Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 237:sta
  1. #31
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Missäs kohtaa tyyppikilven pitäsi asustaa kun en löydä vaikka minne rakoon nuppiani tungen?

    Ainakin mulla se lätkä on pyörän oikealla puolella runkoputken alapuolella, heti kyytiläisen jalkatappien kiinnityshärpäkkeen takana. Ihan hyvin piilossa, ei sitä ihan heti sieltä tule etsittyä.
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
  2. #32
    Lainaa jajuntun kirjoitti Katso viesti
    Ainakin mulla se lätkä on pyörän oikealla puolella runkoputken alapuolella, heti kyytiläisen jalkatappien kiinnityshärpäkkeen takana. Ihan hyvin piilossa, ei sitä ihan heti sieltä tule etsittyä.
    Ok no enpä tietenkää sieltä osannut etsiä.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #33
    Moikka ostin tuommosen 09 1250 bandin muutoin ihan ok mutta tasakaasulla pienillä kiekoilla tuntuu välillä nypytystä, boxia säädetty (arrow) ja ivan laitettu mutta silti tuntuu nypytystä, mikä vois auttaa
  4. #34
    Lainaa Valiant kirjoitti Katso viesti
    Morjensta vaan!

    Mulla on tälläinen varttikatteellinen vesibandiitti kovasti kiikarissa ja eräs asia tässä vaivaa. On suzukibandit.orgit luettu enkä suoraan löytänyt haullakaan (tai sitten en osaa etsiä oikein), mutta:

    Pitääkö tällaisessa ruiskuvehkeessä aftermarket sliparin asennuksen jälkeen säädättää ruisku jottei käynti sen jälkeen tapahdu liian laihalla tai tule muita ongelmia, vai osaako se pömpeli itse optimoida itsensä? Siis niin, ettei mitään vaaraa pidemmän päälle konerikoista tai vahingoista ole.

    Voinko siis heivata orkkis-änkkärin tallin nurkkaan, painella kauppaan, ostaa uuden sliparin, lyödä sen pyörään kiinni ja sitten vaan naatiskella äänistä ja keväämmällä ilometreistä, vai onko edessä vierailu pajalle? Tai vaihtoehtoisesti voinko ostaa jonkun näistä esimerkiksi nettimotossa jo valmiiksi erikseen myytävällä sliparilla varustetun pelin ilman sen kummempia huolia säädättämisien teosta tai tekemättä jättämisistä? Kokoputkistoja ei ole tarkoitus laitella.

    *muoks: Ilmeisesti ei siis ole säädöille välttämätöntä tarvetta. Kuinkas olette itse tehneet pyörienne kanssa mikäli vakiopönttö on vaihtunut muuhun?
    Ei ole mitään vaaraa niin laihasta seoksesta että se konerikkoa mahdollistaisi, itseasiassa 1250 käy sikarikkaalla vakiona ja seokset ovat paremmin kohdallaan sliparinlaiton jälkeen täyskaasulla, katsomalla dynojetin karttoja niin sliparivireisenkin seoksia laihennetaan vielä jonkun verran vakiosta, täysin vakion seoksiahan noissa dynojetin kartoissa on laihennettu vielä reilusti enemmän. Eli jos säädössä käyt niin pari heppaa löytyy lisää seoksia laihentamalla, muuta iloa säädättämisestä ei juuri ole.
  5. #35
    Lainaa makopa kirjoitti Katso viesti
    Moikka ostin tuommosen 09 1250 bandin muutoin ihan ok mutta tasakaasulla pienillä kiekoilla tuntuu välillä nypytystä, boxia säädetty (arrow) ja ivan laitettu mutta silti tuntuu nypytystä, mikä vois auttaa
    Sama ominaisuus mullakin, vaikka pyörä on vakio.
    Olen ajellut niin pitkään twin-laitteilla eikä Suzukin pieni nykytys vaivaa.
  6. #36
    Mäkin palaan ruotuun vuoden harharetken jälkeen, eli bandit 1250 SA ABS tulossa perheeseen. Ei tossa Hondassakaan mitään vikaa ole, mutta rouvalla ei ihan yletä jalat maahan kuskin paikalta. Torstaina pitäisi vaihtua.
    Life is too short to leave behind.

    Kawasaki 300J 2014 - lällis

    Exät:Yamaha FZ6-S 2008, Honda CBF 1000 S 2010, Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  7. #37
    Niin sitä pitää
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #38
    Morjens

    Tulipa hankittua muutaman vuoden hiljaiselon jälkeen taas pyörä ja malliksi tälläkertaa IsoRosvo. Tälläiselle nelikymppiselle ja +100 kiloselle nakupyörä oli haussa ja tämä malli tuntui minulle sopivimmalta kruisailuun. Pyörässä on Mivv:n slipari, muuten alkuperäisessä kunnossa. Kyllä tuntui mahtavalta ajella taas pitkän tauon jälkeen.

    Kuva --> http://i198.photobucket.com/albums/a.../WP_000184.jpg

    Mikko
  9. #39
    Mistäs kohtaa löytyy se liitin jonka väliin Gipro asennetaan?
  10. #40
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Mistäs kohtaa löytyy se liitin jonka väliin Gipro asennetaan?
    Penkin alta kuljettajan kohdalta. Muistaakseni vasen poski pitää irroittaa penkin "vierestä", niin pääsee helpommin kiinni liittimeen.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  11. #41
    Ostin Bandit 1250 SA malliin ARROW ovaaliputken. Mulla on pyörässä Bandit laukkusarja.
    Putken mukana tulleen kiinnityspanta nostaa putken niin ylös, että sivulaukku ei mahdu enää paikalleen.
    Maahantuoja Nakkilan kaveri sanoi, ettei putkenvalmistajalla ole muuta pantaa.
    Pyysin asiasta vielä selvitystä.
    Jatkoin itse kiinnityspannan korvakkeita ja sain putken paikalleen ja laukun kiinni.
    Kiinnitys ei tietty ole niin siisti kuin pitää olla.

    Onko muille tullut sama ongelma eteen? Mistä olette löytäneet sopivan kiinnityspannan?
  12. #42
    Kävin 1250 S:llä Norjassa ja reissulla tuli selväksi että alkuperäinen plexi ei ole suojaavuudeltaan kovin häävi. Hiljainen se kyllä on ja kypärään ei tule häiritseviä pyörteitä. Jos sataa tai on kylmä niin suojaavuudesta on turha puhua.

    Millaisia tarvikeplexejä olette asentaneet ja millaisia kokemuksia niistä on? Minun tapauksessani kuski on 190 cm pitkä, penkki yläasennossa ja ohjaustankoa korotettu 15 mm.
  13. #43
    Millaisia tarvikeplexejä olette asentaneet ja millaisia kokemuksia niistä on? Minun tapauksessani kuski on 190 cm pitkä, penkki yläasennossa ja ohjaustankoa korotettu 15 mm.[/QUOTE]


    Itsellä säädettävä lisä plexi yläosaan kiinnitettynä. Kuvaa en äkkiä löytänyt mutta nettimotossa ID 1362075 numerolla näyttäisi olevan samanlainen. Itse ollut tyytyväinen, eli en kokenut ( Norjassa kanssa viime kuussa ) reissulla mitään mielipahaa. Penkki kanssa yläasennossa, pituutta 186 cm. Mutta tämä siis yksi kokemus muiden joukkossa.
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  14. #44
    Kaikkiin tämän ketjun kysymyksiin on valmiit vastaukset bandit.org sivuilla.
    Miksi ei voi siellä etsiä ja kysellä. Porukka on mukavaa ja vastaukset tulee
    kuin apteekin hyllyiltä. Foorumin aktiivisuus on syynä siihen ettei
    Banditistä juurikaan täällä keskustella
    Kawasaki ZRX 1100 -98

    Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
  15. #45
    Lainaa Allroad kirjoitti Katso viesti
    Ostin Bandit 1250 SA malliin ARROW ovaaliputken. Mulla on pyörässä Bandit laukkusarja.
    Putken mukana tulleen kiinnityspanta nostaa putken niin ylös, että sivulaukku ei mahdu enää paikalleen.
    Maahantuoja Nakkilan kaveri sanoi, ettei putkenvalmistajalla ole muuta pantaa.
    Pyysin asiasta vielä selvitystä.
    Jatkoin itse kiinnityspannan korvakkeita ja sain putken paikalleen ja laukun kiinni.
    Kiinnitys ei tietty ole niin siisti kuin pitää olla.

    Onko muille tullut sama ongelma eteen? Mistä olette löytäneet sopivan kiinnityspannan?
    ..........

    vaikka 7 senttiä pitkä metallinpala jonka molempiin päihin ruuvinreiät. se pannan ja slipari väliin
  16. #46
    Mistäpä ja miten olette ottaneet navin lataavaan telineeseen (Garmin) sähköt ? Löytyykö jostain valmis kohta, mistä saa napattua. Mielellään sellainen, johon tulee sähköt vain kun virrat on avaimesta päällä. Ettei vahingossa tyhjennä akkua.....
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  17. #47
    Lainaa noutaja kirjoitti Katso viesti
    Mistäpä ja miten olette ottaneet navin lataavaan telineeseen (Garmin) sähköt ? Löytyykö jostain valmis kohta, mistä saa napattua. Mielellään sellainen, johon tulee sähköt vain kun virrat on avaimesta päällä. Ettei vahingossa tyhjennä akkua.....
    Tää saattaa nyt olla infosisällöltään köyhä viesti, kun ei mulla navia pyörässä ole mutta laitellaanpa kuitenkin.
    Mulla on tässä keväällä pikku projektina laittaa rosvoon kahvalämppärit jahka saan haettu kaupasta oikean kokoset. Ostin syksyllä epähuomiossa 130mm pitkät Kosot, eivätkä ne sovi pätkimättä paikoilleen...

    Kytkentänä tällainen *yksinkertainen* jonka luulis mukavasti pelaavan tuohon laturitarkoitukseenkin. Kuva on eräästä foorumilla pyörivästä kahvalämppäriketjusta, jota just nyt en löydä. Releelle heräte vaikka takavalosta niin ei se akkukaan valu tyhjiin omia aikojaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    SV1000 -03
  18. #48
    Moro,

    Ite ajattelin vetää lisäsähköt oheisella adapterilla GSX650F:ään.

    http://www.emc24.fi/product_info.php...ducts_id=14291

    JMY
    Honda VFR 1200F -10
  19. #49
    Posti-Pate toi eilen navin. Tänään menen autosähkötarvikeliikkeeseen ostamaan releen ja piuhaa.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  20. #50
    Täsä olisi kuva 30 tkm ajetuista 1250:n rattaista. Eihän ne ihan loppu olleet mutta tuli vaihdatettua kuitenkin. Etunen oli kulunut vähän enemmän.

    Suzuki GSF 1250SA -08
  21. #51
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Liite 97


    Tollaselta se Leo sitten paikoillaan näyttää.
    Tilasitko mistä tuon sliparin?

    Edit
    Meneeköhän tuon kans laukut paikalleen?
  22. #52
    Lainaa marko_ kirjoitti Katso viesti
    Tilasitko mistä tuon sliparin?

    Edit
    Meneeköhän tuon kans laukut paikalleen?
    Jaa a mikähän pulju olis ollu. Italiasta muistaakseni..

    Laukut menee hyvin paikoilleen. Mulla sw motechin telineet ja Shadin laukut.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  23. #53
    Siitä jännä threadi tämä että ei kasva. Vaan miksipä kasvaisi kun vehkeet toimii kun junan vessat. Ainoa oma "iso" remppa on tuossa 55tkm kohdalla vaihdetut ketjut ja rattaat ja oli muuten eka vaihto.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #54
    Mikäs tilanne olikaan venttiilien tarkistus/säädöt. Omalla ajettu nyt 50.000 eikä tuota vielä ole tehnynä. Ilmeisesti pitäisi tai olisi jo mutta miten käytännössä tuo tarve on olemassa ?
    GSX 1250 FA -13
    GSF 1250 Sa -07
    GSF 600 S -03
  25. #55
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Siitä jännä threadi tämä että ei kasva. Vaan miksipä kasvaisi kun vehkeet toimii kun junan vessat. Ainoa oma "iso" remppa on tuossa 55tkm kohdalla vaihdetut ketjut ja rattaat ja oli muuten eka vaihto.
    Mäkin muistin kilsat väärin tuossa aikaisemmassa kuvassa. Teetin ketjujen ja rattaiden vaihdon 38 tkm kohdalla, jotta se ei osuisi keskelle kesää.

    24 tkm huolossa säädettiin venttiilit ja ilmeisesti jotain pientä säädettävää löytyi yhdestä venttiilistä.
    Suzuki GSF 1250SA -08
  26. #56
    Lainaa luukas kirjoitti Katso viesti
    Mikäs tilanne olikaan venttiilien tarkistus/säädöt. Omalla ajettu nyt 50.000 eikä tuota vielä ole tehnynä. Ilmeisesti pitäisi tai olisi jo mutta miten käytännössä tuo tarve on olemassa ?
    Vesijäähdytetyissä Bandiiteissa venttiilien tarkastus ja tarvittaessa säätö tehdään 24t välein eli 48t kohdilla pitäisi tehdä. Aina joskus pelkkä tarkastus ei riitä ja joutuu säätämään, ehkä noin joka neljäs kerta kun avaa kopan.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  27. #57
    Eikös nää Mivvit oo ihan laadukkaita?
    http://www.ebay.de/itm/TERMINALE-SCA...item20d02d1ef5
    Tuo on varmaan vähän lyhyempi kuin se Leo Vince
  28. #58
    vm 2008,2009,2010 kait noissa kaikissa on prikulleen samanlaiset jalkatapit? Aattelin että jos tälläset tilais http://shop.the2wheels.com/CNC-Adjus...A822-Black.htm
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #59
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    vm 2008,2009,2010 kait noissa kaikissa on prikulleen samanlaiset jalkatapit? Aattelin että jos tälläset tilais http://shop.the2wheels.com/CNC-Adjus...A822-Black.htm
    Kyllä luulis sopivan.
    Tarkista vaikka stormilta sopiiko noihin vuosimalleihin samalla osanumerolla oleva LSL jalkatappiadapteri.
  30.  
  31. #60
    Lainaa marko_ kirjoitti Katso viesti
    Eikös nää Mivvit oo ihan laadukkaita?
    http://www.ebay.de/itm/TERMINALE-SCA...item20d02d1ef5
    Tuo on varmaan vähän lyhyempi kuin se Leo Vince
    Vaimennin tilattu.
    Mittaa on 45cm.

    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Siitä jännä threadi tämä että ei kasva. Vaan miksipä kasvaisi kun vehkeet toimii kun junan vessat. Ainoa oma "iso" remppa on tuossa 55tkm kohdalla vaihdetut ketjut ja rattaat ja oli muuten eka vaihto.
    Ei ne tämmöset ketjut lähde kasvamaan missä porukka ei vastaa viesteihin...
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen