Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on toi käytössä, on meinaan todella toimiva kampe.http://www.youtube.com/watch?v=QWlV_o0xb8A&feature=related
Tuossa olisi kätevä peli sporttipyörille.
Bursigin online storesta tilasin suoraan, standi 359€, rullat 60€ ja postikulut päälle, niitä en enää muista.Mistäs jarska hommasit ton nostimen ja mitä maksoit? Itte joskus lähettelin tonne bursigille s.postia pariinkin otteeseen, mutta ei kuulunut vastausta...
Tällaisen ostin Puuilosta kolme-neljä vuotta sitten. Nostaa Wäinönkin ilmaan. Taisi kustantaa 99 €.Mistä löytyisi edullisesti nostin? Riittää rungosta nostava malli.
TÄÄLTÄ näyttäis saavan alle 300€ posteineen suomeen.Pitääkin pistää tilaus heti menemään.Näyttäis vielä pyörätkin kuuluvan samaan kauppaan.Bursigin online storesta tilasin suoraan, standi 359€, rullat 60€ ja postikulut päälle, niitä en enää muista.Mistäs jarska hommasit ton nostimen ja mitä maksoit? Itte joskus lähettelin tonne bursigille s.postia pariinkin otteeseen, mutta ei kuulunut vastausta...
Mulle kyllä on vastailleet kiitettävästi ja olen ostanut myös erilaisia adapteri platteja sitä mukaa kun pyörät vaihtuneet.
Mulla on Biltiksen nostin. Ryhtyi vuotamaan venttiilistään. Hain Biltemasta tavallisen pullotunkin, johon vaihdoin alkuperäisestä männän, en kerennyt siihen hätään porailemaan poikkitapille reikää. Toimii kuten ennekin, mutta ei ole vuotanut. Olisko kolme-neljä vuotta ollut sittemmin käytössä.Jos harkitset tunkattavaa mallia, jätä biltsu väliin, niiden pullotunkilla on taipumus alkaa vuotamaan.