Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 237:sta
  1. #91
    Ruiskupeleissä on kyllä pumppu eikä hana.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  2. #92
    Eikä bensaa valu kuin lusikallinen kun tankin alta ne letkut nappaa irti. Tankki on vieläpä mukavan helppo irrottaakin, aikaa menee vaan hetki kun ei tarvitse purkaa hirmu määrää muoteja ennen irrotusta.
    .
  3. #93
    Hyvin miellyttävä oli ottaa tankki poikkeen, ihan yllätyin. Loppasin ensin vähän tankkia tyhjemmäksi ja eiku pultit ja letkut irti.
    Onkos näissä se polttoaineensuodatin tuolla tankin sisässä? Että aukaseisko senkin ja tarkastelis varoilta, saattaahan sielä vähä öhkyä olla.
    GSF 1250 Bandit -08
  4. #94
    Mikä auttaisi pienten kierrosten "nypytykseen" ?

    Kyseessä on vasta sisäänajossa oleva '12 -mallin 1250 SA. Leo-Vincen evo II killerillä asennettuna. Ei säädetty ( ei kuulemma tarvitse, kun ajaa killerillä ).

    Auttaisiko o2 tunnistimen eliminointi? Kokemuksia kehiin.
  5. #95
    Mulla oli aikoinaan 1250-07 ja vince vaaati alakierroksille lisää polttoainetta.
    Muistaakseni jotain 4%.
    Tuskin tuo kone on siitä muuttunut.Penkkiin vaan.
  6. #96
    Auttaa se. Itse tilasin palikan ebaysta ja maksokin jotain € 20,00 luokkaa. Nykiminen loppu siihen paikkaan.




    Lainaa Kugel kirjoitti Katso viesti
    Mikä auttaisi pienten kierrosten "nypytykseen" ?

    Kyseessä on vasta sisäänajossa oleva '12 -mallin 1250 SA. Leo-Vincen evo II killerillä asennettuna. Ei säädetty ( ei kuulemma tarvitse, kun ajaa killerillä ).

    Auttaisiko o2 tunnistimen eliminointi? Kokemuksia kehiin.
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  7. #97
    oliko polipin vincessä killeri kiinni ?
  8. #98
    Lainaa Kugel kirjoitti Katso viesti
    Mikä auttaisi pienten kierrosten "nypytykseen" ?

    Kyseessä on vasta sisäänajossa oleva '12 -mallin 1250 SA. Leo-Vincen evo II killerillä asennettuna. Ei säädetty ( ei kuulemma tarvitse, kun ajaa killerillä ).

    Auttaisiko o2 tunnistimen eliminointi? Kokemuksia kehiin.
    Säädätä nyt vaan se laite hyvällä sepällä .

    Ison Bantun parhaat puolet ja potentiaali tulee vasta sen jälkeen esiin .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  9. #99
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Säädätä nyt vaan se laite hyvällä sepällä .

    Ison Bantun parhaat puolet ja potentiaali tulee vasta sen jälkeen esiin .
    Kuka osaa Jyväskylän seudulla nämä hommat parhaiten ?
  10. #100
    Lainaa Kugel kirjoitti Katso viesti
    oliko polipin vincessä killeri kiinni ?
    Säädettiin killeri paikallaan,mutta toimi hyvin myös ilman killeriä.
    Heikkinen sääti Joensuussa.
  11. #101
    Otetaan vinkkejä vastaan osaavista säätäjistä jykylän lähellä.
  12. #102
    Huolto-Kaksikko Jämsässä teki ainakin meikäläisen Suzukille huoltohommat todella viimeisen päälle tarkasti, ja samaa kehua on muualtakin kuulunut. Heillä on myös säätöpenkki, joten sieltä voisi kannattaa kysellä. Omalleni ei sinänsä mitään tuunauksia tehty, pelkkiä määräaikaishuoltoja, joten sikäli omakohtaista kokemusta tuosta säätöpuolesta ei ole.
  13. #103
    Pumppu ja suodatin on tankin sisällä karkeampi sihti + hienompi. Kannattaa ottaa sisukset ulos ja puhdistaa/vaihtaa se yks suodatin samalla.Heitän nyt tämän linkin missä ohjeita ja muutenkin näkee koko sisuksen osissa http://www.twtex.com/forums/showthread.php?t=59901



    Lainaa Nippan kirjoitti Katso viesti
    Hyvin miellyttävä oli ottaa tankki poikkeen, ihan yllätyin. Loppasin ensin vähän tankkia tyhjemmäksi ja eiku pultit ja letkut irti.
    Onkos näissä se polttoaineensuodatin tuolla tankin sisässä? Että aukaseisko senkin ja tarkastelis varoilta, saattaahan sielä vähä öhkyä olla.
  14. #104
    Lainaa Kugel kirjoitti Katso viesti
    Otetaan vinkkejä vastaan osaavista säätäjistä jykylän lähellä.
    Kuva.
    Good to the bone
    ...
  15. #105
    Lainaa Ressu kirjoitti Katso viesti
    Kuva.
    Kuvalla ei ole dynoa joten tarkkaa säätöä eivät voi tehdä mutta voivat lisätä keittoa "summassa" lisää alakierroksille.
    ---------------------------------------------
    Kawasaki z1000sx 2012
    ex Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
    ex Kawasaki er6-n 2006
    ex Helkama Raisu 1983
    ---------------------------------------------
  16. #106
    vuosimallista 2010 alkaen toisioläppiä, sytytystä tai kierrosrajoittimen poistoa ei ole pystynyt noin vaan tekemään. Omani on siis '12 -mallinen.

    Haetaan nyt Tipi L:n kanssa ratkaisua. Se näyttäisi olevan GSX 1250 FA:n ecu -softan laittaminen ( 18H50 ) Bandittiini ( nykyään softana 18H01 ). Tipin laitteilla pystyy 18H50 -softattuja puukottamaan.

    Ongelmana tuossa on se, että hänellä ei ole alkuperäistä ( 18H01) ohjelmaa. Jos jotain menisi pieleen, pitäisi olla mahdollisuus tehdä rollback -flashays. GSX FA:n softa on laitettu viime kesänä yhdelle '11 -mallin pyörälle: dynossa 117 hv takaselta huom. kokoputkella.

    Toisioläppien avautumista olisi tarkoitus päästä säätämään, että saa "notkoja" erityisesti keskirekisteristö vähennettyä.
    Kommentoin tänne, kuinka kävi.
    Viimeksi muokannut: Kugel; 09.05.2014 klo 16:30.
  17. #107
    Lainaa yonez kirjoitti Katso viesti
    Kuvalla ei ole dynoa joten tarkkaa säätöä eivät voi tehdä mutta voivat lisätä keittoa "summassa" lisää alakierroksille.
    Anteeksi, my bad. Joskus siellä lie semmoinen ollut.
    Good to the bone
    ...
  18. #108
    Miltä pleksi on nyt tuntunut ? Väheneekö alhaalta tulevat pyörteilyt ja paljonko sulla on pituutta ?

    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.


    Suzuki GSF 1250SA -08
  19. #109
    Lainaa Kugel kirjoitti Katso viesti
    vuosimallista 2010 alkaen toisioläppiä, sytytystä tai kierrosrajoittimen poistoa ei ole pystynyt noin vaan tekemään. Omani on siis '12 -mallinen.

    Haetaan nyt Tipi L:n kanssa ratkaisua. Se näyttäisi olevan GSX 1250 FA:n ecu -softan laittaminen ( 18H50 ) Bandittiini ( nykyään softana 18H01 ). Tipin laitteilla pystyy 18H50 -softattuja puukottamaan.

    Ongelmana tuossa on se, että hänellä ei ole alkuperäistä ( 18H01) ohjelmaa. Jos jotain menisi pieleen, pitäisi olla mahdollisuus tehdä rollback -flashays. GSX FA:n softa on laitettu viime kesänä yhdelle '11 -mallin pyörälle: dynossa 117 hv takaselta huom. kokoputkella.

    Toisioläppien avautumista olisi tarkoitus päästä säätämään, että saa "notkoja" erityisesti keskirekisteristö vähennettyä.
    Kommentoin tänne, kuinka kävi.
    Nyt on softa päivitetty, toisioläppiä säätämällä tuli 7000 - 9000~rpm n. 5 - 6 lisähevosta.

    Työ tehtiin eräällä tallilla Jyväskylässä. Ko. henkilön osaaminen tunnetaan melko laajasti.


    Toisioläppien avautumista optimoitiin. Lisäksi Lambda eliminoitiin softalla.


    Kampiakselilta 118,6 hv / 120,7 Nm. Pyörässä on Leovince slipari killerit paikallaan. Muuten vakio.


    Lisäksi aivan tyhjäkäynnin tuntumassa veto on raikkaampaa. Jonossa matelussa pienillä nopeuksilla ei ole nykimistä ( ilmeisesti lambdan disabloinnista johtuen). Olen erittäin tyytyväinen.


    Lisätietoja yksityisviestillä.
    Viimeksi muokannut: Kugel; 04.07.2014 klo 23:29.
  20. #110
    Rosvo tuli taloon ja suurehko summa rahaa sekä Fasu häipyivät. Rosvo ei kuitenkaan häipynyt saaliinsa kanssa, vaan jäi pihalle asumaan. Vaikka siinä onkin jo LeoVince, Scottoiler, kahvalämppärit sunmuuta palikkaa, olisi se ainakin suojaavampaa pleksiä vailla.

    Tätä ketjua ja rosvofoorumia selailemalla ei selkeää kuvaa muodostunut, joten kysytään paremman tilannekuvan toivossa pitkien (180+, minä 193 cm) kokemuksia seuraavista pleksivaihtoehdoista:

    Puhkottu touring-pleksi

    Double bubble/racing

    Variohässäkkä

    Vakiopleksi heittää viiman nyt n. tissien korkeudelle ja matkustajan kanssa ajellessa ilmavirta tahtoo käännellä kypärää, mistä Fasussa pääri eroon Puigin racing/tuplakuplapleksillä. Mitään mellakkakilven kokoista muoviseinää en kuitenkaan tähän tahdo.

    Mitä muuta tuohon kannattaa näin ensialkuun tehdä?
    Onko PK-seudulla jotain suositeltavaa pajaa, jossa tuon voisi käydä säädättämässä parin lisähevosen ja alakierrosnypytyksen parantamisen (O2-anturin eliminointi?) toivossa? Pyörä on vm. 2010, eli homma lienee hivenen vaikeampi kuin aiemmissa malleissa (edellisten parin viestin perusteella)?
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  21. #111
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Rosvo tuli taloon ja suurehko summa rahaa sekä Fasu häipyivät. Rosvo ei kuitenkaan häipynyt saaliinsa kanssa, vaan jäi pihalle asumaan. Vaikka siinä onkin jo LeoVince, Scottoiler, kahvalämppärit sunmuuta palikkaa, olisi se ainakin suojaavampaa pleksiä vailla.

    Tätä ketjua ja rosvofoorumia selailemalla ei selkeää kuvaa muodostunut, joten kysytään paremman tilannekuvan toivossa pitkien (180+, minä 193 cm) kokemuksia seuraavista pleksivaihtoehdoista:

    Puhkottu touring-pleksi

    Double bubble/racing

    Variohässäkkä

    Vakiopleksi heittää viiman nyt n. tissien korkeudelle ja matkustajan kanssa ajellessa ilmavirta tahtoo käännellä kypärää, mistä Fasussa pääri eroon Puigin racing/tuplakuplapleksillä. Mitään mellakkakilven kokoista muoviseinää en kuitenkaan tähän tahdo.

    Mitä muuta tuohon kannattaa näin ensialkuun tehdä?
    Onko PK-seudulla jotain suositeltavaa pajaa, jossa tuon voisi käydä säädättämässä parin lisähevosen ja alakierrosnypytyksen parantamisen (O2-anturin eliminointi?) toivossa? Pyörä on vm. 2010, eli homma lienee hivenen vaikeampi kuin aiemmissa malleissa (edellisten parin viestin perusteella)?
    Mulla olisi jouten Givin D262S pleksi savunvärisenä, jos kiinnostaa. ( http://www.revzilla.com/motorcycle/g...bandit-s-07-09 )
  22. #112
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Rosvo tuli taloon ja suurehko summa rahaa sekä Fasu häipyivät. Rosvo ei kuitenkaan häipynyt saaliinsa kanssa, vaan jäi pihalle asumaan. Vaikka siinä onkin jo LeoVince, Scottoiler, kahvalämppärit sunmuuta palikkaa, olisi se ainakin suojaavampaa pleksiä vailla.

    Tätä ketjua ja rosvofoorumia selailemalla ei selkeää kuvaa muodostunut, joten kysytään paremman tilannekuvan toivossa pitkien (180+, minä 193 cm) kokemuksia seuraavista pleksivaihtoehdoista:

    Puhkottu touring-pleksi

    Double bubble/racing

    Variohässäkkä

    Vakiopleksi heittää viiman nyt n. tissien korkeudelle ja matkustajan kanssa ajellessa ilmavirta tahtoo käännellä kypärää, mistä Fasussa pääri eroon Puigin racing/tuplakuplapleksillä. Mitään mellakkakilven kokoista muoviseinää en kuitenkaan tähän tahdo.

    Mitä muuta tuohon kannattaa näin ensialkuun tehdä?
    Onko PK-seudulla jotain suositeltavaa pajaa, jossa tuon voisi käydä säädättämässä parin lisähevosen ja alakierrosnypytyksen parantamisen (O2-anturin eliminointi?) toivossa? Pyörä on vm. 2010, eli homma lienee hivenen vaikeampi kuin aiemmissa malleissa (edellisten parin viestin perusteella)?

    - Mun perse ei kestänyt vakio penkkiä joten teetin siihen geekijakkaran ja ongelmat poistuivat.
    - Kahvalämppärit kannattaa laittaa. Esim. Stormilta Koson lämppärit syksyn tarjouksena ( varmaan tarjous tulossa ehkä ???)

    Ei hyvälle pyörälle mitään ihmeitä tarvitse tehdä. No okei ölpät ja muut huoltokohteet.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  23. #113
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Rosvo tuli taloon ja suurehko summa rahaa sekä Fasu häipyivät. Rosvo ei kuitenkaan häipynyt saaliinsa kanssa, vaan jäi pihalle asumaan. Vaikka siinä onkin jo LeoVince, Scottoiler, kahvalämppärit sunmuuta palikkaa, olisi se ainakin suojaavampaa pleksiä vailla.

    Tätä ketjua ja rosvofoorumia selailemalla ei selkeää kuvaa muodostunut, joten kysytään paremman tilannekuvan toivossa pitkien (180+, minä 193 cm) kokemuksia seuraavista pleksivaihtoehdoista:

    Puhkottu touring-pleksi

    Double bubble/racing

    Variohässäkkä

    Vakiopleksi heittää viiman nyt n. tissien korkeudelle ja matkustajan kanssa ajellessa ilmavirta tahtoo käännellä kypärää, mistä Fasussa pääri eroon Puigin racing/tuplakuplapleksillä. Mitään mellakkakilven kokoista muoviseinää en kuitenkaan tähän tahdo.

    Mitä muuta tuohon kannattaa näin ensialkuun tehdä?
    Onko PK-seudulla jotain suositeltavaa pajaa, jossa tuon voisi käydä säädättämässä parin lisähevosen ja alakierrosnypytyksen parantamisen (O2-anturin eliminointi?) toivossa? Pyörä on vm. 2010, eli homma lienee hivenen vaikeampi kuin aiemmissa malleissa (edellisten parin viestin perusteella)?
    Viaber järvenpäässä teki mulle säädön..
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  24. #114
    Lainaa Kugel kirjoitti Katso viesti
    Mikä auttaisi pienten kierrosten "nypytykseen" ?

    Kyseessä on vasta sisäänajossa oleva '12 -mallin 1250 SA. Leo-Vincen evo II killerillä asennettuna. Ei säädetty ( ei kuulemma tarvitse, kun ajaa killerillä ).

    Auttaisiko o2 tunnistimen eliminointi? Kokemuksia kehiin.
    Mä oon havainnut saman nypytyksen pienillä kierroksilla mutta oon ajatellut vain etten osaa ajaa. Välillä vähän häiritsee tää nypytys. Mallivuosi mullakin '12 ja putkena vakioputki, ei siis mitään virityksiä mun mopossa. Mihis pajaan kannattais viedä pks-seudulla?
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #115
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Rosvo tuli taloon ja suurehko summa rahaa sekä Fasu häipyivät. Rosvo ei kuitenkaan häipynyt saaliinsa kanssa, vaan jäi pihalle asumaan. Vaikka siinä onkin jo LeoVince, Scottoiler, kahvalämppärit sunmuuta palikkaa, olisi se ainakin suojaavampaa pleksiä vailla.

    Tätä ketjua ja rosvofoorumia selailemalla ei selkeää kuvaa muodostunut, joten kysytään paremman tilannekuvan toivossa pitkien (180+, minä 193 cm) kokemuksia seuraavista pleksivaihtoehdoista:

    Puhkottu touring-pleksi

    Double bubble/racing

    Variohässäkkä

    Vakiopleksi heittää viiman nyt n. tissien korkeudelle ja matkustajan kanssa ajellessa ilmavirta tahtoo käännellä kypärää, mistä Fasussa pääri eroon Puigin racing/tuplakuplapleksillä. Mitään mellakkakilven kokoista muoviseinää en kuitenkaan tähän tahdo.

    Mitä muuta tuohon kannattaa näin ensialkuun tehdä?
    Onko PK-seudulla jotain suositeltavaa pajaa, jossa tuon voisi käydä säädättämässä parin lisähevosen ja alakierrosnypytyksen parantamisen (O2-anturin eliminointi?) toivossa? Pyörä on vm. 2010, eli homma lienee hivenen vaikeampi kuin aiemmissa malleissa (edellisten parin viestin perusteella)?
    Mulla on tuon variohässäkän mukainen tuplapleksi (edellisen omistajan asentama). Olin säätäny sen sellaiseen asentoon että ilmavirrat ei pitäis osua kypärään ollenkaan (pituutta mulla vain 171), mutta kyllä se kuuppa (Suupertin S2) tuntuu heiluvan motarinopeuksilla.

    Oon nyt havainnut sellaisen ongelman että sekä visiiri että rillit tuntuu huurtuvan tosi helposti (pinlockin oon ottanu pois kun se vääristi aurinkolipan kanssa näkökenttää). Joku ehdotti juuri tuota tuplapleksiä mahdolliseksi syyksi elikä kun tuplapleksi ohjaa ilmavirrat kuupan yli niin kuupan ilmanvaihto ei sitten toimikaan kunnolla. Käänsin tuota tuplapleksiä toiseen asentoon, mutten oo vielä päässyt kokeilemaan onko sillä mitään vaikutusta huurtumiseen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  26. #116
    Eli jos nypyttää niin lambda killeri paikoilleen ja nokka kohti Järvenpäätä ja Viaberille mars. Siihen se nypytys sitten loppuu.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  27. #117
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Eli jos nypyttää niin lambda killeri paikoilleen ja nokka kohti Järvenpäätä ja Viaberille mars. Siihen se nypytys sitten loppuu.

    Aiheuttaakos tuon lambdan tappaminen mitään muita ongelmia? Onhan tuo Järvenpää vähän kaukana mutta tuleehan sitten ajettua taas mopolla.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  28. #118
    Seosta vähän rikkaamalle vaan. Kai sen mikä tahansa Suzuki-puulaaki voi tehdä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  29. #119
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Seosta vähän rikkaamalle vaan. Kai sen mikä tahansa Suzuki-puulaaki voi tehdä.
    OK, kiitoksia. Ehkä mä vien mun mopon tuonne Viaberille, samallahan sen saa sitten dynoonkin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  30.  
  31. #120
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    OK, kiitoksia. Ehkä mä vien mun mopon tuonne Viaberille, samallahan sen saa sitten dynoonkin.
    Ehkä?

    Jospa nyt vaan viet sen sinne.... ja lopetat arpomiset
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Sivu: 4 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen