Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 235:sta
  1. #61
    Lainaa marko_ kirjoitti Katso viesti
    Vaimennin tilattu.
    Mittaa on 45cm.



    Ei ne tämmöset ketjut lähde kasvamaan missä porukka ei vastaa viesteihin...
    Totta juu. Mut kohta osaan vastata käykö tapit vai ei....jos ne vaan joskus tulee..
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  2. #62
    Michelinin PR3:t tuntuu istuvan pyörän alle hyvin. Edelliset Metzler Z6 kumit olivat kyllä kestävät mutta vähän liukkaan tuntuiset .

    Yoshimuran r77 vaimennin on hiljaisempi ilman killeriä kuin edellinen Devilin Magnum killerin kanssa. Uudessa taitaa olla villat tallella ?
    Suzuki GSF 1250SA -08
  3. #63
    Multa justiin kulahti takanen kankaille. Nyt pitäs uutta kyetä investoimaan, ni tuossa katellu joko Michelin Pilot Road 3 tai Michelin Pilot 3.sta. Kummat lie paremmat? PR:ssä näkkyy olevan ainaki vesiuraa enemmän (eli se pikkunen ura puikkelehtii keskellä pintaa) kun pelkässä pilotissa...
    Nii entine oli Pilot Road 2, eikä mittään pahhoo sanomista
    GSF 1250 Bandit -08
  4. #64
    Mulla on ollut paras toimivuus ja myös paras kestävyys Michukan PR3:lla.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  5. #65
    Lainaa Nippan kirjoitti Katso viesti
    Multa justiin kulahti takanen kankaille. Nyt pitäs uutta kyetä investoimaan, ni tuossa katellu joko Michelin Pilot Road 3 tai Michelin Pilot 3.sta. Kummat lie paremmat? PR:ssä näkkyy olevan ainaki vesiuraa enemmän (eli se pikkunen ura puikkelehtii keskellä pintaa) kun pelkässä pilotissa...
    Nii entine oli Pilot Road 2, eikä mittään pahhoo sanomista
    PR3:t Bandiittiin sai Mynetmotosta 258 € kotiin kuljetettuina ( etu ja taka ). Alta alle asennuksesta maksoin 60 €.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  6. #66
    Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.


    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  7. #67
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    PR3:t Bandiittiin sai Mynetmotosta 258 € kotiin kuljetettuina ( etu ja taka ). Alta alle asennuksesta maksoin 60 €.
    Mp-renkaalta saa 171€:llä ko.Renkaan. Itellä 2 sarjaa pyörinyt alla,eikä pysty moittimaan.
    Gsf1200 Bandit
    Positiivisuus on Perseestä.
  8. #68
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.


    Mulla on tuo suoja käytössä ja en kesällä huomannut että olisi pyörteillyt kypärän edessä ilmavirta.
    Suzuki GSX 1250FA -10

    Edelliset pyörät:
    Suzuki gsf1250fa -08, Suzuki gxs650f -08, Suzuki gsx750f -03, Suzuki gsx650f -07, Suzuki gsx 750 F -02, Kawasaki ltd 450
    + kevarit joskus nuorena (Honda cb 125, Suzuki gt 125, Suzuki 125 x4)
  9. #69
    Pitäisi teettää 48 tkm huolto ennen ajokautta, vaikka kilsat ovatkin vähän alle. Mitä olette maksaneet huollosta ? Huollon ulkopulelle jää öljyjen vaihto, koska se ei osu aikatauluun. Jarrupalat hoituu itse
    Eli siihen kuuluu ainakin
    - jarru-ja kytkin nesteet
    - venttiillivälykset
    - ym tarkastukset
    Suzuki GSF 1250SA -08
  10. #70
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Pitäisi teettää 48 tkm huolto ennen ajokautta, vaikka kilsat ovatkin vähän alle. Mitä olette maksaneet huollosta ? Huollon ulkopulelle jää öljyjen vaihto, koska se ei osu aikatauluun. Jarrupalat hoituu itse
    Eli siihen kuuluu ainakin
    - jarru-ja kytkin nesteet
    - venttiillivälykset
    - ym tarkastukset
    Ei kai sille muuta tarvitse tehdäkkään. Muttereitten ja pulttien kiristelyä, ehkä keulaöljyjen vaihto.
    Se ei pelkästään tunnu hyvältä, vaan se myös on sitä.
  11. #71
    1 viesti tänne foorumille, joo tossa lueskelin ja kiinnoistuin kanssa kirjottelemaan tänne.
    Itse omistan 1250 SA vm-08 mittarissa 20tkm.

    Päivityksiä mitä nyt tehny tohon nyt talvella, Delkevicin slipari, TFI- boksi, o2 sensoriin plugi, ilmanottoboksi muokattu ja kn suodatin . Penkitys tulee ens keväälle joten saa nähdä päästäänkö mihin tuloksiin noilla muutoksilla.

    Slipareista oli jotain höpötystä, alkuperäinen panta joutu uusia jäi noin 2-3mm päähän laukusta, itse tein 1,25mm hst pellistä pannan mankeloin pokkasin ja reikä vain, kiillotus päälle.

    Kuinkas moni on törmännyt bensapumppu ongelmaan? Tai ongelmahan ei ole bensapumput vaan nykyinen bensa...
  12. #72
    Lainaa JanneK86 kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas moni on törmännyt bensapumppu ongelmaan? Tai ongelmahan ei ole bensapumput vaan nykyinen bensa...
    Mikäs tämä ongelma on?
  13. #73
    Lainaa Tuuchen kirjoitti Katso viesti
    Mikäs tämä ongelma on?
    Loppuu varmaan kesken.. huoltsikalta saa lisää
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  14. #74
    18tkm mittarissa pyörä ei ota kierroksia enää, ainoastaan silloin jos sammutat ja käynnistät uudelleen. Viaksi bensapumppu aivan tukossa sihti pumpulla myös tukossa. Näitä on ollut useita tapauksia. Myös muilla merkeillä, jossa pumppu ja sihdit on tankin sisällä.
  15. #75
    Lainaa JanneK86 kirjoitti Katso viesti
    18tkm mittarissa pyörä ei ota kierroksia enää, ainoastaan silloin jos sammutat ja käynnistät uudelleen. Viaksi bensapumppu aivan tukossa sihti pumpulla myös tukossa. Näitä on ollut useita tapauksia. Myös muilla merkeillä, jossa pumppu ja sihdit on tankin sisällä.
    Onko missään selvitetty ihan juurimultia myöten, mikä
    tavara sihdit on tukkinut....

    Onko tukkeutuneilla pumpuilla/sihdeillä jotain yhtenäistä nimittäjää.....
    (valmistaja, materiaali, vuosikerta.... what ever... )

    Ei sillä, ettei "nykybensalla" olisi mitään tekoa mihinkään ongelmiin.
    Eri vehkeissä ja yhteyksissä on toki jossain määrin joitain ongelmia,
    mutta sille ei liioin mahda mitään, että valtaosa toimii ilman havaittavia
    murheita..... jopa nykybensalla.

    Siksipä tuo kokonaisuus on ongelmatilanteissa ja niiden hoitamisessa
    ainoa "kestävä lähtökohta".
    Sillä mitä pumpuissa on tarjolla on kuitenkin tuolla laduilla vedettävä.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #76
    Ajattelin tämän nostaa esille koska suomen foorumeista ei löytynyt paljon tietoa tästä "viasta", sen takia ajattelin tästä asian nostaa että ei turhaa huoltoon vie pyörää, koska sen tein annoin viikon pyörän seistä valohoidossa asian tiimoilta. Jolloin päätin hakia pyörän koska löysin asian tiimoilta kirjotusta, ja vika hävisi heti. Moni voi luulla että ruiskussa ongelmia koska vika sattuu vaikuttamaan/kuulostamaan että sytytys pätkii. Ja tämä (FI) valo ei pala vian ollessa päällä.

    Pumpulla on 2 sihtiä karkea sihti (metalliverkko), ja normaali sihti pumpun päässä irrotettava. Purin pumpun pois sieltä sihti oli aivan musta (löyty pieniä hileitä myös) pistin paksuun lasipurkkiin (pinelinea+vettä) pumppu sinne ja virrat siihen. Koe käytin eri kierroksilla sitä vesi tummu kunnolla, heti perään vielä pesuveet pois ja bensaa tilalle ja bensalla vielä käytin kunnolla pumppua (vaarallista leikkiä ) kaikki takas kasaan, ja vika lähti tällä toimenpiteellä. Kustannuksia 0€ työnä sen tekee alle 1h...

    Tästä noin 2kk eteenpäin joku oli tuonnut Rovaniemeltä pyörän kokkolaan ja vikaa ei löydetty liikkeessä, oli kaikki ruiskut yms härpäkkeet käyty läpi. Ja tässäkin oli samainen vika pumpun puhdistus samalla tavalla ja vika lähti.

    http://www.twtex.com/forums/showthread.php?t=59901

    Ajattelin tällä tiedolla voisi ne joilla sattuu vikaa tulemaan säästää ison kasan rahaa.
  17. #77
    1250 koneen venakopassa on laahain "kiinni" parissa tapissa. Kiinnitys on aika heikko ja jos palikka ei ole tiukasti painettu paikalleensa voi se pudota koppaa laitettaessa pois ja voi huonolla tuurilla mennä johonkin väliin. Tällainen tapaus oli ollut täälläpäin ja kone mennyt jumiin.

    Bensasihtejä ei ruiskuvehkeistä ole tarvinnut putsailla. Kerran epäilin tukkoisuutta paljon ajetussa gixxerissä eikä siinäkään ollut sihdeissä mitään kun purettiin.

    PS Polariksen ruiskuissa on vastaava suodatin kuin joissain autoissa ja ohjeena vaihtaa 100 ajotunnin välein joka vastannee noin 2000km ajoa eli aika tiuhaan.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://picasaweb.google.fi/sefotec1200
    http://www.sefotec.fi
  18. #78
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.


    Ostin omaan S-Bandiittiin -08 MRA:n Vario Touring Screenin viime kesän Euroopan reissulle. Lippa toimi parhaiten mulla alimmassa asennossa. Muissa asennoissa humisi ja paukutti ilmavirtaa kypärään todella häiritsevästi. Testasin kaikilla nopeuksilla 0-200 km/h +. Pituutta minulla on 182 cm. Orkkis on mielestäni ehkä jopa parempi. Joten MRA VT:tä en ainakaan minä suosittele Banduun.
  19. #79
    Lainaa Kookymppi kirjoitti Katso viesti
    Ostin omaan S-Bandiittiin -08 MRA:n Vario Touring Screenin viime kesän Euroopan reissulle. Lippa toimi parhaiten mulla alimmassa asennossa. Muissa asennoissa humisi ja paukutti ilmavirtaa kypärään todella häiritsevästi. Testasin kaikilla nopeuksilla 0-200 km/h +. Pituutta minulla on 182 cm. Orkkis on mielestäni ehkä jopa parempi. Joten MRA VT:tä en ainakaan minä suosittele Banduun.
    Näissä plexihommissa tahtoo jostain syystä tarpeeksi paljon ja kauan kokeillessa päätyä
    aina lopputulokseen "fifty - sixty"
    (jos ihan rehelliset puhelinkioskit jätetään pois) .

    Mitäs sitten jää käteen?

    Ehkä se, että härpäkkeiden kanssa pitää päättää, nauttiiko lisääntyneestä mukavuudesta
    johonkin hieman yli sadan kyytiin ja siitä ylöspäin alkaa "maksun aika".... vai kääntäen.

    Usein näissäkin puitteissa realiteetit murskaavat lopulta illuusiot ja tulee se perinteinen
    valaistumisen hetki.... TAAS .

    Tuotaja tuotaja tuotaja...... nii.... ostin nakun
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  20. #80
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Näissä plexihommissa tahtoo jostain syystä tarpeeksi paljon ja kauan kokeillessa päätyä
    aina lopputulokseen "fifty - sixty"
    (jos ihan rehelliset puhelinkioskit jätetään pois) .

    Mitäs sitten jää käteen?

    Ehkä se, että härpäkkeiden kanssa pitää päättää, nauttiiko lisääntyneestä mukavuudesta
    johonkin hieman yli sadan kyytiin ja siitä ylöspäin alkaa "maksun aika".... vai kääntäen.

    Usein näissäkin puitteissa realiteetit murskaavat lopulta illuusiot ja tulee se perinteinen
    valaistumisen hetki.... TAAS .

    Tuotaja tuotaja tuotaja...... nii.... ostin nakun
    Minäkin vaihdoin erinomaisena pitämäni Bandiitin Gesu Bemariin, enkä suinkaan tuulen suhinan takia. Se kuume iski taas loppusyksystä vastustamattomana ja likviditeettiä huomioimatta Bandiitista ei jäänyt muuta kuin positiivisia muistoja, tosi mukava pyörä, jota tulee varmaan jossain vaiheessa ikävä
  21. #81
    Lainaa Kookymppi kirjoitti Katso viesti
    Minäkin vaihdoin erinomaisena pitämäni Bandiitin Gesu Bemariin, enkä suinkaan tuulen suhinan takia. Se kuume iski taas loppusyksystä vastustamattomana ja likviditeettiä huomioimatta Bandiitista ei jäänyt muuta kuin positiivisia muistoja, tosi mukava pyörä, jota tulee varmaan jossain vaiheessa ikävä
    Muistithan tinkiä nahkalippiksen kaupan päälle ja aloittaa "Horstien" kasvatuksen

    Mietit sitte se lippis päässä tästä eteenpäin mitä kaikkea se voi tarkoittaakaan kun......

    Kiivetään selkään ja perä korkkaa . HUH-HUH!
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #82
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Muistithan tinkiä nahkalippiksen kaupan päälle ja aloittaa "Horstien" kasvatuksen

    Mietit sitte se lippis päässä tästä eteenpäin mitä kaikkea se voi tarkoittaakaan kun......

    Kiivetään selkään ja perä korkkaa . HUH-HUH!
    Perhana, en huomannut tinkiä lippistä mukaan …mutta onneksi onnistuin vaihtamaan tarpeettomiksi jääneet ketjurasvat aitoihin Oktoberfest tyylisiin nahkahousuihin
  23. #83
    Lainaa Kookymppi kirjoitti Katso viesti
    Perhana, en huomannut tinkiä lippistä mukaan …mutta onneksi onnistuin vaihtamaan tarpeettomiksi jääneet ketjurasvat aitoihin Oktoberfest tyylisiin nahkahousuihin
    Sanattomaks vetää..... ihan täysin
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  24. #84
    Lainaa jammu kirjoitti Katso viesti
    Eli siihen kuuluu ainakin
    - jarru-ja kytkin nesteet
    - venttiillivälykset
    - ym tarkastukset
    Öljyt ja suodatin 6 T:n välein
    Tulpat 12 T:n välein
    Ilmanputsari 18 T:n välein
    Venttiilit 24 T:n välein

    Eli 48 tulee Öljyt+suodatin, tulpat ja venttiilit.
    p=Dx3,14
  25. #85
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö kokemuksia? Tavoitteena olis reilumpaa suojaa kun orggiksella ja se että kypärään ei enään suoraan puhaltais.


    Nyt on sitten tullut kokeiltua muutama sata kilsa ja varsin on passeli muovi mulle tämä.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  26. #86
    Lainaa JanneK86 kirjoitti Katso viesti
    ... Penkitys tulee ens keväälle joten saa nähdä päästäänkö mihin tuloksiin noilla muutoksilla.
    Tervetuloa 17.5 Kajaanin penkityspäiville. Sinne järjestetään täältä ruuhka-Suomesta kimppa-ajelu 16-18.5.
    Lue lisää Bandiitti-foorumilta.

    P.S Viime vuonna 3 tehokkainta palkittiin.
    p=Dx3,14
  27. #87
    Miten gsx 1250 FA eroaa tosta gsf 1250 :stä? Kateethan niissä vähän erilaiset....

    Ihemetellyt asiaa ennenkin, toi suzukien mallinimien epäjohdonmukaisuus....enkä nyt äkkiä löytänyt mitään.
    Vai enkö ole ymmärtänyt jotain...
    Wille&SuperTennari
  28. #88
    Lainaa WilleWallu kirjoitti Katso viesti
    Miten gsx 1250 FA eroaa tosta gsf 1250 :stä? Kateethan niissä vähän erilaiset....

    Ihemetellyt asiaa ennenkin, toi suzukien mallinimien epäjohdonmukaisuus....enkä nyt äkkiä löytänyt mitään.
    Vai enkö ole ymmärtänyt jotain...
    Niinkin suuri ero ku katteet
    Suzuki b-king -08
    Ex Yamaha fz-1 n -07
    Ex Suzuki gsf 1250 -07
    Ex Suzuki gsf 1200 s -03
    Ex Suzuki sv 650 s -99
  29. #89
    Lainaa WilleWallu kirjoitti Katso viesti
    Miten gsx 1250 FA eroaa tosta gsf 1250 :stä? Kateethan niissä vähän erilaiset....

    Ihemetellyt asiaa ennenkin, toi suzukien mallinimien epäjohdonmukaisuus....enkä nyt äkkiä löytänyt mitään.
    Vai enkö ole ymmärtänyt jotain...
    Eroina katteet, mittaristo, jäykemmät etujouset, yhden sijasta kaksi puhallinta jäähdyttimellä.
    Jostakin lähteestä olen lukenut että jalkatapit on pikkasen eri paikassa, tästä en ole varma.
    Suzuki GSX1250FA + GSX1300R K9
  30.  
  31. #90
    Oddiaduoda!!! Tuossa pandiitissa taitaa olla sellanen alipainehana tuossa polttoainetankilla eikö ni? Kannattasko se tankki tyhjentää jollakin lappopumpulla ennenkuin irrottaa paikaltaan vai uskaltaako sen napata polttoaineletkut irti ja tankin lattialle?? Ettei vuan tule bensiinikatastroof hallinlattialle!!. Sidde toine kymysys, onkos näissä jonniinnäköstä starttirelettä, jonka poiskytkemällä voisi startilla pyöräyttää konetta ilman että se tärähtää käyntiin??? Vai millaisella toimenpiteellä oletta pyöritelleet konetta että öljyä vähän kierrättää linjastossa ennen moottorin käynnistämistä, sehän saattaa olla meleko kuivana paikat talven seisomisen jäljiltä...

    Semmosta duoda...
    GSF 1250 Bandit -08
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen