Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Nyt kaipaillaan kokemuksia ja mielipiteitä otsikon laitteesta. Saa haukkua tai kehua, kaikki otetaan vastaan *

    Tuli hommattua ko laite isänpäivälahjaksi itselle viikonlopun aikana liekö mielenhäiriö mutta Ducatin jälkeen etsin jotain erilaista ja kaipa tuolla kelpaa taas kurvailla ens keväänä..
    CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
  2. #2
    Tou, olisit ostanu sen 2012 mallin Hyvä pyörä tuokin. Kemoralla sillä pääsin kokeilemaan, kun oma SuperDuke jäi nurmijärvelle sateen takia Juhannuksena



    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  3. #3
    jep tuli kateltua sellastakin. Satuin vaan löytämään pienillä kilsoilla jo varustellun "vanhemman" R:n. Smc ja duken välillä mietin pitkään, mut liian karu mun ajolle se smc jakkara
    CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
  4. #4
    Kun katsoo kuinka hirveältä halpis-Hondalta se 2012-malli näyttää niin teit mielestän juuri oikean ratkaisun. Ite vaihdoin R1:stä juurikin kyseiseen vehkeeseen kesällä ja sehän on aivan loistava hauskanpitoon Suomen muhkuraisilla mutkateillä. Hiekkatiesiirtymä mutkapätkien välillä? Ei tunnu missään, hanaa vaan (kunhan muistaa aluvanteet). Tuppi nurin mutkasta ulos? Mikä ettei, eikä vauhti välittömästi nouse lööppilukemiin.

    Moottoritiellä ja yleensäkin pitkitetyssä yli 120 vauhdissa melko tuskaista kun katteita ei ole. Kaupungissa vakiovälityksillä 30-40 rajoituksella myös melkoista kytkimen pumppausta. Korjaantuu joko ajamalla vähän reippaammin tai vaihtamalla välitykset. Ainakin korkealla istuessa näkee hyvin ympärilleen.

    Ulkonäkö makuasia mutta mulla osuu täysin nappiin, päinvastoin kuin 2012. Peilit ja kilpiteline vaan pienemmiksi.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  5. #5
    Lainaa (sunshine @ Marras. 14 2011,17:39) kirjoitti
    Kun katsoo kuinka hirveältä halpis-Hondalta se 2012-malli näyttää niin teit mielestän juuri oikean ratkaisun. Ite vaihdoin R1:stä juurikin kyseiseen vehkeeseen kesällä ja sehän on aivan loistava hauskanpitoon Suomen muhkuraisilla mutkateillä. Hiekkatiesiirtymä mutkapätkien välillä? Ei tunnu missään, hanaa vaan (kunhan muistaa aluvanteet). Tuppi nurin mutkasta ulos? Mikä ettei, eikä vauhti välittömästi nouse lööppilukemiin.

    Moottoritiellä ja yleensäkin pitkitetyssä yli 120 vauhdissa melko tuskaista kun katteita ei ole. Kaupungissa vakiovälityksillä 30-40 rajoituksella myös melkoista kytkimen pumppausta. Korjaantuu joko ajamalla vähän reippaammin tai vaihtamalla välitykset. Ainakin korkealla istuessa näkee hyvin ympärilleen.

    Ulkonäkö makuasia mutta mulla osuu täysin nappiin, päinvastoin kuin 2012. Peilit ja kilpiteline vaan pienemmiksi.
    Kiitos! Tällaisia kokemuksia kaipailinkin!! Pitää talven aikana tehdä pakolliset tunaukset! Äänimaailma onkin jo kunnossa LeoVince pöntöllä

    ps. oli tuo aiempi Ducatikin melkonen nykimään kaupunkivauhdissa jos sitä tarkotit.. koskaan ei ajanut sopivaa vauhtia mut korjaantu antamalla hanaa.
    CBR600, ZX-6R, GSX-R 600, YZF1000, Z1000, SS900, Duke 690 R
  6. #6
    Minulla on kans kyseinen pyörä. Aion vaihtaa xenon-muutossarjan. Linkki muutossarjasta:

    https://www.xenonkauppa.fi/epages/Xe...3%A4%C3%A4n%22

    Onko kokemuksia tästä? Onko Duke r:ssä tuo relejohto valmiina vai pitääkö erikseen asentaa? Kävin kyselemässä ktm liikkeestä ja siellä ne ei tiennyt

    Vielä nuista putkista, kun teillä osalla on tuo Leo Vincen putkisto. Niin itse olen miettinyt Remus putkistoa, koska ei pahan hintainen 840€. Akra olisi mahtava, mutta 1000 euroo tulisi lisähintaa.

    Sitten kävi mielessä, että onko mahdollista laittaa Duke r 2012 putkistoa tähän 2011 vuosimalliin? Koska sitä mallia löytyy monelta valmistajalta, mutta 2011 malliin vähän niukasti.

    Kiitos jo etukäteen!!
  7. #7
    Kunhan kysyn miksi sä tollasia valoja olet laittamassa?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  8. #8
    Lainaa vlappi kirjoitti Katso viesti
    Minulla on kans kyseinen pyörä. Aion vaihtaa xenon-muutossarjan. Linkki muutossarjasta:

    https://www.xenonkauppa.fi/epages/Xe...3%A4%C3%A4n%22

    Onko kokemuksia tästä? Onko Duke r:ssä tuo relejohto valmiina vai pitääkö erikseen asentaa? Kävin kyselemässä ktm liikkeestä ja siellä ne ei tiennyt
    Eipä taida olla mitään valmiutta xenon-muutossarjalle vaan pitää asentaa erikseen rele koska sytyttäessä nuo nappaa reippaasti virtaa.

    Jättäisin kuitenki xenonit asentamatta jo siksi, että ovat laittomia. Laita mieluummin parempi halogen-poltimo (esim. Osram Nightbreaker) ja unohda nuo xenonviritykset.

    Välttämättä valoteho ei edes parane xenonilla koska polttimo ei välttämättä ole oikean pituinen ja tällöin valokuvio on mitä sattuu..ja mistäkö tiedän? Been there, done that!
    Suzuki GSF 650A 2007 => KTM 690 Duke 2013 => Yamaha FZ6-S 2005


    Fazerin sininen FZ6-S
  9. #9
    Kiitos tästä tiedosta! Aattelinkin, että täältä saa vastauksen iha mihi kysymykseen vaa Täytyy unohtaa siis tuo. Ulkonäön vuoksi olisin xenonit laittanut muutenkin.
  10.  
  11. #10
    Lainaa vlappi kirjoitti Katso viesti
    Kiitos tästä tiedosta! Aattelinkin, että täältä saa vastauksen iha mihi kysymykseen vaa Täytyy unohtaa siis tuo. Ulkonäön vuoksi olisin xenonit laittanut muutenkin.
    Jos tosiaan ulkonäkö tärkein syy miksi xenon-sarjaa ajattelit niin entäpä tämä: http://www.osram.fi/osram_fi/uutiset...ihin/index.jsp
    Tuossa saa sinertävän valon ilman mitään muutoksia sähköihin
    laillisesti.
    Suzuki GSF 650A 2007 => KTM 690 Duke 2013 => Yamaha FZ6-S 2005


    Fazerin sininen FZ6-S