Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Hei
    Polkupyöräkuume alkoi pitkään pidentää päänsä. Edellinen pyörä GSX-R 750 K6 myytiin loppuun viisi vuotta sitten. Pitkä aika ei ole suoraa tyyppiä ...

    Parin yllätys on paras mahdollinen kompromissi. Mutta ostitko vanhemman K8: n, tai laitat siihen ylimääräisen tonnin ja ostat uudemman L1: n?

    Jos joku on kokenut käytännön kokemusta siitä, että L1: n ylivoimaisempi / huonompi, olen kiitollinen avusta.
    Asun tällä hetkellä Saksassa ja tarjonta tuntuu mukavalta kotona. K8: n ja L1: n välinen hintaero ei ole suuri, joten se on vaikea päätös. Tuonti Suomesta ei enää ole merkityksellistä, kun ajoneuvon poistaminen on peruutettu vuoden alussa.
  2.  
  3. #2
    Moi,

    Jos voisin valita ottaisin sen L1.
    Suzuki ei ole uudistanut noita GSXR600/750 tuon vuoden 2011 jälkeen. Nuo L-sarjalaiset on 8-9kg kevyempiä kuin aikasempi malli. Painon pudotus on tullut rungosta, moottorista ja svingistä. Moottoriin on tehty pieniä muutoksia, mutta enemmän uusittu sitä 600 moottoria ja tehomäärä on sama kuin aikaisemmin. Näissä on myös uusi ECU. Uusi Showan keula ja edessä on Brembon monoblokit. Se etujarrupääsylinteri on surkee molemmissa mallivuosissa, mutta vaihtamalla sekin paranee. Luistokytkin on hyvä ja laatikko toimii hyvin. Mulla on itselläni tuo GSXR600 L1 ja olen sillä ajellut sen 15.000km ilman mitään ongelmia. Ecun kävin säädättämässä ja sillä paranee kyllä ajettavuus, koska päästörajoitukset ovat kurjia näille nykyajan mopoille.
    Suzuki GSX-R600 2011