Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 47:een 47:sta
  1. #31
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    ViiviII saattaisi kaivata sylinterin kansien päälle ohuesta pellistä cusom made -suojukset... Valkoiset ja pitsijäljitelmää voi tietty olla että ulokkeiden lämpötila saattaisi häiriintyä…
    Tuossa on kyllä ideaa... mutta ehkä molemmat ovat parempia ilman... ja ehkä olisi pikkuisen väärää käsitystä antavaa meikäläisen ajaa pitsikoristeisella prätkällä...

    Sisäänajo (Viivi II:n eli prätkän, ei Viivin ) muuten tuli valmiiksi, eilen piipahdus Mansessa.

    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 03.03.2015 klo 22:19.
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  2. #32
    Viivi II:n osalta kausi päättyi Wagnerilla vielä ajelen. Viivi II meni talvilevolle ja kiillotettiin kauniiksi. Tai no, niin kauniiksi kuin se nyt voi tulla, etenkin aikanaan sitä pidettiin tosi rumana...

    http://www.vanhamoto.net/2014/10/kes...-loppuaan.html

    Viivi II sai mittarinsa nollasta 5400:aan, mutta ajoäiviä sillä oli paljon.

    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 08.03.2017 klo 08:41.
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  3. #33
    Kaudeksi 2015 tuli taas pikkuisen lisää kiiltoa kromin ja kiillotetun alumiinin myötä.
    (http://www.vanhamoto.net/2014/12/vii...uolto-eli.html ja http://www.vanhamoto.net/2015/02/juhlan-paikka.html )

    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  4. #34
    Viivi II pääsi kotimaiseen elokuvaan! Elokuva on nimeltään Syysprinssi ja se ilmestyy kuulema ensi syksynä.

    Otin pari kuvaa kuvauksissa - toinen pääosanäyttelijä Lauri Tilkanen ajaa itse ja hyvin ajaa! Toisessa pääosassa Laura Birn.



    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  5. #35
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti
    Kaudeksi 2015 tuli taas pikkuisen lisää kiiltoa kromin ja kiillotetun alumiinin myötä.
    (http://www.vanhamoto.net/2014/12/vii...uolto-eli.html ja http://www.vanhamoto.net/2015/02/juhlan-paikka.html )

    On seksikäs malli ja pyöräkin on ihan ok
    EXät.
    Kawasaki gpz 500
    Kawasaki ZZR 600
    Kawasaki ZZR 1100
    Yamaha R1
    KTM Duke 690
    Honda CB 1100
    Kawasaki ZZR1400
    Nykyiset.
    Kawasaki ZRX 1100
    Honda cb 750
  6. #36
    Hianoo on! Tahtoisin itsekin ceeäxän tosin tahtoisin rakentaa siitä jonkinlaisen cafe/cruiser/bobberin. Pakko kysyä, onko tosta makkarikuvasta shopattu jalka veke vai mikä tota pitää pystyssä? Näyttää jotenkin väärältä kun pyörä kelluu "ilmassa"
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  7. #37
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Hianoo on! Tahtoisin itsekin ceeäxän tosin tahtoisin rakentaa siitä jonkinlaisen cafe/cruiser/bobberin. Pakko kysyä, onko tosta makkarikuvasta shopattu jalka veke vai mikä tota pitää pystyssä? Näyttää jotenkin väärältä kun pyörä kelluu "ilmassa"
    Meinaatko että makkarikuvaa on shopattu vaan seisontajalan osalta?
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  8. #38
    No jos esim takarengasta katsoo niin onhan tuossa ilmiselvä taustanvaihto tehty niin en edes puuttunu siihen, lähinnä tiedustelin ihan teknisestä näkökulmasta mikä pitää pyörää pystyssä...
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  9. #39
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Hianoo on! Tahtoisin itsekin ceeäxän tosin tahtoisin rakentaa siitä jonkinlaisen cafe/cruiser/bobberin. Pakko kysyä, onko tosta makkarikuvasta shopattu jalka veke vai mikä tota pitää pystyssä? Näyttää jotenkin väärältä kun pyörä kelluu "ilmassa"
    Ehkä kannattaa ostaa aihioksi joku, josta joku on jo vähän cafe raceria tai bobberia tehnyt - niitä saa usein halvemmalla, kun niillä ei kait moni kauhean pitkään sitten jaksa kumminkaan ajaa...

    Juu, itse asiassa tuo kuvasarja on kuvattu pommisuojassa, koko makkari on lisätty jälkikäteen... se pommisuoja kun ei ole maailman kaunein paikka. Keskituella tuo pyörä siis on.

    Koko kuvasarja, jossa näkyy myös "kuinka tämä tehtiin", on tässä: http://www.vanhamoto.net/2015/02/juhlan-paikka.html
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  10. #40
    Oishan se pieni puotus joo 146hp-> mitä näissä on, 23 muistaakseni?
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  11. #41
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Oishan se pieni puotus joo 146hp-> mitä näissä on, 23 muistaakseni?
    Sentään 50... Ja tämähän se vasta tykki on, kun remontin yhteydessä se porattiin 496 --> 503-kuutioiseksi! Ei uskalla Busat eikä mitkään haastaa....
    No eihän tämän aikakauden vehkeissä ole jarruja eikä ajo-ominaisuuksiakaan - voin kertoa, että kun tällä ajaa mutkatietä vaikka 80 km/h, niin siinä todella on jo ajamisen meininkiä... eikä motarilla kaipaa yhtään enempää kuin 180 km/h äärihuiput ja sekin on sellaista purjehtimista, mieluummin 100-140...
    Mutta hauskin laite tämä on. Pikkuteitä ja pikkupörräystä kiva ajaa, on vinkeä ääni ja ajamisen meininki. Etenkin jos vertaan vaikka pidempien matkojen pyörääni (Biimeri), joka on täysin eleetön koko ajan ja kaikessa.
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 27.10.2015 klo 12:53.
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  12. #42
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Oishan se pieni puotus joo 146hp-> mitä näissä on, 23 muistaakseni?
    Onhan siinä sentään kohtuulliset 50 hp, eli pikku pudotuksesta ainoastaan kyse

    Edittiä: Näköjään pikkasen myöhässä mainittu.
    YZF 750 R -95
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  13. #43
    Nyt se on juuri maalattu uudelleen, hain sen heti Prätkäpajasta tänään:

    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  14. #44
    Ajossa lähes päivittäin
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  15. #45
    Sävy sävyyn, mutta melkein kuvausten jälkeen Prätkäpajaan - kannentiiviste vuotaa vettä. Kansi ilmeisesti vähän kiero.



    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
  16. #46
    Terve! Olen uus jäsen ja mulla cx650, näitä meikäläisiä ei täälä liikaa ole, mutta eipä tässä muuta kun kaikkea hyvää jatkossa cx:äilyn parissa.
  17.  
  18. #47
    Niin jäi suunnilleen maailman luotettavin kapine tielle! Jokin sytytykseen liittyvä elektroniikka oli 36 vuoden jälkeen tullut tiensä päähän (ehkä oli joku pulseri tai coili tai joku sen tapainen). Onneksi sen fiksaus oli Prätkäpajassa pieni homma ja jopa liikkuu taas.

    Biimerille sen sijaan tuli 230 000 täyteen: http://www.vanhamoto.net/2016/09/iha...ilometrin.html



    EDIT: Eipä ollutkaan cdi-boksin vika, sillä vika palasi... yksi CX-guru otti hoiviinsa. Joka ymmärtää tekniikkaa, saattaa olla tästä kiinnostunut: http://tuumaustauko.blogspot.fi/2016...i-ii-tuli.html ja http://tuumaustauko.blogspot.fi/2016...staattori.html
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 18.10.2016 klo 10:50.
    Vanhat prätkät ja tapahtumat kuvina:

    http://www.vanhamoto.net

    CX500 & K75
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12