Sivu: 4 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 1276:sta
  1. #91
    Ei näy enää onko nainen vai mies
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  2. #92
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Ei näy enää onko nainen vai mies

    Kurkkaa housuihis...
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #93
    Valitti ettei tunne nimimerkkiä eikä päästänyt sisään kunnes tajusin tilata salasanan vaihdon!!??
  4. #94
    Hyvältä näyttää, iso käsi efortista.

    Muutama juttu:

    Kirjautuneelle käyttäjälle etusivulle uudet viestit -linkki.
    Viestinäkymässä samanlainen sivunavigointi alas kuin ylhäällä on, nyt numerot ovat turhan tiiviisti nipussa.
    Värimaailma voisi olla käyttäjän vaihdettavissa, jos softa antaa myöten.
    Samoin mobiilivehkeille oma pelkistetympi tyyli, nykyinen kyllä skaalaa sivun tekstit, mutta yläpalkki vääntää sivun liian leveäksi.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  5. #95
    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Toi nappi tuntuu puuttuvan aika monelta muultaki. Suosittelen että ylläpito jättää kokonaan lukematta ton "mitä tykkäät uudesta sivustosta" nillitysketjun ja keskittyy olemaan tyytyväisiä aikaansaannokseensa sekä jatkamaan hyvää työtään.
    Varmaan asialliset "arvostelut" ja huomiot on silti tervetulleita???

    Jos ymmärsin tämä on raakile vielä, johon voi kysellä/pyytää muutoksia omien huomioiden mukaan?

    Tämä on kyllä paljon nykyaikaisemman näköinen ja tyylinen...vaikka vaatiikin säätelyä vielä.

    Täydet rispektit kaikille jotka vääntää tämän kanssa
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  6. #96
    Alareunan ylös -toiminto ei pelaa.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  7. #97
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Alareunan ylös -toiminto ei pelaa.
    Tiedossa on.
  8. #98
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Alareunan ylös -toiminto ei pelaa.
    Taitaa koskea vain Firefoxia. IE ja Chrome ainkin toimii.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  9. #99
    Lainaa Waille kirjoitti Katso viesti
    Tiedossa oli, laitoin koska jälkeisiä virheitäkin jo korjattu.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  10. #100
    Allekirjoituksen teksti ei näy?

    Muoks. Näkyypi nyt
    Black Belt Club
  11. #101
    Lainaa Yudansha kirjoitti Katso viesti
    Allekirjoituksen teksti ei näy?

    Muoks. Näkyypi nyt
    Muokkaa se oman tilisi asetuksista päälle.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  12. #102
    Kun yritän mennä Kauppaan, niin tulee vain virheilmoitus:

    "Hups! Sinullapas ei ollutkaan oikeuksia tänne! (Virhe 403)",

    joten ainakaan vielä ei pysty maksamaan uutta jäsenmaksua
    <p><span style="color: rgb(0, 255, 255);">Hugo:&quot;</span><span style="color: rgb(255, 0, 255);">Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!</span><span style="color: rgb(0, 255, 255);">&quot;</span></p>
  13. #103
    Tää varmaan on tiedossa, mutta rekisteriseloste puuttuu.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  14. #104
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Muokkaa se oman tilisi asetuksista päälle.
    Löyty. Myös sellanen "ylimääräinen" rasti ruutuun lisävalinnat.
    Viimeksi muokannut: Yudansha; 06.01.2012 klo 22:22.
    Black Belt Club
  15. #105
    Kirjauduin sisään ja pääsin osioille joille pitikin. Olin keskusteluosion etusivulla ja kun painoin yläpalkista etusivu ja tapahtumat nappia (muita en kokeillut) niin sivusto ilmoitti, että en ole enää kirjautuneena. Kuitenkin kun palasin yläpalkista keskusteluosioon olin jälleen kirjautuneena.

    E: sama kuvien kohdalla. Kun kirjauduin uudelleen, kauppa ja chat tulivat myös mahdollisiksi. Aiemmin nämä eivät olleet siis mahdollisia (ei edes keskusteluosissa, jossa näkymä väitti minun olevan kirjautuneena.

    E2: Ei näytä ongelma toistuvan kyllä ihan heti uudestaan, eli lieko ollut mun koneessa ongelma?
    Viimeksi muokannut: Tebow; 06.01.2012 klo 22:40.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
  16. #106
    Lainaa Robespierre kirjoitti Katso viesti
    Kirjauduin sisään ja pääsin osioille joille pitikin. Olin keskusteluosion etusivulla ja kun painoin yläpalkista etusivu ja tapahtumat nappia (muita en kokeillut) niin sivusto ilmoitti, että en ole enää kirjautuneena. Kuitenkin kun palasin yläpalkista keskusteluosioon olin jälleen kirjautuneena.

    E: sama kuvien kohdalla. Kun kirjauduin uudelleen, kauppa ja chat tulivat myös mahdollisiksi. Aiemmin nämä eivät olleet siis mahdollisia (ei edes keskusteluosissa, jossa näkymä väitti minun olevan kirjautuneena.
    Tämä on ilmeisesti vain ja ainoastaan ilmiö moderaattorit -ryhmään kuuluvilla. Tutkinnassa on. Ja moni muukin asia, mutta valitettavasti pysty lupaamaan että näin viikonloppuna saadaan korjattua kaikkea kuitenkaan.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  17. #107
    Lainaa Vapari kirjoitti Katso viesti
    Valitti ettei tunne nimimerkkiä eikä päästänyt sisään kunnes tajusin tilata salasanan vaihdon!!??
    Sama, mutta nyt toimii.
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
  18. #108
    Mulla hävis se hallituslaisten foorumi tuolta salasanalla suojatuista. Jos puuttuu muiltakin, niin no problem, en ota stressiä asiasta.

    Ja sit tällainen vähemmän tärkeä: Salasanalla suojattujen foorumien listasta puuttuu niiden valvojien nimet, joilta voi pyytää oikeuksia.
  19. #109
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Hallintapaneelin "tilatut ketjut" templatessa jotain häikkää, headeri tulee vasta enstemmäisen ketjun jälkeen
    Liite 18
    Menee vielä pahemmaksi tuo näkymä kun tulee enemmän seurattavia ketjuja
    Noname.jpg
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  20. #110
    Lainaa Robespierre kirjoitti Katso viesti
    Kirjauduin sisään ja pääsin osioille joille pitikin. Olin keskusteluosion etusivulla ja kun painoin yläpalkista etusivu ja tapahtumat nappia (muita en kokeillut) niin sivusto ilmoitti, että en ole enää kirjautuneena. Kuitenkin kun palasin yläpalkista keskusteluosioon olin jälleen kirjautuneena.

    E: sama kuvien kohdalla. Kun kirjauduin uudelleen, kauppa ja chat tulivat myös mahdollisiksi. Aiemmin nämä eivät olleet siis mahdollisia (ei edes keskusteluosissa, jossa näkymä väitti minun olevan kirjautuneena.

    E2: Ei näytä ongelma toistuvan kyllä ihan heti uudestaan, eli lieko ollut mun koneessa ongelma?
    Eihän palomuurisi blockkaile jotain sivustoon liittyvää?
    Ja olet sallinut selaimellesi evästeet tälle sivustolle?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  21. #111
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Juutana kirjoitti Katso viesti
    Tyhmän ihmisen kysymys, mutta muistitko talentaa? Mulla toi nimittäin toimi ihan ok.
    Sen verran hahmottelin, että Usertitlen muuttaminen onnistuu vissiin modeilta, muttei muilta. Tämä tosin tuskin kärkipäässä korjauslistalla, ja hyvä niin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #112
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sen verran hahmottelin, että Usertitlen muuttaminen onnistuu vissiin modeilta, muttei muilta. Tämä tosin tuskin kärkipäässä korjauslistalla, ja hyvä niin.
    Pitäisi olla mahdollista myös MotOrg ry:n jäsenille. Jos ei toimi, se on vika joka korjataan kyllä.

    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Menee vielä pahemmaksi tuo näkymä kun tulee enemmän seurattavia ketjuja
    Noname.jpg
    Kuitti, laitetaan listalle.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  23. #113
    Yritin vastata lainaten tämän viestin: edit siis tämän ketjun viesti numero 112

    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6010911

    Tuli tälläistä kuittia ja mikään ei onnistunut:

    Invalid Viestiketju specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
    Viimeksi muokannut: tonttuj; 06.01.2012 klo 23:08.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  24. #114
    Lainaa absum kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi olla mahdollista myös MotOrg ry:n jäsenille. Jos ei toimi, se on vika joka korjataan kyllä.



    Kuitti, laitetaan listalle.

    Jaahas, sitä olikin editoitu, siksi ei heti toiminut lainailu.

    Eli ei onnistu tittelin muuttaminen ja tallentelu.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  25. #115
    Semmonen toivomus (ja viiminen whine) vielä, että viestiin liitetty kuva aukeaa suurennettaessa omaan ikkunaansa, eikä samaan kuten nyt jolloin joutuu käyttämään selaimen back toimintoa. Tai luulis tässäkin olevan toiminnon, joka avaa javalla kuvan koosta riippuen pop-uppina tai viestikentään?

    Eikö näitä ole yhtään etukäteen mietitty?

    Edit: mietityttää myös tuo kävijälaskurin toiminta?
    "Tällä hetkellä keskustelualueella on 2630 käyttäjä(ä). 800 käyttäjä(ä) ja 1830 vieras(ta)

    Eniten käyttäjiä oli paikalla 2630, Tänään klo 23:00."



    Edit2: Hieno juttu, nyt toimii aikavyöhykkeet! Varmaan joku bugi on vielä että se on asetuksissa kahdessa paikkaa (olisko jostain syystä teemalla ja profiililla omat asetukset)?
    Viimeksi muokannut: SamiN; 07.01.2012 klo 00:25.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  26. #116
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bren kirjoitti Katso viesti
    Mulla hävis se hallituslaisten foorumi tuolta salasanalla suojatuista. Jos puuttuu muiltakin, niin no problem, en ota stressiä asiasta.

    Ja sit tällainen vähemmän tärkeä: Salasanalla suojattujen foorumien listasta puuttuu niiden valvojien nimet, joilta voi pyytää oikeuksia.
    Samoin käynny mulla! Enkä ota ressiä minäkään
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  27. #117
    Nyt on näköjään oranssi teksti tummunut paremmaksi.

    Teksti voisi olla luettavampaa, jos olisi vähän harvempi fontti tai jotain väliä edes kirjainten välissä. Nyt on ihan helvetin tiivistä tekstiä ja muidenkin keski-ikäisten lahjakortin saajien lienee vaikea lukea. Pystyykö säätämään????
    Dixi et animam levavi
  28. #118
    Ensimmäiseksi huomasin forumin olevan nykyään mies, kun tuo "pysy sisällä" toiminto ei enään ole olemassa/toimiva.

    Tämä aiheutti sitten tällaisen tilanteen.

    1. Olin kirjautunut etusivulla sisään omalla tunnuksella
    2. Menin lukemaan MP Talli osiota
    3. Tuli ajatus ja ongelma mieleen joten päätin avata uuden keskustelun linkistä
    4. Sain tämän virheilmoituksen.
    5. Menin takaisin MP Talli osiolle, kirjauduin sisään ja onnistuin luomaan ketjun.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  29. #119
    Lainaa uiop kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäiseksi huomasin forumin olevan nykyään mies, kun tuo "pysy sisällä" toiminto ei enään ole olemassa/toimiva.

    Tämä aiheutti sitten tällaisen tilanteen.

    1. Olin kirjautunut etusivulla sisään omalla tunnuksella
    2. Menin lukemaan MP Talli osiota
    3. Tuli ajatus ja ongelma mieleen joten päätin avata uuden keskustelun linkistä
    4. Sain tämän virheilmoituksen.
    5. Menin takaisin MP Talli osiolle, kirjauduin sisään ja onnistuin luomaan ketjun.
    Samaa teki minullekin. Hetkeä aiemmin asensin ton Tapatalkin toimintaan ja ilmeisesti sen tunnistusscipti aiheutti selaimen puolella että heitti ulos satunnaisesti. Disabloin sen tunnistuksen, toivottavasti toimii nyt taas.
    I'm not complete idiot, still missing some parts!
    Honda VFR 800 V-Tec & Yamaha XS650
    (exät Harley-Davidson FLSTF Fat Boy, KTM RC8, VTR SP-1, CBR 954 RR, CBR1000F, Kawasaki KX125)
  30.  
  31. #120
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    "Hallitus" linkin takaa kaikkialla missä onkaan (mitä nyt ehdin testata), löytyypi vanhentunutta tietoa, eli v. 2011 hallituksen tiedot.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
Sivu: 4 / 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen