kerta..

    Mut toi oranssin kontrastittomuus kyllä haittaa, hiukan se paranee kun laittaa taustavalon täysille mutta....

    Sitte viestin eka rivi sisentyy jostain syystä.
  16. #16
    Oranssin luettavuus ei ole parhain mahdollinen.
    Per aspera ad lunam!
  17. #17
    Hallintapaneelin tilattujen viestiketjujen näkymä on tuheroa. Testatut selaimet FF, Safari, Opera (OS X).

    Kuvankaappaus 2012-1-6 kello 10.27.28.jpg
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  18. #18
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Pitääkö tämä tulkita siten, että ry ei enää kaipaa allekirjoittaneen panosta rata- ja koulutushommiin, vai minne lie järkkärifoorumi kadonnut?
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  19. #19
    Lainaa ylläpito kirjoitti Katso viesti
    Voit raportoida tähän ketjuun mikäli löydät uudelta sivustolta virheitä. Huomaa että uusi sivusto on vielä monelta osin kehitysvaiheessa ja kaikki ei vielä varmastikaan toimi vielä parhaalla mahdollisella tavalla. Kehoitammekin siis kärsivällisyyteen.


    Moottoripyora.orgin ylläpito
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Pitääkö tämä tulkita siten, että ry ei enää kaipaa allekirjoittaneen panosta rata- ja koulutushommiin, vai minne lie järkkärifoorumi kadonnut?
    Jotenkin veikkaan että ei pidä tulkita.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  20. #20
    Mulla ei salasanan vaihto onnistunut. Herjasi puuttuvaa salasanaa, vaikka sen siihen laitoin.
    Myös olisi toiminnallisesti hyvä jos viestiketjun lopussakin pääsisi takaisinpäin. Nytten joutuu kelaan sivu ylös, että pääsee takas foorumin etusivulle. Miten uusi softa ilmoittaa keskusteluun tulleista uusista viesteistä?
  21. #21
    Pystyykö otsikoiden ja ikonien kokoa muuttamaan. Ne näyttää tällä hetkellä kuin wintoosan handicap asetukset olisi käytössä
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  22. #22
    Joo, nyt nopeesti pari eri templatea foorumin ulkoasulle joista voi sitten valita mieluisansa, mieluusti jotain tummempaa.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  23. #23
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    PoS, se on toistaiseksi vähän isommassa lukossa kun asiat on vielä vaiheessa, varmaankin tänään saadaan auki.
    1000
  24. #24
    Paskanjauhanta näkyy nyt vaikken ole kirjautunut sisään, onko tarkoituksellista?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #25
    Oranssi teksti on hankalaa lukea. Tummemmat tekstit olis kyllä hyvä! Mustaa pystyy lukemaan valkoisella pohjalla, mutta oranssi ja harmaa käy silmiin pahasti.
    Suzuki PV -88 ---> Kawasaki ER5 -03 ---> Suzuki GSF 1250 SA -08 ---> Honda VT750 C2 Shadow -98
  26. #26
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Tuonne toisaalle jo mainitsinkin, mutta samaa mieltä monen kanssa tuosta taustaväristä. Liian vaalea kauttaaltaan, jolloin ainakin huonolla näytöllä viestin kehys hukkuu taustaan ja vaikutelma on "mustaa ja harmaata tekstiä valkealla pohjalla". Silmät väsyy pirun nopeesti tuollaiseen.
    Superbike #7
  27. #27
    Mulla ei edelleenkään toiminut vanha salasana, vaan jouduin pyytämään uuden.
    Saas nähdä kuinka jatkossa onnistun...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  28. #28
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Semmoisen huomasin, että omaan silmään ainakin viestiketjun ulkoasu "tasapainoistui" kun selaimen asetuksista muutti että "Älä käytä koskaan pienempää fonttia kuin 14". Aiemmin mulla oli fontin kokona 12 ja silloin oli jottenkin sellainen olo että teksti viesteissä on jotenkin liian pientä vaikka se onkin mulle luettavaa.

    Taustavärin valkoinen ei mua haittaa, pidän näyttöä sen verran himmeämmällä ettei yleensäkään tasavalkoinen ole liian kirkas. Pöytäkoneilla tota ei ehkä saa säädettyyä niin helposti kuin läppäriltä..
    Viimeksi muokannut: shyhander; 06.01.2012 klo 13:08.
  29. #29
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hannula kirjoitti Katso viesti
    PoS, se on toistaiseksi vähän isommassa lukossa kun asiat on vielä vaiheessa, varmaankin tänään saadaan auki.
    Pahus
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  30.  
  31. #30
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lisää pukkaa

    Eli tuossa kun muokkaa viestiä, niin vilahtaa selläinen teksti, kun että "Tallennettu automaattisesti", mitä se tarkoittaa?

    Meinaan että jos olen muokkaamassa viestiä, niin näkyykö se keskeneräisenä sitten jo muille ENNEN kun mä olen klikannut Tallenna (vai mikä se oli). Ei kai se niin sentään, ei olis kiva sillälailla...
Sivu: 1 / 43:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen