Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 235:sta
  1. #1
    Jokohan tällä mallille oli oma topikki? En mukamas huomannut niin tehäämpäs.

    Niin ja olis mulla kysymyskin. Mistäs sais Mivv:in hommattua?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  2. #2
    Motoxi taitaa olla maahantuoja. Onhan toi siromman näköinen kuin oma Devilin pönttö....
    Suzuki GSF 1250SA -08
  3. #3
    Tätyypä kysellä. Toi mivv kyllä kiinnostas.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  4. #4
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  5. #5
    X-cone ei näytä oikein hyvältä Banditissa. GP taasen näyttää !!
    563+
  6. #6
    Jumalauta ja taas kuola valuu *



    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  7. #7
    Tuo orkkis putki mikä Bandus on painaa varmaan enemmän kuin Suomen valtionvelka...ja tuo viimoisin vinkki GP ...jessus kyllä istus makisasti!
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  8. #8
    Orkkis on kyllä helekutin painava. Omaani silloin aikoinaan vaihdoin LeoVincen titaanipöntön. Leossakin oli oikein hyvä ääni. On vaan hiukan isompi kuin tuo GP.
    Ei niin kallis tuommoinen LeoVince tuolla saksanmaalla...
    563+
  9. #9
    No niin tässä on nyt kerinny miettiin sitä sun tätä ja tekis mieli jarruja parantaa. Oliskos vastaus pehmeämmissä paloissa?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  10. #10
    Putkisto painoi muistaakseni 15,4kg.
    Tarvike vastaava 7,3.
    -
    Akra.
    15.1kg orkkis
    5.44kg Akran titaani race putkisto.
    9.66kg *painosäästö.



  11. #11
    No loppupelissä kävi niin että Leovince SBK, LV One, Carbon tuli hommattua. http://images.motorcycle-superstore....On-Exhaust.jpg
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  12. #12
    Jokohan löytysi joltain huggeria myytäväksi? Saattasin olla kiinnostunut. http://www.simpson-detour.co.uk/Hugg...810b6248tuolta saatan tilata jos ei kellään joutavaa ole.
    Viimeksi muokannut: Suzu-ukko; 12.01.2012 klo 22:30.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  13. #13
    Vince.jpg


    Tollaselta se Leo sitten paikoillaan näyttää.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  14. #14
    Käy Bandit Forumilla
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  15. #15
    Lainaa poku kirjoitti Katso viesti
    Käy Bandit Forumilla
    Käyty...
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  16. #16
    Morjensta vaan!

    Mulla on tälläinen varttikatteellinen vesibandiitti kovasti kiikarissa ja eräs asia tässä vaivaa. On suzukibandit.orgit luettu enkä suoraan löytänyt haullakaan (tai sitten en osaa etsiä oikein), mutta:

    Pitääkö tällaisessa ruiskuvehkeessä aftermarket sliparin asennuksen jälkeen säädättää ruisku jottei käynti sen jälkeen tapahdu liian laihalla tai tule muita ongelmia, vai osaako se pömpeli itse optimoida itsensä? Siis niin, ettei mitään vaaraa pidemmän päälle konerikoista tai vahingoista ole.

    Voinko siis heivata orkkis-änkkärin tallin nurkkaan, painella kauppaan, ostaa uuden sliparin, lyödä sen pyörään kiinni ja sitten vaan naatiskella äänistä ja keväämmällä ilometreistä, vai onko edessä vierailu pajalle? Tai vaihtoehtoisesti voinko ostaa jonkun näistä esimerkiksi nettimotossa jo valmiiksi erikseen myytävällä sliparilla varustetun pelin ilman sen kummempia huolia säädättämisien teosta tai tekemättä jättämisistä? Kokoputkistoja ei ole tarkoitus laitella.

    *muoks: Ilmeisesti ei siis ole säädöille välttämätöntä tarvetta. Kuinkas olette itse tehneet pyörienne kanssa mikäli vakiopönttö on vaihtunut muuhun?
    Viimeksi muokannut: Valiant; 20.02.2012 klo 20:42.
    SV1000 -03
  17. #17
    toimii se ilman säätöäkin, mutta paras tulos tietysti saavutetaan säätämällä.
    sit lambda pitäis vielä tukkia, muistaakseni 330 ohmin vastus väliin.
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k
  18. #18
    Lainaa juupa67 kirjoitti Katso viesti
    toimii se ilman säätöäkin, mutta paras tulos tietysti saavutetaan säätämällä.
    sit lambda pitäis vielä tukkia, muistaakseni 330 ohmin vastus väliin.
    Säätö, lambdaeliminaattori ja PAIR-systeemin tulppaus kannattaa tehdä. Minä vaihdoin juuri sliparin takaisin alkuperäiseen ja aion viedä pyörän säädettäväksi, kun hiukan röpötteli käydessä.
  19. #19
    Kukas tällaisen operaation osaisi tehdä Pirkanmaalla? Kössin huoltoa suositeltiin jo Bandit foorumilla, mutta olisko muita? Löytämäni dynopaikat ainakin näyttävät myyvän pelkkää penkitystä tai säätöä PC:n kera, ei suitsan omalla boxilla.
    <p>&quot;Trying is the first step towards a failure&quot; Homer J. Simpson</p>
  20. #20
    Lainaa Kutis kirjoitti Katso viesti
    Kössin huoltoa suositeltiin jo Bandit foorumilla, mutta olisko muita?
    Suositeltiin muuten ihan syystä.

    Itelläkin tulee kerran-pari kesässä vietyä peli melkein parinsadan kilsan päähän huoltoon vain siksi, että kyseessä on Kössi.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  21. #21
    Olpa kohtuu vdumainen vaihtaa tulpat! Ootin että tilaa ois ollu mut nää. Suzukin omat työkalut oli kultaakin rikkaammat.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  22. #22
    1250:ni on talven ollut huollossa. Porttaus ja lievempiä juttuja on tehty ja tehdään. Oletan että on erilainen kuin vakio. Toukokuulla saan pyöräni ja sitten kerron lisää. *tunnelmankohotusta*
  23. #23
    Tarttis vaihdella ajovaloja eteen ja kaksi kuusiokoloa näyttäs pitävän mittaristoa paikoillaan. No ne on irroitettu ja kappas vaan mittaristo istuu paikoilaan timmisti. Mitähän muuta pitäs irrotella vai pitääkö tuo mittaristo jollain tietyllä tavalla kitkutella pois?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  24. #24
    Ruuvit irti ja alalaidasta kun alkaa nostamaan, niin tais mittari nousta ylös (s malli). Muistaakseni. Saikohan ajovalojen lamput vaihdettua alakauttakin? Ainakin alemman?
    -
  25. #25
    Lainaa ukko kirjoitti Katso viesti
    Ruuvit irti ja alalaidasta kun alkaa nostamaan, niin tais mittari nousta ylös (s malli). Muistaakseni. Saikohan ajovalojen lamput vaihdettua alakauttakin? Ainakin alemman?

    Alempaan pääsee mutta ylempään ei ainakaan mun hennot kätöset mahdu ei sitten millään. Koitetaan seuraavaksi tuota mittariston alhaalta nostamista.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  26. #26
    Minkä hintainen tuo 24tkm isompi huolto suurin piirtein on ollut? Tuossa noita venttiilejäkin käydään jo ihmettelemässä.
    SV1000 -03
  27. #27
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Alempaan pääsee mutta ylempään ei ainakaan mun hennot kätöset mahdu ei sitten millään. Koitetaan seuraavaksi tuota mittariston alhaalta nostamista.
    Mittariston takana on sellainen "kumitutti" joka voi hieman ottaa vastaan (samanlaisia yleensä on takasivukatteissa) ja sitten mittariston yläreunassa on pieni klipsu, joka menee sinne etuosan alle??? Olipa taas vaikeasti selitetty.

    Muistaakseni lähtee helpoiten: ruuvit auki, vedät hieman ylös ja taaksepäin, samalla painaen mittariston yläreunasta (katkokohdasta). Mutta vedä varovasti "tappi" mittariston takana on muovia ja katkeaa helposti.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    GSF 1250 S -08 Bandit
  28. #28
    Lainaa ilkka75 kirjoitti Katso viesti
    Mittariston takana on sellainen "kumitutti" joka voi hieman ottaa vastaan (samanlaisia yleensä on takasivukatteissa) ja sitten mittariston yläreunassa on pieni klipsu, joka menee sinne etuosan alle??? Olipa taas vaikeasti selitetty.

    Muistaakseni lähtee helpoiten: ruuvit auki, vedät hieman ylös ja taaksepäin, samalla painaen mittariston yläreunasta (katkokohdasta). Mutta vedä varovasti "tappi" mittariston takana on muovia ja katkeaa helposti.
    No helpostihan se sitten lähti. Eipä tartte xvaloja laitella on taas niin hölmö valosysteemi että huhhuh
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  29. #29
    Missäs kohtaa tyyppikilven pitäsi asustaa kun en löydä vaikka minne rakoon nuppiani tungen?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  30.  
  31. #30
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Missäs kohtaa tyyppikilven pitäsi asustaa kun en löydä vaikka minne rakoon nuppiani tungen?
    Jos tarkoitat rungon ja moottorin valmistenumeroita, niin ne löytyvät rungon emäputkesta ja kampikammiosta. Omistajan käsikirjassa sivulla 1-5 on ainakin minulla kuvat noista kohdista.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen